Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За почиства...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    ...    Nivea Caring Eye Make-Up Remover -...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Caring Eye Make-Up Remover


Грижовен двуфазен лосион за почистване на грим за чувствителна кожа

Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи с отстъпка -12% до 29-07-2019г.
Цена:  6.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лосион може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 18-07-2019 г. или
Петък 19-07-2019 г.
Продукт#221908
ВидЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаNivea
Каталожен номер89240
EAN9005800298696
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка125 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 13.60 / 3.70 cm
Тегло0.134 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Двуфазният лосион от "Nivea" е грижовен към деликатната и чувствителна кожа около очите. Той нежно, но ефективно отстранява грима. Премахва дори водоусточива спирала, без да е нужно прекомерно триене. Формулата, обогатена с екстракт от перли и витамин C, укрепва кожата, намалява тъмните кръгове и възстановява естествения ѝ блясък и тонус. Добавените екстракти от водорасли и индийски лотос в състава успокояват, овлажняват и подмладяват нежната кожа около очите.

Лосионът "Caring Eye Make-Up Remover":
  • е подходящ за чувствителна кожа, в зоната на околоочния контур
  • разкрива сияйния блясък на кожата
  • прави кожата гладка
  • намалява тъмните кръгове и петна
  • е с дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • Aqua
  • Homosalate
  • Cyclomethicone
  • Ethylhexyl Salicylate
  • Alcohol Denat.
  • Glycerin
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Octocrylene
  • Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate
  • Methyl Methacrylate Crosspolymer
  • Acrylamide / Ammonium Acrylate Copolymer
  • Hydrolyzed Pearl
  • Glycyrrhiza Glabra Root Extract
  • Sodium Ascorbyl Phosphate
  • Fucus Vesiculosus Extract
  • Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Carnitine
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Glyceryl Glucoside
  • 4-Butylresorcinol
  • Sodium Stearoyl Glutamate
  • Polysorbate 20
  • Sorbitan Isostearate
  • Polymethylsilsesquioxane
  • Dimethiconol
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Sodium Chloride
  • Polyisobutene
  • Propylene Glycol
  • Trisodium EDTA
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Linalool
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Geraniol
  • Citronellol
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  1. Разклатете добре преди употреба.
  2. С помощта на памучен тампон почистете зоната около очите, от вътре навън.
  3. След това почистете цялото лице с подходящ измиващ продукт за лице, с леки масажни движения.
  4. Нанесете хидратиращ тоник.
  5. Завършете с предпочитан от вас дневен или нощен крем за лице.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените лосиона "Nivea Caring Eye Make-Up Remover", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този лосион, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лосиона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този лосион, купуват също
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - лосион
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
75 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - лосион
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
63 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Rimmel 60 Seconds Super Shine - Бързосъхнещ лак за нокти с дълготраен ефект - лосион
Rimmel 60 Seconds Super Shine
Бързосъхнещ лак за нокти с дълготраен ефект

Rimmel
17 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Двуфазен кератинов спрей - лосион
Двуфазен кератинов спрей
7eme element
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  35.00 лв.
Golden Rose Metals Metallic Nail Color - Лак за нокти с метален блясък - лосион
Golden Rose Metals Metallic Nail Color
Лак за нокти с метален блясък

Golden Rose
14 варианта за избор на номер на лака:
Цена:  1.99 лв.
Golden Rose Color Expert Nail Lacquer - Дълготраен лак за нокти - лосион
Golden Rose Color Expert Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
112 варианта за избор на цвят на лака:
Цени от:  0.99 лв.
Масажно масло против стрии - лосион
Масажно масло против стрии
Икаров
Цена:  11.30 лв.

Nivea Caring Eye Make-Up Remover


Грижовен двуфазен лосион за почистване на грим за чувствителна кожа

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи с отстъпка -12% до 29-07-2019г.
Цена:  6.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лосион може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 18-07-2019 г. или
Петък 19-07-2019 г.
Продукт#221908
ВидЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаNivea
Каталожен номер89240
EAN9005800298696
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка125 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 13.60 / 3.70 cm
Тегло0.134 kg
Описание
Двуфазният лосион от "Nivea" е грижовен към деликатната и чувствителна кожа около очите. Той нежно, но ефективно отстранява грима. Премахва дори водоусточива спирала, без да е нужно прекомерно триене. Формулата, обогатена с екстракт от перли и витамин C, укрепва кожата, намалява тъмните кръгове и възстановява естествения ѝ блясък и тонус. Добавените екстракти от водорасли и индийски лотос в състава успокояват, овлажняват и подмладяват нежната кожа около очите.

Лосионът "Caring Eye Make-Up Remover":
  • е подходящ за чувствителна кожа, в зоната на околоочния контур
  • разкрива сияйния блясък на кожата
  • прави кожата гладка
  • намалява тъмните кръгове и петна
  • е с дерматологично доказана съвместимост с кожата
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  1. Разклатете добре преди употреба.
  2. С помощта на памучен тампон почистете зоната около очите, от вътре навън.
  3. След това почистете цялото лице с подходящ измиващ продукт за лице, с леки масажни движения.
  4. Нанесете хидратиращ тоник.
  5. Завършете с предпочитан от вас дневен или нощен крем за лице.
Козметика за лице с витамин C
Beadora Bright Pearl Skin Whitening Serum Maxx
Избелващ серум за лице с витамин C
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  65.00 лв.
Крем за лице с витамин C за нормална към мазна кожа
От серията "Skin Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
SVR Hydracid C20 Cream
Нощен антиейдж крем за лице с витамин C за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  42.40 лв.
Collagena Naturalis Intensive Anti-Spot Serum Specific Care
Депигментиращ серум за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.80 лв.
Bodi Beauty Bille-BA Phyto Skin Whitening Mask
Фитоизбелваща маска за лице от серията "Bille-BA"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Bodi Beauty Bille-BA Intensive Skin Whitening Serum
Интензивен избелващ серум за лице от серията "Bille-BA"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.10 лв.
Skin Blossom Nourishing Face Cream
Подхранващ крем за лице за нормална към мазна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.40 лв.
Lumene Klassikko Anti-Age Smooting Night Cream
Изглаждащ нощен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  29.00 лв.
Lumene Klassikko Anti-Age Protecting Day Cream - SPF 15
Защитен дневен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  29.00 лв.
Skin Doctors Potent Vit. C Collagen Boosting Day Ampoules
Дневни ампули за лице с витамин C
Цена:  93.50 лв.
Garnier Skin Naturals Vitamin C Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Енергизираща и озаряваща маска за лице с витамин C от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
SVR Hydracid Brume Eclat Anti-Pollution Shield - SPF 15
Фотозащитен спрей против градско замърсяване с витамин C и хиалуронова киселина
Цена:  29.90 лв.
Крем за лице с витамин C за нормална към суха кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  4.99 лв.
Lumene Valo Glow Lumenessence Brightening Beauty Lotion
Лосион за лице с витамин C за блясък от серията "Valo"
Цена:  32.80 лв.
Lumene Valo Bright Eyes All-in-One Eye Treatment
Околоочен крем за блясък с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Valo Arctic Berry Cocktail Brightening Hydra-Oil
Серум за лице с витамин C за блясък от серията "Valo"
Цена:  57.80 лв.
Lumene Valo Glow Boost Essence
Есенция с витамин C и хиалуронова киселина от серията "Valo"
Цена:  57.80 лв.
Lumene Valo Glow Refresh Hydrating Mist
Освежаващ спрей-мист за лице с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
Farmona Herbal Care Manuka Honey Face Mask
Маска за лице с мед от манука и витамин C 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Lumene Valo Overnight Bright Sleeping Cream
Нощен крем за лице с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Valo Day Cream - SPF 15
Защитен дневен крем с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Valo Glow Reveal Moisturizer
Овлажняващ крем за лице с витамин C от серията "Valo"
Цена:  48.80 лв.
SVR Clairial Serum Anti-Brown Spots Radiance
Серум за лице против пигментни петна от серията "Clairial"
Цена:  53.90 лв.
MBeauty Silver Foil Wrapping Mask
Ревитализираща маска за лице със сребърно фолио
Цена:  2.99 лв.
Още козметика за лице с витамин C
Козметика за лице с перли
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Combination and Oily Skin
Интензивен перлен крем за комбинирана и мазна кожа с матиращ ефект от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.80 лв.
Collistar Nero Sublime Black Precious Mask
Възстановяваща маска за лице от серията "Nero Sublime"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  89.00 лв.
Нежен ексфолиант за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.50 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.60 лв.
Gutto Lightening Pearl Cream - SPF 20+
Дневен крем за лице против бръчки с перлен протеин
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.00 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Dark Spots
Интензивен перлен крем за пигментирана кожа от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.80 лв.
Marion Advanced Serum with Snake & Pure Pearl Extracts
Серум за лице, деколте и шия
Цена:  12.90 лв.
Harem's Gold Face Mask Pearl Powder Extract
Отлепяща се маска за лице против бръчки с екстракт от перлен прах
Цена:  18.00 лв.
Harem's Anti-Wrinkle & Botox Day Cream Pearl Powder
Дневен крем против бръчки с перлен прах
Цена:  30.70 лв.
Lavera Illuminating Eye Cream
Озаряващ околоочен крем против стареене
Цена:  30.20 лв.
Маска за лице за всеки тип кожа - Таласо
Опаковка за две нанасяния
Цена:  3.00 лв.
Избелващ околоочен крем с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  28.00 лв.
Избелващ дневен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Серум за лице с микро перли
Цена:  29.90 лв.
Крем за лице с микро перли - SPF 15
Цена:  29.90 лв.
Крем за околоочен контур
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  51.70 лв.
Крем за лице против стареене
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  49.90 лв.
Крем за лице за 24 часа хидратация
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  49.90 лв.
Серум за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  51.70 лв.
Серум за околоочен контур
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  53.50 лв.
Тоалетно мляко
От серията "Lady's Joy Luxury"
Цена:  32.50 лв.
Маска за лице за всеки тип кожа - Лукс
Обогатена със злато, хайвер, шампанско и перли
Цена:  3.00 лв.
Още козметика за лице с перли
Козметика за лице с водорасли
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.89 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Eye Contour Cream
Освежаващ околоочен крем от серията "Cool Nymph"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.60 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.70 лв.
Nacomi Algae Face Mask Soothing Chamomile
Успокояваща маска за лице с водорасли и лайка
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfo Mask
Ексфолираща и изглаждаща маска за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
Nivea Urban Skin Detox Micellar Water 3 in 1
Мицеларна вода със зелен чай и водорасли
Стандартна цена 8.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.59 лв.
Black Sea Stars Chocolate Hydrating Milk
Хидратиращо мляко за лице и тяло
Цена:  7.40 лв.
Optiat Purifying & Exfoliating Face Mask
Почистваща и ексфолираща маска за лице за мазна и комбинирана кожа
Цена:  36.00 лв.
L'Oreal Pure Clay Anti-Blemish Mask
Маска за лице против несъвършенства с 3 вида глина и морски водорасли от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
Farmona Herbal Care Blue Algae Face Mask
Хидратираща маска за лице с термална вода и сини водорасли 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed After Shave Balm
Балсам за след бръснене с натурални съставки
Цена:  19.90 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed Face Wash Gel
Мъжки почистващ гел за лице с натурални съставки
Цена:  16.90 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed Face Cream
Крем за лице за мъже с натурални съставки
Цена:  34.90 лв.
Lavera Detox Effect Mask
Детоксикираща маска за лице с комплекс против замърсявания от серията "Hydro Effect"
Цена:  34.40 лв.
Lavera Hydro Effect Cleansing Balm
Измиващ балсам за лице с комплекс против замърсявания от серията "Hydro Effect"
Цена:  25.90 лв.
Lavera Hydro Effect Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице с комплекс против замърсявания от серията "Hydro Effect"
Цена:  45.90 лв.
Fleurance Nature Everlasting Night Serum
Нощен серум за лице за всеки тип кожа
Цена:  39.90 лв.
Byphasse Home SPA Experience Soothing Face Mask
Успокояваща маска за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  7.90 лв.
Byphasse Home SPA Experience Soothing Face Scrub
Успокояващ ексфолиант за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  7.90 лв.
Fleurance Nature Elixir Royal Anti-Wrinkle Eye and Lip Contour Care
Крем против бръчки за околочен контур и устни от серията "Elixir Royal"
Цена:  37.90 лв.
Fleurance Nature Elixir Royal Anti-Wrinkle Perfecting Serum
Био серум за лице против бръчки от серията "Elixir Royal"
Цена:  41.80 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Цена:  29.89 лв.
Black Sea Stars Instrument Eye Contour & Lips Cream
Крем за околоочен контур и устни за мъже
Цена:  28.40 лв.
Още козметика за лице с водорасли
Козметика за коса с водорасли
Beology Repairing Intensive Mask
Интензивна възстановяваща маска за изтощена коса
Цена:  15.99 лв.
Spa Master Professional Deep Cleansing Shampoo
Шампоан за коса за дълбоко почистване
Цена:  3.70 лв.
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Shampoo
Шампоан за суха и изтощена коса с червени водорасли от серията "Regenerate Nourishment"
Цена:  9.80 лв.
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Conditioner
Балсам за суха и изтощена коса с червени водорасли от серията "Regenerate Nourishment"
Цена:  9.80 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed Shampoo
Мъжки шампоан с натурални съставки
Цена:  17.90 лв.
Lavera Basis Sensitiv 2 in 1 Hair & Body Wash
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.80 лв.
Beology Smoothing Heat Protect Spray
Заглаждащ спрей с топлинна защита за хвърчаща коса
Цена:  15.99 лв.
Beology Smoothing Bi-Serum
Заглаждащ би-серум за хвърчаща коса
Цена:  15.99 лв.
Beology Smoothing Cleansing Conditioner
Заглаждащ и почистващ балсам без сулфати за хвърчаща коса
Цена:  11.99 лв.
Beology Smoothing Conditioner
Заглаждащ балсам за хвърчаща коса
Цена:  11.99 лв.
Beology Smoothing Shampoo
Заглаждащ шампоан без сулфати за хвърчаща коса
Цена:  11.99 лв.
Beology Moisturizing Hydra-Mask
Хидратираща маска за суха коса
Цена:  15.99 лв.
Beology Moisturizing Daily Essence Mist
Хидратиращ спрей за суха коса
Цена:  15.99 лв.
Beology Moisturizing Conditioner
Хидратиращ балсам за суха коса
Цена:  11.99 лв.
Beology Moisturizing Shampoo
Хидратиращ шампоан без сулфати за суха коса
Цена:  11.99 лв.
Beology Repairing Bi-Serum
Възстановяващ серум без отмиване за изтощена коса
Цена:  15.99 лв.
Beology Repairing Conditioner
Възстановяващ балсам за изтощена коса
Цена:  11.99 лв.
Beology Repairing Shampoo
Възстановяващ шампоан без сулфати за изтощена коса
Цена:  11.99 лв.
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Цена:  6.50 лв.
Black Sea Stars Vitality Conditioner
Балсам за коса за обем и блясък от серията "Vitality"
Цена:  9.90 лв.
Black Sea Stars Vitality Shampoo
Шампоан за мазна коса и чувствителен скалп от серията "Vitality"
Цена:  7.60 лв.
Visage Hair Fashion Conditioner Algae & Collagen
Балсам за коса за ежедневна употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.69 лв.
Visage Hair Fashion Every Day Algae & Collagen Shampoo
Шампоан за честа употреба с морски водорасли и колаген
Цена:  2.69 лв.
Балсам за коса с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Цена:  11.40 лв.
Още козметика за коса с водорасли
Козметика за тяло с водорасли
Козметика за коса с перли
Козметика за тяло с перли
Декоративна козметика с витамин C
Козметика за коса с витамин C
Козметика за тяло с витамин C
Други интересни предложения
Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion
Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект и подхранващи съставки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.90 лв.
Lavera Basis Sensitiv 2 in 1 Hair & Body Wash
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.80 лв.
Амла C - естествен източник на витамин C
Опаковка от 60 капсули
Цена:  8.70 лв.
Избелващ нощен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Цена:  12.89 лв.
Nivea Pearl & Beauty
Дамски стик дезодорант с перлен екстракт
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с перлен екстракт
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване с перлен екстракт
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Pearl & Beauty Creme Soap
Крем сапун с перлен ектракт
Цена:  1.59 лв.
Назад към "Продукти за почистване на грим"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Catrice Blurred Lines
Декоративна козметика
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция