store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Urban Skin Detox Good Night Mask - Детоксикираща нощна маска за лице
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Urban Skin Detox Good Night Mask


Детоксикираща нощна маска за лице
Цена:  10.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Петък 22-02-2019 г. или
Понеделник 25-02-2019 г.
Продукт#244117
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер82681
EAN9005800309286
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 6.30 / 7.00 cm
Тегло0.125 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Околната среда, замърсеният въздух и атмосферните условия оказват влияние на кожата на лицето и тя постепенно започва да губи своята плътност, еластичност, блясък и младежкото си излъчване. Всички те предизвикват промени в нейното състояние - изсушаване, загуба на еластичност и плътност, преждевременно стареене и появата на бръчки. Заради динамичния начин на живот, който водим, рядко имаме достатъчно време да ѝ осигурим грижата, от която се нуждае.

Специалистите на "Nivea" ви предлагат нощна маска за лице, която осигурява детокс ефект. Тя интензивно овлажнява и възстановява кожата, докато спите. Тогава протичат активно процесите на регенерация и активните съставки във формулата се възприемат най-добре. Освен това удобството, от употребата на маската по време на сън, спестява време. Просто я нанасяте преди лягане и я оставяте да се грижи за кожата ви през цялата нощ.

Формулата е обогатена с екстракт от зелен чай, който има антиоскидантен ефект и неутрализира действието на свободните радикали. Освен това притежава регенериращи, антибактериални и подмладяващи свойства. В състава е включена и хиалуронова киселина, която дълбоко хидратира и подобрява еластичността на дермата. Добавеното масло от ший действа подхранващо, овлажняващо и подмладяващо. Включеният пантенол успокоява кожата и има противовъзпалително действие.

Редовната употреба на маската, помага за укрепване на нейната естествена защитна бариера и забавя процесите на стареене. Тя намалява признаците на умора, възвръща младежкия и сияен блясък на кожата. На сутринта тя е освежена, мека и ревитализирана. Маската притежава приятен успокояващ аромат. Подходяща е за лицето, шията и деколтето. Опаковката е достатъчна за 15 нанасяния. Маската се разтапя върху кожата, докато спите и не е необходимо да я премахвате преди лягане.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Cetearyl Isononanoate
  • Isopropyl Palmitate
  • Distarch Phosphate
  • Glyceryl Stearate Citrate
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Methylpropanediol
  • Butylene Glycol
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Cetyl Alcohol
  • Stearyl Alcohol
  • Panthenol
  • Glucosylrutin
  • Isoquercitrin
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Sodium Hyaluronate
  • Ethylhexylglycerin
  • 1,2-Hexanediol
  • Carbomer
  • Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Trisodium EDTA
  • Sodium Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Citronellol
  • Linalool
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • BHT
  • Parfum
  • CI 47005
  • CI 42090
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете от маската върху почистена кожа на лицето, шията и деколтето, като избягвате зоната около очите.
  • Масажирайте нежно и оставете да попие 5-10 минути.
  • След това, оставете да действа през цялата нощ.
  • Използвайте 2-3 пъти в седмицата.
  • За оптимални резултати, използвайте и останалите продукти от серията "Nivea Urban Detox".
Рейтинг
За да оцените маската "Nivea Urban Skin Detox Good Night Mask", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази маска, купуват също
Garnier Fructis Nourishing Banana Hair Food - Подхранваща маска с екстракт от банан за суха коса - маска
Garnier Fructis Nourishing Banana Hair Food
Подхранваща маска с екстракт от банан за суха коса

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Nivea Urban Skin Detox Micellar Water 3 in 1 - Мицеларна вода със зелен чай и водорасли - маска
Nivea Urban Skin Detox Micellar Water 3 in 1
Мицеларна вода със зелен чай и водорасли

Nivea
Стандартна цена 8.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.81 лв.
L’Oreal Infaillible Longwear Shaping Stick Foundation - Фон дьо тен стик от серията "Infallible" - маска
L’Oreal Infaillible Longwear Shaping Stick Foundation
Фон дьо тен стик от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Цена:  22.99 лв.
Garnier Fructis Shine Reviving Goji Hair Food - Маска за блясък с годжи бери за боядисана коса - маска
Garnier Fructis Shine Reviving Goji Hair Food
Маска за блясък с годжи бери за боядисана коса

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Syoss Colorist Tools Antibrassiness Spray - Спрей за изрусена коса против жълти оттенъци - маска
Syoss Colorist Tools Antibrassiness Spray
Спрей за изрусена коса против жълти оттенъци

Syoss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.49 лв.
Gosh Coconut Oil Shampoo - Шампоан с кокосово масло от серията "Coconut Oil" - маска
Gosh Coconut Oil Shampoo
Шампоан с кокосово масло от серията "Coconut Oil"

Gosh
Избор за разфасовка:
Цени от:  9.20 лв.

Nivea Urban Skin Detox Good Night Mask


Детоксикираща нощна маска за лице
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  10.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Петък 22-02-2019 г. или
Понеделник 25-02-2019 г.
Продукт#244117
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер82681
EAN9005800309286
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 6.30 / 7.00 cm
Тегло0.125 kg
Описание
Околната среда, замърсеният въздух и атмосферните условия оказват влияние на кожата на лицето и тя постепенно започва да губи своята плътност, еластичност, блясък и младежкото си излъчване. Всички те предизвикват промени в нейното състояние - изсушаване, загуба на еластичност и плътност, преждевременно стареене и появата на бръчки. Заради динамичния начин на живот, който водим, рядко имаме достатъчно време да ѝ осигурим грижата, от която се нуждае.

Специалистите на "Nivea" ви предлагат нощна маска за лице, която осигурява детокс ефект. Тя интензивно овлажнява и възстановява кожата, докато спите. Тогава протичат активно процесите на регенерация и активните съставки във формулата се възприемат най-добре. Освен това удобството, от употребата на маската по време на сън, спестява време. Просто я нанасяте преди лягане и я оставяте да се грижи за кожата ви през цялата нощ.

Формулата е обогатена с екстракт от зелен чай, който има антиоскидантен ефект и неутрализира действието на свободните радикали. Освен това притежава регенериращи, антибактериални и подмладяващи свойства. В състава е включена и хиалуронова киселина, която дълбоко хидратира и подобрява еластичността на дермата. Добавеното масло от ший действа подхранващо, овлажняващо и подмладяващо. Включеният пантенол успокоява кожата и има противовъзпалително действие.

Редовната употреба на маската, помага за укрепване на нейната естествена защитна бариера и забавя процесите на стареене. Тя намалява признаците на умора, възвръща младежкия и сияен блясък на кожата. На сутринта тя е освежена, мека и ревитализирана. Маската притежава приятен успокояващ аромат. Подходяща е за лицето, шията и деколтето. Опаковката е достатъчна за 15 нанасяния. Маската се разтапя върху кожата, докато спите и не е необходимо да я премахвате преди лягане.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете от маската върху почистена кожа на лицето, шията и деколтето, като избягвате зоната около очите.
  • Масажирайте нежно и оставете да попие 5-10 минути.
  • След това, оставете да действа през цялата нощ.
  • Използвайте 2-3 пъти в седмицата.
  • За оптимални резултати, използвайте и останалите продукти от серията "Nivea Urban Detox".
Козметика от серията "Nivea Urban Detox"
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Urban Detox
Мицеларна вода, маска и крем за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.09 лв.
Nivea Urban Skin Detox Micellar Water 3 in 1
Мицеларна вода със зелен чай и водорасли
Стандартна цена 8.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.81 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise
Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Още козметика от серията "Nivea Urban Detox"
Още козметика за лице с масло от ший
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Още козметика за лице с витамин B5
Още козметика за лице със зелен чай
Козметика за лице с детокс ефект
Декоративна козметика със зелен чай
Козметика за коса със зелен чай
Козметика за тяло със зелен чай
Декоративна козметика с витамин B5
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Nivea Urban Skin Detox Micellar Water 3 in 1
Мицеларна вода със зелен чай и водорасли
Стандартна цена 8.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.81 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise
Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Farmona Herbal Care Black Rise Face Mask
Детоксикираща маска за лице 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Urban Skin Detox Night Gel Cream
Нощен детоксикиращ гел-крем за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask + Purify
Детоксикираща маска за лице с глина и магнолия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Хидратиращ балсам с алое вера
За суха и изтощена коса и чувствителен скалп
Цена:  22.99 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през февруари
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Nivea MicellAIR Expert
Мицеларни продукти за почистване на грим
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
Syoss - 10 години заедно