store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Moisturizing Micellar Shampoo - Мицеларен шампоан за суха коса и скалп
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Moisturizing Micellar Shampoo


Мицеларен шампоан за суха коса и скалп
Цена:  9.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#238423
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер88639
EAN5900017064956
Категории
За тип косаСуха
За тип кожаСуха
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.450 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Мицеларният шампоан от "Nivea" предлага нежно, но ефективно почистване на косата и кожата на главата, без да предизвиква раздразнения. Той е предназначен за суха коса и сух скалп. Мицеларната технология, позната от почистващите продукти за лице, улавя замърсяванията, остатъците от стилизиращи продукти и излишния себум и ги разтваря във водата. По този начин шампоанът измива и почиства косата, без да извлича естествените мазнини на косъма и скалпа. Формулата му е обогатена с екстракт от лотос, който има противовъзпалителни и успокояващи свойства, подхранва и заздравява косата, придава ѝ блясък и мекота. Включени в състава са още масло от макадамия и сок от алое вера, които имат интензивен хидратиращ ефект. Патентованата съставка Eucerit® защитава косата от вредното влияние на външните фактори.

Мицеларният шампоан почиства нежно, без да изсушава косата. Той поддържа естествения pH баланс на скалпа и може да се използва ежедневно. Шампоанът не съдържа силикони, оцветители и парабени. Той хидратира косата от корените до върховете, оставя я еластична и подсилена, обгръща я с приятен аромат на лотос.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Nelumbo Nucifera Leaf Extract
  • Lanolin Alcohol
  • Macadamia Integrifolia Seed Oil
  • Glyceryl Glucoside
  • Panthenol
  • Polyquaternium-10
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Glycerin
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Citric Acid
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху мокра коса и масажирайте.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Ако е необходимо, повторете.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Nivea Moisturizing Micellar Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Syoss Pure Volume Lightweight Conditioner - Олекотен балсам за обем за тънка коса - шампоан
Syoss Pure Volume Lightweight Conditioner
Олекотен балсам за обем за тънка коса

Syoss
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.

Nivea Moisturizing Micellar Shampoo


Мицеларен шампоан за суха коса и скалп
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#238423
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер88639
EAN5900017064956
Категории
За тип косаСуха
За тип кожаСуха
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.450 kg
Описание
Мицеларният шампоан от "Nivea" предлага нежно, но ефективно почистване на косата и кожата на главата, без да предизвиква раздразнения. Той е предназначен за суха коса и сух скалп. Мицеларната технология, позната от почистващите продукти за лице, улавя замърсяванията, остатъците от стилизиращи продукти и излишния себум и ги разтваря във водата. По този начин шампоанът измива и почиства косата, без да извлича естествените мазнини на косъма и скалпа. Формулата му е обогатена с екстракт от лотос, който има противовъзпалителни и успокояващи свойства, подхранва и заздравява косата, придава ѝ блясък и мекота. Включени в състава са още масло от макадамия и сок от алое вера, които имат интензивен хидратиращ ефект. Патентованата съставка Eucerit® защитава косата от вредното влияние на външните фактори.

Мицеларният шампоан почиства нежно, без да изсушава косата. Той поддържа естествения pH баланс на скалпа и може да се използва ежедневно. Шампоанът не съдържа силикони, оцветители и парабени. Той хидратира косата от корените до върховете, оставя я еластична и подсилена, обгръща я с приятен аромат на лотос.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху мокра коса и масажирайте.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Ако е необходимо, повторете.
Козметика за коса с алое вера
Garnier Fructis Hydrating Aloe Vera Hair Food
Хидратираща маска за нормална до суха коса с алое вера
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
HerbOlive Shampoo Olive Oil & Aloe Vera
Шампоан за суха и увредена коса с маслина и алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.50 лв.
Herbacin Herbal Conditioner Care & Protection
Билков балсам за всеки тип коса с лотос, пъпеш и алое вера от серията "Herbal Collection"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.80 лв.
Savio Aloe Vera & Olive Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с екстракт от алое вера и масло от маслина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.99 лв.
Bentley Organic Shampoo
Шампоан за суха, увредена и боядисана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.40 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.40 лв.
Подхранваща маска за коса със сива хума
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.60 лв.
Odylique Essential Care Gentle Herb Shampoo
Мек шампоан за коса с растителни екстракти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.60 лв.
Cycle Vital Cream Shampoo
Професионален био крем шампоан за коса от серията "Certified Organic"
Цена:  24.00 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Стандартна цена 7.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.90 лв.
Wash & Go Dry Shampoo Aloe Vera Extract
Сух шампоан за мазна коса с алое вера
Цена:  6.60 лв.
Avril Repair Conditioner Dry and Damaged Hair
Био възстановяващ балсам за суха и увредена коса
Цена:  22.90 лв.
Още козметика за коса с алое вера
Козметика за коса с масло от макадамия
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Garnier Fructis Smoothing Macadamia Hair Food
Изглаждаща маска с макадамия за непокорна коса
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.69 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Conditioner
Подхранващ балсам за много суха и изтощена коса
Стандартна цена 4.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.69 лв.
Orzene Beer Color Lock Dry Satin Oil
Сухо олио за боядисана коса за защита на цвета
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Argan Oil 6 in 1 Total Repair
Възстановяващо олио за коса с арганово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.30 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Oil Care Hair Mask
Подхранваща маска за много суха и увредена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Schauma Beauty Oil
Възстановяващо олио за изтощена коса
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Visage Hair Fashion Every Day Oil-Elixir
Олио-еликсир за коса за ежедневна грижа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Visage Hair Fashion Damaged Hair Olive & Macadamia Shampoo
Шампоан за изтощена коса с маслина и макадамия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.79 лв.
Petrole Hahn Nutrition Soupless Shampoo
Подхранващ шампоан за суха и къдрава коса за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Syoss Pure Smooth Lightweight Conditioner
Изглаждащ балсам за нормална към гъста коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Още козметика за коса с масло от макадамия
Декоративна козметика с масло от макадамия
Sante Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Sante Multi Effect Beauty Blush
Руж за лице с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.99 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Eyeshadow Trio
Трио сенки за очи в комплект с апликатори от серията "Color Icon"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.90 лв.
Sante Mono Shade
Единични сенки за очи
Цена:  8.99 лв.
Sante Beautifying Highlighter
Хайлайтър за лице
Цена:  22.99 лв.
Sante 2 in 1 Contouring & Bronzer Powder
Двуцветна пудра с бронзиращ ефект за контуриране на лицето
Цена:  20.99 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  11.90 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Eyeshadow Pallete
Палитра от 5 цвята сенки за очи в комплект с апликатори от серията "Color Icon"
Цена:  11.90 лв.
Още декоративна козметика с масло от макадамия
Козметика за тяло с масло от макадамия
Fa Cream & Oil Shower Gel
Душ крем с масло от макадамия и аромат на моринга
Цени от:  2.99 лв.
Nacomi Fizzing Bath Bombs with Macadamia Oil and Argan Oil
Бомбички за вана с масла от макадамия и арган - 4 броя
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Body Mousse Mango Macarons
Мус за тяло с аромат на манго
Цена:  17.90 лв.
Palmolive Naturals Macadamia & Vanilla Liquid Handwash
Течен сапун с макадамия и ванилия от серията "Naturals"
Цена:  4.80 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Body Butter
Масло за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.70 лв.
Acorelle Bleaching Cream
Двукомпонентен крем за изсветляване на окосмяването по лицето и тялото
Цена:  31.60 лв.
Tesori d'Oriente White Musk Hand Cream
Крем за ръце с аромат на бял мускус
Цена:  2.50 лв.
Nature Box Macadamia Oil Shower Gel
Душ гел с масло от макадамия
Цена:  7.99 лв.
Yardley English Dahlia Silky Smooth Body Lotion
Лосион за тяло с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  12.67 лв.
Yardley English Dahlia Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  11.81 лв.
Treaclemoon Marsh Mallow Heaven Hand Cream
Крем за ръце за много суха кожа с натурални масла и аромат на бонбони
Цена:  5.50 лв.
Treaclemoon My Coconut Island Hand & Nail Balm
Балсам за ръце и нокти с макадамия, череша и аромат на кокос
Цена:  5.50 лв.
Още козметика за тяло с масло от макадамия
Козметика за лице с масло от макадамия
Beadora Bright Rose Sleeping Elixir
Нощен безводен еликсир за суха към нормална кожа
Цена:  69.00 лв.
Black Sea Stars Instrument Day Cream
Дневен крем за лице против стареене за мъже
Цена:  29.90 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Eye Contour Cream
Освежаващ околоочен крем от серията "Cool Nymph"
Цена:  21.60 лв.
Black Sea Stars Instrument Eye Contour & Lips Cream
Крем за околоочен контур и устни за мъже
Цена:  28.40 лв.
Black Sea Stars Instrument After Shave Balm
Балсам за след бръснене
Цена:  32.40 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Цена:  11.95 лв.
Регенериращ крем за интензивна хидратация с растителни стволови клетки от арган
Oт серията "Regal Skin Lux"
Цена:  24.90 лв.
Подмладяващ крем за лице с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  14.10 лв.
Tesori d'Oriente Orchidea della Cina Hand Cream
Крем за ръце с аромат на китайска орхидея
Цена:  2.50 лв.
Avril Mattifying Fluid
Био матиращ флуид за лице за смесена към мазна кожа
Цена:  24.10 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Eye Cream 25+
Крем за околоочен контур против тъмни кръгове
Цена:  28.90 лв.
Още козметика за лице с масло от макадамия
Декоративна козметика с алое вера
Козметика за тяло с алое вера
Козметика за лице с алое вера
Други интересни предложения
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.99 лв.
Sante Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
HerbOlive Shampoo Olive Oil & Aloe Vera
Шампоан за суха и увредена коса с маслина и алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.50 лв.
Acorelle Bleaching Cream
Двукомпонентен крем за изсветляване на окосмяването по лицето и тялото
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.60 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Softness & Nutri-Oils Shampoo
Омекотяващ шампоан за суха коса без блясък
Цена:  5.49 лв.
Sante Mono Shade
Единични сенки за очи
Цена:  8.99 лв.
Sante 2 in 1 Contouring & Bronzer Powder
Двуцветна пудра с бронзиращ ефект за контуриране на лицето
Цена:  20.99 лв.
Sante Beautifying Highlighter
Хайлайтър за лице
Цена:  22.99 лв.
Nivea Fortifying Micellar Shampoo
Успокояващ мицеларен шампоан за тънка коса и чувствителен скалп
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.29 лв.
Farmona Hair Genic Bamboo & Oils Strenghtening Shampoo
Възстановяващ шампоан за суха и изтощена коса от серията "Hair Genic"
Цена:  5.49 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво