Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    L’Oreal Men Expert Total Clean 5 i...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower


Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#240387
ВидДуш гел
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка300 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche - Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже - душ гел
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже

Petrole Hahn
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
STR8 Energy Rush Invigorating Shower Gel 3 in 1 - Енергизиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса - душ гел
STR8 Energy Rush Invigorating Shower Gel 3 in 1
Енергизиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса

STR8
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1 - Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса - душ гел
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса

STR8
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1 - Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон - душ гел
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон

STR8
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam - Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert" - душ гел
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Loreal Paris
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream - Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic" - душ гел
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
За да отговорят на изискванията и нуждите на мъжете, специалистите от "L'Oréal" създават душ гел с 5 действия в един продукт. Той може да се използва за почистване на лицето, тялото и косата, също така и като гел за бръснене. Формулата му е обогатена с карбон, който привлича като магнит замърсяванията и излишното омазняване и ги премахва. Включеният глицерин помага за хидратиране на кожата на лицето и тялото, действа противовъзпалително и стягащо. Екстрактът от мента в състава има успокояващ, освежаващ и ободряващ ефект. Той действа благоприятно върху косата и скалпа, като намалява бързото омазняване и пърхота.

Мъже, чувствайте се свежи и пълни с енергия всеки ден след душ с "Total Clean 5 in 1".
  • Aqua / Water
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Glycerin
  • Acrylates Copolymer
  • Parfum / Fragrance
  • Sodium Chloride
  • Coco-Betaine
  • CI 19140 / Yellow 5
  • CI 14700 / Red 4
  • Charcoal Powder
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Dehydroacetate
  • PPG-5-Ceteth-20
  • PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate
  • PEG-6 Caprylic / Capric Glycerides
  • PEG-90m
  • Salicylic Acid
  • Polyquaternium-7
  • Polyglycerin-10
  • Polyglyceryl-10 Myristate
  • Polyglyceryl-10 Stearate
  • Limonene
  • Linalool
  • Pentylene Glycol
  • Mentha Piperita Extract / Peppermint Extract
  • Citric Acid
  • BHT
  • Coumarin
  • Styrene / Acrylates Copolymer
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените душ гела "L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този душ гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Oil - SPF 50+ - Хидратиращо слънцезащитно олио спрей за чувствителна кожа - душ гел
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Oil - SPF 50+
Хидратиращо слънцезащитно олио спрей за чувствителна кожа

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с матов ефект - душ гел
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant - Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите - душ гел
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите

Loreal Paris
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите - душ гел
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите

Loreal Paris
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant - Ролон дезодорант против изпотяване за мъже - душ гел
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
La Rive Fleur de Femme EDP - Дамски парфюм - душ гел
La Rive Fleur de Femme EDP
Дамски парфюм

La Rive
Цена:  16.40 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel - Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay" - душ гел
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"

Loreal Paris
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Garnier Skin Naturals Biphase Micellar Cleancing Water in Oil - Двуфазна мицеларна вода с масла за премахване на водоустойчив грим от серията "Skin Naturals" - душ гел
Garnier Skin Naturals Biphase Micellar Cleancing Water in Oil
Двуфазна мицеларна вода с масла за премахване на водоустойчив грим от серията "Skin Naturals"

Garnier
Избор за разфасовка:
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.49 лв.
Got2b Guardian Angel Heat Protection Spray - Термозащитен спрей за коса - душ гел
Got2b Guardian Angel Heat Protection Spray
Термозащитен спрей за коса

Got2b
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Lactacyd Pharma - Антибактериален интимен лосион - душ гел
Lactacyd Pharma
Антибактериален интимен лосион

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.19 лв.
Nivea Men Sensitive Shaving Foam - Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive" - душ гел
Nivea Men Sensitive Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"

Nivea
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.

L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower


Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#240387
ВидДуш гел
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка300 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
STR8 Energy Rush Invigorating Shower Gel 3 in 1
Енергизиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Blistex Lip Relief Cream - SPF 10
Балсам за облекчаване на напукани и болезнени устни
Цена:  4.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Био вода от мента
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Етерично масло от мента
Разфасовка от 10 ml
Цена:  7.20 лв.
Palmolive Feel The Massage Shower Gel
Душ гел със соли от Мъртво море, алое вера и мента
Цени от:  5.40 лв.
Описание
За да отговорят на изискванията и нуждите на мъжете, специалистите от "L'Oréal" създават душ гел с 5 действия в един продукт. Той може да се използва за почистване на лицето, тялото и косата, също така и като гел за бръснене. Формулата му е обогатена с карбон, който привлича като магнит замърсяванията и излишното омазняване и ги премахва. Включеният глицерин помага за хидратиране на кожата на лицето и тялото, действа противовъзпалително и стягащо. Екстрактът от мента в състава има успокояващ, освежаващ и ободряващ ефект. Той действа благоприятно върху косата и скалпа, като намалява бързото омазняване и пърхота.

Мъже, чувствайте се свежи и пълни с енергия всеки ден след душ с "Total Clean 5 in 1".
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert"
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Men Expert Cool Power Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.99 лв.
Още мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash - Ice Impact
Лосион за след бръснене с охлаждащ ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.59 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash
Лосион за след бръснене с антибактериален ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.59 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Козметика за лице с глицерин
Gillette Mach 3 Complete Defence Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Mach 3"
Цена:  7.30 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Цена:  15.99 лв.
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer
Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear"
Цена:  28.20 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Relaxing Super Hydrating Detiring Mask
Супер хидратираща памучна маска за уморена кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness Tissue Mask
Хидратираща и освежаваща памучна маска за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Цена:  14.30 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Цена:  8.30 лв.
BeAdora Lifting Age-Reverse Serum
Подмладяващ лифтинг серум за лице
Цена:  57.00 лв.
BeAdora Multiactive Eye Serum
Мултиактивен околоочен серум
Цена:  51.00 лв.
BeAdora Restoring Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
BeAdora Intense Moisturizer
Интензивен овлажняващ крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
Лосион за след бръснене - Икар Океан
Цена:  1.79 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице против бръчки от серията "Bille-PH"
Цена:  14.80 лв.
SVR Sun Secure Cream - SPF 30
Слънцезащитен крем за лице за чувствителна кожа от серията "Sun Secure"
Цена:  30.40 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
Nivea Sun UV Face Shine Control Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице за контрол на омазняването от серията "Sun"
Цена:  16.50 лв.
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Lumene Маtte Control Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за мазна и смесена кожа от серията "Nordic Chic"
Цена:  26.00 лв.
RevitaLash Micellar Water Lash Wash
Мицеларна вода за почистване на околоочен грим
Цена:  59.00 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Цена:  13.99 лв.
Lumene Men Voima Energizing Face Wash
Почистващ гел за лице за мъже от серията "Men Voima"
Цена:  18.90 лв.
Lumene Klassikko Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода от серията "Klassikko"
Цена:  13.00 лв.
Още козметика за лице с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Frosch Reine Pflege Sensitive-Seife - Design Edition
Течен сапун за чувствителна кожа
Цена:  4.60 лв.
Krispa Transparent - Seife
Глицеринов сапун за чувствителна кожа
Цена:  2.80 лв.
Глицеринов крем с интензивна формула
За напукана и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  1.99 лв.
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
Цена:  0.35 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Цена:  15.90 лв.
SNB Violets Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло с аромат на виолетки
Цени от:  5.90 лв.
Speick Natural Soap
Натурален тоалетен сапун от серията "Natural"
Цена:  6.30 лв.
Bilka Bath Care Rosa Damascena Intimate Hydrating Gel Wash
Хидратиращ интимен гел с органик розова вода
Цена:  4.60 лв.
Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
Цена:  6.80 лв.
SNB Jamine Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло с аромат на жасмин
Цени от:  5.90 лв.
Бар сапун - Sensitive
Цена:  2.00 лв.
Le Petit Olivier Lavander Liquid Hand Soap
Марсилски течен ароматен сапун с аромат на лавандула
Цена:  7.49 лв.
Глицеринов сапун - Амброзия
Цена:  4.40 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Цена:  3.00 лв.
Maternea Cooling & Relaxing Gel For Legs
Успокояващ и охлаждащ гел за крака
Цена:  6.70 лв.
Maternea Firming Body Cream
Стягащ крем за тяло с масло от ший и витамин C
Цена:  11.50 лв.
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела
Цена:  13.50 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Цена:  6.80 лв.
Yardley English Rose Deodorising Body Fragrance
Дезодорант с аромат на английска роза от серията "English Rose"
Цена:  5.90 лв.
Acorelle Nature Sun Summer Mist
Био плажен спрей за тяло с хидратиращ ефект от серията "Nature Sun"
Цена:  34.80 лв.
Acorelle Soothing Body Mist Exquisite Vanilla
Спрей за тяло с успокояващ ефект от серията "Les Sensorielles"
Цена:  28.40 лв.
Acorelle Balancing Body Mist Pure Harvest
Спрей за тяло с балансиращи свойства от серията "Les Sensorielles"
Цена:  28.40 лв.
Още козметика за тяло с глицерин
Козметика за лице с мента
Козметика за тяло с мента
Декоративна козметика с мента
Продукти за устна хигиена с мента
Продукти за ароматерапия и релаксация с мента
Козметика за коса с мента
Козметика за лице с мента
Декоративна козметика с мента
Продукти за устна хигиена с мента
Продукти за ароматерапия и релаксация с мента
Козметика за коса с мента
Козметика за тяло с мента
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за лице с глицерин
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Назад към "Козметика за баня за мъже"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Козметика за лице с мента
Декоративна козметика с мента
Продукти за устна хигиена с мента
Продукти за ароматерапия и релаксация с мента
Козметика за коса с мента
Козметика за тяло с мента
Козметика за лице с глицерин
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво