store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Dove  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Dove    Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант ...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant


Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 20-03-2019 г. или
Четвъртък 21-03-2019 г.
Този дезодорант може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#199757
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908553820
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 17.00 / 4.50 cm
Тегло0.121 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Дезодорантът на "Dove" е специално разработен за мъже и осигурява ефикасна защита срещу изпотяване и неприятни миризми до 48 часа. Формулата му е вдъхновена от природата и е обогатена със соли от Мъртво море и градински чай, известни с това, че пробуждат тялото и ума. Антиперспирантът поддържа усещане за чистота и сухота под мишниците. Формулата е с овлажняваща технология, която хидратира и предпазва от раздразнения. Дарява кожата с пълен комфорт и защита - за една енергизираща свежест с дълготраен ефект.

Предимства:
  • придава свежест и енергизира
  • вдъхновени от природата съставки - минерали и градински чай
  • 48-часова защита срещу изпотяване и неприятна миризма
  • клинично тествана формула, която не дразни кожата
  • изсъхва незабавно
  • безпощаден към потта, нежен към кожата
  • Aluminum Chlorohydrate (20.2%)
  • Butane
  • Hydrofluorocarbon 152A
  • Cyclopentasiloxane, Isobutane
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Fragrance (Parfum)
  • Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil
  • Disteardimonium Hectorite
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Propane
  • Sea Salt
  • PEG-4
  • BHT
  • Octyldodecanol
  • Propylene Carbonate
  • Dimethiconol
  • Tocopheryl Acetate
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Напръскайте подмишниците от около 15 cm разстояние.
  • За да извлечете най-доброто от вашия дезодорант, използвайте го вечер. През нощта се потите по-малко и това означава, че така той ще попие по-добре в кожата и когато се събудите, ще се чувствате свежи.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените дезодоранта "Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - дезодорант
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
26 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - дезодорант
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - дезодорант
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.60 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - дезодорант
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar - Крем сапун с арганово масло - дезодорант
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar
Крем сапун с арганово масло

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones - Сух шампоан за тъмна коса - дезодорант
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones
Сух шампоан за тъмна коса

Nivea
Стандартна цена 8.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap - Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore" - дезодорант
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Nivea Creme Care Handwash - Течен крем сапун от серията "Creme Care" - дезодорант
Nivea Creme Care Handwash
Течен крем сапун от серията "Creme Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.10 лв.

Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant


Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 20-03-2019 г. или
Четвъртък 21-03-2019 г.
Този дезодорант може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#199757
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908553820
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 17.00 / 4.50 cm
Тегло0.121 kg
Описание
Дезодорантът на "Dove" е специално разработен за мъже и осигурява ефикасна защита срещу изпотяване и неприятни миризми до 48 часа. Формулата му е вдъхновена от природата и е обогатена със соли от Мъртво море и градински чай, известни с това, че пробуждат тялото и ума. Антиперспирантът поддържа усещане за чистота и сухота под мишниците. Формулата е с овлажняваща технология, която хидратира и предпазва от раздразнения. Дарява кожата с пълен комфорт и защита - за една енергизираща свежест с дълготраен ефект.

Предимства:
  • придава свежест и енергизира
  • вдъхновени от природата съставки - минерали и градински чай
  • 48-часова защита срещу изпотяване и неприятна миризма
  • клинично тествана формула, която не дразни кожата
  • изсъхва незабавно
  • безпощаден към потта, нежен към кожата
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Напръскайте подмишниците от около 15 cm разстояние.
  • За да извлечете най-доброто от вашия дезодорант, използвайте го вечер. През нощта се потите по-малко и това означава, че така той ще попие по-добре в кожата и когато се събудите, ще се чувствате свежи.
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Dove Men+Care Elements Talc Mineral + Sandalwood Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Body & Face Wash
Душ гел за мъже с минерали и градински чай от серията "Men+Care Elements"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.20 лв.
Men+Care Elements Mineral Powder + Sandalwood Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.20 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво