store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Ексфолианти  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    Ексфолианти    L'Oreal Smooth Sugars ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub


Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки

Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи с отстъпка -18% до 21-05-2019г.
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 22-05-2019 г. или
Четвъртък 23-05-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#218372
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541935
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.50 / 7.00 cm
Тегло0.384 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който незабавно прави кожата чиста, свежа и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява). Те нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложените семена от киви в състава, изглаждат кожата, отпушват порите и видимо намаляват черните точки. Добавеното масло от лимонена трева притежава почистващи, стягащи и овлажняващи свойства. Маслото от мента действа противовъзпалително, успокояващо и ободряващо. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и се грижи за кожата. Леката гелообразна текстура е с деликатен аромат, предлага едно уникално преживяване с леко затоплящо усещане. Ексфолиантът е подходящ за всеки тип кожа.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Clear"*:
  • веднага: кожата е чиста и свежа
  • след 1 седмица: порите и черните точки са видимо намалени и кожата е матирана
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, обновена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
  • Glycerin
  • Propylene Glycol
  • Sucrose
  • Cymbopogon Schoenanthus Oil
  • Actinidia Chinensis Seed / Kiwi Seed
  • PEG-30 Dipolyhydroxystearate
  • Saccharide Hydrolysate
  • Trideceth-6
  • Triethanolamine
  • Mentha Piperita Oil / Peppermint Oil
  • Acrylates / C10-30 Alkylacrylate Crosspolymer
  • Caramel
  • CI 19140 / Yellow 5
  • CI 61570 / Green 5
  • Linalool
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 4 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - продукт
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - продукт
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - продукт
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - продукт
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - продукт
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
21 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - продукт
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
92 варианта за избор на номер на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Elvim Wet Wipes - Мокри кърпички в опаковка от 15 броя - продукт
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя

Elvim
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.36 лв.
Bell Secretale Shiny Lip Gloss - Гланц за устни от серията "Secretale" - продукт
Bell Secretale Shiny Lip Gloss
Гланц за устни от серията "Secretale"

Bell
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.10 лв.
Catrice Iconails Gel Lacquer - Лак за нокти с гел ефект - продукт
Catrice Iconails Gel Lacquer
Лак за нокти с гел ефект

Catrice
21 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Essence Nail Art Magnetics - Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art" - продукт
Essence Nail Art Magnetics
Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art"

Essence
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals - Течни кристали за увредена коса с кератин и арган - продукт
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals
Течни кристали за увредена коса с кератин и арган

Visage
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.29 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlight Makeup Stick - Хайлайтър стик за лице - продукт
Wet'n'Wild MegaGlo Highlight Makeup Stick
Хайлайтър стик за лице

Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Golden Rose Nail Art Laquer - Лак за нокти за декорация от серията "Nail Art" - продукт
Golden Rose Nail Art Laquer
Лак за нокти за декорация от серията "Nail Art"

Golden Rose
12 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Nivea Clear-Up Strips - Опаковка от 6 броя почистващи лепенки за лице от серията "Nivea Aqua Effect" - продукт
Nivea Clear-Up Strips
Опаковка от 6 броя почистващи лепенки за лице от серията "Nivea Aqua Effect"

Nivea
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.90 лв.
Pampers Sensitive Baby Wipes - Бебешки мокри кърпички в опаковкa от 56 броя - продукт
Pampers Sensitive Baby Wipes
Бебешки мокри кърпички в опаковкa от 56 броя

Pampers
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.40 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - продукт
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
67 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Oral-B Baby 0 - 2 Years Fluoride Toothpaste - Паста за зъби за бебета от 0 до 2 години - продукт
Oral-B Baby 0 - 2 Years Fluoride Toothpaste
Паста за зъби за бебета от 0 до 2 години

Oral-B
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Дълготрайно червило - продукт
Дълготрайно червило
Essence
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Подаръчен комплект за момчета - Fa Kids & Schauma - Шампоан и душ гел за деца - продукт
Подаръчен комплект за момчета - Fa Kids & Schauma
Шампоан и душ гел за деца

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Детска мрежеста гъба за баня - Мече - продукт
Детска мрежеста гъба за баня - Мече
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - продукт
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Syoss Beauty Elixir Absolute Oil - Подхранващо олио за суха и увредена коса - продукт
Syoss Beauty Elixir Absolute Oil
Подхранващо олио за суха и увредена коса

Syoss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червило за устни с матов ефект - продукт
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект

Loreal Paris
11 варианта за избор на цвят на червилото:
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Batiste Dry Shampoo Floral & Flirty Blush - Сух шампоан за всеки тип коса с флорален аромат - продукт
Batiste Dry Shampoo Floral & Flirty Blush
Сух шампоан за всеки тип коса с флорален аромат

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.70 лв.

L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub


Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи с отстъпка -18% до 21-05-2019г.
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 22-05-2019 г. или
Четвъртък 23-05-2019 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#218372
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541935
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.50 / 7.00 cm
Тегло0.384 kg
Описание
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който незабавно прави кожата чиста, свежа и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява). Те нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложените семена от киви в състава, изглаждат кожата, отпушват порите и видимо намаляват черните точки. Добавеното масло от лимонена трева притежава почистващи, стягащи и овлажняващи свойства. Маслото от мента действа противовъзпалително, успокояващо и ободряващо. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и се грижи за кожата. Леката гелообразна текстура е с деликатен аромат, предлага едно уникално преживяване с леко затоплящо усещане. Ексфолиантът е подходящ за всеки тип кожа.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Clear"*:
  • веднага: кожата е чиста и свежа
  • след 1 седмица: порите и черните точки са видимо намалени и кожата е матирана
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, обновена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Захарни ексфолианти за лице "L'Oreal Smooth Sugars"
L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за блясък
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
Козметика за лице с мента
Освежаващ тоник за лице
От серията "Kneipp Regeneration"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
Тоник за лице
От серията "Lady's Joy Luxury"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.90 лв.
Avia Terravital Intensive Facial Mask For Oily Skin
Интензивна маска за лице за мазна кожа с хума, мента и камфор
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.60 лв.
Натурална ментова вода
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Eucalyptus Mint
Балсам за устни с евкалипт и мента
Цена:  6.40 лв.
Nivea Pop-Ball Fresh Mint Lip Balm
Балсам за устни с аромат на освежаваща мента
Цена:  10.89 лв.
Chamos Acaci Smooth Pore Care Nose Strip
Почистваща лепенка за нос против черни точки от серията "Acaci"
Цена:  1.39 лв.
Neobio Fresh Skin Peeling
Ексфолиант за лице с мента и алое
Цена:  8.90 лв.
Neobio 3 in 1 Micellar Water
Мицеларна вода 3 в 1 с мента и морска сол
Цена:  10.90 лв.
Neobio Fresh Skin Wash Gel
Измиващ гел за лице с мента и морска сол
Цена:  7.90 лв.
Lavera Pore Refining Moisturising Fluid
Хидратиращ флуид за лице за мазна и проблемна кожа
Стандартна цена 26.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  21.50 лв.
Lavera SOS Blemish Control
Гел против акне и несъвършенства по кожата
Стандартна цена 14.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.80 лв.
Logona Aktiv Pickel Stopp
Активен флуид за проблемна кожата с био мента и салицилова киселина
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -7%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  13.95 лв.
Logona Peeling-Gel
Ексфолиращ гел за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  21.99 лв.
Logona Clarifying Cleansing Foam
Почистваща пяна за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  20.99 лв.
Lavera 3 in 1 Wash - Scrub - Mask
3 в 1 измиващ гел, пилинг и маска за лице
Цена:  15.90 лв.
Био вода от мента
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Gel
Гел за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Още козметика за лице с мента
Продукти за устна хигиена с мента
Вода за уста - Fresh Mint
С масло от смрадлика, градински чай и мента
Цена:  2.80 лв.
Dentissimo Fresh Breath Mouthwash
Вода за уста за свеж дъх
Цена:  19.90 лв.
Dentissimo BIO-Natural Toothpaste With Herbs
Натурална паста за зъби с билкови екстракти без флуор
Цена:  14.90 лв.
Dentissimo Complete Care Toothpaste
Паста за зъби за пълноценна грижа
Цена:  11.90 лв.
Logodent Extra Fresh Daily Care Pepermint Toothpaste
Паста за зъби с био масло от мента от серията "Logodent"
Цена:  6.99 лв.
Neobio Fluorid Toothpaste
Паста за зъби с флуорид, мента и градински чай
Цена:  5.50 лв.
Avril Le Dentifrice a la Menthe Bio
Био паста за зъби с мента
Цена:  7.70 лв.
Lavera Basis Sensitiv Toothpaste Mint
Паста за зъби с мента и флуорид от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  7.60 лв.
BilkaDent Gingival Care Gums Gel
Гел за венци с билкови екстракти
Цена:  5.80 лв.
BilkaDent Gingival Care Tootpaste
Паста за зъби с предпазващо венците действие
Цена:  4.10 лв.
Parodontax Ultra Clean
Паста за зъби против кървене на венците
Цена:  7.49 лв.
Blend-a-med Anti-Cavity Mild Mint
Паста за зъби за максимална защита от кариеси с активен флуорид
Цена:  2.20 лв.
Blend-a-med 3D White Luxe Healty Shine
Освежаваща паста за зъби с предпазваща и избелваща формула
Цена:  6.20 лв.
Blend-a-med Complete 7 Herbal
Билкова паста за зъби и вода за уста 2 в 1
Цена:  4.60 лв.
Signal Herbal Fresh
Паста за зъби с билкови екстракти
Цена:  2.20 лв.
Urtekram Mint & Green Tea Toothpaste
Паста за зъби с мента и зелен чай, без флуорид
Цена:  7.60 лв.
Паста за зъби против кариеси с мента
Цена:  10.99 лв.
Parodontax Extra Fresh
Паста за зъби против кървене на венци с охлаждащ ефект
Цена:  7.49 лв.
Parodontax Whitening
Паста за зъби против кървене на венци с избелващ ефект
Цена:  7.49 лв.
Parodontax Fluor
Паста за зъби против кървене на венци с флуорид
Цена:  7.49 лв.
Parodontax Classic
Паста за зъби против кървене на венци без флуорид
Цена:  7.49 лв.
Още продукти за устна хигиена с мента
Козметика за коса с мента
Козметика за тяло с мента
Други интересни предложения
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за блясък
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
Logona Peeling-Gel
Ексфолиращ гел за лице с био мента и салицилова киселина
Цена:  21.99 лв.
Neobio Fresh Skin Peeling
Ексфолиант за лице с мента и алое
Цена:  8.90 лв.
Дълготрайна ароматна пяна за вана - Радвай се на живота
С натурални етерични масла от мей чанг и мента
Цена:  7.00 лв.
Дълготрайна ароматна пяна за вана при настинка
С натурални етерични масла от евкалипт и мента
Цена:  7.00 лв.
Био вода от мента
Разфасовка от 250 ml
Цена:  7.95 лв.
Blistex Lip Relief Cream - SPF 10
Балсам за облекчаване на напукани и болезнени устни
Цена:  4.99 лв.
SNB Active Herbal Foot Bath
Активни соли за омекотяване на груба кожа по ходилата
Цена:  9.70 лв.
Назад към "Ексфолианти за почистване на лице"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво