store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Маски    Elseve Extraordinary Clay Mask - Маска за мазни корени и ...
Начало   Козметика    ...    Маски  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Extraordinary Clay Mask


Маска за мазни корени и сухи краища с глина

Цена:  11.79 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Вторник 28-01-2020 г. или
Сряда 29-01-2020 г.
Тази маска може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#194623
ВидМаска
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523216130
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка150 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.80 / 4.50 / 8.80 cm
Тегло0.218 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
От "L'Oréal" създават специална маска за коса, която се нанася преди шампоана. Тя е от серията "Elseve Extraordinary Clay" и е предназначена за мазни корени и сухи краища. Иновативната ѝ формула е с концентрация на 30% чиста глина, която помага за пречистване на косата. Маската премахва себума и старателно почиства корените. Във формулата е вложено масло от маслина, което помага за подобряване на структурата на косъма, а също и за състоянието на скалпа. Добавено е масло от евкалипт, подпомагащо пречистващо действие на маската върху кожата на главата. Като резултат от употребата на маската се очаква да бъде премахнато неприятното омазняване и корените да бъдат чисти и освежени.
  • Aqua / Water
  • Kaolin
  • Glycerin
  • Olea Europea Oil / Olive Fruit Oil
  • Cetearyl Alcohol
  • Benzyl Alcohol
  • Parfum / Fragrance
  • CI 42090 (Blue 1)
  • CI 60730 (Ext. Violet 2)
  • Aucalyptus Globulus Leaf Oil
  • Sodium Hyaluronate
  • Stearyl Alcohol
  • Stearic Acid
  • PEG-8 Isostearate
  • PEG-8
  • Argilla / Magnesium Aluminum Silicate
  • Salicylic Acid
  • Palmitic Acid
  • Xanthan Gum
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Montmorillonite
  • Caprylyl Glycol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • Myristic Acid
  • Cetearyl Glucoside
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете маската преди да измиете косата си с шампоан.
  • Нанесете по краищата с помощта на пръсти.
  • Разделяйте косата на секции и разнесете маската и по кожата на главата, като масажирате нежно.
  • Оставете да престои около 5 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте и останалата козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Clay".
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените маската "Elseve Extraordinary Clay Mask", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази маска, купуват също
Медицинска паста-концентрат за зъби - За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци - маска
Медицинска паста-концентрат за зъби
За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци

Ajona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - маска
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.99 лв.
Event Baby Soap with Vitamin F - Бебешки сапун с витамин F от серията "Baby" - маска
Event Baby Soap with Vitamin F
Бебешки сапун с витамин F от серията "Baby"

Event
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - маска
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - маска
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
21 варианта за избор на номер на цвета:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask - Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу тъмни кръгове от серията "Skin Naturals" - маска
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу тъмни кръгове от серията "Skin Naturals"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Nivea Soft Body Milk - Мляко за тяло с масло от ший за суха кожа - маска
Nivea Soft Body Milk
Мляко за тяло с масло от ший за суха кожа

Nivea
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  8.69 лв.
100% естествен памук с лукс качество - маска
100% естествен памук с лукс качество
Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.20 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - маска
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals - Течни кристали за увредена коса с кератин и арган - маска
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals
Течни кристали за увредена коса с кератин и арган

Visage
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.09 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - маска
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - маска
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Silkline
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.70 лв.
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch - Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci" - маска
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch
Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Nivea Creme Care Handwash - Течен крем сапун от серията "Creme Care" - маска
Nivea Creme Care Handwash
Течен крем сапун от серията "Creme Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.39 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara - Спирала за обемни мигли - маска
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara
Спирала за обемни мигли

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Био клечки за уши - Опаковка от 200 броя - маска
Био клечки за уши
Опаковка от 200 броя

Simply Gentle Organic
Стандартна цена 5.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -5%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Visage Hair Fashion Revitalising Liquid Crystals - Ревитализиращи течни кристали за коса - маска
Visage Hair Fashion Revitalising Liquid Crystals
Ревитализиращи течни кристали за коса

Visage
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.30 лв.
Gliss Supreme Length Shampoo - Шампоан за дълга, склонна към мазни корени коса от серията "Supreme Length" - маска
Gliss Supreme Length Shampoo
Шампоан за дълга, склонна към мазни корени коса от серията "Supreme Length"

Gliss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.69 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara - Спирала и база за обемни мигли 2 в 1 - маска
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Детска паста за зъби с аромат на дъвка - маска
Детска паста за зъби с аромат на дъвка
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - маска
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
31 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Четка за боядисване на коса - маска
Четка за боядисване на коса
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Colgate Plax Cool Mint Mouthwash - Вода за уста за ежедневна употреба - маска
Colgate Plax Cool Mint Mouthwash
Вода за уста за ежедневна употреба

Colgate
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.70 лв.
o.b. ProComfort Super Tampons - Дамски тампони в опаковки от 8 ÷ 32 броя - маска
o.b. ProComfort Super Tampons
Дамски тампони в опаковки от 8 ÷ 32 броя

o.b.
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.50 лв.

Elseve Extraordinary Clay Mask


Маска за мазни корени и сухи краища с глина

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  11.79 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Вторник 28-01-2020 г. или
Сряда 29-01-2020 г.
Тази маска може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#194623
ВидМаска
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523216130
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка150 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.80 / 4.50 / 8.80 cm
Тегло0.218 kg
Описание
От "L'Oréal" създават специална маска за коса, която се нанася преди шампоана. Тя е от серията "Elseve Extraordinary Clay" и е предназначена за мазни корени и сухи краища. Иновативната ѝ формула е с концентрация на 30% чиста глина, която помага за пречистване на косата. Маската премахва себума и старателно почиства корените. Във формулата е вложено масло от маслина, което помага за подобряване на структурата на косъма, а също и за състоянието на скалпа. Добавено е масло от евкалипт, подпомагащо пречистващо действие на маската върху кожата на главата. Като резултат от употребата на маската се очаква да бъде премахнато неприятното омазняване и корените да бъдат чисти и освежени.
Състав
  • Aqua / Water
  • Kaolin
  • Glycerin
  • Olea Europea Oil / Olive Fruit Oil
  • Cetearyl Alcohol
  • Benzyl Alcohol
  • Parfum / Fragrance
  • CI 42090 (Blue 1)
  • CI 60730 (Ext. Violet 2)
  • Aucalyptus Globulus Leaf Oil
  • Sodium Hyaluronate
  • Stearyl Alcohol
  • Stearic Acid
  • PEG-8 Isostearate
  • PEG-8
  • Argilla / Magnesium Aluminum Silicate
  • Salicylic Acid
  • Palmitic Acid
  • Xanthan Gum
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Montmorillonite
  • Caprylyl Glycol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • Myristic Acid
  • Cetearyl Glucoside
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете маската преди да измиете косата си с шампоан.
  • Нанесете по краищата с помощта на пръсти.
  • Разделяйте косата на секции и разнесете маската и по кожата на главата, като масажирате нежно.
  • Оставете да престои около 5 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте и останалата козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Clay".
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Clay"
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner
Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.79 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.79 лв.
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Още козметика за коса "Elseve Dream Long"
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с глина
Декоративна козметика с глина
Козметика за тяло с глина
Козметика за лице с глина
Други интересни предложения
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Камчатска глина за лице, тяло и коса
От серията "Народные рецепты"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.49 лв.
Elseve Arginine Resist X3
Маска за укрепване на косата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Elseve Extraordinary Oil Coconut Mask
Маска с кокосово масло за нормална до суха коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.79 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner
Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.79 лв.
Elseve Total Repair 5 Intensive Repairing Mask
Възстановяваща маска за изтощена коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяваща маска за силно увредена и суха коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Color Vive Mask
Маска за боядисана коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Цена:  11.79 лв.
Назад към "Маски за коса"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Козметика за тяло за мъже
Нощни маски за лице
Електрическа четка за зъби
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги