store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    POP  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    POP    Детски комплект с гримове - POP Make Some Waves
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
 

Детски комплект с гримове - POP Make Some Waves

Цена:  25.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 22-02-2019 г. или
Понеделник 25-02-2019 г.
Продукт#241030
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на POPwww.markwinsbeauty.com
Каталожен номер38004
EAN4038033380048
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 5 години
Размери на опаковката22.00 / 9.00 / 3.50 cm
Тегло0.262 kg
  • Описание
  • Състав
  • За POP
Козметичният комплект с гримове от "POP" би се харесал на всяка малка дама. В него са включени широка гама цветове гланцове за устни, кремообразни сенки за очи и блестящи пудри. За красиви детски прически, в кутията ще намерите цветни фиби за коса. За лесно и приятно нанасяне на гримовете, са включени апликатори. Всичко това се намира в ефектна метална кутия, която се разгъва на 3 нива. С нея малките госпожици ще се почувстват като истински принцеси. Комплектът е чудесен избор за подарък за момиченца.

Продуктите са предназначени за деца над 5 години, като формулите и съставките им са специално подбрани, предвид възрастта и с грижа за здравето им.

Размерът на кутията е 22 / 9 / 4.3 cm.
Състав на гланца за устни:
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Isopropyl Myristate
  • Polyisobutene
  • Ceresin
  • Cera Microcristallina
  • Mica
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • CI 42090
    • CI 15850
    • CI 45410
    • CI 77891
    • CI 19140
Състав на кремообразните сенки за очи:
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Isopropyl Myristate
  • Polyisobutene
  • Mica
  • Ceresin
  • Cera Microcristallina
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • CI 42090
    • CI 16035
    • CI 77891
    • CI 19140
Състав на пудрата с блясък:
  • Polyethylene Terephthalate
  • Polyurethane-11
  • May contain:
    • CI 77000
    • CI 42090
    • CI 45410
    • CI 15850
Сещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания "Markwins International", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. Естествено, с течение на времето каталогът постепенно се увеличава. Гланцове, червила, балсамчета за устни, палитри с гримове, лакове за нокти и декоративни лепенки за маникюра, даже и козметични комплекти в чантички – изборът от декоративна козметика е толкова голям, че всяка малка госпожица да има "помощници" в сбъдването на желанието да бъде като истинска дама.

Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.

Всъщност има още една "съставка" за успеха на марката и това е опитът на нейният собственик – компания "Markwins International". Създадена през 1984 г. от Ерик Чен, компанията стартира с мисията да създаде нов имидж на декоративната козметика. И тази идея на основателя Чен постепенно се реализира. Първата стъпка е през 1986 г. Тогава в каталога на "Markwins International" се появяват т. нар. "multi-palette compacts" или сензационни палитри с декоративна козметика (като сенки, червила, гланцове за устни), които включват много цветове, но в малки количества и са в един несесер с огледало. По-късно се оказва, че оригиналната идея е и качествена – това се случва през 1988 г., когато "FDA" или агенцията на Министерството на здравеопазването и човешките ресурси на САЩ лицензира продуктите "Markwins" и ограничава вноса на сенки за очи от Тайван.

През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "MGA" и "Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "Barbie".

Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".

Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • кремообразни сенки за очи - 10 цвята, 3.0 g
  • гланц за устни - 12 цвята, 6.0 g
  • пудра с блясък - 2 цвята, 1.2 g
  • фиба за коса - 4 броя
  • апликатор за нанасяне на грим - 2 броя
Рейтинг
За да оцените продукта "Детски комплект с гримове - POP Make Some Waves", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Детски комплект с гримове - POP Make Some Waves

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  25.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 22-02-2019 г. или
Понеделник 25-02-2019 г.
Продукт#241030
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на POPwww.markwinsbeauty.com
Каталожен номер38004
EAN4038033380048
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 5 години
Размери на опаковката22.00 / 9.00 / 3.50 cm
Тегло0.262 kg
Още снимки на този продукт
Описание
Козметичният комплект с гримове от "POP" би се харесал на всяка малка дама. В него са включени широка гама цветове гланцове за устни, кремообразни сенки за очи и блестящи пудри. За красиви детски прически, в кутията ще намерите цветни фиби за коса. За лесно и приятно нанасяне на гримовете, са включени апликатори. Всичко това се намира в ефектна метална кутия, която се разгъва на 3 нива. С нея малките госпожици ще се почувстват като истински принцеси. Комплектът е чудесен избор за подарък за момиченца.

Продуктите са предназначени за деца над 5 години, като формулите и съставките им са специално подбрани, предвид възрастта и с грижа за здравето им.

Размерът на кутията е 22 / 9 / 4.3 cm.
За POP
Сещате ли се за думите "За всяко нещо си има причина"? Е, за появата на козметичната марка "POP" това също важи с пълна сила. Марката стартира като част от американската компания "Markwins International", а причината за появата е това, че всяко малко момиченце мечтае да си има собствени гримове, за да бъде точно като мама. И още със старта на "POP" резултатът от тази причина се вижда – марката дебютира със специално разработени козметични продукти за малките дами. Естествено, с течение на времето каталогът постепенно се увеличава. Гланцове, червила, балсамчета за устни, палитри с гримове, лакове за нокти и декоративни лепенки за маникюра, даже и козметични комплекти в чантички – изборът от декоративна козметика е толкова голям, че всяка малка госпожица да има "помощници" в сбъдването на желанието да бъде като истинска дама.

Едновременно с вниманието към детските желания обаче продуктите "POP" се проектират и с грижа за здравето. Всяка формулите в каталога на марката се разработва със съставки, които са специално подбрани и съобразени с възрастта на децата. Но това далеч не са единствените детайли около създаването на продуктите. През годините и най-малкият детайл по дизайна и опаковките също е важен – всичко се проектира така, че да бъде максимално близо до предпочитанията на всяка малка принцеса. Затова, например, се появяват козметични чантички с картинки, палитра с гримове в кутия, която е декорирана с панделка, даже червила в атрактивни опаковки с различни форми и цветове. А с течение на времето подходът за създаване на продукти с качествен състав и атрактивен дизайн за децата, като че ли става основна "съставка" за успешното развитие и известността на "POP" по света.

Всъщност има още една "съставка" за успеха на марката и това е опитът на нейният собственик – компания "Markwins International". Създадена през 1984 г. от Ерик Чен, компанията стартира с мисията да създаде нов имидж на декоративната козметика. И тази идея на основателя Чен постепенно се реализира. Първата стъпка е през 1986 г. Тогава в каталога на "Markwins International" се появяват т. нар. "multi-palette compacts" или сензационни палитри с декоративна козметика (като сенки, червила, гланцове за устни), които включват много цветове, но в малки количества и са в един несесер с огледало. По-късно се оказва, че оригиналната идея е и качествена – това се случва през 1988 г., когато "FDA" или агенцията на Министерството на здравеопазването и човешките ресурси на САЩ лицензира продуктите "Markwins" и ограничава вноса на сенки за очи от Тайван.

През 2000 г. "Markwins International" е обявена за една от най-бързо развиващите се козметични компании както в известността си по света, така и при попълването на каталога си с продукти. С настъпването на новия век компанията става първият американски козметичен производител, който изнася продуктите си в Китай. През следващите години продуктите от каталога стават известни още в Канада, Мексико и много европейски страни. А през 2002 г. идва ред на поредния забележителен напредък за каталога – компанията купува марката декоративна козметика "Wet and Wild". Но едновременно с развитието на това ново попълнение в "семейството" си, "Markwins" продължава да развива собствените си серии и марки, даже разработва и нови. Сред тях е декоративнат козметика "POP" за малките дами. A през 2006 и 2007 г. компанията подписва договори с "MGA" и "Disney". Резултатът от това е появата на детски козметични серии с известните герои и вдъхновени от играчки, сред които, разбира се, присъства и "Barbie".

Независимо дали за деца, или за възрастни обаче, "Markwins International" създава всички продукти с внимание към качеството. И с този подход компанията получава все повече признания от потребители, а и специалисти – през 2011 г., например, "FDA" обявява червилата на "Markwins" за най-безопасни в Америка. Освен това, на следващата година поредната холивудска звезда показва, че е почитател на компанията – Фърги или известната певица от "The Black Eyed Peas" подписва договор с "Markwins International" и става неин световен посланик на красотата. А що се отнася до това какво е посланието, от компанията го представят в две изречения: "Дамите от всички възрасти искат да изглеждат привлекателни и красиви. Затова "Markwins" се грижи да създава декоративната козметика така, че да достига до потребителите от всички възрасти, етноси, икономически статуси и цвят на кожата".

Днес продуктите на компанията се предлагат в над 60 страни. Разбира се, част от световноизвестните представители на каталога са и козметичните формули с марка "POP". И дори и да има нови попълнения към марката, всяко от тях показва, че желанието на малките дами да имат своя козметика е изпълнимо. И то по начин, по който да подарява щастие на децата, но и спокойствие на родителите.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • кремообразни сенки за очи - 10 цвята, 3.0 g
  • гланц за устни - 12 цвята, 6.0 g
  • пудра с блясък - 2 цвята, 1.2 g
  • фиба за коса - 4 броя
  • апликатор за нанасяне на грим - 2 броя
Назад
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Nivea MicellAIR Expert
Мицеларни продукти за почистване на грим
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно