store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Комплекти и...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Козметика за деца    Комплекти, гримове и аксесоари    ...    Детски комплект с гримо...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
 

Детски комплект с гримове - POP Make Some Waves

Цена:  25.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#241030
НаличностЩе бъде наличен на 20-07-2019 г.
Ще бъде наличен на 20-07-2019 г. Ако го поръчате сега ще бъде изпратен в момента в който бъде наличен.
МаркаPOP
Официален сайт на POPwww.markwinsbeauty.com
Каталожен номер38004
EAN4038033380048
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 5 години
Размери на опаковката22.00 / 9.00 / 3.50 cm
Тегло0.262 kg
  • Описание
  • Състав
  • За POP
Козметичният комплект с гримове от "POP" би се харесал на всяка малка дама. В него са включени широка гама цветове гланцове за устни, кремообразни сенки за очи и блестящи пудри. За красиви детски прически, в кутията ще намерите цветни фиби за коса. За лесно и приятно нанасяне на гримовете, са включени апликатори. Всичко това се намира в ефектна метална кутия, която се разгъва на 3 нива. С нея малките госпожици ще се почувстват като истински принцеси. Комплектът е чудесен избор за подарък за момиченца.

Продуктите са предназначени за деца над 5 години, като формулите и съставките им са специално подбрани, предвид възрастта и с грижа за здравето им.

Размерът на кутията е 22 / 9 / 4.3 cm.
Състав на гланца за устни:
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Isopropyl Myristate
  • Polyisobutene
  • Ceresin
  • Cera Microcristallina
  • Mica
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • CI 42090
    • CI 15850
    • CI 45410
    • CI 77891
    • CI 19140
Състав на кремообразните сенки за очи:
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Isopropyl Myristate
  • Polyisobutene
  • Mica
  • Ceresin
  • Cera Microcristallina
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • CI 42090
    • CI 16035
    • CI 77891
    • CI 19140
Състав на пудрата с блясък:
  • Polyethylene Terephthalate
  • Polyurethane-11
  • May contain:
    • CI 77000
    • CI 42090
    • CI 45410
    • CI 15850
Сещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания "Markwins International", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. Естествено, с течение на времето каталогът постепенно се увеличава. Гланцове, червила, балсамчета за устни, палитри с гримове, лакове за нокти и декоративни лепенки за маникюра, даже и козметични комплекти в чантички – изборът от декоративна козметика е толкова голям, че всяка малка госпожица да има "помощници" в сбъдването на желанието да бъде като истинска дама.

Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.

Всъщност има още една "съставка" за успеха на марката и това е опитът на нейният собственик – компания "Markwins International". Създадена през 1984 г. от Ерик Чен, компанията стартира с мисията да създаде нов имидж на декоративната козметика. И тази идея на основателя Чен постепенно се реализира. Първата стъпка е през 1986 г. Тогава в каталога на "Markwins International" се появяват т. нар. "multi-palette compacts" или сензационни палитри с декоративна козметика (като сенки, червила, гланцове за устни), които включват много цветове, но в малки количества и са в един несесер с огледало. По-късно се оказва, че оригиналната идея е и качествена – това се случва през 1988 г., когато "FDA" или агенцията на Министерството на здравеопазването и човешките ресурси на САЩ лицензира продуктите "Markwins" и ограничава вноса на сенки за очи от Тайван.

През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "MGA" и "Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "Barbie".

Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".

Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • кремообразни сенки за очи - 10 цвята, 3.0 g
  • гланц за устни - 12 цвята, 6.0 g
  • пудра с блясък - 2 цвята, 1.2 g
  • фиба за коса - 4 броя
  • апликатор за нанасяне на грим - 2 броя
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Детски комплект с гримове - POP Make Some Waves", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също

Детски комплект с гримове - POP Make Some Waves

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  25.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#241030
НаличностЩе бъде наличен на 20-07-2019 г.
Ще бъде наличен на 20-07-2019 г. Ако го поръчате сега ще бъде изпратен в момента в който бъде наличен.
МаркаPOP
Официален сайт на POPwww.markwinsbeauty.com
Каталожен номер38004
EAN4038033380048
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 5 години
Размери на опаковката22.00 / 9.00 / 3.50 cm
Тегло0.262 kg
Още снимки на този продукт
Описание
Козметичният комплект с гримове от "POP" би се харесал на всяка малка дама. В него са включени широка гама цветове гланцове за устни, кремообразни сенки за очи и блестящи пудри. За красиви детски прически, в кутията ще намерите цветни фиби за коса. За лесно и приятно нанасяне на гримовете, са включени апликатори. Всичко това се намира в ефектна метална кутия, която се разгъва на 3 нива. С нея малките госпожици ще се почувстват като истински принцеси. Комплектът е чудесен избор за подарък за момиченца.

Продуктите са предназначени за деца над 5 години, като формулите и съставките им са специално подбрани, предвид възрастта и с грижа за здравето им.

Размерът на кутията е 22 / 9 / 4.3 cm.
За POP
Сещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания "Markwins International", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. Естествено, с течение на времето каталогът постепенно се увеличава. Гланцове, червила, балсамчета за устни, палитри с гримове, лакове за нокти и декоративни лепенки за маникюра, даже и козметични комплекти в чантички – изборът от декоративна козметика е толкова голям, че всяка малка госпожица да има "помощници" в сбъдването на желанието да бъде като истинска дама.

Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.

Всъщност има още една "съставка" за успеха на марката и това е опитът на нейният собственик – компания "Markwins International". Създадена през 1984 г. от Ерик Чен, компанията стартира с мисията да създаде нов имидж на декоративната козметика. И тази идея на основателя Чен постепенно се реализира. Първата стъпка е през 1986 г. Тогава в каталога на "Markwins International" се появяват т. нар. "multi-palette compacts" или сензационни палитри с декоративна козметика (като сенки, червила, гланцове за устни), които включват много цветове, но в малки количества и са в един несесер с огледало. По-късно се оказва, че оригиналната идея е и качествена – това се случва през 1988 г., когато "FDA" или агенцията на Министерството на здравеопазването и човешките ресурси на САЩ лицензира продуктите "Markwins" и ограничава вноса на сенки за очи от Тайван.

През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "MGA" и "Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "Barbie".

Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".

Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • кремообразни сенки за очи - 10 цвята, 3.0 g
  • гланц за устни - 12 цвята, 6.0 g
  • пудра с блясък - 2 цвята, 1.2 g
  • фиба за коса - 4 броя
  • апликатор за нанасяне на грим - 2 броя
Назад към "Детски комплекти и гримове"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Вземи удобен комплект с козметика за разходки на открито.
Artesania Latina - кораби от дърво