Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    ED...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Парфюми    ...    Yardley Gentleman Elite...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Yardley Gentleman Elite EDT


Мъжки парфюм

Цена:  39.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този парфюм може да бъде доставен в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#231587
ВидПарфюм
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаYardley
Официален сайт на Yardleywww.yardleylondon.co.uk
Каталожен номерY11200002
EAN6297000226439
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Yardley
Парфюмът "Gentleman Elite" от "Yardley" притежава изтънчен мъжки аромат. Той е предназначен за истинките джентълмени, които залагат на елегантния стил. Ароматът се разкрива със свежи нотки босилек и грейпфрут. Продължава със сърцевина от бор и ветивер. Уханието е завършено с топли и чувствени дървесни нотки кехлибар, пачули и сандалово дърво.
Ароматът носи в себе си характера на модерната класика. Той подчертава индивидуалността на притежателя си и е адресиран към уверения и силен мъж, който знае какво иска от живота.
Съблазняващо и мъжествено ухание, на което нито една жена няма да може да устои.
Ароматна композиция на "Gentleman Elite"
Върхови нотки:
  • босилек - свежа лютива зелена нотка с приятен градински аромат
  • грейпфрут - силен цитрусов аромат, който повдига настроението
Средни или сърцеви нотки:
  • бор - тонизиращ дървесен аромат, с тревисти и сладникави акорди
  • ветивер - популярен аромат в мъжките парфюми, благодарение на своя сух дървесен аромат с лек дъх на шоколад и дим
Базови нотки:
  • сандалово дърво - класическа ориенталска нотка с дълбок зелен аромат и дървесен нюанс
  • пачули - сладникава земна нотка, която носи екзотичен привкус и леко дървесно ухание
  • кехлибар - богато ухание, което създава усещането за топлина и уют и носи ориенталски дух

Парфюмът е от типа EDT (Eau de Toilette).
  • Alcohol Denat.
  • Parfum (Fragrance)
  • Aqua (Water)
  • Limonene
  • Citronellol
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Coumarin
  • Tert-Butyl Alcohol
  • Citral
  • Linalool
  • Geraniol
"Потопена във вековно наследство, "Yardley" е "квинтесенцията" на английските парфюми и се гордее, че до днес предлага някои автентични флорални аромати и продукти за тяло, които са достъпни и приемливи", казват специалистите от компания "Yardley". Е, оказва се това е истина - днес милиони потребители по света използват продукти на английския производител с вековна история. Освен това, мнозина от почитателите на продуктите знаят, че "Yardley" е една от най-старите и утвърдени компании за луксозни парфюми и козметика в Англия. Малко известна подробност обаче е, че в действителност продуктите "Yardley" "се раждат" близо 150 години преди 1770 г., когато е официалното основаване на компанията.

Всичко започва в средата на 17 век по време на царуването на крал Чарлз 1. Тогава един млад мъж, Джонатан Ярдли, е сред търговците, получили "Кралска заповед" (т. нар. "Royal Warrant") за доставяне на свои стоки в Двореца в Лондон. Що се отнася до това в какво се изразява доставката на Ярдли, то тя била негова колекция от ароматни сапуни. За съжаление всякакви подробности за начина, по който е получена кралското разрешение за доставяне, се изгубват в историята след големия пожар в Лондон през 1666 г. Но една друга и много важна подробност остава - това, че лавандулата е основната ароматна съставка на сапуните.

Един век по-късно, през 1770 г., семейство Клийвър създават компания "Yardley London" или козметичният производител такъв, какъвто го познаваме днес. Клийвър обаче нямат нищо общо със създателя на класическите рецепти "Yardley". Но дори и да е така с официалния си старт компанията отново произвежда ароматни сапуни, сред които и такива с лавандула. Постепенно постига и разнообразие от луксозни шишенца с парфюми. А след няколко години представител на фамилията-основател на продуктите отново заема основно място в историята на "Yardley". Това се случва през 1801 г., когато Уилям Ярдли, богат и амбициозен мъж с бизнес нюх, жени дъщеря си за Уилям Клийвър или наследникът на сапунената и парфюмерийна компания. Скоро след това се оказва, че Клийвър е изтеглил огромна сума за сигурността на своята компания, но не успява да покрие заема. По това време Уилям Ярдли е не само негов тъст, но и гарант за заема, като поради това се налага да изплати задълженията. Така представител на фамилия Ярдли отново управлява бизнеса с ароматни сапуни и парфюми "Yardley".
Компанията през годините
След 1801 г. с течение на времето, като че ли точно защото Ярдли и негови наследници отново се занимават с бизнеса, всичко процъфтява и компанията просперира. Успешното развитие продължава и през целия период на Викторианската епоха, когато "Yardley" изнася първите си продукти за САЩ, като част от гамата са и основателите на козметичните рецепти в каталога - сапуните с лавандула. А след успеха на американска територия следва почти един век на постепенното разширяване - първо продуктите започват да се предлагат в Австралия и след това в десетки други страни по света. Освен с международен успех обаче "Yardley" се сдобива с поредица от кралски признания - неколкократно става притежател на "Royal Warrant" или отличителната заповед, която посочва официалните доставчици на стоки и услуги до Нейно Величество Кралицата, Негово Кралско Височество херцога на Единбург или Негово Кралско Височество Принца на Уелс. Всъщност от 1921 г. до средата на 90-те години на миналия век "Yardley" получава 6 пъти "Royal Warrant" заповеди и става официален доставчик на парфюми и ароматни сапуни в кралския двор.

След кралските признания и успехите обаче идва период на "Yardley" се изправя пред големи премеждия. През 1851 г., след като Чарлз Ярдли умира и неговият син е твърде млад, за да поеме управлението, компанията се сдобива с нов собственик - Томас Гарднер. Но оказва се, че промяната е за добро - по време на управлението на Томас компанията се сдобива с нови успехи и процъфтява. Освен това, получава и ново име - "Yardley & Co. Ltd". През 1891 г. обаче успешното управление бързо изчезва, а причината е смъртта на собственика на компанията. През следващите години "Yardley" претърпява и много материални загуби, с които продължаването на дейността се поставя под сериозно съмнение. Или поне до настъпването на 1900 г., когато синовете на Гарднер поемат бизнеса в свои ръце. През следващите близо 60 години следват отново големи постижение за "Yardley" - компанията става известна като един от водещите производител на сапуни и парфюми в света, създава първото си дъщерно дружество в Сидни и дори с откриването на свой магазин в родината си събира всички погледи и става лондонска забележителност.

Настъпването на 1960 г. донася и поредната промяна в управлението на английската компания. "Yardley" става собственост на една от петте най-големи британски компании - "British-American Tobacco". Естествено властта и постиженията на новия собственик са полезни за "Yardley" и компанията продължава да върви по успешен път, дори се сдобива с нова фабрика, създадена на 19 акра площ в Базилдън, Есекс. До 1970 г. постиженията стават изключително впечатляващи и "Yardley" има близо 1000 козметични линии, които изнася в 130 държави. Освен това, известността на компанията е придружена от запомнящи се рекламни кампании, сред които е появата на логото "Y" и мотото на новите мъжки продукти върху автомобилите на отбора "BRM" в състезанието "Формула 1" през 1971 г. В следващите десетилетия обаче за "Yardley" предстоят множество промени и поредица от нови известни корпоративни "родители". До 1998 г. компанията се сдобива с няколко различни собственици, сред които "Beechams" и "Wella". А от 2005 г. легендарната "Yardley" e част от "Lornamead Group" - производител на козметика и продукти за лична хигиена.
"Yardley" в днешни времена
Въпреки вековната история с поредица от събития, основната съставка - английската лавандула - остава като подпис за "Yardley" и днес все още има продукти, които са създадени с нея. Дори и кралските признания остават - днес "Yardley" все още е притежател на "Royal Warrant" за официален доставчик на стоки в кралския двор, като заповедта е издадена от кралица Елизабет II и Негово Височество Принцът на Уелс.

През последните години "Yardley" продължава да развива каталога си в синхрон с богатите си наследство и традиции. Или както казват от екипа: "Ние продължаваме да подаряваме щипка изискан лукс за потребителите по целия свят". А луксозната доза е представена с истинско изобилие от продукти в каталога – всеки може да избере своя ароматен душ гел, шампоан, лосиони за тяло или крем за ръце, дори подаръчен комплект за близките. Разбира се, присъстват и "основателите" на "Yardley" рецептите - ароматните сапуни, както и различни дамски и мъжки парфюми. Освен това, през последните години "Yardley" създава и поредица от луксозни серии. Част от най-популярните са "Yardley - Peony" или гамата от продукти с нежен аромат на божур, а също формулите с щипка ухание на маргаритка "Yardley - Daisy" и серията "Yardley - Blue Orchid" с продукти, създадени с тропичния аромат на синята орхидея и богатство от полезни съставки за кожата.

Естествено, с течение на времето се добавят и още новости, освен сериите и продуктите в каталога. А това са няколко строги правила, представени от екипа на "Yardley" така: "Всички взаимоотношения с нашите доставчици са базирани на пълна прозрачност на съставките. Затова ние избираме да работим с производители с доказан опит в безопасни и екологично чисти практики". А що се отнася до принципа на работа в "Yardley", то там също има строги правила.

Oсновните етични правила и критерии, които "Yardley" си поставя:
  • Да закупува суровини от доставчици, които демонстрират адекватно качество, не прилагат тестове върху животни и имат доказан опит в безопасни и екологично чисти практики.
  • Нито една съставка с животински произход да не бъде използвана, ако добиването ѝ причинява вреда на животните.
  • Да извършва строго тестване за всеки продукт преди той да стигне до потребителите и да не пуска продукт, за който има съмнение относно неговата безопасност.
  • Всички доставчици трябва да имат актуална екологична политика, която да включва постигане на съответствие, мерки за енергийна ефективност и управление на отпадъците.
  • Всички доставчици трябва да имат сертификат за добра производствена практика, за да гарантират, че те следват настоящите правила и насоки в отрасъла, приложими в рамките на Европейския съюз.
  • Всички продукти да достигат до потребителя с пълна спецификация от INCI списък на съставките, подписан предварително от съответния химик, създал "рецептата".
  • Всички продукти трябва да излязат от лабораторията със сертификат за анализ, подписан от съответния мениджър по качеството.
Начин на употреба
  • Напръскайте с парфюма на някое от местата, където най-добре се улавя пулса - зад ушите, на китките, в свивките на лактите и в основата на врата. По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Препоръчително е парфюмирането с тоалетна вода да става от разстояние около 15 cm, за да бъде обхваната по-голяма площ, а и да не се образуват "локвички" по кожата или незаличими петна по дрехите.
Рейтинг
За да оцените парфюма "Yardley Gentleman Elite EDT", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този парфюм, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват парфюма, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Yardley Gentleman Elite EDT


Мъжки парфюм

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  39.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този парфюм може да бъде доставен в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#231587
ВидПарфюм
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаYardley
Официален сайт на Yardleywww.yardleylondon.co.uk
Каталожен номерY11200002
EAN6297000226439
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Описание
Парфюмът "Gentleman Elite" от "Yardley" притежава изтънчен мъжки аромат. Той е предназначен за истинките джентълмени, които залагат на елегантния стил. Ароматът се разкрива със свежи нотки босилек и грейпфрут. Продължава със сърцевина от бор и ветивер. Уханието е завършено с топли и чувствени дървесни нотки кехлибар, пачули и сандалово дърво.
Ароматът носи в себе си характера на модерната класика. Той подчертава индивидуалността на притежателя си и е адресиран към уверения и силен мъж, който знае какво иска от живота.
Съблазняващо и мъжествено ухание, на което нито една жена няма да може да устои.
Ароматна композиция на "Gentleman Elite"
Върхови нотки:
  • босилек - свежа лютива зелена нотка с приятен градински аромат
  • грейпфрут - силен цитрусов аромат, който повдига настроението
Средни или сърцеви нотки:
  • бор - тонизиращ дървесен аромат, с тревисти и сладникави акорди
  • ветивер - популярен аромат в мъжките парфюми, благодарение на своя сух дървесен аромат с лек дъх на шоколад и дим
Базови нотки:
  • сандалово дърво - класическа ориенталска нотка с дълбок зелен аромат и дървесен нюанс
  • пачули - сладникава земна нотка, която носи екзотичен привкус и леко дървесно ухание
  • кехлибар - богато ухание, което създава усещането за топлина и уют и носи ориенталски дух

Парфюмът е от типа EDT (Eau de Toilette).
За Yardley
"Потопена във вековно наследство, "Yardley" е "квинтесенцията" на английските парфюми и се гордее, че до днес предлага някои автентични флорални аромати и продукти за тяло, които са достъпни и приемливи", казват специалистите от компания "Yardley". Е, оказва се това е истина - днес милиони потребители по света използват продукти на английския производител с вековна история. Освен това, мнозина от почитателите на продуктите знаят, че "Yardley" е една от най-старите и утвърдени компании за луксозни парфюми и козметика в Англия. Малко известна подробност обаче е, че в действителност продуктите "Yardley" "се раждат" близо 150 години преди 1770 г., когато е официалното основаване на компанията.

Всичко започва в средата на 17 век по време на царуването на крал Чарлз 1. Тогава един млад мъж, Джонатан Ярдли, е сред търговците, получили "Кралска заповед" (т. нар. "Royal Warrant") за доставяне на свои стоки в Двореца в Лондон. Що се отнася до това в какво се изразява доставката на Ярдли, то тя била негова колекция от ароматни сапуни. За съжаление всякакви подробности за начина, по който е получена кралското разрешение за доставяне, се изгубват в историята след големия пожар в Лондон през 1666 г. Но една друга и много важна подробност остава - това, че лавандулата е основната ароматна съставка на сапуните.

Един век по-късно, през 1770 г., семейство Клийвър създават компания "Yardley London" или козметичният производител такъв, какъвто го познаваме днес. Клийвър обаче нямат нищо общо със създателя на класическите рецепти "Yardley". Но дори и да е така с официалния си старт компанията отново произвежда ароматни сапуни, сред които и такива с лавандула. Постепенно постига и разнообразие от луксозни шишенца с парфюми. А след няколко години представител на фамилията-основател на продуктите отново заема основно място в историята на "Yardley". Това се случва през 1801 г., когато Уилям Ярдли, богат и амбициозен мъж с бизнес нюх, жени дъщеря си за Уилям Клийвър или наследникът на сапунената и парфюмерийна компания. Скоро след това се оказва, че Клийвър е изтеглил огромна сума за сигурността на своята компания, но не успява да покрие заема. По това време Уилям Ярдли е не само негов тъст, но и гарант за заема, като поради това се налага да изплати задълженията. Така представител на фамилия Ярдли отново управлява бизнеса с ароматни сапуни и парфюми "Yardley".
Компанията през годините
След 1801 г. с течение на времето, като че ли точно защото Ярдли и негови наследници отново се занимават с бизнеса, всичко процъфтява и компанията просперира. Успешното развитие продължава и през целия период на Викторианската епоха, когато "Yardley" изнася първите си продукти за САЩ, като част от гамата са и основателите на козметичните рецепти в каталога - сапуните с лавандула. А след успеха на американска територия следва почти един век на постепенното разширяване - първо продуктите започват да се предлагат в Австралия и след това в десетки други страни по света. Освен с международен успех обаче "Yardley" се сдобива с поредица от кралски признания - неколкократно става притежател на "Royal Warrant" или отличителната заповед, която посочва официалните доставчици на стоки и услуги до Нейно Величество Кралицата, Негово Кралско Височество херцога на Единбург или Негово Кралско Височество Принца на Уелс. Всъщност от 1921 г. до средата на 90-те години на миналия век "Yardley" получава 6 пъти "Royal Warrant" заповеди и става официален доставчик на парфюми и ароматни сапуни в кралския двор.

След кралските признания и успехите обаче идва период на "Yardley" се изправя пред големи премеждия. През 1851 г., след като Чарлз Ярдли умира и неговият син е твърде млад, за да поеме управлението, компанията се сдобива с нов собственик - Томас Гарднер. Но оказва се, че промяната е за добро - по време на управлението на Томас компанията се сдобива с нови успехи и процъфтява. Освен това, получава и ново име - "Yardley & Co. Ltd". През 1891 г. обаче успешното управление бързо изчезва, а причината е смъртта на собственика на компанията. През следващите години "Yardley" претърпява и много материални загуби, с които продължаването на дейността се поставя под сериозно съмнение. Или поне до настъпването на 1900 г., когато синовете на Гарднер поемат бизнеса в свои ръце. През следващите близо 60 години следват отново големи постижение за "Yardley" - компанията става известна като един от водещите производител на сапуни и парфюми в света, създава първото си дъщерно дружество в Сидни и дори с откриването на свой магазин в родината си събира всички погледи и става лондонска забележителност.

Настъпването на 1960 г. донася и поредната промяна в управлението на английската компания. "Yardley" става собственост на една от петте най-големи британски компании - "British-American Tobacco". Естествено властта и постиженията на новия собственик са полезни за "Yardley" и компанията продължава да върви по успешен път, дори се сдобива с нова фабрика, създадена на 19 акра площ в Базилдън, Есекс. До 1970 г. постиженията стават изключително впечатляващи и "Yardley" има близо 1000 козметични линии, които изнася в 130 държави. Освен това, известността на компанията е придружена от запомнящи се рекламни кампании, сред които е появата на логото "Y" и мотото на новите мъжки продукти върху автомобилите на отбора "BRM" в състезанието "Формула 1" през 1971 г. В следващите десетилетия обаче за "Yardley" предстоят множество промени и поредица от нови известни корпоративни "родители". До 1998 г. компанията се сдобива с няколко различни собственици, сред които "Beechams" и "Wella". А от 2005 г. легендарната "Yardley" e част от "Lornamead Group" - производител на козметика и продукти за лична хигиена.
"Yardley" в днешни времена
Въпреки вековната история с поредица от събития, основната съставка - английската лавандула - остава като подпис за "Yardley" и днес все още има продукти, които са създадени с нея. Дори и кралските признания остават - днес "Yardley" все още е притежател на "Royal Warrant" за официален доставчик на стоки в кралския двор, като заповедта е издадена от кралица Елизабет II и Негово Височество Принцът на Уелс.

През последните години "Yardley" продължава да развива каталога си в синхрон с богатите си наследство и традиции. Или както казват от екипа: "Ние продължаваме да подаряваме щипка изискан лукс за потребителите по целия свят". А луксозната доза е представена с истинско изобилие от продукти в каталога – всеки може да избере своя ароматен душ гел, шампоан, лосиони за тяло или крем за ръце, дори подаръчен комплект за близките. Разбира се, присъстват и "основателите" на "Yardley" рецептите - ароматните сапуни, както и различни дамски и мъжки парфюми. Освен това, през последните години "Yardley" създава и поредица от луксозни серии. Част от най-популярните са "Yardley - Peony" или гамата от продукти с нежен аромат на божур, а също формулите с щипка ухание на маргаритка "Yardley - Daisy" и серията "Yardley - Blue Orchid" с продукти, създадени с тропичния аромат на синята орхидея и богатство от полезни съставки за кожата.

Естествено, с течение на времето се добавят и още новости, освен сериите и продуктите в каталога. А това са няколко строги правила, представени от екипа на "Yardley" така: "Всички взаимоотношения с нашите доставчици са базирани на пълна прозрачност на съставките. Затова ние избираме да работим с производители с доказан опит в безопасни и екологично чисти практики". А що се отнася до принципа на работа в "Yardley", то там също има строги правила.

Oсновните етични правила и критерии, които "Yardley" си поставя:
  • Да закупува суровини от доставчици, които демонстрират адекватно качество, не прилагат тестове върху животни и имат доказан опит в безопасни и екологично чисти практики.
  • Нито една съставка с животински произход да не бъде използвана, ако добиването ѝ причинява вреда на животните.
  • Да извършва строго тестване за всеки продукт преди той да стигне до потребителите и да не пуска продукт, за който има съмнение относно неговата безопасност.
  • Всички доставчици трябва да имат актуална екологична политика, която да включва постигане на съответствие, мерки за енергийна ефективност и управление на отпадъците.
  • Всички доставчици трябва да имат сертификат за добра производствена практика, за да гарантират, че те следват настоящите правила и насоки в отрасъла, приложими в рамките на Европейския съюз.
  • Всички продукти да достигат до потребителя с пълна спецификация от INCI списък на съставките, подписан предварително от съответния химик, създал "рецептата".
  • Всички продукти трябва да излязат от лабораторията със сертификат за анализ, подписан от съответния мениджър по качеството.
Начин на употреба
  • Напръскайте с парфюма на някое от местата, където най-добре се улавя пулса - зад ушите, на китките, в свивките на лактите и в основата на врата. По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Препоръчително е парфюмирането с тоалетна вода да става от разстояние около 15 cm, за да бъде обхваната по-голяма площ, а и да не се образуват "локвички" по кожата или незаличими петна по дрехите.
Други интересни предложения
Yardley English Bluebell EDT
Дамски парфюм
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.90 лв.
Yardley Lily of the Valley EDT
Дамски парфюм
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.90 лв.
Yardley Gentleman Suave EDT
Мъжки парфюм
Стандартна цена 39.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  31.90 лв.
Yardley Daisy Sapphire EDT
Дамски парфюм
Цена:  39.00 лв.
Yardley Royal Pink Diamond EDT
Дамски парфюм
Цена:  39.90 лв.
Yardley Rosie Ruby EDT
Дамски парфюм
Цена:  39.00 лв.
Yardley English Freesia EDT
Дамски парфюм
Цена:  24.90 лв.
Yardley Diamond EDT
Дамски парфюм
Цена:  31.90 лв.
Yardley Jade EDT
Дамски парфюм от серията "Yardley Jade"
Цена:  39.90 лв.
Yardley Kiri EDT
Дамски парфюм
Цена:  20.70 лв.
Назад към "Парфюми EDT"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги