store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    L'Oreal Colorista Fader Shampoo - Шампоан за отмиване на цвета от серия...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

L'Oreal Colorista Fader Shampoo


Шампоан за отмиване на цвета от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -30% до 20-06-2018г.
Цена:  6.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в:
Четвъртък 21-06-2018 г. или
Петък 22-06-2018 г.
Продукт#204670
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523372843
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 18.00 / 5.00 cm
Тегло0.236 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Шампоанът е разработен от специалистите на "L'Oreal", за да осигури по-бързо отмиване на цвета на временната боя "Colorista Wash Out". Специалната му формула съдържа активни съставки, които ускоряват процеса на избледняване на нюанса и възвръщат естествения цвят на косата. Освен това формулата е грижовна към косата. Включените в нея витамин E и пантенол подсилват и заздравяват структурата на косъма. Вече не е нужно да чакате дълго, за да изпробвате всички нюанси на боята "Colorista Wash Out". Не скучайте и не се ограничавайте само с един и същи цвят на косата, а бъдете в крак с модните тенденции.
  • Aqua / Water
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Citric Acid
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Chloride
  • Niacinamide
  • Cocamide Mipa
  • Tocopheryl Acetate
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Acetate
  • Salicylic Acid
  • Polyquaternium-10
  • Limonene
  • Panthenol
  • Linalool
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Isopropyl Alcohol
  • Hexylene Glycol
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна коса, боядисана с временната боя "Colorista Wash Out".
  • Oставете да действа в продължение на 5 минути.
  • Нежно масажирайте косата, за да ускорите ефекта на отмиване.
  • Изплакнете с топла вода.
  • Използвайте го всеки път, когато миете косата си, за по-бързо отмиване на цвета.
  • При контакт с очите, незабавно изплакнете с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "L'Oreal Colorista Fader Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - шампоан
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal
13 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - шампоан
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
17 варианта за избор на цвят на лака:
Стандартна цена 3.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -32%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.39 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - шампоан
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal
17 варианта за избор на цвят:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - шампоан
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal
Избор за нюанс на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - шампоан
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  2.70 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - шампоан
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  2.70 лв.
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel - Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове - шампоан
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel
Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.69 лв.

L'Oreal Colorista Fader Shampoo


Шампоан за отмиване на цвета от серията "Colorista"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -30% до 20-06-2018г.
Цена:  6.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в:
Четвъртък 21-06-2018 г. или
Петък 22-06-2018 г.
Продукт#204670
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523372843
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 18.00 / 5.00 cm
Тегло0.236 kg
Описание
Шампоанът е разработен от специалистите на "L'Oreal", за да осигури по-бързо отмиване на цвета на временната боя "Colorista Wash Out". Специалната му формула съдържа активни съставки, които ускоряват процеса на избледняване на нюанса и възвръщат естествения цвят на косата. Освен това формулата е грижовна към косата. Включените в нея витамин E и пантенол подсилват и заздравяват структурата на косъма. Вече не е нужно да чакате дълго, за да изпробвате всички нюанси на боята "Colorista Wash Out". Не скучайте и не се ограничавайте само с един и същи цвят на косата, а бъдете в крак с модните тенденции.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна коса, боядисана с временната боя "Colorista Wash Out".
  • Oставете да действа в продължение на 5 минути.
  • Нежно масажирайте косата, за да ускорите ефекта на отмиване.
  • Изплакнете с топла вода.
  • Използвайте го всеки път, когато миете косата си, за по-бързо отмиване на цвета.
  • При контакт с очите, незабавно изплакнете с вода.
Бои за коса от серията "L'Oreal Colorista"
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Balayage
Комплект за изсветляване на косата за ефект балеаж от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Bleach
Комплект за обезцветяване на косата от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Още бои за коса от серията "L'Oreal Colorista"
Други интересни предложения
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Syoss Blond Lightener SalonPlex
Изрусител за коса от серията "SalonPlex"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  7.79 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Balayage
Комплект за изсветляване на косата за ефект балеаж от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Bleach
Комплект за обезцветяване на косата от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Casting Sunkiss Jelly
Боя за постепенно изсветляване на руса коса
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Ombre
Комплект за изсветляване на косата за омбре ефект от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Изрусител - Max Blond с анти-жълт ефект
От серията "Blond Time"
Цена:  3.30 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юни.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Спечели спирала за мигли!
Разбери как можеш да спечелиш страхотна спирала за обемни мигли.
Козметика Kneipp -40%
Докосни се до природата с прекрасните продукти на Kneipp.
Супер подарък за теб!
Виж тук как можеш да спечелиш страхотна модерна чантичка.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Colgate Max White Expert
Избелваща паста за зъби и четка + избелваща писала
Maybelline Total Temptation
Спирала за обемни мигли
L'Oreal Paris X Balmain Color Riche Lipstick
Червило за изкусителни устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Детски книги с 20% отстъпка
Artesania Latina - кораби от дърво