Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Ексфолианти  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    Ексфолианти    L'Oreal Smooth Sugars ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub


Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа

Цена:  15.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 25-07-2019 г. или
Петък 26-07-2019 г.
Продукт#218375
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541324
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 9.00 / 7.00 cm
Тегло0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който прави кожата еластична, подхранена и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява), които нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложеното какаово масло в състава е богато на есенциални мастни киселини, които овлажняват и успокояват сухата кожа. Добавеното масло от кокос е богато на липиди, то хидратира, подхранва и предпазва естествената защитна бариерата на кожата. Вложените фино смлени какаови зърна в състава, изглаждат и омекотяват кожата. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и осигурява подхранваща грижа. Леката маслена текстура се нанася лесно и е с деликатен аромат. Ексфолиантът е подходящ за всеки тип кожа и най-вече суха.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Nourish"*:
  • веднага: кожата е чиста, мека и подхранена
  • след 1 седмица: кожата е еластична и сияйна, с комфортно усещане
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, възродена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
  • Isopropyl Palmitate
  • Sucrose
  • C10-18 Triglycerides
  • Synthetic Wax
  • Glyceryl Stearate
  • Trihydroxystearin
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Perlite
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil, Cera Alba / Beeswax
  • Rosmarinus Officinalis Extract / Rosemary Extract
  • Theobroma Grandiflorum Seed Powder
  • Saccharide Hydrolysate
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Silica Silylate
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Theobroma Cacao Seed Butter / Cocoa Seed Butter
  • Caprylyl Glycol
  • Tocopherol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Phenoxyethanol
  • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
  • Caramel
  • Linalool
  • Coumarin
  • Limonene
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 3 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
L'Oreal Wult Blush - Компактен руж за лице -
L'Oreal Wult Blush
Компактен руж за лице
Loreal Paris
Цена:  24.90 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
13 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - продукт
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - продукт
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - продукт
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
50 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Bell Precision Lip Liner - Дълготраен автоматичен молив за устни - продукт
Bell Precision Lip Liner
Дълготраен автоматичен молив за устни

Bell
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick - Червило за устни с блестящ ефект - продукт
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel - Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа - продукт
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub - Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки - продукт
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - продукт
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - продукт
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
55 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Manhattan Lips2Last - Червило и гланц за блясък 2 в 1 - продукт
Manhattan Lips2Last
Червило и гланц за блясък 2 в 1

Manhattan
11 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.80 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream - Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew" - продукт
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Profusion Cosmetics Pro Face - Палитра с гримoве от серията "Beauty Books" - продукт
Profusion Cosmetics Pro Face
Палитра с гримoве от серията "Beauty Books"

Profusion Cosmetics
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.90 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Течно червило с матов ефект - продукт
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick
Течно червило с матов ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на червлилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlight Makeup Stick - Хайлайтър стик за лице - продукт
Wet'n'Wild MegaGlo Highlight Makeup Stick
Хайлайтър стик за лице

Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder - Пудра за лице с хайлайт ефект - продукт
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder
Пудра за лице с хайлайт ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - продукт
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
27 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - продукт
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
28 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - продукт
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Молив за устни - продукт
Golden Rose Dream Lips Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
26 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червило за устни с матов ефект - продукт
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект

Loreal Paris
11 варианта за избор на цвят на червилото:
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - продукт
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfo Mask - Ексфолираща и изглаждаща маска за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay" - продукт
L'Oreal Pure Clay Exfo Mask
Ексфолираща и изглаждаща маска за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - продукт
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
97 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.29 лв.

L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub


Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  15.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 25-07-2019 г. или
Петък 26-07-2019 г.
Продукт#218375
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541324
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 9.00 / 7.00 cm
Тегло0.250 kg
Описание
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който прави кожата еластична, подхранена и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява), които нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложеното какаово масло в състава е богато на есенциални мастни киселини, които овлажняват и успокояват сухата кожа. Добавеното масло от кокос е богато на липиди, то хидратира, подхранва и предпазва естествената защитна бариерата на кожата. Вложените фино смлени какаови зърна в състава, изглаждат и омекотяват кожата. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и осигурява подхранваща грижа. Леката маслена текстура се нанася лесно и е с деликатен аромат. Ексфолиантът е подходящ за всеки тип кожа и най-вече суха.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Nourish"*:
  • веднага: кожата е чиста, мека и подхранена
  • след 1 седмица: кожата е еластична и сияйна, с комфортно усещане
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, възродена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Захарни ексфолианти за лице "L'Oreal Smooth Sugars"
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за блясък
Цена:  15.90 лв.
Козметика за лице с кокос
Слънцезащитен крем за лице и тяло - SPF 30
С кокосово масло от серията "Народные рецепты"
Цена:  4.99 лв.
Kiflab Citrus Fresh Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на свежи цитруси
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Mousse Au Chocolat Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на шоколадов мус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Melon Smoothie Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на пъпешово смути
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Watermelon Cosmopolitan Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на диня
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Strawberry Daiquiri Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на ягодово дайкири
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Black Sea Stars Cream Mask 45+
Крем маска за лице против стареене от серията "Sea Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.40 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.70 лв.
My Rose Moisturizing Face Cream
Овлажняващ крем за лице с екстракт от роза за нормална кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Blancreme Micellar Cleansing Water with Soothing Coconut
Мицеларна вода с кокос за всеки тип кожа
Цена:  16.50 лв.
Nacomi Moisturizing Face & Lip Scrub - Pinacolada
Хидратиращ ексфолиант за лице и устни с аромат на пина колада
Цена:  14.90 лв.
Black Sea Stars Coconut Cleaning Mask
Почистваща кална маска с кокос
Цени от:  2.30 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Strawberry - SPF 30
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Superfruit - SPF 30
Балсам за устни с плодов аромат
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Grapefruit - SPF 30
Балсам за устни с аромат на грейпфрут
Цена:  6.40 лв.
Elfeya Cosmetics Rosy Cozy
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа с аромат на роза
Цена:  14.90 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу подпухнали очи от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.19 лв.
Elfeya Cosmetics Botanical Shake
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа
Цени от:  14.90 лв.
Denim Original Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Original"
Цена:  3.50 лв.
SVR Sun Secure Soothing, Hydrating & Repairing Care
Мляко за лице и тяло за след слънце от серията "Sun Secure"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.50 лв.
SVR Sun Secure Tinted Dry Touch Cream - SPF 50+
Тониращ слънцезащитен крем за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Sun Secure"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.90 лв.
Blancreme Sorbet Face Mask With Soothing Coconut
Успокояваща маска за лице с кокос в стъклено бурканче
Цена:  12.50 лв.
Mondial Zagara Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на портокалов цвят
Цена:  59.00 лв.
Mondial Almond Luxury Shaving Cream
Луксозен крем за бръснене с аромат на бадем
Цена:  59.00 лв.
Още козметика за лице с кокос
Козметика за лице с какао
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.10 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Wrinkle Corrective Eye Contour Cream
Коригиращ околоочен крем с хайвер
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  36.00 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Regenrating Anti-Wrinkle Cream 24/7
Регенериращ крем за лице с хайвер и антиейдж ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  49.00 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Skin Blossom Age Resist Face Cream
Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.40 лв.
Bio Apteka Honey Therapy Lip Balm
Балсам зa устни с пчелен восък, масло от какао и витамин E
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.10 лв.
Nacomi Nourishing Face & Lip Scrub - Chocolate
Подхранващ ексфолиант за лице и устни с аромат на шоколад
Цена:  14.90 лв.
Black Sea Stars Chocolate Nourishing Mask
Подхранваща маска за лице и тяло с шоколад
Цени от:  2.30 лв.
Ziaja Face Mask Cocoa Butter
Маска за лице с какаово масло от серията "Cocoa butter"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.19 лв.
Sante Smooth Color Kiss Tinted Lip Balm
Балсам за устни
Цена:  6.99 лв.
Bioten Sun Protect My Lips Protecting Lip Balm - SPF 25
Слънцезащитен балсам за устни от серията "My Lips"
Цена:  3.30 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Eye Cream 25+
Крем за околоочен контур против тъмни кръгове
Цена:  28.90 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Cream 20+
Хидратиращ крем за лице за суха кожа
Цена:  31.50 лв.
Nacomi Moisturizing Face Scrub
Хидратиращ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Acne-Control Face Scrub
Ексфолиант за лице за склонна към акне кожа
Цена:  14.90 лв.
Балсам за устни
От серията "Rose"
Цена:  4.20 лв.
Избелващ дневен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Дневен крем за лице с кехлибар
От серията "Sezmar Collection Crystal Amber"
Цена:  25.00 лв.
Минерални сенки за очи - Lavera Beautiful Quattro
Цена:  17.50 лв.
Дългортайно стик червило - Deluxe Cashmere
Цена:  5.19 лв.
Балсам за устни с био нар и марула
От серията "Sante Family"
Цена:  6.99 лв.
Крем за лице лека формула с какаово масло
От серията "Cocoa butter"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.90 лв.
Ziaja Cocoa Butter Face Cream Flavoury & Nourishing
Крем за лице с какаово масло от серията "Cocoa Butter"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.90 лв.
Хидратиращ балсам за устни с какаово масло
Цена:  2.70 лв.
Още козметика за лице с какао
Козметика за тяло с какао
Декоративна козметика с кокос
Козметика за коса с кокос
Козметика за тяло с кокос
Други интересни предложения
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Цена:  17.99 лв.
L'Oreal Wult Blush
Компактен руж за лице
Цена:  24.90 лв.
Elfeya Cosmetics Botanical Shake
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа
Цени от:  14.90 лв.
Elfeya Cosmetics Rosy Cozy
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа с аромат на роза
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Nourishing Face & Lip Scrub - Chocolate
Подхранващ ексфолиант за лице и устни с аромат на шоколад
Цена:  14.90 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за блясък
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Cocoa Butter
100% чисто какаово масло
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Acne-Control Face Scrub
Ексфолиант за лице за склонна към акне кожа
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Moisturizing Face Scrub
Хидратиращ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
Назад към "Ексфолианти за почистване на лице"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Вземи продукти Braun с 15% отстъпка.