Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Хайлайтъри  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Пудри за лице и фон дьо тен    Хайлайтъри    L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
01 Ivory Glow
04 Watermelon
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops


Течен хайлайтър за лице

Цена:  19.90 лв.
Избери цвят на хайлайтъра:
  • 19.90 лв.
    01 Ivory Glow
  • 19.90 лв.
    04 Watermelon
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 17-07-2019 г. или
Четвъртък 18-07-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#229185
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
01 Ivory Glow
04 Watermelon
Възможна
Годност след отваряне2 години
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 Ivory Glow
3600523560899
04 Watermelon
3600523707133
Категории
Разфасовка15 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.80 / 9.00 / 2.80 cm
Тегло0.070 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Течният хайлайтър от "L'Oréal", с прекрасното име "Glow Mon Amour", ще озари кожата ви. Той е обогатен с фини пигменти и блестящи частици, които отразяват светлината и придават свеж вид на лицето. Неговата формула съдържа масла, които предпазват кожата от изсушаване. В нея е включено масло от ший, което притежава антиоксидантни, регенериращи и противовъзпалителни свойства, както и кокосово масло, което действа хидратиращо и успокояващо. Копринено гладката текстура се нанася лесно и равномерно върху лицето с ръка или с помощта на четка. С хайлайтъра можете лесно да придадете обем на скулите и да постигнете професионални резултати в контурирането. Той осигурява свежест и естествен сияен блясък на лицето, сякаш сте се събудили така!
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Isododecane
  • Isononyl Isononanoate
  • Isodecyl Neopentanoate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Styrene / Isoprene Copolymer
  • Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter
  • Disteardimonium Hectorite
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • PEG-10 Dimethicone
  • Propylene Carbonate
  • Dimethiconol
  • BHT
  • Parfum / Fragrance
  • Tin Oxide
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Alumina
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Tris-BHT Mesitylene
  • Limonene
  • Linalool
  • Magnesium Silicate
  • Hexyl Cinnamal
  • Silica
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Tocopherol
  • Citronellol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Benzoate
  • Coumarin
  • Citral
  • Benzyl Cinnamate
  • Citric Acid
  • May Contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • Mica
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 77400 / Bronze Powder
    • CI 77000 / Aluminum Powder
    • CI 75470 / Carmine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Поставете малко количество върху скулите, по дължината на носа, под и над веждите, за да придадете свеж вид на грима.
  • За най-добри резултати, използвайте техниките за контуриране на лицето.

Още начини за прилагане на хайлайтъра:
  • Можете да приложите няколко капки върху бузите и челото си, преди нанасяне на фон дьо тена, за естествен външен вид.
  • Можете да смесите течния хайлайтър с любимата си база или фон дьо тена си.
  • Сложете няколко капки към вашия лосион за тяло, за да придадете блясък на кожата на тялото си.
Рейтинг
За да оцените продукта "L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Успокояващ крем за лице и тяло - Ultra Rich -
Успокояващ крем за лице и тяло - Ultra Rich
Odylique by Essential Care
Цена:  26.30 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - продукт
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - продукт
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Nivea Creme Oil Pearls Cherry Blossom Care Shower - Душ крем с аромат на черешов цвят - продукт
Nivea Creme Oil Pearls Cherry Blossom Care Shower
Душ крем с аромат на черешов цвят

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.79 лв.
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky - Интензивен молив за опушен грим с апликатор - продукт
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Цена:  11.99 лв.
Душ гел - Розово шампанско - продукт
Душ гел - Розово шампанско
Creme 21
Цена:  4.80 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara - Спирала и база за обемни мигли 2 в 1 - продукт
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1

Loreal Paris
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.

L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops


Течен хайлайтър за лице

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.90
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 17-07-2019 г. или
Четвъртък 18-07-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#229185
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
01 Ivory Glow
04 Watermelon
Възможна
Годност след отваряне2 години
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 Ivory Glow
3600523560899
04 Watermelon
3600523707133
Категории
Разфасовка15 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.80 / 9.00 / 2.80 cm
Тегло0.070 kg
Цветове
01 Ivory Glow
04 Watermelon
Описание
Течният хайлайтър от "L'Oréal", с прекрасното име "Glow Mon Amour", ще озари кожата ви. Той е обогатен с фини пигменти и блестящи частици, които отразяват светлината и придават свеж вид на лицето. Неговата формула съдържа масла, които предпазват кожата от изсушаване. В нея е включено масло от ший, което притежава антиоксидантни, регенериращи и противовъзпалителни свойства, както и кокосово масло, което действа хидратиращо и успокояващо. Копринено гладката текстура се нанася лесно и равномерно върху лицето с ръка или с помощта на четка. С хайлайтъра можете лесно да придадете обем на скулите и да постигнете професионални резултати в контурирането. Той осигурява свежест и естествен сияен блясък на лицето, сякаш сте се събудили така!
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Поставете малко количество върху скулите, по дължината на носа, под и над веждите, за да придадете свеж вид на грима.
  • За най-добри резултати, използвайте техниките за контуриране на лицето.

Още начини за прилагане на хайлайтъра:
  • Можете да приложите няколко капки върху бузите и челото си, преди нанасяне на фон дьо тена, за естествен външен вид.
  • Можете да смесите течния хайлайтър с любимата си база или фон дьо тена си.
  • Сложете няколко капки към вашия лосион за тяло, за да придадете блясък на кожата на тялото си.
Декоративна козметика с масло от ший
Aura Quick Stick Shading & Contouring Duo
Контуриращ дуо стик за лице
Цена:  13.39 лв.
Aura Cheek Stick Juicy Blusher
Стик руж за лице с плодов аромат
Цена:  13.39 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit High-Shine Lipstick
Течно червило с блестящ ефект
Цена:  9.99 лв.
Revlon Ultra HD Hyper Matte Lip Mousse
Червило със супер матов ефект
Цена:  18.29 лв.
Lavera Natural Definition Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  25.10 лв.
Lavera Powerful Lashes Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Цена:  25.10 лв.
Lavera Natural Cover & Care Stick
Стик коректор за лице
Цена:  13.30 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Infaillible Luminizing Primer
Озаряваща база за грим от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
Golden Rose Smart Lips Moisturising Lipstick
Автоматично хидратиращо червило-молив
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon
Матово червило-молив с ефект металик
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Avril Le Crayon Sourcils
Био молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.70 лв.
Sante Lip Lacquer Color Gloss
Цветен гланц за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Bourjois Contour Edition Lip Liner
Дълготраен молив за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  8.90 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.30 лв.
Avril Le Crayon Yeaux
Дълготраен био молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.70 лв.
Golden Rose Shimmer Gloss
Гланц за устни с блясък
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Bodi Beauty Bille PH Winter Lip Protector - SPF 10
Зимен защитен балсам за устни от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.10 лв.
Avril L'Anti-Cernes
Био коректор за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.90 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Цена:  4.39 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Цена:  4.39 лв.
Още декоративна козметика с масло от ший
Декоративна козметика с кокос
Revlon Kiss Cushion Lip Tint
Хидратиращо червило за устни с мек апликатор
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette
Палитра с хайлайтъри за озаряващ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Golden Rose Eyebrow
Молив за вежди с четка
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
L'Oreal Wult Blush
Компактен руж за лице
Цена:  24.90 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Catrice Brow Pro Pen
Молив за вежди с четка
Цена:  8.20 лв.
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Цена:  17.99 лв.
Catrice #Insta To Go Blur Stick
Стик коректор с матиращ ефект
Цена:  8.20 лв.
Maybelline Total Temptation Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.49 лв.
Manhattan Khol Kajal Eyeliner
Цветен молив за очи
Цена:  7.20 лв.
Manhattan Eyebrow Pencil
Молив за вежди
Цена:  6.20 лв.
Rimmel Oh My Gloss Oil Tint
Гланц за устни с натурални масла
Цена:  11.40 лв.
Lavera Beautiful Lips Lipstick
Кремообразно червило от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  17.60 лв.
Молив за вежди с четка
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  18.45 лв.
Blistex Raspberry Lemonade Blast - SPF 15
Хидратиращ балсам за устни с плодов аромат
Цена:  4.99 лв.
Blistex Protect Plus - SPF 30
Защитен балсам за устни
Цена:  4.99 лв.
Manhattan Wake Up Concealer
Течен коректор за лице
Цена:  10.90 лв.
Още декоративна козметика с кокос
Козметика за коса с кокос
Love Beauty and Planet Hope and Repair 2 Minute Magic Masque
Възстановяваща маска за увредена коса от серията "Coconut Oil & Ylang Ylang"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Blooming Strength and Shine 2 Minute Magic Masque
Подхранваща маска за безжизнена коса от серията "Murumuru Butter & Rose"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Hope and Repair Conditioner
Възстановяващ балсам за увредена коса от серията "Coconut Oil & Ylang Ylang"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Blooming Colour Conditioner
Балсам за боядисана коса от серията "Murumuru Butter & Rose"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Delightful Detox Conditioner
Детоксикиращ балсам за нормална до мазна коса от серията "Rosemary & Vetiver"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Conditioner
Балсам за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Hope and Repair Shampoo
Възстановяващ шампоан за увредена коса от серията "Coconut Oil & Ylang Ylang"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Blooming Colour Shampoo
Шампоан за боядисана коса от серията "Murumuru Butter & Rose"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Delightful Detox Shampoo
Детоксикиращ шампоан за нормална до мазна коса от серията "Rosemary & Vetiver"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Shampoo
Шампоан за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  17.10 лв.
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Nature Box Coconut Oil Milky Moisture Spray
Хидратиращ спрей за суха коса с кокосово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Nature Box Coconut Oil Conditioner
Хидратиращ балсам за суха коса с кокосово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Wellaton Intense Color Cream
Трайна крем боя за наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
Farmona Herbal Care Horsetail Conditioner
Подхранващ спрей тоник за изтощена коса с полски хвощ от серията "Herbal Care"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.20 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Odylique Essential Care Gentle Herb Shampoo
Мек шампоан за коса с растителни екстракти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.60 лв.
Gosh Coconut Oil Moisturizing Hair Oil
Овлажняващо олио за коса с кокосово масло от серията "Coconut Oil"
Цена:  14.80 лв.
Garnier Fructis Coconut Water Conditioner
Балсам за коса с кокосова вода за мазни корени и сухи краища
Стандартна цена 4.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.69 лв.
Garnier Fructis Coconut Water Shampoo
Шампоан с кокосова вода за мазни корени и сухи краища
Вземи сега с отстъпка от -26% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  3.69 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Mask 3 in 1
Мултифункционална маска за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Balm-Conditioner
Балсам за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia Shampoo
Шампоан за суха коса с кокосово мляко и макадамия
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.49 лв.
Още козметика за коса с кокос
Козметика за тяло с кокос
Слънцезащитен крем за лице и тяло - SPF 30
С кокосово масло от серията "Народные рецепты"
Цена:  4.99 лв.
Love Beauty and Planet Majestic Moisture Shower Gel
Хидратиращ душ гел с аромат на сандалово дърво
Цена:  13.90 лв.
Love Beauty and Planet Bountiful Moisture Shower Gel
Хидратиращ душ гел за суха кожа с аромат на роза от серията "Murumuru Butter & Rose"
Цена:  13.90 лв.
Love Beauty and Planet Radical Refresher Shower Gel
Освежаващ душ гел с аромат на мимоза от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  13.90 лв.
Fa Festival Glam Shower Gel Limited Edition
Душ гел с екзотичен флорален аромат
Цена:  4.39 лв.
Nature Box Coconut Oil Shower Gel
Душ гел с кокосово масло
Цена:  7.99 лв.
Nature Box Coconut Oil Body Lotion
Лосион за тяло с кокосово масло
Цена:  11.99 лв.
Carroten Omega Care Tan & Protect Suncare Oil - SPF 20
Слънцезащитно олио за придобиване на тен в мини опаковка
Цена:  9.90 лв.
Scottish Fine Soaps Coconut & Lime Luxurious Gift Set
Луксозен подаръчен комплект с козметика за тяло от серията "Coconut & Lime"
Цена:  29.00 лв.
Le Petit Olivier Lavander Liquid Hand Soap
Марсилски течен ароматен сапун с аромат на лавандула
Цена:  7.49 лв.
Глицеринов сапун - Амброзия
Цена:  4.40 лв.
Himalaya Smoothing Foot Scrub
Пилинг крем за крака
Цена:  5.40 лв.
Maternea Warming Anti-Cellulite Cream-Gel
Загряващ антицелулитен крем-гел с кофеин, витамин E и масла от какао, кокос и ший
Цена:  12.90 лв.
Carroten Tan Express Tanning Oil
Олио за бързо придобиване на тен
Цена:  12.80 лв.
Maternea Nutri-Calming Nipple Balm
Успокояващ крем за зърна с натурални масла
Цена:  6.70 лв.
Acorelle Nature Sun Refreshing After-Sun Fluid
Био освежаващ флуид за след слънце от серията "Nature Sun"
Цена:  32.70 лв.
Bomb Cosmetics Beachcomber Sliced Soap
Ръчно изработен сапун с кокосово масло
Цена:  6.70 лв.
Nivea Coconut & Monoi Oil Body Souffle
Суфле за тяло с масла от кокос и моной
Цена:  8.99 лв.
Nivea Coconut & Monoi Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масла от кокос и моной
Цена:  12.89 лв.
Black Sea Stars Coconut Cleaning Mask
Почистваща кална маска с кокос
Цени от:  2.30 лв.
Yardley English Rose Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на роза от серията "English Rose"
Цена:  13.90 лв.
Elfeya Cosmetics Rosy Cozy
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа с аромат на роза
Цена:  14.90 лв.
Elfeya Cosmetics Mojito Time
Успокояващо масло за тяло с лимон и мента за всеки тип кожа
Цена:  17.30 лв.
Elfeya Cosmetics Botanical Shake
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа
Цени от:  14.90 лв.
Още козметика за тяло с кокос
Козметика за лице с кокос
Kiflab Citrus Fresh Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на свежи цитруси
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Mousse Au Chocolat Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на шоколадов мус
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Melon Smoothie Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на пъпешово смути
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Watermelon Cosmopolitan Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на диня
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Strawberry Daiquiri Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на ягодово дайкири
Цена:  9.90 лв.
Black Sea Stars Cream Mask 45+
Крем маска за лице против стареене от серията "Sea Star"
Цена:  23.40 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Цена:  22.70 лв.
My Rose Moisturizing Face Cream
Овлажняващ крем за лице с екстракт от роза за нормална кожа
Цена:  3.50 лв.
Blancreme Micellar Cleansing Water with Soothing Coconut
Мицеларна вода с кокос за всеки тип кожа
Цена:  16.50 лв.
Nacomi Moisturizing Face & Lip Scrub - Pinacolada
Хидратиращ ексфолиант за лице и устни с аромат на пина колада
Цена:  14.90 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Strawberry - SPF 30
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Superfruit - SPF 30
Балсам за устни с плодов аромат
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Grapefruit - SPF 30
Балсам за устни с аромат на грейпфрут
Цена:  6.40 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу подпухнали очи от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.19 лв.
Denim Original Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Original"
Цена:  3.50 лв.
SVR Sun Secure Tinted Dry Touch Cream - SPF 50+
Тониращ слънцезащитен крем за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Sun Secure"
Цена:  30.90 лв.
Blancreme Sorbet Face Mask With Soothing Coconut
Успокояваща маска за лице с кокос в стъклено бурканче
Цена:  12.50 лв.
Mondial Zagara Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на портокалов цвят
Цена:  59.00 лв.
Mondial Almond Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на бадем
Цена:  59.00 лв.
Mondial Mandarine & Spice Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на мандарина и подправки
Цена:  59.00 лв.
Mondial Sandalwood Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на сандалово дърво
Цена:  59.00 лв.
Mondial Zagara Shaving Soap
Сапун за бръснене с аромат на портокалов цвят
Цена:  26.00 лв.
Mondial Bergamot & Neroli Shaving Soap
Сапун за бръснене с аромат на бергамот и нероли
Цена:  26.00 лв.
Mondial Tobacco Verde Shaving Soap
Сапун за бръснене с аромат на зелен тютюн
Цена:  26.00 лв.
Още козметика за лице с кокос
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Козметика за лице с масло от ший
Други интересни предложения
L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette
Палитра с хайлайтъри за озаряващ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.99 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.30 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
Elfeya Cosmetics Rosy Cozy
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа с аромат на роза
Цена:  14.90 лв.
Успокояващ крем за лице и тяло - Ultra Rich
Цена:  26.30 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Revlon Brow Fantasy
Молив и фиксиращ гел за вежди 2 в 1
Цена:  19.79 лв.
Revlon ColorBurst Matte Balm
Червило-балсам за устни с матов финиш
Цена:  18.49 лв.
Bioearth Hair Revitalizing Conditioner
Ревитализиращ балсам за третирана и безжизнена коса от серията "Hair"
Цена:  22.00 лв.
Bioearth Hair Nourishing Conditioner
Подхранващ балсам за суха и чуплива коса от серията "Hair"
Цена:  22.00 лв.
Назад към "Хайлайтъри за лице"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
STR8 Performance Line
Козметика за тяло за мъже
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво