store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За изтощена...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За изтощена и увредена коса    Nivea Hairmilk Natural S...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Hairmilk Natural Shine Care Conditioner


Балсам за коса с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 28-05-2019г.
Цена:  4.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 30-05-2019 г. или
Петък 31-05-2019 г.
Продукт#238426
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер88618
EAN9005800301600
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 17.30 / 4.00 cm
Тегло0.220 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Грижовен балсам от "Nivea", който интензивно ще подхрани и хидратира безжизнената и уморена коса. Леката му формула омекотява косата и я прави лесна за разресване, без да я утежнява. Връща нейната сила и естествен блясък. В състава е включен млечен протеин - естествено извлечена съставка, която хидратира косъма в дълбочина и го възстановява. Специалната формулата е обогатена още с патентованата съставка Eucerit®, която запечатва косъма отвън и го защитава от вредното влияние на външните фактори. Включеният копринен протеин помага за задържане на влагата в косъма, придава му гладкост и блясък. Балсамът съживява косата от корените до върховете и я оставя осезаемо здрава, мека и блестяща.

Действие на балсама:
  • хидратира и възстановява косата отвътре
  • изглажда косата и ѝ придава блясък
  • защитава косата, благодарение на специалната формула с Eucerit®
  • оставя косата здрава и копринено мека
  • Aqua
  • Cetyl Alcohol
  • Myristyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Cetrimonium Chloride
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • Hydrolyzed Milk Protein
  • Lanolin Alcohol (Eucerit®)
  • Hydrolyzed Silk
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Coco-Betaine
  • Sodium Chloride
  • C12-15 Pareth-3
  • Lactic Acid
  • Phenoxyethanol
  • Geraniol
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Benzyl Salicylate
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете балсама на мокра коса по цялата ѝ дължина.
  • Оставете да подейства няколко минути и изплакнете.
  • За оптимални резултати, използвайте и шампоана за коса "Nivea Hairmilk Natural Shine".
Рейтинг
За да оцените балсама "Nivea Hairmilk Natural Shine Care Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation - Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible" - балсам
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - балсам
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - балсам
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Стандартна цена 6.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Maybelline SuperStay Matte Ink - Течно червило с матов ефект - балсам
Maybelline SuperStay Matte Ink
Течно червило с матов ефект

Maybelline
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Catrice Iconails Gel Lacquer - Лак за нокти с гел ефект - балсам
Catrice Iconails Gel Lacquer
Лак за нокти с гел ефект

Catrice
21 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Essence Colour & Go - Лак за нокти - балсам
Essence Colour & Go
Лак за нокти

Essence
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Artdeco Mineral Eye Styler - Минерален молив за очи - балсам
Artdeco Mineral Eye Styler
Минерален молив за очи

Artdeco
Избор за цвят на молива:
Цена:  16.90 лв.
Garnier Fructis Shine Reviving Goji Hair Food - Маска за блясък с годжи бери за боядисана коса - балсам
Garnier Fructis Shine Reviving Goji Hair Food
Маска за блясък с годжи бери за боядисана коса

Garnier
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo - Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk" - балсам
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Nivea Smooth Caring Micellar Water - Мицеларна вода за суха кожа с бадемово масло - балсам
Nivea Smooth Caring Micellar Water
Мицеларна вода за суха кожа с бадемово масло

Nivea
Стандартна цена 8.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.50 лв.
Nivea Care Intensive Nourishment Cream - Подхранващ крем за лице и тяло - балсам
Nivea Care Intensive Nourishment Cream
Подхранващ крем за лице и тяло

Nivea
Вземи сега с отстъпка от -10% до 13!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.50 лв.
Gosh Volume Lip Shine - Гланц за уголемяване на устните - балсам
Gosh Volume Lip Shine
Гланц за уголемяване на устните

Gosh
Избор за цвят на гланца:
Цена:  11.90 лв.
Nivea Hydro Care Lip Balm - Хидратиращ балсам за устни - балсам
Nivea Hydro Care Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни

Nivea
Стандартна цена 4.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.

Nivea Hairmilk Natural Shine Care Conditioner


Балсам за коса с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 28-05-2019г.
Цена:  4.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 30-05-2019 г. или
Петък 31-05-2019 г.
Продукт#238426
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер88618
EAN9005800301600
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 17.30 / 4.00 cm
Тегло0.220 kg
Описание
Грижовен балсам от "Nivea", който интензивно ще подхрани и хидратира безжизнената и уморена коса. Леката му формула омекотява косата и я прави лесна за разресване, без да я утежнява. Връща нейната сила и естествен блясък. В състава е включен млечен протеин - естествено извлечена съставка, която хидратира косъма в дълбочина и го възстановява. Специалната формулата е обогатена още с патентованата съставка Eucerit®, която запечатва косъма отвън и го защитава от вредното влияние на външните фактори. Включеният копринен протеин помага за задържане на влагата в косъма, придава му гладкост и блясък. Балсамът съживява косата от корените до върховете и я оставя осезаемо здрава, мека и блестяща.

Действие на балсама:
  • хидратира и възстановява косата отвътре
  • изглажда косата и ѝ придава блясък
  • защитава косата, благодарение на специалната формула с Eucerit®
  • оставя косата здрава и копринено мека
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете балсама на мокра коса по цялата ѝ дължина.
  • Оставете да подейства няколко минути и изплакнете.
  • За оптимални резултати, използвайте и шампоана за коса "Nivea Hairmilk Natural Shine".
Козметика за блестяща коса "Nivea Hairmilk Natural Shine"
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Smoothing Mist
Заглаждащ спрей за коса с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Цена:  7.69 лв.
Козметични продукти придаващи блясък на косата
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса
Стандартна цена 3.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.49 лв.
Elea Oils & Care Hair Toner
Безцветен тонер-гланц за блестяща коса
Стандартна цена 3.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.49 лв.
Got2b Oh My Nude Silkly Done Detangling Spray
Спрей за лесно разресване на косата
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Orzene Beer Color Lock Dry Satin Oil
Сухо олио за боядисана коса за защита на цвета
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Pure Detox Fragrance Conditioning Spray
Детоксикиращ спрей балсам без отмиване за всеки тип коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Oil Balance Shampoo Oily Hair
Шампоан за мазна коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.39 лв.
Orzene Beer Everyday Care Shampoo Normal Hair
Шампоан за нормална коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.39 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Mask
Маска за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Serum
Серум за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Elixir
Еликсир за всеки тип коса с 3 органични масла без отмиване от серията "Orovivo"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Mask
Маска за всеки тип коса с 3 органични масла от серията "Orovivo"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.50 лв.
Palette Deluxe
Подхранваща трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Garnier Fructis Oil Repair Mask
Маска за суха и увредена коса с комплекс от 3 масла
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Nivea Diamond Gloss Care Shampoo
Шампоан за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.70 лв.
Шампоан за нормална коса - Vitality and Shine
С екстракт от земен бадем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Oil
Професионално олио за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  39.00 лв.
Wash & Go Shampoo With Camomile Extract
Шампоан за блясък и обем с екстракт от лайка
Цени от:  4.80 лв.
Wash & Go Mask With Pomegranate Extract
Маска за боядисана коса с екстракт от нар
Цена:  7.20 лв.
Nature Box Apricot Oil Extra Shine Spray
Спрей с масло от кайсиеви ядки за блестяща коса
Цена:  10.99 лв.
Nature Box Apricot Oil Conditioner
Балсам за блестяща коса с масло от кайсиеви ядки
Цена:  9.99 лв.
Nature Box Apricot Oil Shampoo
Шампоан за блясък с масло от кайсиеви ядки
Цена:  9.99 лв.
Gosh Macadamia Oil Nourishing Hair Oil
Подхранващо олио за коса с макадамия от серията "Macadamia Oil"
Цена:  14.80 лв.
Още козметични продукти придаващи блясък на косата
Козметика за коса с млечен протеин
Palmolive Naturals Milk & Honey Shampoo
Шампоан за суха коса с мед и мляко от серията "Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Цена:  7.69 лв.
Gliss Repairing Beauty Milk
Възстановяващо мляко за увредена коса без изплакване
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Nivea Hairmilk Thick Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с плътна структура от серията "Hairmilk"
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.69 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Nivea Hairmilk Normal Hair Strucutre Care Conditioner
Възстановяващ балсам за суха и увредена коса с нормална структура от серията "Hairmilk"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.70 лв.
Nivea Hairmilk Normal Hair Strucutre Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за суха и увредена коса с нормална структутра от серията "Hairmilk"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Защитна маска за боядисвана коса с кокос и млечни протеини
Цена:  3.00 лв.
Още козметика за коса с млечен протеин
Козметика за коса с копринен протеин
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Regenerating Natural Shampoo
Възстановяващ шампоан за крехка и суха коса
Цена:  14.90 лв.
Black Sea Stars Cool Nimph Revitalizing Shampoo
Ревитализиращ шампоан от серията "Cool Nymph"
Цена:  14.40 лв.
Byphasse Activ Liss Protective Cream For Unruly Hair
Предпазващ крем за изправяне на непокорна коса
Цена:  6.50 лв.
Barba Italiana Shampoo & Conditioner - Cesare
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже
Цена:  29.00 лв.
Johnson's Kids Shampoo Shiny Drops
Детски шампоан за блясък на косата
Цена:  9.40 лв.
Farmona Radical Volume Shampoo
Шампоан против косопад за тънка и деликатна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Syoss Colorist Tools Color Equаlizer Spray
Спрей за изравняване на цвета на косата преди боядисване
Цена:  8.49 лв.
Syoss Colorist Tools Antibrassiness Spray
Спрей за изрусена коса против жълти оттенъци
Цена:  8.49 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Hot Treatment
Термотерапия за възстановяване и подхранване на суха коса от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.80 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Ampoule Treatment
Подхранващи ампули за увредена и слаба коса с кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  10.00 лв.
Marion Natura Silk Conditioner
Двуфазен балсам без отмиване за тънка коса
Цена:  6.50 лв.
Marion Natura Silk Conditioner
Двуфазен балсам без отмиване за боядисана коса
Цена:  6.50 лв.
Шампоан с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  6.40 лв.
Sante Moisturising Sampoo Bio Rose & Silk Protein
Хидратиращ шампоан с био роза и копринен протеин
Цена:  14.99 лв.
Nivea Intense Repair Regenerating Shampoo
Възстановяващ шампоан за суха и увредена коса с кератин и масла
Цена:  5.69 лв.
Още козметика за коса с копринен протеин
Още декоративна козметика с копринен протеин
Козметика за тяло с копринен протеин
Козметика за лице с копринен протеин
Козметика за тяло с млечен протеин
Козметика за лице с млечен протеин
Други интересни предложения
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.70 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Gliss Glossing Beauty Milk
Mляко за коса за блясък без изплакване
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Smoothing Mist
Заглаждащ спрей за коса с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Цена:  7.69 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Conditioner Very Dry + Overstressed Hair
Балсам за много суха и стресирана коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Keratin Power Hair Conditioner Dry + Damaged Hair
Балсам за суха и увредена коса
Цена:  5.39 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Marion Natura Silk Instant Conditioner
Двуфазен балсам за коса без отмиване за копринен блясък
Цена:  6.50 лв.
Syoss Repair Conditioner
Балсам за възстановяване на увредена коса от серията "Repair"
Цена:  7.99 лв.
Nivea Hairmilk Normal Hair Strucutre Care Conditioner
Възстановяващ балсам за суха и увредена коса с нормална структура от серията "Hairmilk"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.70 лв.
Назад към "Балсами за изтощена и увредена коса"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги