store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За руса коса    Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шам...
Начало   Козметика    ...    ...    За руса кос...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Color Vive Purple Shampoo


Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#248513
ВидШампоан
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Elseve Color Vive Purple Mask - Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - шампоан
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за боядисана коса - шампоан
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Color Vive - Шампоан за интензивен цвят на боядисана коса - шампоан
Elseve Color Vive
Шампоан за интензивен цвят на боядисана коса

Loreal Paris
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Shampoo - Възстановяващ шампоан за изтощена коса - шампоан
Elseve Total Repair 5 Shampoo
Възстановяващ шампоан за изтощена коса

Loreal Paris
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo - Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина - шампоан
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина

Loreal Paris
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Total Repair Extreme - Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса - шампоан
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса

Loreal Paris
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner - Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина - шампоан
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner
Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина

Loreal Paris
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Intensive Repairing Mask - Възстановяваща маска за изтощена коса - шампоан
Elseve Total Repair 5 Intensive Repairing Mask
Възстановяваща маска за изтощена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Видео
  • Описание
  • Състав
  • Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
  • За L'Oreal Paris
Имате руса или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникаво-оранжеви оттенъци?

Шампоанът от "L'Oreal" е точно за вас. С него лесно ще премахнете жълтите и медни оттенъци в домашни условия. Подходящ е както за руса, изсветлена и коса на кичури, така и за бяла и посивяла. Формулата му е обогатена с лилави пигменти, които неутрализират незабавно жълтия или оранжевия нюанс. В състава е вложен екстракт от корен на бяла перуника, който има подхранващи, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включен е и UV филтър, предпазващ цвета от избледняване. Шампоанът образува мека пяна, която почиства нежно косата, без да я изсушава. Той придава модерен студен нюанс на русата коса и по този начин тя изглежда по-светла и красива. Видими резултати се наблюдават още след първата употреба. Шампоанът оставя косата мека, блестяща и подхранена.
  • Aqua / Water
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Coco-Betaine
  • Glycol Distearate
  • Cocamide Mipa
  • CI 60730 / Acid Violet 43
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Acetate
  • Trideceth-6
  • Iris Florentina Root Extract
  • Polyquaternium-7
  • Polyquaternium-10
  • Salicylic Acid
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzophenone-4
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Butylene Glycol
  • Coumarin
  • Hexylene Glycol
  • Amyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
Имате руса, сива или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникави оттенъци? От "L'Oreal" имат добра новина: специалисти от компанията са създали серия грижа за косата за неутрализиране на жълтите и оранжеви тонове. Продуктите "Elseve Color Vive Purple" ще направят косата ви мека, сияйна и подхранена. И всичко това - докато поддържат цвета ѝ такъв, какъвто трябва да бъде - ярък, наситен и дълготраен.

Серията се състои от шампоан и маска за коса, които се отличават с това, че са... лилави! Правилно сте разбрали - в състава на продуктите има пигменти. Но не се притеснявайте, косата ви няма да стане лилава. Тяхната роля е именно да елиминират жълтите и оранжеви оттенъци, които освен цвета на косата, често развалят и настроението ни. Не мислите ли, че е време е да поемете контрол над своя рус цвят? Направете го с продуктите от серията "Elseve Color Vive Purple"! 💜
виж повече
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете на мокра коса и масажирайте от 1 до 3 минути, а за тъмни коси със светли кичури - до 5 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Използвайте шампоана веднъж седмично.
  • За повече мекота и хидратация, използвайте и маската против жълти оттенъци "Elseve Color Vive Purple".

Съвети:
  • Съхранявайте на недостъпно за деца място.
  • Използвайте подходящи ръкавици за еднократна употреба.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • При контакт с очите веднага ги изплакнете старателно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Elseve Color Vive Purple Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Autan Botanicals Spray - Спрей против комари и кърлежи - шампоан
Autan Botanicals Spray
Спрей против комари и кърлежи

Autan
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  12.60 лв.
Derma Intensive+ Hand Gel Sanitizer - Антибактериален гел за ръце с 65% спирт - разфасовки от 50 и 75 ml - шампоан
Derma Intensive+ Hand Gel Sanitizer
Антибактериален гел за ръце с 65% спирт - разфасовки от 50 и 75 ml

Rubella
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Teo Ultra Hygiene Aquamarine Liquid Soap - Дълбоко почистващ течен сапун - шампоан
Teo Ultra Hygiene Aquamarine Liquid Soap
Дълбоко почистващ течен сапун

Teo
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Течен сапун с антибактериална съставка - Medix Blue Mineral - шампоан
Течен сапун с антибактериална съставка - Medix Blue Mineral
Medix
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.90 лв.
Антибактериални мокри кърпички с аромат на портокалов цвят - В опаковка от 15 броя - шампоан
Антибактериални мокри кърпички с аромат на портокалов цвят
В опаковка от 15 броя

Septona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.19 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 18 броя - шампоан
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 18 броя

Бочко
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.39 лв.
Syoss Color Classic Permanent Coloration - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - шампоан
Syoss Color Classic Permanent Coloration
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
18 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - шампоан
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - шампоан
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Leganza Coloring Conditioner - Оцветяващ балсам за коса със 7 масла - шампоан
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла

Leganza
16 варианта за избор на цвят на балсама:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 броя и 90 броя - шампоан
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка
Опаковки от 72 броя и 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - шампоан
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Blond Time Silver Shampoo with Anti-Yellow Effect - Оцветяващ шампоан за изрусена и сива коса от серията "Blond Time" - шампоан
Blond Time Silver Shampoo with Anti-Yellow Effect
Оцветяващ шампоан за изрусена и сива коса от серията "Blond Time"

Regal
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - шампоан
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - шампоан
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Бебешки влажни кърпички със смрадлика - Опаковки от 24 ÷ 90 броя - шампоан
Бебешки влажни кърпички със смрадлика
Опаковки от 24 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Maybelline SuperStay Matte Ink - Течно червило с матов ефект - шампоан
Maybelline SuperStay Matte Ink
Течно червило с матов ефект

Maybelline
11 варианта за избор на цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Антибактериален гел за ръце - Чисто Актив - С 64% спирт, в разфасовка от 65 ml - шампоан
Антибактериален гел за ръце - Чисто Актив
С 64% спирт, в разфасовка от 65 ml

Чисто
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Антибактериален гел за ръце - Чисто Фреш - С 64% спирт, в разфасовка от 65 ml - шампоан
Антибактериален гел за ръце - Чисто Фреш
С 64% спирт, в разфасовка от 65 ml

Чисто
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с матов ефект - шампоан
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.59 лв.
Maybelline Total Temptation Brow Definer - Молив за вежди с четка - шампоан
Maybelline Total Temptation Brow Definer
Молив за вежди с четка

Maybelline
Избор за нюанс на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - шампоан
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Garnier Skin Naturals Biphase Micellar Cleancing Water in Oil - Двуфазна мицеларна вода с масла за премахване на водоустойчив грим от серията "Skin Naturals" - шампоан
Garnier Skin Naturals Biphase Micellar Cleancing Water in Oil
Двуфазна мицеларна вода с масла за премахване на водоустойчив грим от серията "Skin Naturals"

Garnier
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.49 лв.
Elvim Wet Wipes - Мокри кърпички в опаковка от 15 броя - шампоан
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя

Elvim
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.60 лв.

Elseve Color Vive Purple Shampoo


Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#248513
ВидШампоан
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Натурален шампоан за поддържане цвета на руса коса
От серията "Bio Vital"
Цена:  6.99 лв.
Schwarzkopf Live Silver Shampoo Yellow Neutralizer
Шампоан за неутрализиране на жълти оттенъци за руса, сива или бяла коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Color Vive
Шампоан за интензивен цвят на боядисана коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Shampoo
Възстановяващ шампоан за изтощена коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner
Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Intensive Repairing Mask
Възстановяваща маска за изтощена коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Описание
Имате руса или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникаво-оранжеви оттенъци?

Шампоанът от "L'Oreal" е точно за вас. С него лесно ще премахнете жълтите и медни оттенъци в домашни условия. Подходящ е както за руса, изсветлена и коса на кичури, така и за бяла и посивяла. Формулата му е обогатена с лилави пигменти, които неутрализират незабавно жълтия или оранжевия нюанс. В състава е вложен екстракт от корен на бяла перуника, който има подхранващи, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включен е и UV филтър, предпазващ цвета от избледняване. Шампоанът образува мека пяна, която почиства нежно косата, без да я изсушава. Той придава модерен студен нюанс на русата коса и по този начин тя изглежда по-светла и красива. Видими резултати се наблюдават още след първата употреба. Шампоанът оставя косата мека, блестяща и подхранена.
Състав
  • Aqua / Water
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Coco-Betaine
  • Glycol Distearate
  • Cocamide Mipa
  • CI 60730 / Acid Violet 43
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Acetate
  • Trideceth-6
  • Iris Florentina Root Extract
  • Polyquaternium-7
  • Polyquaternium-10
  • Salicylic Acid
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzophenone-4
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Citronellol
  • Cetrimonium Chloride
  • Butylene Glycol
  • Coumarin
  • Hexylene Glycol
  • Amyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Имате руса, сива или изсветлена коса и търсите лесен начин да премахнете нежеланите жълтеникави оттенъци? От "L'Oreal" имат добра новина: специалисти от компанията са създали серия грижа за косата за неутрализиране на жълтите и оранжеви тонове. Продуктите "Elseve Color Vive Purple" ще направят косата ви мека, сияйна и подхранена. И всичко това - докато поддържат цвета ѝ такъв, какъвто трябва да бъде - ярък, наситен и дълготраен.

Серията се състои от шампоан и маска за коса, които се отличават с това, че са... лилави! Правилно сте разбрали - в състава на продуктите има пигменти. Но не се притеснявайте, косата ви няма да стане лилава. Тяхната роля е именно да елиминират жълтите и оранжеви оттенъци, които освен цвета на косата, често развалят и настроението ни. Не мислите ли, че е време е да поемете контрол над своя рус цвят? Направете го с продуктите от серията "Elseve Color Vive Purple"! 💜
виж повече
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете на мокра коса и масажирайте от 1 до 3 минути, а за тъмни коси със светли кичури - до 5 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Използвайте шампоана веднъж седмично.
  • За повече мекота и хидратация, използвайте и маската против жълти оттенъци "Elseve Color Vive Purple".

Съвети:
  • Съхранявайте на недостъпно за деца място.
  • Използвайте подходящи ръкавици за еднократна употреба.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • При контакт с очите веднага ги изплакнете старателно с вода.
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Козметика за слаба коса "Elseve Full Resist"
Elseve Full Resist Reinforcing Conditioner
Подсилващ балсам за слаба и склонна към накъсване коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Full Resist Reinforcing Shampoo
Подсилващ шампоан за слаба и склонна към накъсване коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цена:  6.49 лв.
Elseve Full Resist Brush Proof Cream
Крем против накъсване на косата
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Elseve Dream Long Steam Mask
Възстановяваща самозатопляща се маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Още козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за нормална до суха коса "Elseve Extraordinary Oil Coconut"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Elseve Color Vive"
Козметика за коса "Elseve Arginine Resist X3"
Назад към "Шампоани за руса коса"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Грижовен фон дьо тен
Маски за коса
Трайна боя за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги