store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Лосиони, мл...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    ...    Nivea Coconut & Monoi Oil Bo...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Coconut & Monoi Oil Body Souffle


Суфле за тяло с масла от кокос и моной

Цена:  7.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#248771
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер84386
EAN40063393
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Поглезете кожата и сетивата си със суфлето за тяло от "Nivea". То я прави неустоимо мека, гладка и еластична. Формулата, обогатена с масла от кокос, моной и маслени перли, дарява кожата с богата подхранваща грижа. Маслото от моной подобрява еластичността ѝ, действа хидратиращо и омекотяващо. Включеното кокосово масло има антиоксидантен ефект, помага за задържане на влагата в клетките на епидермиса и го предпазва от изсушаване. Изключително нежната текстура се разтапя върху кожата и се абсорбира бързо, без да оставя мазно усещане. Обгръща я с тропически аромат на кокос, който доставя истинска наслада на сетивата. Суфлето е подходящо за ежедневна употреба при суха и много суха кожа на тялото.

Характеристики:
  • притежава тропически аромат на кокос
  • осигурява дълбока хидратираща и подхранваща грижа
  • формула с ценни масла от моной, кокос и маслени перли
  • бързо попиваща текстура, която не оставя мазно усещане
  • Aqua
  • Glycerin
  • C15-19 Alkane
  • Cetearyl Alcohol
  • Isopropyl Palmitate
  • Paraffinum Liquidum
  • Glyceryl Stearate
  • Glyceryl Stearate SE
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Gardenia Taitensis Flower Extract
  • Cocos Nucifera Oil
  • Tocopherol
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Microcrystalline Cellulose
  • Mannitol
  • Algin
  • Sodium Cetearyl Sulfate
  • Carbomer
  • Sodium Hydroxide
  • Trisodium EDTA
  • Phenoxyethanol
  • Ethylhexylglycerin
  • Linalool
  • Coumarin
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Parfum
  • CI 77492
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху почистена кожа.
  • Нанесете с масажни движения по цялото тяло, като акцентирате върху по-сухите зони.
Рейтинг
За да оцените продукта "Nivea Coconut & Monoi Oil Body Souffle", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Nivea Coconut & Monoi Oil Body Souffle


Суфле за тяло с масла от кокос и моной

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#248771
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер84386
EAN40063393
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.250 kg
Описание
Поглезете кожата и сетивата си със суфлето за тяло от "Nivea". То я прави неустоимо мека, гладка и еластична. Формулата, обогатена с масла от кокос, моной и маслени перли, дарява кожата с богата подхранваща грижа. Маслото от моной подобрява еластичността ѝ, действа хидратиращо и омекотяващо. Включеното кокосово масло има антиоксидантен ефект, помага за задържане на влагата в клетките на епидермиса и го предпазва от изсушаване. Изключително нежната текстура се разтапя върху кожата и се абсорбира бързо, без да оставя мазно усещане. Обгръща я с тропически аромат на кокос, който доставя истинска наслада на сетивата. Суфлето е подходящо за ежедневна употреба при суха и много суха кожа на тялото.

Характеристики:
  • притежава тропически аромат на кокос
  • осигурява дълбока хидратираща и подхранваща грижа
  • формула с ценни масла от моной, кокос и маслени перли
  • бързо попиваща текстура, която не оставя мазно усещане
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху почистена кожа.
  • Нанесете с масажни движения по цялото тяло, като акцентирате върху по-сухите зони.
Козметика за тяло с кокос
Fa Festival Glam Shower Gel Limited Edition
Душ гел с екзотичен флорален аромат
Цена:  4.39 лв.
Nivea Coconut & Monoi Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масла от кокос и моной
Цена:  12.89 лв.
Scottish Fine Soaps Coconut & Lime Luxurious Gift Set
Луксозен подаръчен комплект с козметика за тяло от серията "Coconut & Lime"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.00 лв.
Le Petit Olivier Lavander Liquid Hand Soap
Марсилски течен ароматен сапун с аромат на лавандула
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Глицеринов сапун - Амброзия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Активен крем за крака с кокосово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.49 лв.
Visage Body Care BB Illuminating Body Balm & Butter
BB балсам-масло за тяло с озаряващ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.89 лв.
Visage Body Care BB Illuminating Body Shine Lotion
Лосион за тяло с озаряващ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.89 лв.
Maternea Warming Anti-Cellulite Cream-Gel
Загряващ антицелулитен крем-гел с кофеин, витамин E и масла от какао, кокос и ший
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Carroten Summer Dreams Tanning Oil
Олио за бързо придобиване на тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.40 лв.
Carroten Summer Dreams Tanning Oil - SPF 6
Слънцезашитно олио за бързо придобиване на тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.90 лв.
Carroten Tan Express Tanning Oil
Олио за бързо придобиване на тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  8.90 лв.
Maternea Nutri-Calming Nipple Balm
Успокояващ крем за зърна с натурални масла
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Acorelle Nature Sun Refreshing After-Sun Fluid
Био освежаващ флуид за след слънце от серията "Nature Sun"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.70 лв.
Bomb Cosmetics Beachcomber Sliced Soap
Ръчно изработен сапун с кокосово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Nacomi Coconut Oil
Нерафинирано чисто масло от кокос
Цена:  9.80 лв.
Black Sea Stars Coconut Cleaning Mask
Почистваща кална маска с кокос
Цени от:  2.30 лв.
Yardley English Rose Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на роза от серията "English Rose"
Цена:  13.90 лв.
Elfeya Cosmetics Rosy Cozy
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа с аромат на роза
Цена:  14.90 лв.
Elfeya Cosmetics Mojito Time
Успокояващо масло за тяло с лимон и мента за всеки тип кожа
Цена:  17.30 лв.
Elfeya Cosmetics Botanical Shake
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа
Цени от:  14.90 лв.
Harem's Anti Stretch Care Cream
Крем против стрии
Цена:  20.70 лв.
Harem's Coconut Oil
Универсално кокосово масло за лице, коса и тяло
Цена:  18.00 лв.
Bilka Collection Daily Care Foot Cream
Крем за крака и стъпала с невен, кокосово масло и масло от ший
Цена:  4.10 лв.
Още козметика за тяло с кокос
Декоративна козметика с кокос
L'Oreal Wult Blush
Компактен руж за лице
Цена:  24.90 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops
Течен хайлайтър за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.90 лв.
L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette
Палитра с хайлайтъри за озаряващ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Golden Rose Eyebrow
Молив за вежди с четка
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.30 лв.
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Цена:  17.99 лв.
Catrice #Insta To Go Blur Stick
Стик коректор с матиращ ефект
Цена:  8.20 лв.
Maybelline Total Temptation Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.49 лв.
Rimmel Oh My Gloss Oil Tint
Гланц за устни с натурални масла
Цена:  11.40 лв.
Manhattan Khol Kajal Eyeliner
Цветен молив за очи
Цена:  7.20 лв.
Manhattan Eyebrow Pencil
Молив за вежди
Цена:  6.20 лв.
Revlon ColorBurst Matte Balm
Червило-балсам за устни с матов финиш
Цена:  18.49 лв.
Revlon Brow Fantasy
Молив и фиксиращ гел за вежди 2 в 1
Цена:  19.79 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Lavera Beautiful Lips Lipstick
Кремообразно червило от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  17.60 лв.
Молив за вежди с четка
Цена:  19.99 лв.
Blistex Raspberry Lemonade Blast - SPF 15
Хидратиращ балсам за устни с плодов аромат
Цена:  4.99 лв.
Blistex Protect Plus - SPF 30
Защитен балсам за устни
Цена:  4.99 лв.
Manhattan Wake Up Concealer
Течен коректор за лице
Цена:  10.90 лв.
Още декоративна козметика с кокос
Козметика за коса с кокос
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Shampoo
Шампоан за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  17.10 лв.
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  10.99 лв.
Gosh Coconut Oil Moisturizing Hair Oil
Овлажняващо олио за коса с кокосово масло от серията "Coconut Oil"
Цена:  14.80 лв.
Garnier Fructis Coconut Water Conditioner
Балсам за коса с кокосова вода за мазни корени и сухи краища
Цена:  4.99 лв.
Garnier Fructis Coconut Water Shampoo
Шампоан с кокосова вода за мазни корени и сухи краища
Цени от:  4.99 лв.
Wellaton Intense Color Cream
Трайна крем боя за наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Argan Oil 6 in 1 Total Repair
Възстановяващо олио за коса с арганово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.30 лв.
Farmona Herbal Care Horsetail Conditioner
Подхранващ спрей тоник за изтощена коса с полски хвощ от серията "Herbal Care"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.20 лв.
Schauma Repair & Care Balsam
Балсам за суха и увредена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.59 лв.
Odylique Essential Care Gentle Herb Shampoo
Мек шампоан за коса с растителни екстракти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.60 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Mask 3 in 1
Мултифункционална маска за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Balm-Conditioner
Балсам за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Shampoo
Шампоан за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.99 лв.
Cycle Vital Repair Mask
Професионална био маска за суха и гъста коса от серията "Certified Organic"
Цена:  47.00 лв.
Gosh Coconut Oil Conditioner
Балсам с кокосово масло от серията "Coconut Oil"
Цена:  9.20 лв.
Gosh Coconut Oil Shampoo
Шампоан с кокосово масло от серията "Coconut Oil"
Цени от:  9.20 лв.
Nature Box Coconut Oil Milky Moisture Spray
Хидратиращ спрей за суха коса с кокосово масло
Цена:  10.99 лв.
Nature Box Coconut Oil Conditioner
Хидратиращ балсам за суха коса с кокосово масло
Цена:  9.99 лв.
Nature Box Coconut Oil Shampoo
Хидратиращ шампоан за суха коса с кокосово масло
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Mask
Маска с кокосово масло за нормална до суха коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Softness & Nutri-Oils Shampoo
Омекотяващ шампоан за суха коса без блясък
Цена:  5.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Weightless Nutrition Conditioner
Подхранващ балсам с кокосово масло за нормална до суха коса
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Weightless Nutrition Shampoo
Подхранващ шампоан с кокосово масло за нормална до суха коса
Цени от:  6.49 лв.
Още козметика за коса с кокос
Козметика за лице с кокос
Kiflab Citrus Fresh Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на свежи цитруси
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Mousse Au Chocolat Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на шоколадов мус
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Melon Smoothie Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на пъпешово смути
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Watermelon Cosmopolitan Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на диня
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Strawberry Daiquiri Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на ягодово дайкири
Цена:  9.90 лв.
Black Sea Stars Cream Mask 45+
Крем маска за лице против стареене от серията "Sea Star"
Цена:  23.40 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Цена:  22.70 лв.
My Rose Moisturizing Face Cream
Овлажняващ крем за лице с екстракт от роза за нормална кожа
Цена:  3.50 лв.
Nacomi Moisturizing Face & Lip Scrub - Pinacolada
Хидратиращ ексфолиант за лице и устни с аромат на пина колада
Цена:  14.90 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Strawberry - SPF 30
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Superfruit - SPF 30
Балсам за устни с плодов аромат
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Grapefruit - SPF 30
Балсам за устни с аромат на грейпфрут
Цена:  6.40 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу подпухнали очи от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Denim Original Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Original"
Цена:  3.30 лв.
SVR Sun Secure Tinted Dry Touch Cream - SPF 50+
Тониращ слънцезащитен крем за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Sun Secure"
Цена:  30.90 лв.
Blancreme Sorbet Face Mask With Soothing Coconut
Успокояваща маска за лице с кокос в стъклено бурканче
Цена:  12.50 лв.
Mondial Tabacco Verde Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на зелен тютюн
Цена:  59.00 лв.
Mondial Zagara Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на портокалов цвят
Цена:  59.00 лв.
Mondial Bergamot & Neroli Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на бергамот и нероли
Цена:  59.00 лв.
Mondial Almond Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на бадем
Цена:  59.00 лв.
Mondial Mandarine & Spice Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на мандарина и подправки
Цена:  59.00 лв.
Mondial Sandalwood Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на сандалово дърво
Цена:  59.00 лв.
Mondial Zagara Shaving Soap
Сапун за бръснене с аромат на портокалов цвят
Цена:  26.00 лв.
Mondial Bergamot & Neroli Shaving Soap
Сапун за бръснене с аромат на бергамот и нероли
Цена:  26.00 лв.
Още козметика за лице с кокос
Други интересни предложения
Назад към "Лосиони, млека и кремове за тяло"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги