store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Коса и прическа    Бои и аксесоари    Бои за коса    ...    L'Oreal Colorista Was...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    То...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
1 Peach
2 Pink
3 Dirty Pink
4 Lilac
5 Purple
6 Blue
7 Indigo
9 Aqua
10 Turquoise
11 Burgundy
12 Red
15 Hotpink
16 Ocean
19 Denim
20 Green
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Colorista Washout


Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#204574
ВидБоя
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка80 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - боя
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - боя
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  7.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - боя
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - боя
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal Paris
Избор за цвят:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch For Blondes with Dark Roots - Спрей за изрусена коса за прикриване на тъмни корени - боя
L'Oreal Magic Retouch For Blondes with Dark Roots
Спрей за изрусена коса за прикриване на тъмни корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - боя
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 Neutral Corrector - Неутрален коректор за коса за постигане на различни нюанси - боя
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 Neutral Corrector
Неутрален коректор за коса за постигане на различни нюанси

Prestige
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel - Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове - боя
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel
Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Бъдете дръзки и модерни с пастелните и ярки цветове на полу-трайната боя за коса "Colorista Washout", създадена от колористите на "L'Oreal". Тя има предимствата на шампоан-оцветител, защото е готова за употреба. Формулата ѝ е разработена с Chroma-Cream технология, на базата на подхранваща маска. По този начин нежно оцветява косата и едновременно се грижи за нея. Цветовете ѝ са вдъхновени от модните тенденции, наложени от социалните мрежи. Скучните цветове остават в миналото - сега можете да постигнете страхотен пастелен или ярък нюанс на косата в домашни условия. Пастелните цветове (Pastel) са подходящи за руси, изсветлени на кичури или с омбре ефект коси. С ярките (Vivid) цветове ще постигнете страхотни резултати, дори и върху по-тъмно кестеняви коси. Освен това можете да експериментирате с цветовете, когато пожелаете, защото "Colorista Washout" избледнява постепенно след всяко измиване с шампоан. А, за да направите този процес още по-бърз, специалистите на "L'Oreal" създават специален шампоан за отмиване на цвета - "Colorista Fader".

Колко време издържа "Colorista Washout"?
  • Нюанси Peach, Pink, Dirty Pink и Lilac - от 2 до 3 измивания.
  • Нюанси Purple, Blue, Indigo и Aqua - от 5 до 7 измивания.
  • Нюанси Red, Turquoise и Burgundy - от 10 до 15 измивания.
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Amodimethicone
  • Cetyl Alcohol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Isopropyl Alcohol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Trideceth-6
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Stearyl Alcohol
  • Myristyl Alcohol
  • Citric Acid
  • Cetrimonium Chloride
  • Basic Red 51
  • Fumaric Acid
  • Sodium Chloride
  • Hc Blue No.15
  • Sodium Hydroxide

За различните нюанси, съставът може леко да се различава от посочения.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Следвайте инструкциите за употреба, приложени в опаковката.
  • Използвайте ръкавиците приложени в опаковката и нанесете боята.
  • Оставете да подейства:
    • за пастелните цветове - 15 или 20 минути за по-интензивен и траен резултат;
    • за ярките цветове - 20 или 30 минути за по-интензивен и траен резултат.
  • Можете да нанесете различни нюанси, за да придадете екстравагантен вид на косата си - оцветете отделни кичури, цялата коса или направете цветно омбре.
  • Цветът избледнява при всяко измиване, но може да издържи и повече в зависимост спецификите на всяка коса. За да ускорите измиването на боята "Wash Out", използвайте шампоан "Colorista Fader".
  • Ако искате да експериментирате с пастелните цветове върху по-тъмни коси, от "Loreal" препоръчват да изсветлите косата с продуктите от серията "Colorista Effects" - "Ombre" (за омбре ефект), "Balayage" (за кичури) и "Bleach" (за цялостно изсветляване на косата).
Рейтинг
Рейтинг: 8.14 / 14 гласа 
За да оцените боята "L'Oreal Colorista Washout", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
Добави мнение 
Maria
НЕ СТРУВААА!!! Пробвах с Purple №5 в инструкцийте е дадено върху кафява коса и се е получило, моята е златисто кафява и няма и следа от лилаво, ако искате хубав цвят пробвайте с Be Extreme на Prestige без да изсветлявам се получи наситен цвят и е много по-евтина 2,50 лв. !!!!
Zuzu
Изсветлих си косата първо с продукта за омбре ефект и след това ползвах цвят бургунди от този продукт. Получи се много хубав резултат. Доволна съм.
Закупилите тази боя, купуват също
Антибактериални мокри кърпички с аромат на портокалов цвят - В опаковка от 15 броя - боя
Антибактериални мокри кърпички с аромат на портокалов цвят
В опаковка от 15 броя

Septona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.19 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 18 броя - боя
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 18 броя

Бочко
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.39 лв.
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула - С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml - боя
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml

Bulgarian Rose
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Syoss Color Classic Permanent Coloration - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - боя
Syoss Color Classic Permanent Coloration
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
18 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - боя
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Бебешки влажни кърпички със смрадлика - Опаковки от 24 ÷ 90 броя - боя
Бебешки влажни кърпички със смрадлика
Опаковки от 24 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - боя
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
Leganza Coloring Conditioner - Оцветяващ балсам за коса със 7 масла - боя
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла

Leganza
16 варианта за избор на цвят на балсама:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Marion Hair Color Shampoo - Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин - боя
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
24 варианта за избор на цвят на шампоана:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.19 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - боя
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  7.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - боя
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Revlon ColorSilk Beautiful Color - Безамонячна трайна боя за коса - боя
Revlon ColorSilk Beautiful Color
Безамонячна трайна боя за коса

Revlon
15 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.39 лв.
Schwarzkopf Perfect Mousse - Трайна мус-боя без амоняк - боя
Schwarzkopf Perfect Mousse
Трайна мус-боя без амоняк

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - боя
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 броя и 90 броя - боя
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка
Опаковки от 72 броя и 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - боя
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - боя
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation - Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible" - боя
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - боя
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
249 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 2XL Bleaching Kit - Изрусяващ комплект за коса - боя
Vip's Prestige Be Extreme 2XL Bleaching Kit
Изрусяващ комплект за коса

Prestige
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - боя
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal Paris
Избор за цвят:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - боя
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Тампони за почистване на грим - Опаковки от 100 ÷ 120 броя - боя
Тампони за почистване на грим
Опаковки от 100 ÷ 120 броя

Silkline
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Schwarzkopf Live Lightener + Twist Permanent Color - Изрусител за коса с пастелен оттенък - боя
Schwarzkopf Live Lightener + Twist Permanent Color
Изрусител за коса с пастелен оттенък

Schwarzkopf
Избор за цвят на изрусителя:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.

L'Oreal Colorista Washout


Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#204574
ВидБоя
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка80 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Цветове
1 Peach
2 Pink
3 Dirty Pink
4 Lilac
5 Purple
6 Blue
7 Indigo
9 Aqua
10 Turquoise
11 Burgundy
12 Red
15 Hotpink
16 Ocean
19 Denim
20 Green
Алтернативни предложения
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  7.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch For Blondes with Dark Roots
Спрей за изрусена коса за прикриване на тъмни корени
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 Neutral Corrector
Неутрален коректор за коса за постигане на различни нюанси
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel
Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Design Look Professional Color Lux Crazy
Директен цветен пигмент за коса без амоняк и оксидант
Цена:  23.90 лв.
Design Look Professional Color Lux Crazy
Неутрален пигмент за коса за постигане на различни нюанси
Цена:  23.90 лв.
Описание
Бъдете дръзки и модерни с пастелните и ярки цветове на полу-трайната боя за коса "Colorista Washout", създадена от колористите на "L'Oreal". Тя има предимствата на шампоан-оцветител, защото е готова за употреба. Формулата ѝ е разработена с Chroma-Cream технология, на базата на подхранваща маска. По този начин нежно оцветява косата и едновременно се грижи за нея. Цветовете ѝ са вдъхновени от модните тенденции, наложени от социалните мрежи. Скучните цветове остават в миналото - сега можете да постигнете страхотен пастелен или ярък нюанс на косата в домашни условия. Пастелните цветове (Pastel) са подходящи за руси, изсветлени на кичури или с омбре ефект коси. С ярките (Vivid) цветове ще постигнете страхотни резултати, дори и върху по-тъмно кестеняви коси. Освен това можете да експериментирате с цветовете, когато пожелаете, защото "Colorista Washout" избледнява постепенно след всяко измиване с шампоан. А, за да направите този процес още по-бърз, специалистите на "L'Oreal" създават специален шампоан за отмиване на цвета - "Colorista Fader".

Колко време издържа "Colorista Washout"?
  • Нюанси Peach, Pink, Dirty Pink и Lilac - от 2 до 3 измивания.
  • Нюанси Purple, Blue, Indigo и Aqua - от 5 до 7 измивания.
  • Нюанси Red, Turquoise и Burgundy - от 10 до 15 измивания.
Състав
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Amodimethicone
  • Cetyl Alcohol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Isopropyl Alcohol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Trideceth-6
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Stearyl Alcohol
  • Myristyl Alcohol
  • Citric Acid
  • Cetrimonium Chloride
  • Basic Red 51
  • Fumaric Acid
  • Sodium Chloride
  • Hc Blue No.15
  • Sodium Hydroxide

За различните нюанси, съставът може леко да се различава от посочения.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Следвайте инструкциите за употреба, приложени в опаковката.
  • Използвайте ръкавиците приложени в опаковката и нанесете боята.
  • Оставете да подейства:
    • за пастелните цветове - 15 или 20 минути за по-интензивен и траен резултат;
    • за ярките цветове - 20 или 30 минути за по-интензивен и траен резултат.
  • Можете да нанесете различни нюанси, за да придадете екстравагантен вид на косата си - оцветете отделни кичури, цялата коса или направете цветно омбре.
  • Цветът избледнява при всяко измиване, но може да издържи и повече в зависимост спецификите на всяка коса. За да ускорите измиването на боята "Wash Out", използвайте шампоан "Colorista Fader".
  • Ако искате да експериментирате с пастелните цветове върху по-тъмни коси, от "Loreal" препоръчват да изсветлите косата с продуктите от серията "Colorista Effects" - "Ombre" (за омбре ефект), "Balayage" (за кичури) и "Bleach" (за цялостно изсветляване на косата).
Бои, спрейове и грим за коса от серията "L'Oreal Colorista"
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Назад към "Тонери, оцветители и цветни спрейове за коса"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Мицеларна млечна вода
Коректор за прикриване на несъвършенства
Козметика за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги