store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Gillette Fusion ProShield FlexBall - Самобръсначка от серията "Fusion"
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази самобръсначка
Gillette Fusion ProShield FlexBall
 

Gillette Fusion ProShield FlexBall


Самобръсначка от серията "Fusion"
Цена:  32.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 28-03-2019 г. или
Петък 29-03-2019 г.
Продукт#191508
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018412631
Категории
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката10.00 / 20.00 / 4.50 cm
Тегло0.093 kg
Видео
  • Описание
  • За Gillette
Самобръсначката "Fusion ProShield" от "Gillette" е създадена да осигури гладко и прецизно бръснене. Тя се грижи за кожата, благодарение на специалните лубрикантни лентички в двата края, преди и след остриетата. При контакт с влажната кожа, те изпускат невидим гел, който улеснява плъзгането. Освен това иновативна технология FlexBall™, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на сменяемата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да осигурява максимално близък контакт с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена, за безупречно гладка кожа. Самобръсначката е съвместима с всички резервни ножчета от серията "Gillette Fusion".

Характеристики:
  • ножче с 5 ултра фини остриета, разположени и стабилизирани близо едно до друго, което намалява натиска върху кожата и гарантира прецизно бръснене
  • овлажняващи ленти преди и след остриетата, обогатени с лубрикиращи полимери, които улесняват плъзгането и намаляват риска от нараняване и раздразнения
  • специални отвори в долната част на ножчето, които позволяват отвеждането на излишната пяна по време на бръснене
  • тример на гърба на бръснещата глава, с който можете да обработите труднодостъпните зони около носа, както и оформяне на бакенбардите
  • ергономична дръжка със специално покритие, за стабилен захват и пълен контрол на движението
  • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избледнее е време да смените ножчето
  • бутон за лесна смяна на ножчето, с едно движение
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество гел, крем или пяна за бръснене на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.

Препоръки:
  • Не използвайте ножчета със захабени остриета, за да елиминирате риска от поява на раздразнения по кожата.
  • Когато ножчетата се изхабят можете да ги смените с резервните ножчета "ProShield Cartidges".
  • За перфектни резултати използвайте продукти от серията "Gillette Fusion".
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • ергономична дръжка - 1 брой
  • ножче - 1 брой
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените самобръсначката "Gillette Fusion ProShield FlexBall", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази самобръсначка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази самобръсначка, купуват също
Odylique Essential Care Gentle Wash & Shampoo - Бебешки био душ гел и шампоан в едно - самобръсначка
Odylique Essential Care Gentle Wash & Shampoo
Бебешки био душ гел и шампоан в едно

Odylique by Essential Care
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.20 лв.
Крем за овлажняване на зърната - самобръсначка
Крем за овлажняване на зърната
Philips Avent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.00 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - самобръсначка
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.69 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Care - Шампоан и пяна за бръснене - самобръсначка
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Care
Шампоан и пяна за бръснене

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.89 лв.
Nivea Care Intensive Nourishment Cream - Подхранващ крем за лице и тяло - самобръсначка
Nivea Care Intensive Nourishment Cream
Подхранващ крем за лице и тяло

Nivea
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.40 лв.
Nivea Soft Creme - Универсален хидратиращ крем с  масло от жожоба и витамин E - самобръсначка
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E

Nivea
Вземи сега с отстъпка от -11% до 14!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.10 лв.
Стягащ нощен крем против бръчки - От серията "Dr. Scheller Argan Oil & Amaranth" - самобръсначка
Стягащ нощен крем против бръчки
От серията "Dr. Scheller Argan Oil & Amaranth"

Dr. Scheller
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  34.70 лв.
L'Oreal Hydra Expert 24h Dry & Sensitive Skin Cream - Хидратиращ крем за суха и чувствителна кожа от серията "Hydra Expert" - самобръсначка
L'Oreal Hydra Expert 24h Dry & Sensitive Skin Cream
Хидратиращ крем за суха и чувствителна кожа от серията "Hydra Expert"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.

Gillette Fusion ProShield FlexBall


Самобръсначка от серията "Fusion"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  32.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 28-03-2019 г. или
Петък 29-03-2019 г.
Продукт#191508
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018412631
Категории
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката10.00 / 20.00 / 4.50 cm
Тегло0.093 kg
Още снимки на тази самобръсначка
Gillette Fusion ProShield FlexBall
Описание
Самобръсначката "Fusion ProShield" от "Gillette" е създадена да осигури гладко и прецизно бръснене. Тя се грижи за кожата, благодарение на специалните лубрикантни лентички в двата края, преди и след остриетата. При контакт с влажната кожа, те изпускат невидим гел, който улеснява плъзгането. Освен това иновативна технология FlexBall™, вдъхновена от физиономиите, които правят мъжете по време на бръснене, позволява на сменяемата глава да се движи така, че да следва контурите на лицето и да осигурява максимално близък контакт с кожата. По този начин отрязва косъмчетата по-близо до корена, за безупречно гладка кожа. Самобръсначката е съвместима с всички резервни ножчета от серията "Gillette Fusion".

Характеристики:
  • ножче с 5 ултра фини остриета, разположени и стабилизирани близо едно до друго, което намалява натиска върху кожата и гарантира прецизно бръснене
  • овлажняващи ленти преди и след остриетата, обогатени с лубрикиращи полимери, които улесняват плъзгането и намаляват риска от нараняване и раздразнения
  • специални отвори в долната част на ножчето, които позволяват отвеждането на излишната пяна по време на бръснене
  • тример на гърба на бръснещата глава, с който можете да обработите труднодостъпните зони около носа, както и оформяне на бакенбардите
  • ергономична дръжка със специално покритие, за стабилен захват и пълен контрол на движението
  • индикатор за смяна - когато цвета на лубрикиращата лента избледнее е време да смените ножчето
  • бутон за лесна смяна на ножчето, с едно движение
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество гел, крем или пяна за бръснене на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.

Препоръки:
  • Не използвайте ножчета със захабени остриета, за да елиминирате риска от поява на раздразнения по кожата.
  • Когато ножчетата се изхабят можете да ги смените с резервните ножчета "ProShield Cartidges".
  • За перфектни резултати използвайте продукти от серията "Gillette Fusion".
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • ергономична дръжка - 1 брой
  • ножче - 1 брой
Още продукти от серията "Gillette Fusion"
Ножчета съвместими със самобръсначка "Gillette Fusion"
Други интересни предложения
Gillette Fusion ProShield Cartidges
Резервни ножчета в опаковка от 4 броя от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  40.70 лв.
Gillette Fusion ProGlide
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Fusion"
Цени от:  20.90 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.20 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power FlexBall
Самобръсначка с батерия от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  36.20 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Fusion"
Цени от:  24.20 лв.
Gillette Fusion Power
Резервни ножчета от серията "Fusion"
Цени от:  37.90 лв.
Gillette Fusion Manual
Резервни ножчета от серията "Fusion"
Цени от:  18.30 лв.
Gillette Fusion Manual
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Fusion"
Цена:  22.70 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.30 лв.
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  54.60 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Ножчета съвместими със самобръсначка "Gillette Fusion"
Artesania Latina - кораби от дърво