store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Maybelline  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Volume Express Extra Black - Спирала за обемни мигли
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала

Maybelline Volume Express Extra Black


Спирала за обемни мигли
Цена:  7.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 22-11-2018 г. или
Петък 23-11-2018 г.
Продукт#239059
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN3600531516512
Категории
Разфасовка10 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 10.90 / 1.50 cm
Тегло0.015 kg
  • Описание
  • За Maybelline
Спиралата от "Maybelline" осигурява невероятен обем на миглите. Уникалната ѝ четка достига и най късите косъмчета. Тя прецизно разделя миглите и ги повдига от основата, правейки ги визуално по-дълги. Кремообразната текстура, съдържаща восъци, се плъзга нежно върху тях. Обгръща ги с интензивен черен цвят, който подчертава очите и им придава дълбочина. Спиралата уплътнява миглите, без да ги слепва и утежнява.

"Maybelline Volume Express" прави миглите обемни, а погледът ви изкусителен.
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за "Maybelline Cake Mascara" - първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания "Maybelline" - днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания "Maybelline". В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт - спиралата "Maybelline Cake Mascara", с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така "Maybelline Cake Mascara" се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, "Maybelline" започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на "Maybelline" за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. "Maybelline" дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт - първата водоустойчива спирала в Америка, наречена "Ultra Lash Mascara". Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на "Great Lash Mascara", която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на "Maybelline" се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории - лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска "Shine Free" - една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на "Maybelline", също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване - в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. "Maybelline" става част от френската компания "L'Oreal", която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като "Garnier", "Vichy", "Biotherm", "Giorgio Armani" и "Yves Saint Laurent". След сливането "Maybelline" официално се преименува на "Maybelline New York". А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение - оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра "Dream Matte Mousse" с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала "Volume Express", която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и "Volume Express The Falsies" - спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия "пърхащ" ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. "The Falsies" е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, "Maybelline" постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ "BB крем - 8 в 1" или течен коректор с апликатор "Maybelline Affinitone Concealer" - каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, "Maybelline" става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни "Baby Lips" и изчерпателната колекция от цветове на червилата "Color Sensational". Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, "Maybelline" успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е "Color Show Nail Lacquers" - колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес "Maybelline" е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града - марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, "Maybelline" създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на "Mercedes-Benz Fashion Week" в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Рейтинг
За да оцените спиралата "Maybelline Volume Express Extra Black", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser - Гелообразна основа за грим с матиращ ефект - спирала
Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser
Гелообразна основа за грим с матиращ ефект

Maybelline
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.49 лв.

Maybelline Volume Express Extra Black


Спирала за обемни мигли
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 22-11-2018 г. или
Петък 23-11-2018 г.
Продукт#239059
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN3600531516512
Категории
Разфасовка10 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 10.90 / 1.50 cm
Тегло0.015 kg
Още снимки на тази спирала
Описание
Спиралата от "Maybelline" осигурява невероятен обем на миглите. Уникалната ѝ четка достига и най късите косъмчета. Тя прецизно разделя миглите и ги повдига от основата, правейки ги визуално по-дълги. Кремообразната текстура, съдържаща восъци, се плъзга нежно върху тях. Обгръща ги с интензивен черен цвят, който подчертава очите и им придава дълбочина. Спиралата уплътнява миглите, без да ги слепва и утежнява.

"Maybelline Volume Express" прави миглите обемни, а погледът ви изкусителен.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за "Maybelline Cake Mascara" - първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания "Maybelline" - днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания "Maybelline". В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт - спиралата "Maybelline Cake Mascara", с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така "Maybelline Cake Mascara" се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, "Maybelline" започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на "Maybelline" за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. "Maybelline" дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт - първата водоустойчива спирала в Америка, наречена "Ultra Lash Mascara". Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на "Great Lash Mascara", която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на "Maybelline" се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории - лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска "Shine Free" - една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на "Maybelline", също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване - в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. "Maybelline" става част от френската компания "L'Oreal", която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като "Garnier", "Vichy", "Biotherm", "Giorgio Armani" и "Yves Saint Laurent". След сливането "Maybelline" официално се преименува на "Maybelline New York". А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение - оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра "Dream Matte Mousse" с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала "Volume Express", която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и "Volume Express The Falsies" - спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия "пърхащ" ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. "The Falsies" е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, "Maybelline" постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ "BB крем - 8 в 1" или течен коректор с апликатор "Maybelline Affinitone Concealer" - каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, "Maybelline" става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни "Baby Lips" и изчерпателната колекция от цветове на червилата "Color Sensational". Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, "Maybelline" успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е "Color Show Nail Lacquers" - колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес "Maybelline" е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града - марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, "Maybelline" създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на "Mercedes-Benz Fashion Week" в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Други интересни предложения
Maybelline The Colossal Big Shot Daring Black
Спирала за обемни мигли с наситен черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Lash Sensational
Спирала за обемни и извити мигли
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal Go Extreme
Наситено черна спирала за обем с колаген
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Volum' Express
Спирала за обем с черен цвят
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Maybelline Volume Express Go Extreme Radical Black
Спирала за обем с наситено черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Volume Express Colossal 100% Black
Спирала с наситено черен цвят за колосален обем
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Great Lash Very Black Mascara
Наситено черна спирала за естествено плътни и дълги мигли
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Maybelline Volume Express Waterproof
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Назад
Играчки "Frozen"
Зарадвай детето с героите от приказния свят на "Замързналото ...
Луксозни пъзели
Луксозните и декоративни пъзели са страхотен подарък за ценители.
Украси дома за Коледа
Фигури, брокати и комлекти за коледна декорация.
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през ноември
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика за коса и тяло с 10% отстъпка.
Спечели кутия с изненади
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш кутия с изненади.
Спечели подарък Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Промоция GOSH
Вземи сега грим за красиви вежди с 20% отстъпка.
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Garnier Pure Active 3 in 1
Измиващ гел, ексфолиант и маска за лице в едно
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Промоция Syoss
Artesania Latina - кораби от дърво
Спечели подарък от Essence