store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    Old Spice Odor Blocker Shower Gel ...
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Old Spice Odor Blocker Shower Gel Sport All Day Freshness


Мъжки душ гел със спортен аромат

Old Spice Odor Blocker Shower Gel Sport All Day Freshness - Мъжки душ гел със спортен аромат - душ гел
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#201-347
ВидДуш гел
Наличност
МаркаOld Spice
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка250 ml
Old Spice Odor Blocker Shower Gel Sport All Day Freshness - Мъжки душ гел със спортен аромат - душ гел

Old Spice Odor Blocker Shower Gel Sport All Day Freshness


Мъжки душ гел със спортен аромат

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#201-347
ВидДуш гел
Наличност
МаркаOld Spice
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка250 ml
Алтернативни предложения
Old Spice Original Shower Gel - душ гел
Old Spice Original Shower Gel
Душ гел за мъже от серията Original

Old Spice
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.30 лв.
Old Spice Citron Shower Gel - душ гел
Old Spice Citron Shower Gel
Мъжки душ гел и шампоан 2 в 1 от серията Citron

Old Spice
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Old Spice Wolfthorn Shower Gel - душ гел
Old Spice Wolfthorn Shower Gel
Душ гел за мъже от серията Wolfthorn

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.30 лв.
Душ гелът на "Old Spice" почиства кожата и е подходящ за спортуващи и активни хора. Спортният му аромат е свеж и мъжествен. Докато си взимате душ, той премахва неприятната миризма от изпотяване, като ефективно почиства причинителите за нея, а вие оставате защитени през целия ден. Резултатът от тази битка е освежаващия аромат на победата.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Parfum
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Citrate
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Xylenesulfonate
  • Citric Acid
  • Disodium EDTA
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Linalool
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Benzyl Salicylate
  • Geraniol
  • Magnesium Nitrate
  • CI 42090
  • CI 19140
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Magnesium Chloride
  • Methylisothiazolinone
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна кожа с ръка или гъба за баня.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцениш душ гела "Old Spice Odor Blocker Shower Gel Sport All Day Freshness", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този душ гел, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - душ гел
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
23 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.69 лв.
Garnier Fructis Aloe Hydra Bomb Air-Dry Cream - душ гел
Garnier Fructis Aloe Hydra Bomb Air-Dry Cream
Хидратиращ крем за коса без отмиване от серията Fructis

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  12.29 лв.
Афтършейв Caola Barbon - душ гел
Афтършейв Caola Barbon
Caola
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Fa Men Sport Deodorant & Body Spray - душ гел
Fa Men Sport Deodorant & Body Spray
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията Sport

Fa
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect Anti-Perspirant - душ гел
L'Oreal Men Expert Carbon Protect Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията Men Expert

Loreal Paris
Стандартна цена 8.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
La Rive Cabana EDT - душ гел
La Rive Cabana EDT
Мъжки парфюм

La Rive
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream - душ гел
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем без отмиване за дълга и увредена коса от серията Dream Long

Loreal Paris
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care - душ гел
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Флуид за лице за суха и чувствителна кожа от серията Hydra Genius

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Коректор за прикриване на несъвършенства
Масло за тяло с какао и серамиди
Матиращ крем против несъвършенства
5 търсения от други посетители:
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg