store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За мъже    Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo...
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo - Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care" - шампоан

Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo


Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"

Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 18-06-2021 г., Понеделник 21-06-2021 г. или
Вторник 22-06-2021 г.
Продукт#189966
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561032155
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка250 ml
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Силните мъже искат силна коса.
Шампоанът от серията "Men+Care" на "Dove" е специално разработен за мъже с тънки и слаби коси. Той помага на косата да стане по-плътна* и силна. Това се постига благодарение на формулата обогатена с кофеин, който има свойството да стимулира растежа и се бори с косопада и калций, който подхранва и укрепва косъма. Те повлияват благоприятно на скалпа и правят косата устойчива. При редовна употреба на шампоана, тя придобива плътен и блестящ вид, които ще върнат увереността ви.

* Според производителя.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Fragrance (Parfum)
  • Glycol Distearate
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Tetrasodium EDTA
  • DMDM Hydantoin
  • Caffeine
  • Calcium Glycerophosphate
  • PPG-9
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Methylisothiazolinone
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте на мокра коса и скалп.
  • Нанесете желаното количество от шампоана и масажирайте до получаване на мека пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • При необходимост повторете действието.

Внимание:
  • Само за външна употреба.
  • Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този шампоан, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar - шампоан
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant - шампоан
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Козметика за коса с кофеин
Himalaya Anti-Hair Fall Shampo - шампоан
Himalaya Anti-Hair Fall Shampo
Шампоан против косопад

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Men's Master Professional Energy Shampoo - шампоан
Men's Master Professional Energy Shampoo
Енергизиращ шампоан за мъже

Men's Master Professional
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.50 лв.
Leganza Preventing and Redusing Hair Loss Shampoo + Caffeine  - шампоан
Leganza Preventing and Redusing Hair Loss Shampoo + Caffeine
Шампоан против косопад с укрепващ комплекс и кофеин

Leganza
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Regal Selson Stengthening Anti-Dandruff Shampoo - шампоан
Regal Selson Stengthening Anti-Dandruff Shampoo
Заздравяващ шампоан против пърхот за нормална към суха коса

Regal
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Anti-Hair Fall Shampoo - шампоан
Head & Shoulders Men Ultra Anti-Hair Fall Shampoo
Шампоан против пърхот и косопад за мъже от серията "Men Ultra"

Head & Shoulders
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  5.02 лв.
Закупилите този шампоан, купуват също
Gliss Bio-Tech Restore Rich Shampoo - шампоан
Gliss Bio-Tech Restore Rich Shampoo
Възстановяващ шампоан за крехка и склонна към увреждане коса

Gliss
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.99 лв.
Head & Shoulders Menthol - шампоан
Head & Shoulders Menthol
Освежаващ шампоан против пърхот с ментол

Head & Shoulders
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  5.02 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - шампоан
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  12.99 лв.
Discreet Deo Irresistible - шампоан
Discreet Deo Irresistible
Ежедневни дамски превръзки в опаковки от 20 ÷ 60 броя

Discreet
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.61 лв.
Essence the Gel Nail Polish - шампоан
Essence the Gel Nail Polish
Лак за нокти с гел ефект от серията "Gel Nail Polish"

Essence
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.79 лв.

Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo


Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"

Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo - Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care" - шампоан
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 18-06-2021 г., Понеделник 21-06-2021 г. или
Вторник 22-06-2021 г.
Продукт#189966
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561032155
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка250 ml
Тегло0.300 kg
Описание
Силните мъже искат силна коса.
Шампоанът от серията "Men+Care" на "Dove" е специално разработен за мъже с тънки и слаби коси. Той помага на косата да стане по-плътна* и силна. Това се постига благодарение на формулата обогатена с кофеин, който има свойството да стимулира растежа и се бори с косопада и калций, който подхранва и укрепва косъма. Те повлияват благоприятно на скалпа и правят косата устойчива. При редовна употреба на шампоана, тя придобива плътен и блестящ вид, които ще върнат увереността ви.

* Според производителя.
Състав
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Fragrance (Parfum)
  • Glycol Distearate
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Tetrasodium EDTA
  • DMDM Hydantoin
  • Caffeine
  • Calcium Glycerophosphate
  • PPG-9
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Methylisothiazolinone
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте на мокра коса и скалп.
  • Нанесете желаното количество от шампоана и масажирайте до получаване на мека пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • При необходимост повторете действието.

Внимание:
  • Само за външна употреба.
  • Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Body And Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Hydration Balance Body & Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Anti-perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Още козметика за коса с кофеин
Козметика за коса с калций
Козметика за тяло с кофеин
Козметика за лице с кофеин
Козметика за лице с калций
Декоративна козметика с калций
Продукти за устна хигиена с калций
Козметика за тяло с калций
Други интересни предложения
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Men's Master Professional Energy Shampoo
Енергизиращ шампоан за мъже
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.50 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Arginine + Growth Factor Shampoo
Шампоан за мъже с аргинин против косопад от серията "Men Deep Effect 3"
Цена:  6.99 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Body & Face Wash
Душ гел за мъже с минерали и градински чай от серията "Men+Care Elements"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Elements Charcoal + Clay Body and Face Wash
Душ гел за мъже с активен въглен и глина от серията "Men+Care Elements"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.70 лв.
Пяна за бръснене
От серията "Sante Homme II"
Цена:  14.99 лв.
Назад към "Шампоани за мъже"
Защита от насекоми за цялото семейство.
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Купи продукт Sun Like и участвай за плажен подарък.
Купи 2 продукта и можеш да спечелиш плажен подарък.
Възстановяващо нощно олио за лице с масло от коноп
Дневен крем против бръчки
Спирала за обемни и дълги мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
}