Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Червила  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Mat...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на това червило
822 Mon Caramel
824 Guava Gush
826 Mademoiselle Mango
828 Framboise Frenzy
832 Strawberry Sauvage
838 Berry Cherie
Цветове
822 Mon Caramel
824 Guava Gush
826 Mademoiselle Mango
828 Framboise Frenzy
832 Strawberry Sauvage
838 Berry Cherie
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick


Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"

Цена:  19.99 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 19.99 лв.
    822 Mon Caramel
  • 19.99 лв.
    824 Guava Gush
  • 19.99 лв.
    826 Mademoiselle Mango
  • 19.99 лв.
    828 Framboise Frenzy
  • 19.99 лв.
    832 Strawberry Sauvage
  • 19.99 лв.
    838 Berry Cherie
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Четвъртък 14-11-2019 г., Петък 15-11-2019 г. или
Понеделник 18-11-2019 г.
Това червило може да бъде доставено в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#255569
ВидЧервило
Наличност
822 Mon Caramel
824 Guava Gush
832 Strawberry Sauvage
838 Berry Cherie
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
826 Mademoiselle Mango
828 Framboise Frenzy
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
826 Mademoiselle Mango
828 Framboise Frenzy
Възможна
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
832 Strawberry Sauvage
3600523729029
828 Framboise Frenzy
3600523729043
838 Berry Cherie
3600523729050
822 Mon Caramel
3600523729081
826 Mademoiselle Mango
3600523729098
824 Guava Gush
3600523729128
Категории
Разфасовка7.6 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.60 / 9.20 / 1.60 cm
Тегло0.031 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Червило от "L'Oréal" дарява устните с богат наситен цвят и съблазнителен ултраматов финиш.

Силно пигментираната формула осигурява перфектно покритие дори след едно нанасяне. Текстурата е изключително еластична и гъвкава, благодарение на използваната иновативна еластомерна гел технология. Нанася се лесно и прецизно с помощта на заострения апликатор. Формулата е дълготрайна, издържа до 16 часа* върху устните, без да ги изсушава. Те остават с усещане за комфорт, лекота и гъвкъвост при движение.

Червилото "L'Oreal Infaillible Les Macarons" притежава изкушаващ аромат на сладък макарон. Предлага се в топли телесни до огнени червени нюасни, които придават парижка изтънченост на визията.

* Според производителя.
  • Dimethicone
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Isododecane
  • Nylon-611 / Dimethicone Copolymer
  • Dimethicone Crosspolymer
  • C30-45 Alkyldimethylsilyl Polypropylsilsesquioxane
  • Lauroyl Lysine
  • Alumina
  • Silica Silylate
  • Phenoxyethanol
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Aluminum Hydroxide
  • Benzyl Alcohol
  • Caprylyl Glycol
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 15850 / Red 6
    • CI 17200 / Red 33 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 77742 / Manganese Violet
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете нанасянето на червилото върху горната устна.
  • Движете го от средата към краищата ѝ, като спазвате контурите.
  • Нанесете червило и върху долната устна.
  • След това прилепете устните си една към друга и ги разтъркайте леко.
Рейтинг
За да оцените червилото "L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - червило
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick - Дълготрайно течно матово червило - червило
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Дълготрайно течно матово червило

Golden Rose
28 варианта за избор на номер на цвета:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.30 лв.
L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с матов ефект - червило
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick - Червило за устни с блестящ ефект - червило
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Carefree With Cotton Extract - Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 ÷ 58 броя - червило
Carefree With Cotton Extract
Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 ÷ 58 броя

Carefree
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.70 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - червило
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
3D дуо сенки за очи - червило
3D дуо сенки за очи
Essence
Избор за нюанс на сенките:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Revlon ColorStay Makeup - SPF 15 - Дълготраен фон дьо тен за комбинирана и мазна кожа от серията "ColorStay" - червило
Revlon ColorStay Makeup - SPF 15
Дълготраен фон дьо тен за комбинирана и мазна кожа от серията "ColorStay"

Revlon
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Стандартна цена 23.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.59 лв.
Erborian Konjac Sponge Charcoal - Конджак гъба за почистване на лице с пудра от бамбуков въглен - червило
Erborian Konjac Sponge Charcoal
Конджак гъба за почистване на лице с пудра от бамбуков въглен

Erborian
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  30.00 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - червило
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
51 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Двустранна пила за ноктопластика - С грит 80/80 - червило
Двустранна пила за ноктопластика
С грит 80/80

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Четка за нанасяне на пудра - червило
Четка за нанасяне на пудра
Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Бебешки шампоан с екстракт от лайка и липа - Опаковки от 200 ml и 400 ml - червило
Бебешки шампоан с екстракт от лайка и липа
Опаковки от 200 ml и 400 ml

Бочко
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.40 лв.
Гел след ухапване от насекоми - С натурални растителни съставки - червило
Гел след ухапване от насекоми
С натурални растителни съставки

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Natracare Panty Liners Tanga - Ежедневни дамски превръзки в опаковка от 30 броя - червило
Natracare Panty Liners Tanga
Ежедневни дамски превръзки в опаковка от 30 броя

Natracare
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Регенериращ крем за лице с хума - Unique - червило
Регенериращ крем за лице с хума - Unique
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.40 лв.
Acorelle Hair Removal Cold Wax Strips - Комплект от 20 броя епилиращи ленти за бикини зона и подмишници - червило
Acorelle Hair Removal Cold Wax Strips
Комплект от 20 броя епилиращи ленти за бикини зона и подмишници

Acorelle
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.90 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Beauty Milk - Почистващо тоалетно мляко от серията "Pirin Dream Complex" - червило
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Beauty Milk
Почистващо тоалетно мляко от серията "Pirin Dream Complex"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.60 лв.
Крем за силно напукани пети - С масла от розмарин и жълт кантарион - червило
Крем за силно напукани пети
С масла от розмарин и жълт кантарион

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Четка за нанасяне на хайлайтър - От серията "Catrice The Dewy Routine" - червило
Четка за нанасяне на хайлайтър
От серията "Catrice The Dewy Routine"

Catrice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick - Червило за устни с блястящ ефект - червило
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Цена:  20.59 лв.
Golden Rose Color Expert Nail Lacquer - Дълготраен лак за нокти - червило
Golden Rose Color Expert Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
112 варианта за избор на цвят на лака:
Цени от:  0.99 лв.
Бебешка гъба за баня - Soft - червило
Бебешка гъба за баня - Soft
Tigex
Цена:  6.80 лв.

L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick


Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Четвъртък 14-11-2019 г., Петък 15-11-2019 г. или
Понеделник 18-11-2019 г.
Това червило може да бъде доставено в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#255569
ВидЧервило
Наличност
822 Mon Caramel
824 Guava Gush
832 Strawberry Sauvage
838 Berry Cherie
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
826 Mademoiselle Mango
828 Framboise Frenzy
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
826 Mademoiselle Mango
828 Framboise Frenzy
Възможна
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
832 Strawberry Sauvage
3600523729029
828 Framboise Frenzy
3600523729043
838 Berry Cherie
3600523729050
822 Mon Caramel
3600523729081
826 Mademoiselle Mango
3600523729098
824 Guava Gush
3600523729128
Категории
Разфасовка7.6 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.60 / 9.20 / 1.60 cm
Тегло0.031 kg
Още снимки на това червило
822 Mon Caramel
824 Guava Gush
826 Mademoiselle Mango
828 Framboise Frenzy
832 Strawberry Sauvage
838 Berry Cherie
Цветове
822 Mon Caramel
824 Guava Gush
826 Mademoiselle Mango
828 Framboise Frenzy
832 Strawberry Sauvage
838 Berry Cherie
Описание
Червило от "L'Oréal" дарява устните с богат наситен цвят и съблазнителен ултраматов финиш.

Силно пигментираната формула осигурява перфектно покритие дори след едно нанасяне. Текстурата е изключително еластична и гъвкава, благодарение на използваната иновативна еластомерна гел технология. Нанася се лесно и прецизно с помощта на заострения апликатор. Формулата е дълготрайна, издържа до 16 часа* върху устните, без да ги изсушава. Те остават с усещане за комфорт, лекота и гъвкъвост при движение.

Червилото "L'Oreal Infaillible Les Macarons" притежава изкушаващ аромат на сладък макарон. Предлага се в топли телесни до огнени червени нюасни, които придават парижка изтънченост на визията.

* Според производителя.
Състав
  • Dimethicone
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Isododecane
  • Nylon-611 / Dimethicone Copolymer
  • Dimethicone Crosspolymer
  • C30-45 Alkyldimethylsilyl Polypropylsilsesquioxane
  • Lauroyl Lysine
  • Alumina
  • Silica Silylate
  • Phenoxyethanol
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Aluminum Hydroxide
  • Benzyl Alcohol
  • Caprylyl Glycol
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 15850 / Red 6
    • CI 17200 / Red 33 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 77742 / Manganese Violet
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете нанасянето на червилото върху горната устна.
  • Движете го от средата към краищата ѝ, като спазвате контурите.
  • Нанесете червило и върху долната устна.
  • След това прилепете устните си една към друга и ги разтъркайте леко.
Продукти от серията "L'Oreal Infallible"
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette
Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
Още продукти от серията "L'Oreal Infallible"
Други интересни предложения
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Infaillible Anti Fatigue Primer
База за грим срещу уморена кожа от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Infallible Blush Paint Palette
Палитра с 5 цвята руж за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Infaillible Pore Refining Primer
База за грим срещу разширени пори от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Infaillible Mattifying Primer
Матираща база за грим от серията "Infallible"
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект
Цена:  20.59 лв.
Назад към "Червила"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Pure
Козметика за коса
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво