store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с ...
Начало   Козметика    ...    Червила  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на това червило
104 I rebel
105 I rule
106 I speak up
110 I empower
112 I achieve
113 I don't
114 I represent
116 I explore
128 I Decide - Parisian Sunset
134 Emprowered
 
Цветове
104 I rebel
105 I rule
106 I speak up
110 I empower
112 I achieve
113 I don't
114 I represent
116 I explore
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Rouge Signature


Течно червило с матов ефект

Цена:  21.59 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 21.59 лв.
    104 I rebel
  • 21.59 лв.
    105 I rule
  • 21.59 лв.
    106 I speak up
  • 21.59 лв.
    110 I empower
  • 21.59 лв.
    113 I don't
  • 21.59 лв.
    114 I represent
  • 21.59 лв.
    116 I explore
  • 21.59 лв.
    128 I Decide - Parisian Sunset
  • 21.59 лв.
    134 Emprowered
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Вторник 02-06-2020 г., Сряда 03-06-2020 г. или
Четвъртък 04-06-2020 г.
Това червило може да бъде доставено в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#246580
ВидЧервило
Наличност
112 I achieve
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
106 I speak up
110 I empower
113 I don't
128 I Decide - Parisian Sunset
134 Emprowered
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
116 I explore
Да, на склад - побързай, остава последен 1 брой
Наличност с единични бройки в склада на store.bg, допълнителни бройки не са налични на склад при доставчик.
104 I rebel
105 I rule
114 I represent
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
104 I rebel
105 I rule
114 I represent
116 I explore
Възможна
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
104 I rebel
3600523543649
105 I rule
3600523543656
106 I speak up
3600523543663
110 I empower
3600523543700
112 I achieve
3600523543724
113 I don't
3600523543731
114 I represent
3600523543748
116 I explore
3600523543762
128 I Decide - Parisian Sunset
3600523739035
134 Emprowered
3600523799770
Категории
Разфасовка7 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката10.80 / 1.80 / 1.80 cm
Тегло0.030 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Бъди най-добрата версия на себе си с течното червило на "L'Oréal". То дарява устните със страхотен цвят, а модерното матово покритие, което оставя, ги прави още по-съблазнителни. Формулата съдържа наситени пигменти, които осигуряват дълготраен и безупречен цвят. Тя е обогатена с витамин E, който притежава антиоксидантни и хидратиращи свойства и поддържа кожата мека и еластична. Нежната суфле текстура на червилото се нанася лесно и прецизно с помощта на гъвкавия и заострен апликатор. Тя оставя тънък слой върху устните, който не лепне и придава чувство за "втора кожа".

Червилото "L'Oréal Rouge Signature" осигурява силно пигментиран матов цвят и естествено леко усещане върху устните. То придава чувствен завършек на грима ви. Подбраните нюанси подхождат на всеки цвят на кожата. Те са съобразени с модните тенденции - от светли натурални цветове до ярки и екстравагантни тонове. Червилото се предлага в луксозна опаковка.
  • Aqua / Water
  • Dimethicone
  • Octyldodecanol
  • Isododecane
  • Butylene Glycol
  • Alcohol
  • Acrylates / Polytrimethylsiloxymethacrylate Copolymer
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Trimethyl Pentaphenyl Trisiloxane
  • Disteardimonium Hectorite
  • Polyglyceryl-4 Isostearate
  • Magnesium Sulfate
  • Phenoxyethanol
  • Propylene Carbonate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • PEG /PPG-18 / 18 Dimethicone
  • Alumina
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Aluminum Hydroxide
  • Linalool
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Tocopherol
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете нанасянето на червилото върху горната устна.
  • Движете апликатора от средата към краищата ѝ, като спазвате контурите.
  • Нанесете червило и върху долната устна.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените червилото "L'Oreal Rouge Signature", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 18 броя - червило
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 18 броя

Бочко
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.39 лв.
Бебешки влажни кърпички със смрадлика - Опаковки от 24 ÷ 90 броя - червило
Бебешки влажни кърпички със смрадлика
Опаковки от 24 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - червило
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 броя и 90 броя - червило
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка
Опаковки от 72 броя и 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Bioten Detox Micellar Shower Gel Cucumber & Matcha Tea - Мицеларен душ гел с детокс ефект - червило
Bioten Detox Micellar Shower Gel Cucumber & Matcha Tea
Мицеларен душ гел с детокс ефект

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.20 лв.
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow - Дълготраен молив за вежди - червило
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - червило
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
248 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - червило
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal Paris
Избор за цвят:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick - Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible" - червило
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick
Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - червило
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
25 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - червило
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - червило
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - червило
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All - Кремообразно червило за всеки тон на кожата - червило
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick - Течно червило за устни с матов ефект - червило
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick
Течно червило за устни с матов ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Дървена четка за коса - червило
Дървена четка за коса
Titania
Избор за големина на четката:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.90 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - червило
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
52 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
L'Oreal Magic Retouch For Blondes with Dark Roots - Спрей за изрусена коса за прикриване на тъмни корени - червило
L'Oreal Magic Retouch For Blondes with Dark Roots
Спрей за изрусена коса за прикриване на тъмни корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - червило
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Гел за премахване на кожички - От серията "Swiss recipe" - червило
Гел за премахване на кожички
От серията "Swiss recipe"

Eveline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.60 лв.
Biotrade Acne Out Soap - Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out" - червило
Biotrade Acne Out Soap
Сапун за акнетична кожа от серията "Acne Out"

Biotrade
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
IsaDora Hypo-Allergenic Mascara - Спирала за чувствителни очи - червило
IsaDora Hypo-Allergenic Mascara
Спирала за чувствителни очи

IsaDora
Избор за цвят на спиралата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.00 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - червило
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
87 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Бебешки мокри кърпички със смрадлика и лайка - Опаковки от 24 и 80 броя - червило
Бебешки мокри кърпички със смрадлика и лайка
Опаковки от 24 и 80 броя

Bebelan
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.19 лв.

L'Oreal Rouge Signature


Течно червило с матов ефект

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  21.59
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Вторник 02-06-2020 г., Сряда 03-06-2020 г. или
Четвъртък 04-06-2020 г.
Това червило може да бъде доставено в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#246580
ВидЧервило
Наличност
112 I achieve
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
106 I speak up
110 I empower
113 I don't
128 I Decide - Parisian Sunset
134 Emprowered
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
116 I explore
Да, на склад - побързай, остава последен 1 брой
Наличност с единични бройки в склада на store.bg, допълнителни бройки не са налични на склад при доставчик.
104 I rebel
105 I rule
114 I represent
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
104 I rebel
105 I rule
114 I represent
116 I explore
Възможна
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
104 I rebel
3600523543649
105 I rule
3600523543656
106 I speak up
3600523543663
110 I empower
3600523543700
112 I achieve
3600523543724
113 I don't
3600523543731
114 I represent
3600523543748
116 I explore
3600523543762
128 I Decide - Parisian Sunset
3600523739035
134 Emprowered
3600523799770
Категории
Разфасовка7 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката10.80 / 1.80 / 1.80 cm
Тегло0.030 kg
Още снимки на това червило
104 I rebel
105 I rule
106 I speak up
110 I empower
112 I achieve
113 I don't
114 I represent
116 I explore
128 I Decide - Parisian Sunset
134 Emprowered
Цветове
104 I rebel
105 I rule
106 I speak up
110 I empower
112 I achieve
113 I don't
114 I represent
116 I explore
Описание
Бъди най-добрата версия на себе си с течното червило на "L'Oréal". То дарява устните със страхотен цвят, а модерното матово покритие, което оставя, ги прави още по-съблазнителни. Формулата съдържа наситени пигменти, които осигуряват дълготраен и безупречен цвят. Тя е обогатена с витамин E, който притежава антиоксидантни и хидратиращи свойства и поддържа кожата мека и еластична. Нежната суфле текстура на червилото се нанася лесно и прецизно с помощта на гъвкавия и заострен апликатор. Тя оставя тънък слой върху устните, който не лепне и придава чувство за "втора кожа".

Червилото "L'Oréal Rouge Signature" осигурява силно пигментиран матов цвят и естествено леко усещане върху устните. То придава чувствен завършек на грима ви. Подбраните нюанси подхождат на всеки цвят на кожата. Те са съобразени с модните тенденции - от светли натурални цветове до ярки и екстравагантни тонове. Червилото се предлага в луксозна опаковка.
Състав
  • Aqua / Water
  • Dimethicone
  • Octyldodecanol
  • Isododecane
  • Butylene Glycol
  • Alcohol
  • Acrylates / Polytrimethylsiloxymethacrylate Copolymer
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Trimethyl Pentaphenyl Trisiloxane
  • Disteardimonium Hectorite
  • Polyglyceryl-4 Isostearate
  • Magnesium Sulfate
  • Phenoxyethanol
  • Propylene Carbonate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • PEG /PPG-18 / 18 Dimethicone
  • Alumina
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Aluminum Hydroxide
  • Linalool
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Tocopherol
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете нанасянето на червилото върху горната устна.
  • Движете апликатора от средата към краищата ѝ, като спазвате контурите.
  • Нанесете червило и върху долната устна.
Още декоративна козметика от серията "L'Oreal Signature"
Други интересни предложения
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick
Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Rouge Signature Briliant
Течно червило с блестящ ефект
Цена:  21.59 лв.
L'Oreal Matte Signature Liquid Eyeliner Limited Edition
Водоусточйва очна линия с матов ефект
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Le Liner Signature Eyeliner
Водоустойчива очна линия
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Matte Signature Liquid Eyeliner
Водоусточйва очна линия с матов ефект
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick
Червило за устни с ултра матов ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Tattoo Signature Liquid Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия
Цена:  17.99 лв.
Назад към "Червила"
Козметика за коса
Боя за коса с ефект металик
Боя за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги