Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Серуми, масла и флуи...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Серуми, масла и флуиди    Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care H...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum


Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"

Цена:  8.19 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 29-07-2019 г. или
Вторник 30-07-2019 г.
Продукт#214819
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер89290
EAN4005900485724
Категории
Разфасовка5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 30 години
Размери на опаковката7.50 / 12.00 / 2.00 cm
Тегло0.013 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
С течение на времето кожата губи своята плътност, блясък и младежкото си излъчване.
Специалистите от "Nivea" създават серумна ампула за лице, която осигурява интензивна грижа против стареене на кожата. Тя намалява бръчките и подмладява дермата, благодарение на иновативна формула, съдържаща висока концентрация на хиалуронова киселина. Ампулата интензивно хидратира и поддържа нивото на влага в епидермиса. Наличието на соя в състава помага за защита на кожата от свободните радикали и за регенерацията ѝ. Ампулата е предназначена за 7-дневна терапия, след която ще се насладите на гладка и мека кожа, с видимо по-малко бръчки*. Текстурата е лека и немазна, идеална е за нанасяне преди дневен или нощен крем. Активната формула се бори със следите на времето, намалява бръчките и подобрява еластичността на кожата. Тя е видимо подмладена, стегната и мека.

Характеристики:
  • висока концентрация на хиалуронова киселина - 5 пъти повече от съдържащата се в дневния крем от същата серия
  • интензивно овлажнява и поддържа нивото на хидратация на кожата
  • лесно нанасяне благодарение на флакона за многократна употреба
  • немазна текстура, идеална за нанасяне преди дневен или нощен крем
  • незабавно усещане за гладка кожа

* В комбинация с дневен и нощен крем от серията "Cellular Anti-Age".
  • Aqua
  • Cyclomethicone
  • Glycerin
  • Lauroyl Lysine
  • Methylpropanediol
  • Glycine Soja Germ Extract
  • Arginine HCL
  • Sodium Hyaluronate
  • Dimethiconol
  • Sodium Polyacrylate
  • Sodium Stearoyl Glutamate
  • Sodium Chloride
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Флаконът съдържа количество за 14 нанасяния - 7 дни по 2 пъти дневно.
  • Нанасяйте от ампулата преди дневния и нощния крем от същата серия.
Рейтинг
За да оцените продукта "Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - продукт
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - продукт
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream - Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа - продукт
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа

Mixa
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Vivienne Sabo Regard Coquet Kajal Pencil - Молив за очи за вътрешен и външен контур - продукт
Vivienne Sabo Regard Coquet Kajal Pencil
Молив за очи за вътрешен и външен контур

Vivienne Sabo
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream - Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew" - продукт
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation - Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible" - продукт
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Nivea Intimo Fresh Comfort Wipes - Интимни кърпички с алое вера и млечна киселина - продукт
Nivea Intimo Fresh Comfort Wipes
Интимни кърпички с алое вера и млечна киселина

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Острилка за моливи - Duo Sharpener - продукт
Острилка за моливи - Duo Sharpener
Essence
Избор за цвят на острилката:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.29 лв.
Професионална пила за нокти - Long Life - С грит 100/180 - продукт
Професионална пила за нокти - Long Life
С грит 100/180

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.50 лв.
Лосион за студено къдрене - Къдрин - продукт
Лосион за студено къдрене - Къдрин
Lavena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Естествена коралова гъба за лице и тяло - продукт
Естествена коралова гъба за лице и тяло
Natural4U
Избор за размер на гъбата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.40 лв.
Прозрачен несесер за тоалетни принадлежности - продукт
Прозрачен несесер за тоалетни принадлежности
Inter-Vion
Избор за цвят и размери на несесера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цени от:  0.99 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask - Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming" - продукт
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.89 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20 - Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация - продукт
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация

Nivea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Day Care 55+ - Регенериращ дневен крем за лице против бръчки - продукт
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Day Care 55+
Регенериращ дневен крем за лице против бръчки

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.29 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Day Care 45+ - Стягащ дневен крем за лице против бръчки - продукт
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Day Care 45+
Стягащ дневен крем за лице против бръчки

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.29 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Night Care 55+ - Регенериращ нощен крем за лице против бръчки - продукт
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Night Care 55+
Регенериращ нощен крем за лице против бръчки

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.29 лв.

Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum


Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.19 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 29-07-2019 г. или
Вторник 30-07-2019 г.
Продукт#214819
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер89290
EAN4005900485724
Категории
Разфасовка5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 30 години
Размери на опаковката7.50 / 12.00 / 2.00 cm
Тегло0.013 kg
Описание
С течение на времето кожата губи своята плътност, блясък и младежкото си излъчване.
Специалистите от "Nivea" създават серумна ампула за лице, която осигурява интензивна грижа против стареене на кожата. Тя намалява бръчките и подмладява дермата, благодарение на иновативна формула, съдържаща висока концентрация на хиалуронова киселина. Ампулата интензивно хидратира и поддържа нивото на влага в епидермиса. Наличието на соя в състава помага за защита на кожата от свободните радикали и за регенерацията ѝ. Ампулата е предназначена за 7-дневна терапия, след която ще се насладите на гладка и мека кожа, с видимо по-малко бръчки*. Текстурата е лека и немазна, идеална е за нанасяне преди дневен или нощен крем. Активната формула се бори със следите на времето, намалява бръчките и подобрява еластичността на кожата. Тя е видимо подмладена, стегната и мека.

Характеристики:
  • висока концентрация на хиалуронова киселина - 5 пъти повече от съдържащата се в дневния крем от същата серия
  • интензивно овлажнява и поддържа нивото на хидратация на кожата
  • лесно нанасяне благодарение на флакона за многократна употреба
  • немазна текстура, идеална за нанасяне преди дневен или нощен крем
  • незабавно усещане за гладка кожа

* В комбинация с дневен и нощен крем от серията "Cellular Anti-Age".
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Флаконът съдържа количество за 14 нанасяния - 7 дни по 2 пъти дневно.
  • Нанасяйте от ампулата преди дневния и нощния крем от същата серия.
Козметика от серията "Nivea Cellular Filler + Volume Contour"
Козметика за лице със соя
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Цена:  10.90 лв.
Масло за почистване на грим
Цена:  14.99 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Night Care
Контуриращ нощен крем против бръчки
Цена:  10.29 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Contouring 65+ Day Care - SPF 30
Контуриращ дневен крем против бръчки
Цена:  10.29 лв.
Philab Prevent Cellular Energising Facial Mask
Клетъчно енергизираща маска за лице от серията "Prevent"
Цена:  161.00 лв.
Avril Le Creme De Nuit
Био нощен крем за лице за нормална към комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  18.60 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
SVR Sun Secure Tinted Comfort Cream - SPF 50+
Тониращ слънцезащитен крем за лице за суха към много суха кожа от серията "Sun Secure"
Цена:  30.90 лв.
SVR Sun Secure Tinted Dry Touch Cream - SPF 50+
Тониращ слънцезащитен крем за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Sun Secure"
Цена:  30.90 лв.
Mondial Antica Barberia Beard Tonic
Тоник за брада и мустаци от серията "Antica Barberia"
Цена:  34.00 лв.
Mondial Antica Barberia Pre Shave Oil
Олио за преди бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  34.00 лв.
Mondial Antica Barberia Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  30.00 лв.
Sante Nourishing Lip Peeling
Изглаждащ пилинг за устни
Цена:  10.50 лв.
MBeauty Gold Foil Wrapping Mask
Маска за лице против бръчки със златно фолио
Цена:  2.99 лв.
Lumene Lahde Purity Dew Drops Hydrating Eye Gel
Хидратиращ околоочен гел от серията "Lahde"
Цена:  38.90 лв.
Diet Esthetic Vit OX Micro Lifting Serum
Серум за лице с лифтинг ефект за всеки тип кожа
Цена:  69.90 лв.
Подмладяващ серум против бръчки, петна и пигментация
За лице, шия и деколте
Цена:  15.20 лв.
Erborian Ginseng Infusion Night
Нощен крем против бръчки с екстракт от женшен
Цена:  142.80 лв.
Erborian Yuza Sorbet
Хидратиращ дневен крем с екстракт от юдзу
Цена:  99.96 лв.
Erborian Yuza Sorbet Night
Хидратиращ нощен крем с екстракт от юдзу
Цена:  113.30 лв.
Подмладяващ околоочен крем - SPF 15
От серията "Eveline Laser Precision"
Цена:  9.90 лв.
Овлажняващ балсам за устни - Bubble Gum
С масло от ший и аромат на дъвка
Цена:  7.90 лв.
Овлажняващ балсам за устни - Banana Split
С масло от ший и аромат на банан
Цена:  7.90 лв.
Още козметика за лице със соя
Козметика за лице с хиалуронова киселина
L'Oreal Hyaluron Specialist Eye Cream
Крем за околоочен контур с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Night Cream
Нощен крем за лице с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Day Cream - SPF 20
Дневен крем с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
Мокри кърпички за почистване на грим с хиалуронова киселина
В опаковка от 20 броя
Цена:  2.69 лв.
Eveline Hyaluron Clinic 50+ Lifting Cream Day Night
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  13.10 лв.
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа
Цена:  9.49 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  12.79 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа
Цена:  9.49 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Цена:  12.79 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Цена:  63.00 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Цена:  69.00 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Цена:  108.00 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Day Cream - SPF 10
Дневен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Night Cream
Ревитализиращ нощен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  31.00 лв.
Ziaja Regenerating Face Mask
Регенерираща маска за лице с екстракт от маслинов лист и хиалуронова киселина
Цена:  1.19 лв.
Nacomi Hialuronic Gel Intensive Moisturizer Serum
Серум за лице с хиалуронова киселина
Цена:  19.80 лв.
Garnier Skin Naturals Pure Charcoal Black Tissue Mask
Черна памучна маска за мазна и склонна към лъщене кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Mixa Hyalurogel Hydrating Cream-Mask Overnight Recovery
Хидратиращ нощен крем за лице за чувствителна, нормална и дехидратирана кожа
Цена:  9.49 лв.
Farmona Herbal Care Wild Rose Rejuvenating Mask
Подмладяваща маска за лице 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Декоративка козметика със соя
Козметика за коса със соя
Козметика за тяло със соя
Други интересни предложения
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.89 лв.
Men's Master Professional Hair & Body Soap
Мъжки течен сапун за коса и тяло за чувствителна кожа
Цена:  6.50 лв.
Sante Nourishing Lip Base
Подхранваща база за устни
Цена:  10.50 лв.
Lavera Basis Sensitiv 2 in 1 Hair & Body Wash
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.80 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Day Cream - SPF 15
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  27.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  27.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  21.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.89 лв.
Xtreme Sun Oil SPF 30
Слънцезащитно олио за тяло с масло от соя и моркови
Цена:  24.90 лв.
Назад към "Серуми, масла и флуиди за лице"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Вземи продукти Braun с 15% отстъпка.
Nestle Gerber - Промоция