store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Маски  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Маски    Elseve Color Vive Purple Mask - Маска за коса за неутрали...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Color Vive Purple Mask


Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Цена:  11.59 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#248579
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523682683
Категории
Разфасовка150 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 18.50 / 4.00 cm
Тегло0.172 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
  • За L'Oreal Paris
Имате руса или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникаво-оранжеви оттенъци?

Маската от "L'Oreal" е точно за вас. С нея лесно ще премахнете жълтите и медни оттенъци в домашни условия. Подходяща е както за руса, изсветлена и коса на кичури, така и за бяла и посивяла. Формулата е обогатена с лилави пигменти, които неутрализират незабавно жълтите и оранжеви нюанси. В състава е вложен UV филтър, предпазващ цвета от избледняване. Маската подхранва и омекотява косата и я прави лесна за разресване. Тя придава модерен студен нюанс на русата коса и по този начин тя изглежда по-светла и красива. Видими резултати се наблюдават още след първата употреба. Маската оставя косата мека, блестяща и подхранена.
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetyl Esters
  • CI 60730 / Acid Violet 43
  • CI 45100 / Acid Red 52
  • Sodium Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Trideceth-6
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzophenone-4
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citric Acid
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Coumarin
  • Amyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
Имате руса, сива или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникави оттенъци? От "L'Oreal" имат добра новина: специалисти от компанията са създали серия грижа за косата за неутрализиране на жълтите и оранжеви тонове. Продуктите "Elseve Color Vive Purple" ще направят косата ви мека, сияйна и подхранена. И всичко това - докато поддържат цвета ѝ такъв, какъвто трябва да бъде - ярък, наситен и дълготраен.

Серията се състои от шампоан и маска за коса, които се отличават с това, че са... лилави! Правилно сте разбрали - в състава на продуктите има пигменти. Но не се притеснявайте, косата ви няма да стане лилава. Тяхната роля е именно да елиминират жълтите и оранжеви оттенъци, които освен цвета на косата, често развалят и настроението ни. Не мислите ли, че е време е да поемете контрол над своя рус цвят? Направете го с продуктите от серията "Elseve Color Vive Purple"! 💜
виж повече
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете маската на влажна коса.
  • Оставете я да подейства за:
    • 5 минути за руса коса;
    • 10 минути за тъмна коса със светли кичури;
    • 1 минута за бяла и посивяла коса.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Използвайте маската веднъж седмично.
  • За най-добри резултати, използвайте в комбинация с шампоана против жълти оттенъци "Elseve Color Vive Purple"

Съвети:
  • Съхранявайте на недостъпно за деца място.
  • Използвайте подходящи ръкавици за еднократна употреба.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • При контакт с очите веднага ги изплакнете старателно с вода.
Рейтинг
За да оцените маската "Elseve Color Vive Purple Mask", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази маска, купуват също
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - маска
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm - Балсам за устни с аромат на ягода - маска
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода

Nivea
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - маска
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - маска
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Golden Rose Wow Nail Color Glitter - Лак за нокти с глитерни частици - маска
Golden Rose Wow Nail Color Glitter
Лак за нокти с глитерни частици

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Крем за ръце с розово масло и годжи бери - От серията "Rose Berry" - маска
Крем за ръце с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Крем-сапун с розово масло и годжи бери - От серията "Rose Berry" - маска
Крем-сапун с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Течен сапун с розово масло и годжи бери - От серията "Rose Berry" - маска
Течен сапун с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Eye Cream - Околоочен крем против бръчки от серията "Hyaluronic 3D" - маска
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Hyaluronic 3D"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.40 лв.
Натурална розова вода - маска
Натурална розова вода
Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.50 лв.
Крем за околоочен контур с розово масло и годжи бери - От серията "Rose Berry" - маска
Крем за околоочен контур с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Масло за тяло - От серията "Rose Berry" - маска
Масло за тяло
От серията "Rose Berry"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Българска зелена хума на прах - маска
Българска зелена хума на прах

 
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel - Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR - маска
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR

Nivea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  7.90 лв.
Vivienne Sabo Confiture Lip Gloss Jam Effect - Гланц за устни с аромат на конфитюр - маска
Vivienne Sabo Confiture Lip Gloss Jam Effect
Гланц за устни с аромат на конфитюр

Vivienne Sabo
Избор за цвят на гланца:
Цена:  8.99 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за боядисана коса - маска
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Essence Glow Tinted Lip Balm - Цветен балсам за устни с блясък - маска
Essence Glow Tinted Lip Balm
Цветен балсам за устни с блясък

Essence
Избор за нюанс на балсама:
Цена:  4.00 лв.
Vivienne Sabo Teinte Delicate Blush Duo - Палитра с два цвята руж за лице - маска
Vivienne Sabo Teinte Delicate Blush Duo
Палитра с два цвята руж за лице

Vivienne Sabo
Избор за палитра:
Цена:  11.99 лв.

Elseve Color Vive Purple Mask


Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  11.59 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Сряда 29-05-2019 г. или
Четвъртък 30-05-2019 г.
Продукт#248579
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523682683
Категории
Разфасовка150 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 18.50 / 4.00 cm
Тегло0.172 kg
Описание
Имате руса или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникаво-оранжеви оттенъци?

Маската от "L'Oreal" е точно за вас. С нея лесно ще премахнете жълтите и медни оттенъци в домашни условия. Подходяща е както за руса, изсветлена и коса на кичури, така и за бяла и посивяла. Формулата е обогатена с лилави пигменти, които неутрализират незабавно жълтите и оранжеви нюанси. В състава е вложен UV филтър, предпазващ цвета от избледняване. Маската подхранва и омекотява косата и я прави лесна за разресване. Тя придава модерен студен нюанс на русата коса и по този начин тя изглежда по-светла и красива. Видими резултати се наблюдават още след първата употреба. Маската оставя косата мека, блестяща и подхранена.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Имате руса, сива или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникави оттенъци? От "L'Oreal" имат добра новина: специалисти от компанията са създали серия грижа за косата за неутрализиране на жълтите и оранжеви тонове. Продуктите "Elseve Color Vive Purple" ще направят косата ви мека, сияйна и подхранена. И всичко това - докато поддържат цвета ѝ такъв, какъвто трябва да бъде - ярък, наситен и дълготраен.

Серията се състои от шампоан и маска за коса, които се отличават с това, че са... лилави! Правилно сте разбрали - в състава на продуктите има пигменти. Но не се притеснявайте, косата ви няма да стане лилава. Тяхната роля е именно да елиминират жълтите и оранжеви оттенъци, които освен цвета на косата, често развалят и настроението ни. Не мислите ли, че е време е да поемете контрол над своя рус цвят? Направете го с продуктите от серията "Elseve Color Vive Purple"! 💜
виж повече
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете маската на влажна коса.
  • Оставете я да подейства за:
    • 5 минути за руса коса;
    • 10 минути за тъмна коса със светли кичури;
    • 1 минута за бяла и посивяла коса.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Използвайте маската веднъж седмично.
  • За най-добри резултати, използвайте в комбинация с шампоана против жълти оттенъци "Elseve Color Vive Purple"

Съвети:
  • Съхранявайте на недостъпно за деца място.
  • Използвайте подходящи ръкавици за еднократна употреба.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • При контакт с очите веднага ги изплакнете старателно с вода.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  7.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  11.59 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  6.49 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цени от:  6.49 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Nutri Gloss Luminizer"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Други интересни предложения
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  11.59 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Elseve Arginine Resist X3
Маска за укрепване на косата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Mask
Маска с кокосово масло за нормална до суха коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Elseve Color Vive Mask
Маска за боядисана коса
Цена:  11.59 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяваща маска за силно увредена и суха коса
Цена:  11.59 лв.
Elseve Extraordinary Clay Mask
Маска за мазни корени и сухи краища с глина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Цена:  11.59 лв.
Elseve Total Repair 5 Intensive Repairing Mask
Възстановяваща маска за изтощена коса
Цена:  11.59 лв.
Назад към "Маски за коса"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво