store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Paris X Isabel Marant Smile Matte Lipstick - Червило с ма...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
Bastille Whistle
Belleville Rodeo
La Seine Shadow
Palais Royal Field
Pigalle Western
Saint Germain Road
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Paris X Isabel Marant Smile Matte Lipstick


Червило с матов ефект
Цена:  23.99 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 23.99 лв.
    Bastille Whistle
  • 23.99 лв.
    Belleville Rodeo
  • 23.99 лв.
    La Seine Shadow
  • 23.99 лв.
    Palais Royal Field
  • 23.99 лв.
    Pigalle Western
  • 23.99 лв.
    Saint Germain Road
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Понеделник 21-01-2019 г., Вторник 22-01-2019 г. или
Сряда 23-01-2019 г.
Това червило може да бъде доставено в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#237612
ВидЧервило
Наличност
La Butte Marshall
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
Belleville Rodeo
La Seine Shadow
Palais Royal Field
Pigalle Western
Saint Germain Road
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Bastille Whistle
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
Bastille Whistle
Възможна
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
Belleville Rodeo
3600523656875
La Butte Marshall
3600523656882
Palais Royal Field
3600523656899
Saint Germain Road
3600523656905
Pigalle Western
3600523656912
La Seine Shadow
3600523656929
Bastille Whistle
3600523656936
Категории
Разфасовка4 g
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 7.70 / 2.00 cm
Тегло0.024 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
От светлините на модния подиум до неподправената красота на уличната мода - дизайнерката Изабел Маран е същинско олицетворение на феминистката мода и разнообразието. В сътрудничество с нея, специалистите от "L'Oréal" създава червило за устни, което олицетворява модерната и дръзка независима жена.

Лимитираното червило "L'Oreal Paris X Isabel Marant" обгръща устните с богат цвят и модерен матов завършек. То е с нежна кремообразна текстура, която се плъзга върху тях. Формулата съдържа наситени пигменти, на които се дължи богатият и дълготраен нюанс. Освен изискан финиш на грима, червилото осигурява и грижи за кожата на устните. Формулата му е обогатена с масла от камелия и шипка, които хидратират и подхранват устните, правят ги меки и еластични. Включеният в състава е витамин E регенерира и защитава кожата от външните фактори.

Червилото "Smile" от серията "L'Oreal Paris X Isabel Marant" се предлага в цветове, съобразени с модните тенденции - от светли натурални цветове до ярки червени тонове. Те въплъщават парижката мода, елегантност и стил. Нюансите се адаптират към всеки цвят на кожата. Червилото се предлага в ексклузивна луксозна опаковка.
  • Isostearyl Isostearate
  • Kaolin
  • Isohexadecane
  • Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Nylon-12
  • Alumina
  • Polyethylene
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Silica
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Magnesium Silicate
  • Geraniol
  • Aluminum Hydroxide
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Tocopheryl Acetate
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Colophonium / Rosin
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Tin Oxide
  • Methyl-2-Octynoate
  • Tocopherol
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • Mica
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 77120 / Barium Sulfate
    • CI 17200 / Red 33 Lake
    • I 75470 / Carmine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
Рейтинг
За да оцените червилото "L'Oreal Paris X Isabel Marant Smile Matte Lipstick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Essie Treat Love & Color Strengthener - Заздравител за нокти с деликатен цвят - червило
Essie Treat Love & Color Strengthener
Заздравител за нокти с деликатен цвят

Essie
Избор за нюанс на заздравителя:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.50 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub - Почистващ захарен скраб за лице за блясък - червило
L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за блясък

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow - Дълготраен молив за вежди - червило
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Цена:  18.99 лв.
Titania Foot Care Athlete's Foot Hygiene Spray - Антибактериален спрей за ходила от серията "Foot Care" - червило
Titania Foot Care Athlete's Foot Hygiene Spray
Антибактериален спрей за ходила от серията "Foot Care"

Titania
Стандартна цена 7.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.90 лв.
Titania Foot Care Deep Tallow Protecting Cream - Защитен крем за стъпала с еленова мас от серията "Foot Care" - червило
Titania Foot Care Deep Tallow Protecting Cream
Защитен крем за стъпала с еленова мас от серията "Foot Care"

Titania
Стандартна цена 7.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.75 лв.
Titania Foot Care Foot & Leg Moisturizing Lotion - Лосион за стъпала и крака подходящ за суха кожа от серията "Foot Care" - червило
Titania Foot Care Foot & Leg Moisturizing Lotion
Лосион за стъпала и крака подходящ за суха кожа от серията "Foot Care"

Titania
Стандартна цена 7.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.30 лв.

L'Oreal Paris X Isabel Marant Smile Matte Lipstick


Червило с матов ефект
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  23.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Понеделник 21-01-2019 г., Вторник 22-01-2019 г. или
Сряда 23-01-2019 г.
Това червило може да бъде доставено в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#237612
ВидЧервило
Наличност
La Butte Marshall
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
Belleville Rodeo
La Seine Shadow
Palais Royal Field
Pigalle Western
Saint Germain Road
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Bastille Whistle
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
Bastille Whistle
Възможна
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
Belleville Rodeo
3600523656875
La Butte Marshall
3600523656882
Palais Royal Field
3600523656899
Saint Germain Road
3600523656905
Pigalle Western
3600523656912
La Seine Shadow
3600523656929
Bastille Whistle
3600523656936
Категории
Разфасовка4 g
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 7.70 / 2.00 cm
Тегло0.024 kg
Цветове
Bastille Whistle
Belleville Rodeo
La Seine Shadow
Palais Royal Field
Pigalle Western
Saint Germain Road
Описание
От светлините на модния подиум до неподправената красота на уличната мода - дизайнерката Изабел Маран е същинско олицетворение на феминистката мода и разнообразието. В сътрудничество с нея, специалистите от "L'Oréal" създава червило за устни, което олицетворява модерната и дръзка независима жена.

Лимитираното червило "L'Oreal Paris X Isabel Marant" обгръща устните с богат цвят и модерен матов завършек. То е с нежна кремообразна текстура, която се плъзга върху тях. Формулата съдържа наситени пигменти, на които се дължи богатият и дълготраен нюанс. Освен изискан финиш на грима, червилото осигурява и грижи за кожата на устните. Формулата му е обогатена с масла от камелия и шипка, които хидратират и подхранват устните, правят ги меки и еластични. Включеният в състава е витамин E регенерира и защитава кожата от външните фактори.

Червилото "Smile" от серията "L'Oreal Paris X Isabel Marant" се предлага в цветове, съобразени с модните тенденции - от светли натурални цветове до ярки червени тонове. Те въплъщават парижката мода, елегантност и стил. Нюансите се адаптират към всеки цвят на кожата. Червилото се предлага в ексклузивна луксозна опаковка.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
Грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Collection Exclusive - La Vie en Rose
Дълготрайно червило в розови нюанси
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Color Riche Xmas Collection
Дълготрайно червило с блестящ ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Paris X Balmain Color Riche Lipstick
Червило за устни с матов финиш
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект
Цена:  20.59 лв.
Още грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
Колекция гримове "L'Oreal Paris X Isabel Marant - WANTED!"
L'Oreal Paris X Isabel Marant Amaze Lip and Cheek Gloss
Гланц за устни и бузи
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Wanted Brow and Lash Mascara
Прозрачна спирала за мигли и вежди
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.90 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Shine Highlighter
Хайлайтър за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Smoke Eyeshadow Duo
Дуо сенки за очи
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.90 лв.
Продукти за маникюр от серията "L'Oreal Color Riche "
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с шипки
Козметика за коса с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.50 лв.
L'Oreal Color Riche Collection Exclusive - La Vie en Rose
Дълготрайно червило в розови нюанси
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Shine Highlighter
Хайлайтър за лице
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Smoke Eyeshadow Duo
Дуо сенки за очи
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.90 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Amaze Lip and Cheek Gloss
Гланц за устни и бузи
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Wanted Brow and Lash Mascara
Прозрачна спирала за мигли и вежди
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.90 лв.
Fleurance Nature Sublime Dry Oil
Мултифункционално сухо олио за лице, коса и тяло
Цена:  37.90 лв.
L'Oreal Paris X Balmain Color Riche Lipstick
Червило за устни с матов финиш
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Цена:  20.59 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през януари
Titania на специални цени
Козметика и аксесоари с отстъпки от 20%
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво