store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League - Самобръсн...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League


Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  42.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 15-11-2018 г. или
Петък 16-11-2018 г.
Продукт#216480
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018455263
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката19.00 / 22.50 / 6.00 cm
Тегло0.350 kg
  • Описание
  • За Gillette
Изненадайте мъжа до вас с оригинален подарък.
От "Gillette" ви предлагат козметичен комплект, опакован в интересна подаръчна кутия. Върху нея са изобразени Светкавицата и останалите известни герои от хитовия филм "Лигата на справедливостта". Подаръчният комплект съдържа самобръсначка и гел за бръснене.

Самобръсначката "Fusion ProGlide Flexball" е създадена да осигури гладко и прецизно бръснене. Тя се грижи за кожата, благодарение на специалните лубрикиращи ленти. Освен това иновативна технология FlexBall™, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на сменяемата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да осигурява максимално близък контакт с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена, за безупречно гладка кожа. Самобръсначката е с елегантна дръжка и е съвместима с всички резервни ножчета от серията "Gillette Fusion".

Гела за бръснене "Fusion Hydrating" хидратира кожата и създава комфорт по време на бръснене. Специални лубрикиращи съставки образуват защитен слой, който позволява на остриетата на самобръсначката да се плъзгат с лекота. Включените глицерин и хидратиращи агенти омекотяват косъмчетата и улеснява отстраняването им, за безупречни резултати.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
Комплектът съдържа:
  • гел за бръснене - 75 ml
  • самобръсначка (дръжка)
  • ножчета - 3 броя
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League


Самобръсначка и гел за бръснене
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  42.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 15-11-2018 г. или
Петък 16-11-2018 г.
Продукт#216480
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018455263
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката19.00 / 22.50 / 6.00 cm
Тегло0.350 kg
Описание
Изненадайте мъжа до вас с оригинален подарък.
От "Gillette" ви предлагат козметичен комплект, опакован в интересна подаръчна кутия. Върху нея са изобразени Светкавицата и останалите известни герои от хитовия филм "Лигата на справедливостта". Подаръчният комплект съдържа самобръсначка и гел за бръснене.

Самобръсначката "Fusion ProGlide Flexball" е създадена да осигури гладко и прецизно бръснене. Тя се грижи за кожата, благодарение на специалните лубрикиращи ленти. Освен това иновативна технология FlexBall™, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на сменяемата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да осигурява максимално близък контакт с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена, за безупречно гладка кожа. Самобръсначката е с елегантна дръжка и е съвместима с всички резервни ножчета от серията "Gillette Fusion".

Гела за бръснене "Fusion Hydrating" хидратира кожата и създава комфорт по време на бръснене. Специални лубрикиращи съставки образуват защитен слой, който позволява на остриетата на самобръсначката да се плъзгат с лекота. Включените глицерин и хидратиращи агенти омекотяват косъмчетата и улеснява отстраняването им, за безупречни резултати.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
Комплектът съдържа:
  • гел за бръснене - 75 ml
  • самобръсначка (дръжка)
  • ножчета - 3 броя
Продукти от серията "Gillette Fusion"
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Limited Edition
Самобръсначка и гел за бръснене
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  52.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Fusion
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата и гел за бръснене
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  57.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Fusion
Самобръсначка и гел за бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.60 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League
Самобръсначка с резервни ножчета
Цена:  36.60 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProShield Justice League
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  59.90 лв.
Още продукти от серията "Gillette Fusion"
Други интересни предложения
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Fusion
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата и гел за бръснене
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  57.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Limited Edition
Самобръсначка и гел за бръснене
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  52.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Fusion
Самобръсначка и гел за бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.60 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProShield Justice League
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  59.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Fusion ProShield
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  32.30 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League
Самобръсначка с резервни ножчета
Цена:  36.60 лв.
Gillette Fusion ProShield FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.60 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Fusion"
Цени от:  23.50 лв.
Gillette Fusion Power
Резервни ножчета от серията "Fusion"
Цени от:  36.90 лв.
Gillette Fusion Manual
Резервни ножчета от серията "Fusion"
Цени от:  17.70 лв.
Назад
Играчки "Frozen"
Зарадвай детето с героите от приказния свят на "Замързналото ...
Пънчове с коледни мотиви
Направете коледни картички с помощта на декоративни перфоратори.
Механични пъзели "Ugears"
Всеки пъзел "Ugears" може да бъде оригинален подарък.
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през ноември
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика за коса и тяло с 10% отстъпка.
Спечели кутия с изненади
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш кутия с изненади.
Спечели подарък Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Промоция GOSH
Вземи сега грим за красиви вежди с 20% отстъпка.
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
Спечели подарък от Essence
Промоция Syoss
Играта Смелият Брандън с -12%