Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За почиства...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    ...    Nivea MicellAIR Expert Waterproof ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes


Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"

Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи с отстъпка -11% до 29-07-2019г.
Цена:  3.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези мокри кърпички може да бъде доставени в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#225639
ВидМокри кърпички
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаNivea
Каталожен номер88547
EAN4005900496089
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка20 броя
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката13.50 / 7.50 / 2.50 cm
Тегло0.390 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Изпитвате ли затруднения при почистването на водоустойчив грим?
Специалистите от "Nivea" ви предлагат мицеларни кърпички, които ефективно премахват водоустойчив грим и спирала, оставяйки кожата да диша. Формулата на течността, с която са напоени, съдържа MicellAIR® комплекс, който улавя като магнит нечистотиите. Отстраняването на околоочния грим става лесно, без да е необходимо триене, предизвикващо раздразнения. Формулата е обогатена още с черен чай, който притежава тонизиращи и антиоксидантни свойства. Кърпичките внимателно и грижовно почистват кожата на лицето, устните и очите, предпазвайки миглите. Оставят лицето чисто и освежено, без остатъци от грим и мазен филм върху кожата. Формулата не съдържа парабени и е подходяща за всеки тип кожа.
  • Aqua
  • Alcohol Denat.
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Tocopheryl Acetate
  • Panthenol
  • Glycerin
  • Glyceryl Glucoside
  • Sorbitol
  • Poloxamer 124
  • Decyl Glucoside
  • Disodium Cocoyl Glutamate
  • Polyquaternium-10
  • Propylene Glycol
  • Sodium Chloride
  • Sodium Acetate
  • Trisodium EDTA
  • Ethylhexylglycerin
  • 1,2-Hexanediol
  • Citric Acid
  • Phenoxyethanol
  • Linalool
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Benzyl Alcohol
  • Limonene
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • BHT
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Отлепете внимателно предпазната лепенка на опаковката.
  • Извадете мокра кърпичка.
  • С леки кръгови движения почистете остатъците от грим в областта на лицето, шията и около очите.
  • При необходимост, използвайте няколко кърпички.
  • Съхранявайте опаковката добре затворена, за да предпазите кърпичките от изсушаване.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените мокрите кърпички "Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези мокри кърпички, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват мокрите кърпички, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тези мокри кърпички, купуват също
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub - Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки - мокри кърпички
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1 - Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки - мокри кърпички
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Gliss Supreme Length Intensive Mask - Маска за дълга коса с цъфтящи краища от серията "Supreme Length" - мокри кърпички
Gliss Supreme Length Intensive Mask
Маска за дълга коса с цъфтящи краища от серията "Supreme Length"

Gliss
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Medium Tones - Сух шампоан за кестенява коса - мокри кърпички
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Medium Tones
Сух шампоан за кестенява коса

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
L`Oreal Sublime Fresh Purifying Toner - Тоник за нормална и смесена кожа от серията "Sublime Fresh" - мокри кърпички
L`Oreal Sublime Fresh Purifying Toner
Тоник за нормална и смесена кожа от серията "Sublime Fresh"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.69 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover - Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert" - мокри кърпички
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"

Nivea
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover - Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert" - мокри кърпички
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover
Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"

Nivea
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Gliss Supreme Length Shampoo - Шампоан за дълга, склонна към мазни корени коса от серията "Supreme Length" - мокри кърпички
Gliss Supreme Length Shampoo
Шампоан за дълга, склонна към мазни корени коса от серията "Supreme Length"

Gliss
Вземи сега с отстъпка от -30% до 33!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.49 лв.
Nivea Magic Pearl Anti-Transpirant - Дамски дезодорант против изпотяване - мокри кърпички
Nivea Magic Pearl Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване

Nivea
Стандартна цена 5.65 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Essence Smokey Eyes Set - Палитра сенки за опушен грим - мокри кърпички
Essence Smokey Eyes Set
Палитра сенки за опушен грим

Essence
Избор за палитра:
Стандартна цена 6.19 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.33 лв.
Nivea Purifying Micellar Shampoo - Мицеларен шампоан за нормална до мазна коса - мокри кърпички
Nivea Purifying Micellar Shampoo
Мицеларен шампоан за нормална до мазна коса

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.29 лв.
Nivea Fresh Powerfruit Shower Gel - Душ гел с антиоксиданти и аромат на боровинка - мокри кърпички
Nivea Fresh Powerfruit Shower Gel
Душ гел с антиоксиданти и аромат на боровинка

Nivea
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Batiste Dry Shampoo Fruity & Cheeky Cherry - Сух шампоан за всеки тип коса с аромат на череша - мокри кърпички
Batiste Dry Shampoo Fruity & Cheeky Cherry
Сух шампоан за всеки тип коса с аромат на череша

Batiste
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.70 лв.
Gliss Ultimate Resist Express Repair Conditioner - Спрей балсам за безжизнена и изтощена коса без отмиване от серията "Ultimate Resist" - мокри кърпички
Gliss Ultimate Resist Express Repair Conditioner
Спрей балсам за безжизнена и изтощена коса без отмиване от серията "Ultimate Resist"

Gliss
Стандартна цена 6.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.49 лв.
Clear Men Anti-Dandruff 24 Hours Fresh - Шампоан против пърхот за мъже с екстракти от лимон и мента - мокри кърпички
Clear Men Anti-Dandruff 24 Hours Fresh
Шампоан против пърхот за мъже с екстракти от лимон и мента

Clear
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.40 лв.

Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes


Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи с отстъпка -11% до 29-07-2019г.
Цена:  3.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези мокри кърпички може да бъде доставени в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#225639
ВидМокри кърпички
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаNivea
Каталожен номер88547
EAN4005900496089
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка20 броя
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката13.50 / 7.50 / 2.50 cm
Тегло0.390 kg
Описание
Изпитвате ли затруднения при почистването на водоустойчив грим?
Специалистите от "Nivea" ви предлагат мицеларни кърпички, които ефективно премахват водоустойчив грим и спирала, оставяйки кожата да диша. Формулата на течността, с която са напоени, съдържа MicellAIR® комплекс, който улавя като магнит нечистотиите. Отстраняването на околоочния грим става лесно, без да е необходимо триене, предизвикващо раздразнения. Формулата е обогатена още с черен чай, който притежава тонизиращи и антиоксидантни свойства. Кърпичките внимателно и грижовно почистват кожата на лицето, устните и очите, предпазвайки миглите. Оставят лицето чисто и освежено, без остатъци от грим и мазен филм върху кожата. Формулата не съдържа парабени и е подходяща за всеки тип кожа.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Отлепете внимателно предпазната лепенка на опаковката.
  • Извадете мокра кърпичка.
  • С леки кръгови движения почистете остатъците от грим в областта на лицето, шията и около очите.
  • При необходимост, използвайте няколко кърпички.
  • Съхранявайте опаковката добре затворена, за да предпазите кърпичките от изсушаване.
Мицеларна козметика "Nivea MicellAIR Expert"
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Nivea MicellAIR Micellar Rose Water
Двуфазна мицеларна вода с роза от серията "MicellAIR"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover
Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Още мицеларна козметика "Nivea MicellAIR Expert"
Други интересни предложения
Nivea MicellAIR Make-Up Bi-Phase Micellar Cleansing Water
Двуфазна мицеларна вода за почистване на грим
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.59 лв.
Мокри кърпички за дегримиране
Опаковка от 25 броя с витамин E
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.00 лв.
Nivea MicellAIR Rose Water Wash Gel
Мицеларен почистващ гел с розова вода от серията "MicellAIR
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Nivea MicellAIR Micellar Rose Water
Двуфазна мицеларна вода с роза от серията "MicellAIR"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.59 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Eye Make-Up Remover
Мицеларен лосион за отстраняване на водоустойчив грим от серията "MicellAIR Expert"
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Natracare Cleansing Make-Up Removal
Мокри кърпички за почистване на грим с био етерични масла в опаковка от 20 броя
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.30 лв.
Nivea 3-in-1 Cleansing Micellar Wipes
Почистващи мицеларни кърпички в опаковка от 25 броя
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Garnier Micellar Extra-Gentle Cleansing Wipes
Опаковка от 25 броя дегримиращи кърпички с мицеларен разтвор от серията "Skin Naturals"
Цена:  4.99 лв.
Event Make-Up Removal Wet Wipes
Мокри кърпички за почистване на грим с екстракт от бамбук за чувствителна кожа
Цена:  1.49 лв.
Назад към "Продукти за почистване на грим"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Artesania Latina - кораби от дърво