store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Maybelline  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline    Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полупер...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
Light Brown
Medium Brown
Dark Brown
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint


Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне
Цена:  15.99 лв.
Избери цвят на гела:
  • 15.99 лв.
    Medium Brown
  • 15.99 лв.
    Light Brown
  • 15.99 лв.
    Dark Brown
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в:
Вторник 26-06-2018 г. или
Сряда 27-06-2018 г.
Продукт#228946
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
Light Brown
3600531417734
Medium Brown
3600531417758
Dark Brown
3600531417765
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.70 / 12.20 / 2.00 cm
Тегло0.022 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Веждите са важна част от цялостното излъчване, визия и красота на всяка жена. Те придават определен характер на погледа, затова не трябва да ги пренебрегваме.
От "Maybelline" са разработили иновативен оцветяващ гел с "tattoo" ефект, издържащ до 3 дни. Той ще направи веждите ви плътни и изразителни. Притежава специална четка, с която нанасянето е изключително лесно. Гелообразната текстура се плъзга лесно по повърхността на веждите и оцветява празните места. Включеният восък в състава я прави нежна и гладка. Добавени са още алое вера и пчелно млечице, които имат подхранващи свойства и правят формулата грижовна към кожата. Високото съдържание на цветни пигменти осигурява наситен и естествено изглеждащ цвят. Този полуперманентен гел избледнява равномерно с течение на времето. Той ще придаде изразителност на веждите и изкусителност на погледа ви. Вече можете да имате красиви, плътни и оформени вежди само с няколко лесни стъпки. Нанасяте, изчаквате гела да изсъхне и отлепяте. Бъдете в крак с модните тенденции в грима!
  • Aqua / Water
  • Alcohol Denat.
  • Polyvinyl Alcohol
  • Butylene Glycol
  • Dihydroxyacetone
  • Ceteth-20
  • Pentylene Glycol
  • 1,2-Hexanediol
  • Laureth-25
  • Citric Acid
  • Glycerin
  • Disodium EDTA
  • Sodium Citrate
  • Caffeine
  • Sodium Hyaluronate
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Propylene Glycol
  • Royal Jelly Extract
  • Phenoxyethanol
  • Soluble Collagen
  • Potassium Sorbate
  • Trisodium EDTA
  • Sodium Benzoate
  • May contain:
    • CI 19140 / Yellow 5
    • CI 17200 / Red 33
    • CI 42090 / Blue 1
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Как се нанася "Maybelline Tattoo Brow"?
Начин на употреба
  1. Почистете веждите си и нанесете полуперманентния гел "Tattoo Brow" директно върху косъмчетата на веждите. Ако допуснете грешка или се наложи да промените формата на веждите, използвайте клечка за уши, за да можете лесно да отстраните продукта преди да засъхне.
  2. Оставете гела върху веждите да засъхне за поне 20 минути. За още по-дълготраен ефект, оставете продукта да съхне до 2 часа.
  3. Отлепете "Tattoo Brow" с пръсти, като започнете от вътрешния край на всяка вежда.

Съвет: За да се възползвате максимално от трайността на гела, избягвайте ексфолирането на кожата в тази област, както и по-агресивните почистващи продукти, след нанасяне на гела.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцените гела "Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops - Течен хайлайтър за лице - гел
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops
Течен хайлайтър за лице

Loreal
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  19.90 лв.
Johnson's Kids Conditioner Spay Shiny Drops - Детски спрей балсам без отмиване за блясък на косата - гел
Johnson's Kids Conditioner Spay Shiny Drops
Детски спрей балсам без отмиване за блясък на косата

Johnsons
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.20 лв.
Sante Tinted Brow Talent - Цветен фиксиращ гел за вежди - гел
Sante Tinted Brow Talent
Цветен фиксиращ гел за вежди

Sante
Избор за цвят на гела:
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Magic Shampoo - Tropical Splash - Освежаващ сух шампоан с тропически аромат - гел
L'Oreal Magic Shampoo - Tropical Splash
Освежаващ сух шампоан с тропически аромат

Loreal
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  8.29 лв.
L'Oreal Magic Shampoo - Fresh Crush - Освежаващ сух шампоан със свеж аромат - гел
L'Oreal Magic Shampoo - Fresh Crush
Освежаващ сух шампоан със свеж аромат

Loreal
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  8.29 лв.
Schwarzkopf Pure Color - Дълготрайна гел боя за коса - гел
Schwarzkopf Pure Color
Дълготрайна гел боя за коса

Schwarzkopf
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - гел
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal
28 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.

Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint


Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  15.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в:
Вторник 26-06-2018 г. или
Сряда 27-06-2018 г.
Продукт#228946
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
Light Brown
3600531417734
Medium Brown
3600531417758
Dark Brown
3600531417765
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.70 / 12.20 / 2.00 cm
Тегло0.022 kg
Цветове
Light Brown
Medium Brown
Dark Brown
Описание
Веждите са важна част от цялостното излъчване, визия и красота на всяка жена. Те придават определен характер на погледа, затова не трябва да ги пренебрегваме.
От "Maybelline" са разработили иновативен оцветяващ гел с "tattoo" ефект, издържащ до 3 дни. Той ще направи веждите ви плътни и изразителни. Притежава специална четка, с която нанасянето е изключително лесно. Гелообразната текстура се плъзга лесно по повърхността на веждите и оцветява празните места. Включеният восък в състава я прави нежна и гладка. Добавени са още алое вера и пчелно млечице, които имат подхранващи свойства и правят формулата грижовна към кожата. Високото съдържание на цветни пигменти осигурява наситен и естествено изглеждащ цвят. Този полуперманентен гел избледнява равномерно с течение на времето. Той ще придаде изразителност на веждите и изкусителност на погледа ви. Вече можете да имате красиви, плътни и оформени вежди само с няколко лесни стъпки. Нанасяте, изчаквате гела да изсъхне и отлепяте. Бъдете в крак с модните тенденции в грима!
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Как се нанася "Maybelline Tattoo Brow"?
Начин на употреба
  1. Почистете веждите си и нанесете полуперманентния гел "Tattoo Brow" директно върху косъмчетата на веждите. Ако допуснете грешка или се наложи да промените формата на веждите, използвайте клечка за уши, за да можете лесно да отстраните продукта преди да засъхне.
  2. Оставете гела върху веждите да засъхне за поне 20 минути. За още по-дълготраен ефект, оставете продукта да съхне до 2 часа.
  3. Отлепете "Tattoo Brow" с пръсти, като започнете от вътрешния край на всяка вежда.

Съвет: За да се възползвате максимално от трайността на гела, избягвайте ексфолирането на кожата в тази област, както и по-агресивните почистващи продукти, след нанасяне на гела.
Още декоративна козметика с алое вера
Козметика за коса с алое вера
Nivea Fortifying Micellar Shampoo
Успокояващ мицеларен шампоан за тънка коса и чувствителен скалп
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.59 лв.
Le Petit Marseillais Gentle Purifying White Clay & Aloe Vera Shampoo
Шампоан за мазна коса с бяла глина и алое вера
Цена:  5.90 лв.
Garnier Fructis Aloe Fortifying Conditioner
Хидратиращ балсам за коса с алое вера
Цена:  4.99 лв.
Garnier Fructis Aloe Fortifying Shampoo
Хидратиращ шампоан с алое вера
Цена:  4.99 лв.
Garnier Fructis Aloe Air-Dry Cream
Хидратиращ крем за коса без отмиване
Цена:  9.99 лв.
Още козметика за коса с алое вера
Още козметика за тяло с алое вера
Още козметика за лице с алое вера
Други интересни предложения
Rimmel Brow Shake Filling Powder
Пудра за вежди
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.90 лв.
Vivienne Sabo Brow Arcade Brow Mascara
Спирала за оформяне на вежди
Цена:  10.99 лв.
Maybelline Gigi Hadid Tinted Primer
Тонираща база за грим от серията "Gigi Hadid's Makeup Collection"
Цена:  15.99 лв.
Maybelline Brow Precise Micro Pencil
Молив за вежди с четка за оформяне
Цена:  12.99 лв.
Maybelline Brow Precise Fibre Filler Brow Mascara
Спирала за оформяне на вежди
Цена:  13.49 лв.
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  3.50 лв.
Aroma Color Henna
Оцветяваща натурална къна на прах
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  4.00 лв.
Maybelline Brow Satin Duo Liner
Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в 1
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Maybelline Master Shape
Молив за вежди с четка за оформяне
Цена:  9.49 лв.
Сенки за вежди
Комплект в кутия с апликатор и шаблони
Цена:  5.50 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юни.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Спечели спирала за мигли!
Разбери как можеш да спечелиш страхотна спирала за обемни мигли.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Супер подарък за теб!
Виж тук как можеш да спечелиш страхотна модерна чантичка.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Nivea Micellar Shampoo
Мицеларни шампоани
Nivea Urban Detox
Дневен и нощен крем за лице с детокс ефект
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Детски книги с 20% отстъпка
3D пъзели Thinkle Stars - 25%
Вземи подарък от Nivea Sun