Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За честа уп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За честа употреба    Nivea Moisturizing Micellar Shamp...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Moisturizing Micellar Shampoo


Мицеларен шампоан за суха коса и скалп

Цена:  9.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Вторник 23-07-2019 г. или
Сряда 24-07-2019 г.
Продукт#238423
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер88639
EAN5900017064956
Категории
За тип косаСуха
За тип кожаСуха
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.450 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Мицеларният шампоан от "Nivea" предлага нежно, но ефективно почистване на косата и кожата на главата, без да предизвиква раздразнения. Той е предназначен за суха коса и сух скалп. Мицеларната технология, позната от почистващите продукти за лице, улавя замърсяванията, остатъците от стилизиращи продукти и излишния себум и ги разтваря във водата. По този начин шампоанът измива и почиства косата, без да извлича естествените мазнини на косъма и скалпа. Формулата му е обогатена с екстракт от лотос, който има противовъзпалителни и успокояващи свойства, подхранва и заздравява косата, придава ѝ блясък и мекота. Включени в състава са още масло от макадамия и сок от алое вера, които имат интензивен хидратиращ ефект. Патентованата съставка Eucerit® защитава косата от вредното влияние на външните фактори.

Мицеларният шампоан почиства нежно, без да изсушава косата. Той поддържа естествения pH баланс на скалпа и може да се използва ежедневно. Шампоанът не съдържа силикони, оцветители и парабени. Той хидратира косата от корените до върховете, оставя я еластична и подсилена, обгръща я с приятен аромат на лотос.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Nelumbo Nucifera Leaf Extract
  • Lanolin Alcohol
  • Macadamia Integrifolia Seed Oil
  • Glyceryl Glucoside
  • Panthenol
  • Polyquaternium-10
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Glycerin
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Citric Acid
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху мокра коса и масажирайте.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Ако е необходимо, повторете.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Nivea Moisturizing Micellar Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Syoss Pure Volume Lightweight Conditioner - Олекотен балсам за обем за тънка коса - шампоан
Syoss Pure Volume Lightweight Conditioner
Олекотен балсам за обем за тънка коса

Syoss
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.

Nivea Moisturizing Micellar Shampoo


Мицеларен шампоан за суха коса и скалп

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Вторник 23-07-2019 г. или
Сряда 24-07-2019 г.
Продукт#238423
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер88639
EAN5900017064956
Категории
За тип косаСуха
За тип кожаСуха
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.450 kg
Описание
Мицеларният шампоан от "Nivea" предлага нежно, но ефективно почистване на косата и кожата на главата, без да предизвиква раздразнения. Той е предназначен за суха коса и сух скалп. Мицеларната технология, позната от почистващите продукти за лице, улавя замърсяванията, остатъците от стилизиращи продукти и излишния себум и ги разтваря във водата. По този начин шампоанът измива и почиства косата, без да извлича естествените мазнини на косъма и скалпа. Формулата му е обогатена с екстракт от лотос, който има противовъзпалителни и успокояващи свойства, подхранва и заздравява косата, придава ѝ блясък и мекота. Включени в състава са още масло от макадамия и сок от алое вера, които имат интензивен хидратиращ ефект. Патентованата съставка Eucerit® защитава косата от вредното влияние на външните фактори.

Мицеларният шампоан почиства нежно, без да изсушава косата. Той поддържа естествения pH баланс на скалпа и може да се използва ежедневно. Шампоанът не съдържа силикони, оцветители и парабени. Той хидратира косата от корените до върховете, оставя я еластична и подсилена, обгръща я с приятен аромат на лотос.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху мокра коса и масажирайте.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • Ако е необходимо, повторете.
Козметика за коса с алое вера
Herbacin Herbal Conditioner Care & Protection
Билков балсам за всеки тип коса с лотос, пъпеш и алое вера от серията "Herbal Collection"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.80 лв.
HerbOlive Shampoo Olive Oil & Aloe Vera
Шампоан за суха и увредена коса с маслина и алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.50 лв.
HerbOlive Conditioner Olive Oil & Aloe Vera
Балсам за нормална и мазна коса с маслина и алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.50 лв.
Savio Aloe Vera & Olive Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с екстракт от алое вера и масло от маслина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.99 лв.
Bentley Organic Shampoo
Шампоан за суха, увредена и боядисана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.40 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.40 лв.
Подхранваща маска за коса със сива хума
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.60 лв.
Odylique Essential Care Gentle Herb Shampoo
Мек шампоан за коса с растителни екстракти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.60 лв.
Garnier Fructis Hydrating Aloe Vera Hair Food
Хидратираща маска за нормална до суха коса с алое вера
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.69 лв.
Cycle Vital Cream Shampoo
Професионален био крем шампоан за коса от серията "Certified Organic"
Цена:  24.00 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Цена:  7.69 лв.
Wash & Go Dry Shampoo Aloe Vera Extract
Сух шампоан за мазна коса с алое вера
Цена:  6.90 лв.
Avril Repair Conditioner Dry and Damaged Hair
Био възстановяващ балсам за суха и увредена коса
Цена:  22.90 лв.
Avril Shower Shampoo
Био душ гел и шампоан в едно за мъже
Цена:  16.40 лв.
Byphasse Activ Boucles Nourishing Cream For Curly Hair
Подхранващ крем без отмиване за оформяне на къдрава коса
Цена:  6.50 лв.
Byphasse Xpress Conditioner Activ Boucles For Curly Hair
Спрей балсам без отмиване за къдрава коса
Цена:  11.20 лв.
Nivea Fortifying Micellar Shampoo
Успокояващ мицеларен шампоан за тънка коса и чувствителен скалп
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.29 лв.
Garnier Fructis Aloe Fortifying Conditioner
Хидратиращ балсам за коса с алое вера
Стандартна цена 4.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.69 лв.
Garnier Fructis Aloe Fortifying Shampoo
Хидратиращ шампоан с алое вера
Стандартна цена 4.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.69 лв.
Garnier Fructis Aloe Air-Dry Cream
Хидратиращ крем за коса без отмиване
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.49 лв.
Logona Heat Protection Spray Bio Aloe Vera
Термозащитен спрей за коса с био екстракт от алое вера
Стандартна цена 23.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  21.15 лв.
Neobio Nourishing Hair Oil
Подхранващо масло за коса с алое и арган
Цена:  12.90 лв.
Neobio Sensitive Shampoo
Шампоан за чувствителен скалп
Цена:  9.90 лв.
Lavera Basis Sensitiv Moisture & Care Shampoo
Шампоан за суха коса и чувствителен скалп от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.90 лв.
Още козметика за коса с алое вера
Козметика за коса с масло от макадамия
Garnier Fructis Smoothing Macadamia Hair Food
Изглаждаща маска с макадамия за непокорна коса
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.69 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Orzene Beer Color Lock Dry Satin Oil
Сухо олио за боядисана коса за защита на цвета
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Visage Hair Fashion Damaged Hair Olive & Macadamia Shampoo
Шампоан за изтощена коса с маслина и макадамия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.69 лв.
Gliss Oil Nutritive Mask
Маска с подхранващи масла за цъфтяща коса от серията "Oil Nutritive"
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Gliss Oil Nutritive Express Repair Conditioner
Спрей балсам без отмиване срещу цъфтящи краища от серията "Oil Nutritive"
Стандартна цена 6.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Schauma Beauty Oil
Възстановяващо олио за изтощена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Petrole Hahn Nutrition Soupless Shampoo
Подхранващ шампоан за суха и къдрава коса за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Syoss Pure Smooth Lighweight Tratament
Олекотена изглаждаща маска за нормална към плътна коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Syoss Pure Smooth Lightweight Conditioner
Изглаждащ балсам за нормална към гъста коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Syoss Pure Smooth Micellar Shampoo
Изглаждащ шампоан за нормална към гъста коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Syoss Pure Fresh Micellar Shampoo
Освежаващ мицеларен шампоан за нормална коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Mask 3 in 1
Мултифункционална маска за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Balm-Conditioner
Балсам за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Shampoo
Шампоан за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.49 лв.
Nacomi Smoothing Hair Mask
Изглаждаща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Smoothing Hair Conditioner
Изглаждащ балсам за коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Cycle Vital Exceptional Shampoo
Професионален шампоан за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  21.00 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter 3 in 1 Mask
Подхранваща маска за много суха и изтощена коса
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.69 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Conditioner
Подхранващ балсам за много суха и изтощена коса
Стандартна цена 4.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.69 лв.
Още козметика за коса с масло от макадамия
Декоративна козметика с масло от макадамия
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit High-Shine Lipstick
Течно червило с блестящ ефект
Цена:  9.99 лв.
Sante Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.50 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Eyeshadow Trio
Трио сенки за очи в комплект с апликатори от серията "Color Icon"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.90 лв.
Sante Mono Shade
Единични сенки за очи
Цена:  9.50 лв.
Sante Beautifying Highlighter
Хайлайтър за лице
Цена:  23.99 лв.
Sante Multi Effect Beauty Blush
Руж за лице с матов ефект
Цена:  23.99 лв.
Sante 2 in 1 Contouring & Bronzer Powder
Двуцветна пудра с бронзиращ ефект за контуриране на лицето
Цена:  21.99 лв.
Wet'n'Wild Color Icon Eyeshadow Pallete
Палитра от 5 цвята сенки за очи в комплект с апликатори от серията "Color Icon"
Цена:  11.90 лв.
Още декоративна козметика с масло от макадамия
Козметика за тяло с масло от макадамия
Lavera Self-Tanning Lotion
Автобронзиращ лосион за тяло с био масла от слънчоглед и макадамия
Цена:  23.20 лв.
Nature Box Macadamia Oil Shower Gel
Душ гел с масло от макадамия
Цена:  7.99 лв.
Nacomi Fizzing Bath Bombs with Macadamia Oil and Argan Oil
Бомбички за вана с масла от макадамия и арган - 4 броя
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Body Mousse Mango Macarons
Мус за тяло с аромат на манго
Цена:  17.90 лв.
Palmolive Naturals Macadamia & Vanilla Liquid Handwash
Течен сапун с макадамия и ванилия от серията "Naturals"
Цена:  4.80 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Body Butter
Масло за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.70 лв.
Fa Cream & Oil Shower Gel
Душ крем с масло от макадамия и аромат на моринга
Цени от:  4.39 лв.
Tesori d'Oriente White Musk Hand Cream
Крем за ръце с аромат на бял мускус
Цена:  2.50 лв.
Yardley English Dahlia Silky Smooth Body Lotion
Лосион за тяло с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  14.90 лв.
Yardley English Dahlia Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  13.90 лв.
Treaclemoon Marsh Mallow Heaven Hand Cream
Крем за ръце за много суха кожа с натурални масла и аромат на бонбони
Цена:  4.79 лв.
Treaclemoon My Coconut Island Hand & Nail Balm
Балсам за ръце и нокти с макадамия, череша и аромат на кокос
Цена:  4.79 лв.
Bioten Cocoa & Macadamia Shower Cream
Душ крем с какао и макадамия
Цена:  4.20 лв.
Afrodita Cosmetics Cinnamon & Honey Body Milk
Мляко за тяло с мед и канела
Цена:  9.90 лв.
Palmolive Aroma Sensations So Luminous
Душ гел с масла от макадамия и божур
Цена:  5.40 лв.
Collistar Volumizing Oil-Serum Bust
Уголемяващ и оформящ серум за бюст от серията "Special Perfect Body"
Цена:  86.00 лв.
Lavera SOS Help Hand Balm
Балсам за ръце с масла от макадамия и ший
Цена:  11.90 лв.
Nacomi Massage Oil Mango Macarons
Масажно олио с аромат на манго за еластична и стегната кожа
Цена:  15.90 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Hand & Nail Cream 35+
Крем за ръце и нокти от серията "Vision"
Цена:  11.40 лв.
Nacomi Shugar Foot Scrub Refreshing Green Tea
Захарен ексфолиант за крака с аромат на зелен чай
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Body Scrub Refreshing Iced Coffee
Захарен ексфолиант за тяло с аромат на освежаващо студено кафе
Цена:  17.90 лв.
Nacomi Body Scrub Freshly Baked Papaya Pie
Захарен ексфолиант за тяло с аромат на прясно изпечен пай с папая
Цена:  17.90 лв.
Nacomi Body Scrub Sweet Honey Wafers
Захарен ексфолиант за тяло с аромат на медена вафла
Цена:  17.90 лв.
Nacomi Body Scrub Sunny Orange Sorbet
Захарен ексфолиант за тяло с аромат на портокал
Цена:  17.90 лв.
Още козметика за тяло с масло от макадамия
Козметика за лице с масло от макадамия
Beadora Bright Rose Sleeping Elixir
Нощен безводен еликсир за суха към нормална кожа
Цена:  69.00 лв.
Black Sea Stars Cream Mask 45+
Крем маска за лице против стареене от серията "Sea Star"
Цена:  23.40 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Eye Contour Cream
Освежаващ околоочен крем от серията "Cool Nymph"
Цена:  21.60 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Цена:  10.90 лв.
Nacomi Anti-Aging Face Scrub
Eксфолиант за лице против бръчки за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
Black Sea Stars Instrument Day Cream
Дневен крем за лице против стареене за мъже
Цена:  30.00 лв.
Tesori d'Oriente Orchidea della Cina Hand Cream
Крем за ръце с аромат на китайска орхидея
Цена:  2.50 лв.
Avril Mattifying Fluid
Био матиращ флуид за лице за смесена към мазна кожа
Цена:  24.10 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Eye Cream 25+
Крем за околоочен контур против тъмни кръгове
Цена:  28.90 лв.
Black Sea Stars Instrument Eye Contour & Lips Cream
Крем за околоочен контур и устни за мъже
Цена:  28.40 лв.
Black Sea Stars Instrument After Shave Balm
Балсам за след бръснене
Цена:  32.40 лв.
Black Sea Stars Eye Countour & Lips Cream 45+
Крем против стареене за околоочен контур и устни от серията "Sea Star"
Цена:  26.10 лв.
Black Sea Stars Night Cream 45+
Нощен крем за лице против стареене от серията "Sea Star"
Цена:  26.20 лв.
Black Sea Stars Pomorie Bay Nourishing Night Cream
Подхранващ нощен крем за лице за всеки тип кожа от серията "Pomorie Bay"
Цена:  21.60 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Night Cream
Освежаващ нощен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Цена:  21.60 лв.
Black Sea Stars Day Cream 45+
Дневен крем за лице против стареене от серията "Sea Star"
Цена:  27.30 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Eye Contour & Lips Cream 35+
Крем против бръчки за зоната около очите и устните от серията "Vision"
Цена:  20.40 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Cream Mask 35+
Крем маска за лице против бръчки от серията "Vision"
Цена:  22.90 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Night Cream 35+
Нощен крем за лице против бръчки от серията "Vision"
Цена:  20.40 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Day Cream 35+
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Vision"
Цена:  23.90 лв.
Regal Detox Cellular Moisturizing Active Cream
Клетъчно овлажняващ крем с детоксикиращ ефект
Цена:  9.70 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Night Care 45+
Стягащ нощен крем за лице против бръчки
Цена:  10.29 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Day Care 45+
Стягащ дневен крем за лице против бръчки
Цена:  10.29 лв.
Още козметика за лице с масло от макадамия
Декоративна козметика с алое вера
Козметика за тяло с алое вера
Козметика за лице с алое вера
Други интересни предложения
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Sante Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.50 лв.
HerbOlive Shampoo Olive Oil & Aloe Vera
Шампоан за суха и увредена коса с маслина и алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.50 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Softness & Nutri-Oils Shampoo
Омекотяващ шампоан за суха коса без блясък
Цена:  2.40 лв.
Sante 2 in 1 Contouring & Bronzer Powder
Двуцветна пудра с бронзиращ ефект за контуриране на лицето
Цена:  21.99 лв.
Sante Mono Shade
Единични сенки за очи
Цена:  9.50 лв.
Sante Beautifying Highlighter
Хайлайтър за лице
Цена:  23.99 лв.
Nivea Fortifying Micellar Shampoo
Успокояващ мицеларен шампоан за тънка коса и чувствителен скалп
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.29 лв.
Acorelle Bleaching Cream
Двукомпонентен крем за изсветляване на окосмяването по лицето и тялото
Цена:  31.60 лв.
Nivea Repair & Targeted Care Shampoo
Подхранващ шампоан за суха и третирана коса
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.69 лв.
Назад към "Шампоани за честа употреба"
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция