store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub - Почистващ захарен скраб за ...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub


Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи с отстъпка -18% до 20-03-2019г.
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-02-2019 г. или
Четвъртък 28-02-2019 г.
Продукт#218375
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541324
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 9.00 / 7.00 cm
Тегло0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който прави кожата еластична, подхранена и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява), които нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложеното какаово масло в състава е богато на есенциални мастни киселини, които овлажняват и успокояват сухата кожа. Добавеното масло от кокос е богато на липиди, то хидратира, подхранва и предпазва естествената защитна бариерата на кожата. Вложените фино смлени какаови зърна в състава, изглаждат и омекотяват кожата. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и осигурява подхранваща грижа. Леката маслена текстура се нанася лесно и е с деликатен аромат. Ексфолиантът е подходящ за всеки тип кожа и най-вече суха.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Nourish"*:
  • веднага: кожата е чиста, мека и подхранена
  • след 1 седмица: кожата е еластична и сияйна, с комфортно усещане
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, възродена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
  • Isopropyl Palmitate
  • Sucrose
  • C10-18 Triglycerides
  • Synthetic Wax
  • Glyceryl Stearate
  • Trihydroxystearin
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Perlite
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil, Cera Alba / Beeswax
  • Rosmarinus Officinalis Extract / Rosemary Extract
  • Theobroma Grandiflorum Seed Powder
  • Saccharide Hydrolysate
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Silica Silylate
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Theobroma Cacao Seed Butter / Cocoa Seed Butter
  • Caprylyl Glycol
  • Tocopherol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Phenoxyethanol
  • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
  • Caramel
  • Linalool
  • Coumarin
  • Limonene
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 3 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - продукт
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - продукт
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - продукт
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
53 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Bell Precision Lip Liner - Дълготраен автоматичен молив за устни - продукт
Bell Precision Lip Liner
Дълготраен автоматичен молив за устни

Bell
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Патрон за топла кола маска за тяло - С титаниев диоксид за чувствителна кожа - продукт
Патрон за топла кола маска за тяло
С титаниев диоксид за чувствителна кожа

Depilia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
Listerine Cool Mint - Вода за уста за ежедневна употреба - продукт
Listerine Cool Mint
Вода за уста за ежедневна употреба

Listerine
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.50 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Zink Anti-Dandruff Shampoo - Шампоан за мъже против пърхот с цинк от серията "Men Deep Effect 3" - продукт
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Zink Anti-Dandruff Shampoo
Шампоан за мъже против пърхот с цинк от серията "Men Deep Effect 3"

Schwarzkopf
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Bioten Deep Cleansing Face Mask - Дълбоко почистваща маска за лице със зелен чай и зелена глина - продукт
Bioten Deep Cleansing Face Mask
Дълбоко почистваща маска за лице със зелен чай и зелена глина

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.60 лв.

L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub


Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи с отстъпка -18% до 20-03-2019г.
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-02-2019 г. или
Четвъртък 28-02-2019 г.
Продукт#218375
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541324
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 9.00 / 7.00 cm
Тегло0.250 kg
Описание
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който прави кожата еластична, подхранена и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява), които нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложеното какаово масло в състава е богато на есенциални мастни киселини, които овлажняват и успокояват сухата кожа. Добавеното масло от кокос е богато на липиди, то хидратира, подхранва и предпазва естествената защитна бариерата на кожата. Вложените фино смлени какаови зърна в състава, изглаждат и омекотяват кожата. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и осигурява подхранваща грижа. Леката маслена текстура се нанася лесно и е с деликатен аромат. Ексфолиантът е подходящ за всеки тип кожа и най-вече суха.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Nourish"*:
  • веднага: кожата е чиста, мека и подхранена
  • след 1 седмица: кожата е еластична и сияйна, с комфортно усещане
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, възродена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Захарни ексфолианти за лице "L'Oreal Smooth Sugars"
L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за блясък
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
Козметика за лице с кокос
Nacomi Moisturizing Face & Lip Scrub - Pinacolada
Хидратиращ ексфолиант за лице и устни с аромат на пина колада
Цена:  14.90 лв.
Black Sea Stars Coconut Cleaning Mask
Почистваща кална маска с кокос
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.30 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.70 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Night Cream 35+
Нощен крем за лице против бръчки от серията "Vision"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.40 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Day Cream 35+
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Vision"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.90 лв.
Още козметика за лице с кокос
Козметика за лице с какао
Nacomi Nourishing Face & Lip Scrub - Chocolate
Подхранващ ексфолиант за лице и устни с аромат на шоколад
Цена:  14.90 лв.
Black Sea Stars Chocolate Nourishing Mask
Подхранваща маска за лице и тяло с шоколад
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.30 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.10 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Wrinkle Corrective Eye Contour Cream
Коригиращ околоочен крем с хайвер
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  36.00 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Regenrating Anti-Wrinkle Cream 24/7
Регенериращ крем за лице с хайвер и антиейдж ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  49.00 лв.
Още козметика за лице с какао
Още козметика за коса с какао
Козметика за тяло с какао
Декоративна козметика с кокос
Козметика за коса с кокос
Козметика за тяло с кокос
Други интересни предложения
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  13.49 лв.
Nacomi Nourishing Face & Lip Scrub - Chocolate
Подхранващ ексфолиант за лице и устни с аромат на шоколад
Цена:  14.90 лв.
Elfeya Cosmetics Botanical Shake
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа
Цени от:  14.90 лв.
Elfeya Cosmetics Rosy Cozy
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа с аромат на роза
Цена:  14.90 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за блясък
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
Nacomi Cocoa Butter
100% чисто какаово масло
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Acne-Control Face Scrub
Ексфолиант за лице за склонна към акне кожа
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Moisturizing Face Scrub
Хидратиращ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
SNB Sea Blackhorn Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни
Цена:  4.90 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през февруари
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Johnson's Baby Shiny Drops
Шампоан и спрей за блестяща коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
Syoss - 10 години заедно