"Neobio" e съвременна немска марка, която залага на силата на природата, когато създава всеки от своите козметични продукти. С идеята за "красота отвътре и красота отвън", "Neobio" разработва нежни, ефективни формули с естествени съставки. Ценните растителни масла и екстракти са балансирани в оптималното съотношение. Това обяснява как "Neobio" успява да ни даде високите резултати, които очакваме. Компанията разкрива тайната си - с разнообразието си, природата глези и подхранва кожата от главата до петите! А за да бъдем уверени в безопасността на продуктите, които ползваме, натуралните екстракти се добиват от контролирано биологично отглеждане.
Нар,
маслина, алое,
арган, мента,
портокал и още много други природни дарове осигуряват ефективността и приятните, освежаващи аромати на продуктите "Neobio". Като доказателство за финия състав и спазването на строги принципи за производството на естествена козметика, всеки продукт има сертификата "Natrue". Еко-контролът е ефективен инструмент, с който компанията гарантира безопасността и качеството. А за да доставят наслада на сетивата, експертите на компанията създават и истински ароматни съзвучия! В тях класиката се комбинира с оригинални и творчески идеи - като започнем от традиционните аромати мед и мляко, и стигнем до модерни нотки на чили или какао. За ароматните компоненти отново се използват изключително естествени съставки.
Съгласно с духа и философията на компанията, продуктите не се тестват върху животни. Много от продуктите на "Neobio" са веган, или свободни от глутен, за което имат и съответното етикетиране. Разнообразната гама включва продукти за почистване и грижа - за лице, тяло и коса, съобразени с необходимостите на различни
типове коса и
типове кожа. В допълнение към всичко изброено, освен грижата за здравето и красотата, "Neobio" подарява и уют в ежедневието с изчистени линии на опаковките на продуктите.
За Natrue

Етикетът "Natrue" започва да се появява върху козметични продукти с високо качество за първи път през 2008 г. Това се случва година след основаването на немската организация "Natrue". Основатели на тази организация са първоначалните членове на Германската асоциация за естествена козметика. Създаването на "Natrue" се налага, след като те осъзнават, че на немския пазар няма единно сертифициране и регулиране в сектора - нещо, което води до объркване на потребителите. В крайна сметка, идеята прераства до международна инициатива. Така през 2009 г. са сертифицирани първите 400 продукта. Авторитетът на "Natrue" расте в Европа и извън континента и става символ на качество, което повишава престижа за продукта и компанията. От гледна точка на потребителя, етикетът означава:
- високо качество на продукта
- световно признание
- висок и надежден стандарт
- истинска естествена козметика
- контрол от независими органи