store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса о...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
1 Hot Pink
2 Pastel Blue
4 Pastel Pink
5 Lavender
6 Grey
7 Turquoise
8 Rosegold
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color


Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 19-12-2018г.
Цена:  7.99 лв.
Избери нюанс на спрея:
  • 7.99 лв.
    1 Hot Pink
  • 7.99 лв.
    2 Pastel Blue
  • 7.99 лв.
    4 Pastel Pink
  • 7.99 лв.
    5 Lavender
  • 7.99 лв.
    6 Grey
  • 7.99 лв.
    7 Turquoise
  • 7.99 лв.
    8 Rosegold
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 19-12-2018 г., Четвъртък 20-12-2018 г. или
Петък 21-12-2018 г.
Продукт#204532
Наличност
1 Hot Pink
2 Pastel Blue
4 Pastel Pink
5 Lavender
6 Grey
8 Rosegold
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
7 Turquoise
Да, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
1 Hot Pink
3600523387526
2 Pastel Blue
3600523387755
4 Pastel Pink
3600523387779
5 Lavender
3600523387786
6 Grey
3600523387793
7 Turquoise
3600523425921
8 Rosegold
3600523589807
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
2 Pastel Blue
4 Pastel Pink
5 Lavender
6 Grey
7 Turquoise
8 Rosegold
3.50 / 12.50 / 3.50 cm
1 Hot Pink
3.50 / 13.00 / 3.50 cm
Тегло0.075 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Вие сте от хората, които обичат да експериментират с цвета на косата си?
Тогава спреят на "L'Oreal" е точно за вас. С него лесно ще оцветите косата си в смели и модерни нюанси, независимо дали вашият основен цвят е светъл или тъмен. Съдържащите се наситени пигменти придават нюанс, който издържа през целия ден, докато не го измиете. Със спрея можете да променяте визията си, когато пожелаете. Просто впръсквате върху суха коса и готово. Той изсъхва бързо, не утежнява косата и е подходящ за всеки тип коса. Експериментирайте като оцветите отделни кичури, цялата коса или направите цветно омбре, изборът е ваш! Предлага се във вълнуваща гама от пастелни и ярки цветове.

Предимства на цветния спрей от серията "Colorista":
  • изсъхва бързо
  • не утежнява косата
  • незабавен цветови резултат
  • видим цвят върху светла и тъмна коса
  • лесен за употреба
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • Mica
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Tin Oxide
  • Methyl Trimethicone
  • May Contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
    • CI 45410 / Red 27 Lake
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77491, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 42090 / Blue 1 Lake

За различните нюанси, съставът може леко да се различава от посочения.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Следвайте стриктно инструкциите за употреба.
  • Поставете ръкавиците преди нанасянето и покрийте с кърпа раменете.
  • Разклатете добре бутилката и впръскайте внимателно върху суха коса от разстояние 15 cm.
  • Препоръчва се за частично или цялостно нанасяне върху косата.
  • Оставете да изсъхне за минута.
  • За по-интензивен резултат впръскайте отново.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 6 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
Добави мнение 
Трудно си изми и оставя боя по всичко до което се докосне... Но е красиво.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - продукт
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
17 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.49 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - продукт
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal Paris
17 варианта за избор на цвят:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - продукт
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - продукт
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - продукт
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel - Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове - продукт
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel
Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.79 лв.
Marion Hair Color Shampoo - Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин - продукт
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
Избор за цвят на шампоана:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.

L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color


Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 19-12-2018г.
Цена:  7.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 19-12-2018 г., Четвъртък 20-12-2018 г. или
Петък 21-12-2018 г.
Продукт#204532
Наличност
1 Hot Pink
2 Pastel Blue
4 Pastel Pink
5 Lavender
6 Grey
8 Rosegold
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
7 Turquoise
Да, на склад при доставчик - остават единични бройки при доставчик
Наличност в единични бройки, възможно е скорошно изчерпване.
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
1 Hot Pink
3600523387526
2 Pastel Blue
3600523387755
4 Pastel Pink
3600523387779
5 Lavender
3600523387786
6 Grey
3600523387793
7 Turquoise
3600523425921
8 Rosegold
3600523589807
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
2 Pastel Blue
4 Pastel Pink
5 Lavender
6 Grey
7 Turquoise
8 Rosegold
3.50 / 12.50 / 3.50 cm
1 Hot Pink
3.50 / 13.00 / 3.50 cm
Тегло0.075 kg
Цветове
1 Hot Pink
2 Pastel Blue
4 Pastel Pink
5 Lavender
6 Grey
7 Turquoise
8 Rosegold
Описание
Вие сте от хората, които обичат да експериментират с цвета на косата си?
Тогава спреят на "L'Oreal" е точно за вас. С него лесно ще оцветите косата си в смели и модерни нюанси, независимо дали вашият основен цвят е светъл или тъмен. Съдържащите се наситени пигменти придават нюанс, който издържа през целия ден, докато не го измиете. Със спрея можете да променяте визията си, когато пожелаете. Просто впръсквате върху суха коса и готово. Той изсъхва бързо, не утежнява косата и е подходящ за всеки тип коса. Експериментирайте като оцветите отделни кичури, цялата коса или направите цветно омбре, изборът е ваш! Предлага се във вълнуваща гама от пастелни и ярки цветове.

Предимства на цветния спрей от серията "Colorista":
  • изсъхва бързо
  • не утежнява косата
  • незабавен цветови резултат
  • видим цвят върху светла и тъмна коса
  • лесен за употреба
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Следвайте стриктно инструкциите за употреба.
  • Поставете ръкавиците преди нанасянето и покрийте с кърпа раменете.
  • Разклатете добре бутилката и впръскайте внимателно върху суха коса от разстояние 15 cm.
  • Препоръчва се за частично или цялостно нанасяне върху косата.
  • Оставете да изсъхне за минута.
  • За по-интензивен резултат впръскайте отново.
Бои, спрейове и грим за коса от серията "L'Oreal Colorista"
L'Oreal Colorista Hair Makeup Shimmer
Грим за коса за блестящи цветни кичури от серията "Colorista"
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Colorista Fader Shampoo
Шампоан за отмиване на цвета от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Още бои, спрейове и грим за коса от серията "L'Oreal Colorista"
Други интересни предложения
L'Oreal Colorista Hair Makeup Shimmer
Грим за коса за блестящи цветни кичури от серията "Colorista"
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel
Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.79 лв.
Schwarzkopf Live Colour Spray
Цветен спрей за коса
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -35%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса
Цена:  3.00 лв.
L'Oreal Colorista Fader Shampoo
Шампоан за отмиване на цвета от серията "Colorista"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Schwarzkopf Live Pastel Spray
Цветен пастелен спрей за коса
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.79 лв.
Назад
Салфетки с коледни мотиви
За коледен декупаж или за красив акцент на коледната трапеза.
Стикери с коледни мотиви
Внесете коледно настроение у дома, в училище или в офиса.
Игри "Dixit"
Изживейте истинско приключение за въображението с игрите "Dixit"!
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през декември
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подарък за дамите от Braun!
Купи продукт Braun и се включи в томбола за подарък.
Грим за празнична визия
Бъди звездата на вечерта с L'Oreal и Maybelline
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Коледни подаръци
Детски книжки с подарък!
Промоция Barnangen