store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Color Vive Purple Shampoo


Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Цена:  8.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 03-05-2019 г. или
Вторник 07-05-2019 г.
Продукт#248513
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523699162
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 17.00 / 3.00 cm
Тегло0.229 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
  • За L'Oreal Paris
Имате руса или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникаво-оранжеви оттенъци?

Шампоанът от "L'Oreal" е точно за вас. С него лесно ще премахнете жълтите и медни оттенъци в домашни условия. Подходящ е както за руса, изсветлена и коса на кичури, така и за бяла и посивяла. Формулата му е обогатена с лилави пигменти, които неутрализират незабавно жълтия или оранжевия нюанс. В състава е вложен екстракт от корен на бяла перуника, който има подхранващи, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включен е и UV филтър, предпазващ цвета от избледняване. Шампоанът образува мека пяна, която почиства нежно косата, без да я изсушава. Той придава модерен студен нюанс на русата коса и по този начин тя изглежда по-светла и красива. Видими резултати се наблюдават още след първата употреба. Шампоанът оставя косата мека, блестяща и подхранена.
  • Aqua / Water
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Coco-Betaine
  • Glycol Distearate
  • Cocamide Mipa
  • CI 60730 / Acid Violet 43
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Acetate
  • Trideceth-6
  • Iris Florentina Root Extract
  • Polyquaternium-7
  • Polyquaternium-10
  • Salicylic Acid
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzophenone-4
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Butylene Glycol
  • Coumarin
  • Hexylene Glycol
  • Amyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
Имате руса, сива или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникави оттенъци? От "L'Oreal" имат добра новина: специалисти от компанията са създали серия грижа за косата за неутрализиране на жълтите и оранжеви тонове. Продуктите "Elseve Color Vive Purple" ще направят косата ви мека, сияйна и подхранена. И всичко това - докато поддържат цвета ѝ такъв, какъвто трябва да бъде - ярък, наситен и дълготраен.

Серията се състои от шампоан и маска за коса, които се отличават с това, че са... лилави! Правилно сте разбрали - в състава на продуктите има пигменти. Но не се притеснявайте, косата ви няма да стане лилава. Тяхната роля е именно да елиминират жълтите и оранжеви оттенъци, които освен цвета на косата, често развалят и настроението ни. Не мислите ли, че е време е да поемете контрол над своя рус цвят? Направете го с продуктите от серията "Elseve Color Vive Purple"! 💜
виж повече
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете на мокра коса и масажирайте от 1 до 3 минути, а за тъмни коси със светли кичури - до 5 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Използвайте шампоана веднъж седмично.
  • За повече мекота и хидратация, използвайте и маската против жълти оттенъци "Elseve Color Vive Purple".

Съвети:
  • Съхранявайте на недостъпно за деца място.
  • Използвайте подходящи ръкавици за еднократна употреба.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • При контакт с очите веднага ги изплакнете старателно с вода.
Рейтинг
За да оцените шампоана "Elseve Color Vive Purple Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Nivea Strawberry Shine Lip Balm - Балсам за устни с аромат на ягода - шампоан
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода

Nivea
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
Elseve Color Vive Purple Mask - Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - шампоан
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с матов ефект - шампоан
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - шампоан
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - шампоан
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Cleanic Junior Wet Wipes - Детски мокри кърпички за ръце в опаковка от 15 броя - шампоан
Cleanic Junior Wet Wipes
Детски мокри кърпички за ръце в опаковка от 15 броя

Cleanic
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.09 лв.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment - Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power" - шампоан
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - шампоан
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
21 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Essence Extreme Lasting Eye Pencil - Дълготраен водоустойчив молив за очи - шампоан
Essence Extreme Lasting Eye Pencil
Дълготраен водоустойчив молив за очи

Essence
Избор за цвят на молива:
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.70 лв.
Pampers Sensitive Baby Wipes - Бебешки мокри кърпички в опаковкa от 56 броя - шампоан
Pampers Sensitive Baby Wipes
Бебешки мокри кърпички в опаковкa от 56 броя

Pampers
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.40 лв.
Oral-B Baby 0 - 2 Years Fluoride Toothpaste - Паста за зъби за бебета от 0 до 2 години - шампоан
Oral-B Baby 0 - 2 Years Fluoride Toothpaste
Паста за зъби за бебета от 0 до 2 години

Oral-B
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Essence Colour & Go - Лак за нокти - шампоан
Essence Colour & Go
Лак за нокти

Essence
Избор за цвят на лака:
Стандартна цена 3.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.50 лв.

Elseve Color Vive Purple Shampoo


Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 03-05-2019 г. или
Вторник 07-05-2019 г.
Продукт#248513
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523699162
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 17.00 / 3.00 cm
Тегло0.229 kg
Описание
Имате руса или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникаво-оранжеви оттенъци?

Шампоанът от "L'Oreal" е точно за вас. С него лесно ще премахнете жълтите и медни оттенъци в домашни условия. Подходящ е както за руса, изсветлена и коса на кичури, така и за бяла и посивяла. Формулата му е обогатена с лилави пигменти, които неутрализират незабавно жълтия или оранжевия нюанс. В състава е вложен екстракт от корен на бяла перуника, който има подхранващи, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включен е и UV филтър, предпазващ цвета от избледняване. Шампоанът образува мека пяна, която почиства нежно косата, без да я изсушава. Той придава модерен студен нюанс на русата коса и по този начин тя изглежда по-светла и красива. Видими резултати се наблюдават още след първата употреба. Шампоанът оставя косата мека, блестяща и подхранена.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Имате руса, сива или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникави оттенъци? От "L'Oreal" имат добра новина: специалисти от компанията са създали серия грижа за косата за неутрализиране на жълтите и оранжеви тонове. Продуктите "Elseve Color Vive Purple" ще направят косата ви мека, сияйна и подхранена. И всичко това - докато поддържат цвета ѝ такъв, какъвто трябва да бъде - ярък, наситен и дълготраен.

Серията се състои от шампоан и маска за коса, които се отличават с това, че са... лилави! Правилно сте разбрали - в състава на продуктите има пигменти. Но не се притеснявайте, косата ви няма да стане лилава. Тяхната роля е именно да елиминират жълтите и оранжеви оттенъци, които освен цвета на косата, често развалят и настроението ни. Не мислите ли, че е време е да поемете контрол над своя рус цвят? Направете го с продуктите от серията "Elseve Color Vive Purple"! 💜
виж повече
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете на мокра коса и масажирайте от 1 до 3 минути, а за тъмни коси със светли кичури - до 5 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Използвайте шампоана веднъж седмично.
  • За повече мекота и хидратация, използвайте и маската против жълти оттенъци "Elseve Color Vive Purple".

Съвети:
  • Съхранявайте на недостъпно за деца място.
  • Използвайте подходящи ръкавици за еднократна употреба.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • При контакт с очите веднага ги изплакнете старателно с вода.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Clay"
Elseve Extraordinary Clay Mask
Маска за мазни корени и сухи краища с глина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner
Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.49 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Nutri Gloss Luminizer"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Други интересни предложения
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Logona Colour Reflex Shampoo Blonde Bio Camomile
Шампоан за руса коса с био лайка
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.99 лв.
Elseve Arginine Resist X3
Маска за укрепване на косата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Cycle Vital Silver Shampoo
Професионален шампоан за матиране на жълти оттенъци
Цена:  21.00 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Weightless Nutrition Shampoo
Подхранващ шампоан с кокосово масло за нормална до суха коса
Цени от:  6.49 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Design Look Professional No Yellow Shampoo
Шампоан за руса коса против жълти оттенъци
Цени от:  18.80 лв.
Farmona Herbal Care Chamomile Shampoo
Шампоан с лайка за изрусена и светла коса от серията "Herbal Care"
Цена:  6.90 лв.
Elseve Color Vive
Шампоан за интензивен цвят на боядисана коса
Цени от:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner
Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Назад
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво