store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    L'Oreal Colorista Paint Permanent Color - Трайна боя за коса от серията...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на тази боя
Съдържание на кутията
 
Цветове
10.22 Pinkhair
10.231 Rose Gold
9.13 Silver Blonde
8.32 Strawberry Blonde
7.43 Copper Blonde
6.66 Ronze
4.26 Violet
3.66 Cherry Red
2.62 Mulberry
3.16 Purple Blackhair
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Colorista Paint Permanent Color


Трайна боя за коса от серията "Colorista"
Цена:  9.99 лв.
Избери цвят на боята:
  • 9.99 лв.
    10.22 Pinkhair
  • 9.99 лв.
    10.231 Rose Gold
  • 9.99 лв.
    9.13 Silver Blonde
  • 9.99 лв.
    7.43 Copper Blonde
  • 9.99 лв.
    4.26 Violet
  • 9.99 лв.
    3.16 Purple Blackhair
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази боя може да бъде доставена в:
Петък 20-04-2018 г. или
Понеделник 23-04-2018 г.
Тази боя може да бъде доставена в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#204559
ТипБоя
Наличност
8.32 Strawberry Blonde
6.66 Ronze
3.66 Cherry Red
2.62 Mulberry
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
10.22 Pinkhair
9.13 Silver Blonde
7.43 Copper Blonde
4.26 Violet
3.16 Purple Blackhair
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
10.231 Rose Gold
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
10.231 Rose Gold
Възможна
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
9.13 Silver Blonde
3600523385355
10.231 Rose Gold
3600523385362
4.26 Violet
3600523385416
3.66 Cherry Red
3600523385430
6.66 Ronze
3600523385447
7.43 Copper Blonde
3600523385454
2.62 Mulberry
3600523385805
8.32 Strawberry Blonde
3600523413744
10.22 Pinkhair
3600523588961
3.16 Purple Blackhair
3600523588978
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 16 години
Размери на опаковката8.00 / 17.50 / 6.00 cm
Тегло0.238 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Бъдете дръзки и модерни с пастелните и ярки цветове на боята за коса "Colorista Paint".
Това ви предлагат колористите на "L'Oreal" - крем боя, която е вдъхновена от модните тенденции, наложени от социалните мрежи. Скучните цветове остават в миналото. Сега можете да постигнете страхотен искрящ, опушен или металически нюанс на косата в домашни условия. Вложените пигменти във формулата на боята осигуряват наситен и дълготраен цвят. Освен това придават на косата очарователен блясък. Със специалната четка, включена в комплекта, ще имате перфектна точност и контрол при разнасяне на боята. Косъмчетата ѝ са под ъгъл и се огъват, така че да улеснят изпробването на различни техники. Можете да експериментирате като оцветите отделни кичури, цялата коса или направите цветно омбре! Изберете вашия нюанс според естествения цвят на косата ви.
Състав на балсама:
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Amodimethicone
  • Tocopherol
  • Nacre Powder
  • Phenoxyethanol
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Trideceth-6
  • Benzoic Acid
  • Benzophenone-4
  • Isopropyl Alcohol
  • Potassium Hydroxide
  • Cetrimonium Chloride
  • BHT
  • Parfum / Fragrance
Състав на оксиданта:
  • Aqua / Water
  • Hydrogen Peroxide
  • Cetearyl Alcohol
  • Sodium Stannate
  • Trideceth-2 Carboxamide MЕА
  • Pentasodium Pentetate
  • Phosphoric Acid
  • Ceteareth-25
  • Tetrasodium Pyrophosphate
  • Glycerin
Състав на гел боята:
  • Aqua / Water
  • Laureth-2
  • Ethanolamine
  • Trideceth-2 Carboxamide MЕА
  • Ammonium Hydroxide
  • PEG-4 Rapeseedamide
  • Glycerin
  • Laureth-12
  • Oleth-30
  • Sodium Cetearyl Sulfate
  • Hexadimethrine Chloride
  • 2,4-Diaminophenoxyethanol HCL
  • M-Aminophenol
  • Sodium Sulfite
  • Hydroxyethoxyaminopyrazolopyridine HCL
  • Sodium Sulfate
  • Polyquaternium-6
  • Resorcinol
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • EDTA
  • Cetearyl Alcohol
  • Erythorbic Acid
  • Parfum / Fragrance


За различните нюанси, съставът може леко да се различава от посочения.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Примерни визии с L'Oreal Colorista Paint
Начин на употреба
Следвайте инструкциите за употреба, приложени в опаковката.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • подхранващ балсам
  • проявител (оксидант)
  • оцветяващ гел
  • четка за нанасяне на боята
  • чифт ръкавици
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените боята "L'Oreal Colorista Paint Permanent Color", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази боя, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват боята, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази боя, купуват също
L'Oreal Colorista Wash Out - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - боя
L'Oreal Colorista Wash Out
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal
14 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Bleach - Комплект за обезцветяване на косата от серията "Colorista" - боя
L'Oreal Colorista Effect Bleach
Комплект за обезцветяване на косата от серията "Colorista"

Loreal
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Balayage - Комплект за изсветляване на косата за ефект балеаж от серията "Colorista" - боя
L'Oreal Colorista Effect Balayage
Комплект за изсветляване на косата за ефект балеаж от серията "Colorista"

Loreal
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Ombre - Комплект за изсветляване на косата за омбре ефект от серията "Colorista" - боя
L'Oreal Colorista Effect Ombre
Комплект за изсветляване на косата за омбре ефект от серията "Colorista"

Loreal
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - боя
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  4.99 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume - Сух шампоан за обем - боя
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume
Сух шампоан за обем

Batiste
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.50 лв.

L'Oreal Colorista Paint Permanent Color


Трайна боя за коса от серията "Colorista"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази боя може да бъде доставена в:
Петък 20-04-2018 г. или
Понеделник 23-04-2018 г.
Тази боя може да бъде доставена в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#204559
ТипБоя
Наличност
8.32 Strawberry Blonde
6.66 Ronze
3.66 Cherry Red
2.62 Mulberry
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
10.22 Pinkhair
9.13 Silver Blonde
7.43 Copper Blonde
4.26 Violet
3.16 Purple Blackhair
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
10.231 Rose Gold
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
10.231 Rose Gold
Възможна
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
9.13 Silver Blonde
3600523385355
10.231 Rose Gold
3600523385362
4.26 Violet
3600523385416
3.66 Cherry Red
3600523385430
6.66 Ronze
3600523385447
7.43 Copper Blonde
3600523385454
2.62 Mulberry
3600523385805
8.32 Strawberry Blonde
3600523413744
10.22 Pinkhair
3600523588961
3.16 Purple Blackhair
3600523588978
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 16 години
Размери на опаковката8.00 / 17.50 / 6.00 cm
Тегло0.238 kg
Още снимки на тази боя
Съдържание на кутията
Цветове
10.22 Pinkhair
10.231 Rose Gold
9.13 Silver Blonde
8.32 Strawberry Blonde
7.43 Copper Blonde
6.66 Ronze
4.26 Violet
3.66 Cherry Red
2.62 Mulberry
3.16 Purple Blackhair
Описание
Бъдете дръзки и модерни с пастелните и ярки цветове на боята за коса "Colorista Paint".
Това ви предлагат колористите на "L'Oreal" - крем боя, която е вдъхновена от модните тенденции, наложени от социалните мрежи. Скучните цветове остават в миналото. Сега можете да постигнете страхотен искрящ, опушен или металически нюанс на косата в домашни условия. Вложените пигменти във формулата на боята осигуряват наситен и дълготраен цвят. Освен това придават на косата очарователен блясък. Със специалната четка, включена в комплекта, ще имате перфектна точност и контрол при разнасяне на боята. Косъмчетата ѝ са под ъгъл и се огъват, така че да улеснят изпробването на различни техники. Можете да експериментирате като оцветите отделни кичури, цялата коса или направите цветно омбре! Изберете вашия нюанс според естествения цвят на косата ви.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Примерни визии с L'Oreal Colorista Paint
Начин на употреба
Следвайте инструкциите за употреба, приложени в опаковката.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • подхранващ балсам
  • проявител (оксидант)
  • оцветяващ гел
  • четка за нанасяне на боята
  • чифт ръкавици
Бои за коса от серията "L'Oreal Colorista"
L'Oreal Colorista Fader Shampoo
Шампоан за отмиване на цвета от серията "Colorista"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Bleach
Комплект за обезцветяване на косата от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Balayage
Комплект за изсветляване на косата за ефект балеаж от серията "Colorista"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Ombre
Комплект за изсветляване на косата за омбре ефект от серията "Colorista"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Wash Out
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Още бои за коса от серията "L'Oreal Colorista"
Други интересни предложения
L'Oreal Colorista Effect Balayage
Комплект за изсветляване на косата за ефект балеаж от серията "Colorista"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Wash Out
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Ombre
Комплект за изсветляване на косата за омбре ефект от серията "Colorista"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Bleach
Комплект за обезцветяване на косата от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Londa Color Blend Technology
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  6.20 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  4.30 лв.
Устойчива крем-боя за коса
В комплект с балсам за блясък
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  2.90 лв.
Visage Hair Fashion Permanent Hair Color
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  3.29 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през април.
Elseve Low Shampoo
Безсулфатни шампоани - 3 в 1 грижа за твоята коса на супер цени.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Подарък от Markwins
Разбери как да получиш подарък - комплект лакове за френски маникюр.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Nivea Micellar Shampoo
Мицеларни шампоани
L'Oréal Color Riche Balmain Lipstick
Червило за устни
Beology Moisturizing
Хидратираща система за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Спечели козметичен несесер