store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea    Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On - Д...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On


Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Цена:  4.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този ролон може да бъде доставен в:
Понеделник 20-08-2018 г. или
Вторник 21-08-2018 г.
Продукт#196864
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер88670
EAN42332435
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 11.00 / 4.00 cm
Тегло0.159 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Ролон дезодорантът от серията "Invisible For Black & White" защитава до 48-часа от изпотяване, едновременно с това не оставя бели или жълти петна по дрехите. Той се отличава с прекрасен чист и свеж аромат, с който ще се чувствате комфортно през целия ден. Специалистите на "Nivea" разработват формулата му в сътрудничество с института "Hohenstein" - световно познат изследователски център в областта на тъканите. За да се предотврати образуването на жълти петна се разчита на иновативна технология, която съдържа специална съставка против образуването на петна. Тази съставка не позволява на компонентите на петното да проникнат в тъканите и по този начин те остават на повърхността им. След това могат лесно да бъдат премахнати в пералнята.

Характеристики на ролон дезодоранта "Invisible For Black & White Fresh":
  • защита от бели петна по черните дрехи и от жълти по белите
  • чист и свеж аромат
  • дълготрайно усещане за свежест
  • до 48-часова защита от изпотяване
  • грижовен към кожата, съвместимостта с нея е дерматологично одобрена
  • не съдържа етилов алкохол
  • Aqua
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Isoceteth-20
  • Butylene Glycol
  • Dicaprylyl Ether
  • Glyceryl Isostearate
  • Laureth-7 Citrate
  • Parfum
  • Palmitamidopropyltrimonium Chloride
  • PEG-150 Distearate
  • Propylene Glycol
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Нанесете под мишниците и изчакайте да попие преди да се облечете.
  • Избягвайте контакта с раздразнена или разранена кожа.
Рейтинг
За да оцените ролона "Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този ролон, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ролона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този ролон, купуват също
Несесер за пътуване - Комплект от 6 части - ролон
Несесер за пътуване
Комплект от 6 части

Inter-Vion
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  6.99 лв.
Козметична чанта с две дръжки - ролон
Козметична чанта с две дръжки
Inter-Vion
Избор за дизайн на чантата:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  11.70 лв.
Top Ten Dynamic After Shave Balm - Балсам за след бръснене за чувствителна кожа - ролон
Top Ten Dynamic After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа

Top Ten
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  1.89 лв.
Депилиращ крем за тяло с копринен протеин и масло от памук - За чувствителна кожа от серията "Silk & Comfort Care" - ролон
Депилиращ крем за тяло с копринен протеин и масло от памук
За чувствителна кожа от серията "Silk & Comfort Care"

Дева
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  3.49 лв.
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion - Успокояващ интимен лосион с лайка, пантенол и млечна киселина - ролон
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion
Успокояващ интимен лосион с лайка, пантенол и млечна киселина

Nivea
Стандартна цена 7.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  6.40 лв.

Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On


Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този ролон може да бъде доставен в:
Понеделник 20-08-2018 г. или
Вторник 21-08-2018 г.
Продукт#196864
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер88670
EAN42332435
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.00 / 11.00 / 4.00 cm
Тегло0.159 kg
Описание
Ролон дезодорантът от серията "Invisible For Black & White" защитава до 48-часа от изпотяване, едновременно с това не оставя бели или жълти петна по дрехите. Той се отличава с прекрасен чист и свеж аромат, с който ще се чувствате комфортно през целия ден. Специалистите на "Nivea" разработват формулата му в сътрудничество с института "Hohenstein" - световно познат изследователски център в областта на тъканите. За да се предотврати образуването на жълти петна се разчита на иновативна технология, която съдържа специална съставка против образуването на петна. Тази съставка не позволява на компонентите на петното да проникнат в тъканите и по този начин те остават на повърхността им. След това могат лесно да бъдат премахнати в пералнята.

Характеристики на ролон дезодоранта "Invisible For Black & White Fresh":
  • защита от бели петна по черните дрехи и от жълти по белите
  • чист и свеж аромат
  • дълготрайно усещане за свежест
  • до 48-часова защита от изпотяване
  • грижовен към кожата, съвместимостта с нея е дерматологично одобрена
  • не съдържа етилов алкохол
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е “Nivea”.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема “Nivea” - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало “белоснежен” (като Снежанка).

Първата кутийка с крем “Nivea” била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил “art nouveau” - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от “Beiersdorf” вече произвеждали хиляди кутийки “Нивеа”, които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите “Нивеа” - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на “Beiersdorf”. През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем “Nivea”. Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил “art nouveau”, били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие – появила се първата реклама на “Нивеа” в киното, която представяла крем “Nivea” в тубичка.

Това бил момента, когато “Beiersdorf” се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже – сапун за бръснене с марката „Нивеа“. След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на “Нивеа” бил напълно променен – „облекли я“ в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата „Белоснежка“ участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как „Нивеа“ се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула – сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на “Nivea” е добавена нова дума - “creme”.

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната “Нивеа” (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху “универсалната грижа”, която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От „Нивеа“ реагират с рекламната кампания „Only Me”, чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема – за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун “Нивеа”. Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста “слънчеви години”, през които се акцентира върху слънцезащитните продукти (с UVA и UVB филтри), както и серията за лице “Nivea Visage”. Излизат много почистващи продукти – мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на “Nivea Creme”, наречена “Nivea Soft”. В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на “Nivea”, е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията “Nivea Sun”, чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин Е.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Използвайте върху чиста кожа.
  • Нанесете под мишниците и изчакайте да попие преди да се облечете.
  • Избягвайте контакта с раздразнена или разранена кожа.
Продукти от серията "Nivea Invisible For Black & White"
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Още продукти от серията "Nivea Invisible For Black & White"
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Black & White Invisible Pure Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Invisible For Black & White Clear Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Men Black & White Invisible Original Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Nivea Invisible For Black & White Pure Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през август.
Спечели VR очила Beology
Купи продукт Beology и се включи в томбола за очила за виртуална ...
Спечели козметична чантичка
Купи 2 продукта Fa или Schauma и се включи в томбола за подарък.
Промоция Lanaform
Купи избрани продукти Lanaform и ще получиш подарък.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Nivea Micellar Shampoo
Мицеларни шампоани
Garnier Pure Active 3 in 1
Измиващ гел, ексфолиант и маска за лице в едно
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
1000 ученически раници
Виртуална реалност с Beology
Спечели термо чанта от Nestle