|
![]() |
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-OnРолон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв. Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв. За цена и срок извън гр. София кликни тук. Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или Четвъртък 21-02-2019 г.
|
- Описание
- Състав
- За Nivea
Черното остава черно, бялото оставя бяло за по-дълго! Ролон дезодорантът за мъже от серията "Invisible For Black & White" не оставя бели следи по черните дрехи и жълти следи по белите. Той осигурява до 48-часова защита от изпотяване, нежен е към кожата и има изключително свеж мъжествен аромат. Специалистите на "Nivea" разработват формулата му в сътрудничество с института "Hohenstein" - световно познат изследователски център в областта на тъканите. За да се предотврати образуването на жълти петна те прилагат иновативна технология, която съдържа специална съставка против образуването на петна. Тази съставка не позволява на компонентите на петното да проникнат в тъканите и по този начин те остават на повърхността им. След това могат лесно да бъдат премахнати в пералнята.
Характеристики на ролон дезодоранта за мъже "Invisible For Black & White Fresh":
Характеристики на ролон дезодоранта за мъже "Invisible For Black & White Fresh":
- до 48-часова защита от изпотяване
- не оставя бели петна по черните дрехи и жълти по белите
- притежава свеж мъжествен аромат
- не съдържа алкохол и оцветители
- съвместимостта му с кожата е дерматологично доказана
- Aqua
- Aluminum Chlorohydrate
- Isoceteth-20
- Paraffinum Liquidum
- Butylene Glycol
- Glyceryl Isostearate
- Laureth-7 Citrate
- Parfum
- Palmitamidopropyltrimonium Chloride
- Propylene Glycol
- PEG-150 Distearate
- Linalool
- Geraniol
- Coumarin

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.
През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).
Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.
За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.
През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.
През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".
Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.
През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.
В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.
През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.
И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.
Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
- Нанасяйте ролона върху чиста кожа на подмишниците.
- Изчакайте да попие напълно преди да се облечете.
Рейтинг

![]() ![]() |
Други интересни предложения
![]() |
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Roll-On Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Nivea |
Цена: 4.31 лв.
|

![]() |
Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant Roll-On Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Nivea |
Цена: 4.30 лв.
|

![]() |
Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Nivea |
Цена: 4.30 лв.
|

![]() |
Nivea Black & White Invisible Pure Anti-Perspirant Roll-On Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Nivea |
Цена: 4.31 лв.
|

![]() |
Nivea Invisible For Black & White Silky Smooth Anti-Perspirant Roll-On Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Nivea |
Цена: 4.30 лв.
|

![]() |
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Nivea |
Цена: 4.31 лв.
|

![]() |
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Nivea |
Цена: 4.31 лв.
|

![]() |
Nivea Men Black & White Invisible Original Anti-Perspirant Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" Nivea |
Цена: 4.31 лв.
|

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега! |
Важна информация! Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.![]() |
Закупилите този дезодорант, купуват също
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
|