store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea MicellAIR Micellar Rose Water - Двуфазна мицеларна вода с роза от сери...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea MicellAIR Micellar Rose Water


Двуфазна мицеларна вода с роза от серията "MicellAIR"
Цена:  6.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#244181
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82366
EAN9005800304533
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 18.20 / 6.00 cm
Тегло0.435 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Специалистите от "Nivea" ви предлагат мицеларна вода, която ефективно премахва водоустойчив грим, оставяйки кожата да диша. Формулата с MicellAIR® комплекс съдържа мицели, които улавят като магнит нечистотиите и ги отстраняват. Свалянето на очния грим става лесно, без да е необходимо триене, предизвикващо раздразнения. Съставът е обогатен и с розова вода, която притежава антибактериални, регенериращи и подмладяващи свойства. Тя овлажнява кожата и възстановява естествения ѝ хидробаланс.

Мицеларната вода грижовно почиства, успокоява и тонизира кожата. Подходяща е за лице, околоочен контур и устни. Тя оставя кожата чиста, свежа и красива, без остатъци от грим и мазен филм върху нея. Подходяща е за употреба за всеки тип кожа. Притежава нежен аромат на роза.

Предимства на мицеларната вода:
  • иновативна формула с MicellAIR® комплекс и розова вода
  • ефективно премахва водоустойчивия грим
  • нежно почиства, успокоява и овлажнява кожата
  • възстановява естествения хидробаланс на кожата
  • без остатъци и мазен филм
  • след употреба кожата е чиста, освежена и красива
  • Aqua
  • Isopropyl Palmitate
  • Dicaprylyl Ether
  • Glycerin
  • Methylpropanediol
  • Sodium Chloride
  • Cyclomethicone
  • Phenoxyethanol
  • Trisodium EDTA
  • Coco-Glucoside
  • Rosa Damascena Flower Water
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Benzoate
  • Sorbic Acid
  • Methyl Benzoate
  • BHT
  • Parfum
  • CI 16035
  • CI 61570
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Напоете памучен тампон с мицеларната вода и почистете внимателно лицето, зоната около очите и устните.
  • Не е необходимо изплакване.
Рейтинг
За да оцените продукта "Nivea MicellAIR Micellar Rose Water", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules - Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA" - продукт
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"

Loreal Paris
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.99 лв.
Essence Extreme Lasting Eye Pencil - Дълготраен водоустойчив молив за очи - продукт
Essence Extreme Lasting Eye Pencil
Дълготраен водоустойчив молив за очи

Essence
Избор за цвят на молива:
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.70 лв.
Essence Ultra Last Instant Colour Lipstick - Дълготрайно червило с наситен цвят - продукт
Essence Ultra Last Instant Colour Lipstick
Дълготрайно червило с наситен цвят

Essence
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Essence Colour Boost High Pigment Nail Paint - Лак за нокти с интензивен цвят - продукт
Essence Colour Boost High Pigment Nail Paint
Лак за нокти с интензивен цвят

Essence
Избор за цвят на лака:
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.40 лв.
Oral-B Genius 8000 Rechargeable Electric Toothbrush - Електрическа четка за зъби с 3 миещи глави, Bluetooth комуникация и стойка за смартфон - продукт
Oral-B Genius 8000 Rechargeable Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби с 3 миещи глави, Bluetooth комуникация и стойка за смартфон

Oral-B
Стандартна цена 315.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  267.75 лв.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick - Дълготрайно течно матово червило - продукт
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Дълготрайно течно матово червило

Golden Rose
27 варианта за избор на номер на цвета:
Цена:  7.30 лв.
Essence French Glam French Manicure - Лак за основа на френски маникюр - продукт
Essence French Glam French Manicure
Лак за основа на френски маникюр

Essence
Стандартна цена 2.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.30 лв.
Essence Sweet Cherry Nail File - Ароматизирана двустранна мини пила за нокти - продукт
Essence Sweet Cherry Nail File
Ароматизирана двустранна мини пила за нокти

Essence
Стандартна цена 2.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.10 лв.

Nivea MicellAIR Micellar Rose Water


Двуфазна мицеларна вода с роза от серията "MicellAIR"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#244181
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82366
EAN9005800304533
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 18.20 / 6.00 cm
Тегло0.435 kg
Описание
Специалистите от "Nivea" ви предлагат мицеларна вода, която ефективно премахва водоустойчив грим, оставяйки кожата да диша. Формулата с MicellAIR® комплекс съдържа мицели, които улавят като магнит нечистотиите и ги отстраняват. Свалянето на очния грим става лесно, без да е необходимо триене, предизвикващо раздразнения. Съставът е обогатен и с розова вода, която притежава антибактериални, регенериращи и подмладяващи свойства. Тя овлажнява кожата и възстановява естествения ѝ хидробаланс.

Мицеларната вода грижовно почиства, успокоява и тонизира кожата. Подходяща е за лице, околоочен контур и устни. Тя оставя кожата чиста, свежа и красива, без остатъци от грим и мазен филм върху нея. Подходяща е за употреба за всеки тип кожа. Притежава нежен аромат на роза.

Предимства на мицеларната вода:
  • иновативна формула с MicellAIR® комплекс и розова вода
  • ефективно премахва водоустойчивия грим
  • нежно почиства, успокоява и овлажнява кожата
  • възстановява естествения хидробаланс на кожата
  • без остатъци и мазен филм
  • след употреба кожата е чиста, освежена и красива
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Напоете памучен тампон с мицеларната вода и почистете внимателно лицето, зоната около очите и устните.
  • Не е необходимо изплакване.
Мицеларна козметика "Nivea MicellAIR Expert"
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR
Цена:  7.90 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover
Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.39 лв.
Още мицеларна козметика "Nivea MicellAIR Expert"
Козметика за лице с роза
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  5.85 лв.
Beadora Bright Rose Sleeping Elixir
Нощен безводен еликсир за суха към нормална кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch
Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch
Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Nature of Agiva Rose Oil Argan Oil Intensive Day Cream Anti-Wrinkle
Дневен крем за лице против бръчки с розово и арганово масло от серията "Roses from Bulgaria"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.80 лв.
Leganza Rose Intensively Hydrating Day Cream with Rose Oil
Интензивно хидратиращ дневен крем с розово масло серията "Rose"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Rozeda Rose Water
Розова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.80 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Lotion
Почистващ лосион за лице и тяло против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.50 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Cleansing Gel
Измиващ гел за лице против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.20 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Protective Gel
Защитен гел против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.60 лв.
Още козметика за лице с роза
Продукти за ароматерапия и релаксация с роза
Ароматна свещ с етерично масло от роза
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Ароматни соли за вана - Роза
Разфасовки от 100 ÷ 440 g
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.10 лв.
Козметика за коса с роза
Schauma 7 Blossom Oil
Възстановяващ шампоан с масла от 7 цветя за суха и изтощена коса
Цена:  4.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Цени от:  6.49 лв.
Ревитализиращ шампоан с розово масло
От серията "Signature Spa"
Цена:  7.80 лв.
Балсам за коса с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  7.10 лв.
Шампоан с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  6.40 лв.
Шампоан за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  8.30 лв.
Шампоан с розово масло
От серията "Rose"
Цена:  4.60 лв.
Cycle Vital Hydratation Smoothing Spray
Професионален заглаждащ спрей за коса без отмиване от серията "Hydratation"
Цена:  39.00 лв.
Nature of Agiva Rose & Argan Oil Regenerating Mask for Damaged Hair
Маска за изтощена коса с розово и арганово масло от серията "Roses from Bulgaria"
Цена:  5.60 лв.
Nature of Agiva Royal Roses Hair Mask
Маска за изтощена коса от серията "Royal Roses"
Цена:  5.60 лв.
Lavera Repair & Care Conditioner
Балсам за суха и увредена коса
Цена:  11.90 лв.
Още козметика за коса с роза
Козметика за тяло с роза
Black Sea Stars Red Rose Tonic Massage Oil
Тонизиращо масажно олио за тяло с роза
Цена:  16.90 лв.
Омекотяващ крем за крака с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  4.50 лв.
Chamos Acaci Moisture Elastic W-Line Breast Pack
Повдигащи и стягащи хидрогел пачове за бюст от серията "Acaci"
Цена:  6.99 лв.
Регенериращ крем-вазелин при подсичане и изгаряне
Цена:  5.70 лв.
Крем за ръце с розово масло
От серията "Rose"
Цена:  2.10 лв.
Rosateya Liquid Hand Soap
Течен сапун с екстракт от сапунена ядка и розова вода
Цени от:  3.70 лв.
Пилинг сапун-гъба с розова вода
От серията "Rose"
Цена:  2.90 лв.
Освежаващ душ гел с розово масло
От серията "Signature Spa"
Цена:  8.10 лв.
Олио за тяло с розово масло и екстракт от кафяво водорасло
От серията "Signature Spa"
Цена:  13.20 лв.
Крем за ръце с розово масло
От серията "Signature Spa"
Цена:  3.50 лв.
Крем за ръце с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  2.80 лв.
Масло за тяло
От серията "Rose Berry"
Цена:  9.90 лв.
Още козметика за тяло с роза
Други интересни предложения
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Ароматна свещ с етерично масло от роза
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Ароматни соли за вана - Роза
Разфасовки от 100 ÷ 440 g
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.10 лв.
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR
Цена:  7.90 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover
Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.39 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Elea Skin Care Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода за суха и чувствителна кожа с флорална вода от роза от серията "Rose"
Цена:  5.60 лв.
Био розова вода
Разфасовка от 250 ml
Цена:  9.95 лв.
Етерично масло от роза 10% в бадемово масло
Разфасовка от 5 ml
Цена:  21.90 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво