Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ко...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Коса и прическа    Бои и аксесоари    Бои за коса    ...    L'Oreal Magic Retouch...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Black
Dark Brown
Brown
Dark Blond
Light Blond
Mahogany Brown
Medium Iced Brown
Le Brun
Golden Brown
 
Цветове
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
10 Golden Brown
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Magic Retouch


Спрей за прикриване на бели корени

Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 22-10-2019г.
Цена:  7.99 лв.
Избери цвят на спрея:
  • 7.99 лв.
    1 Black
  • 7.99 лв.
    2 Dark Brown
  • 7.99 лв.
    3 Brown
  • 7.99 лв.
    4 Dark Blond
  • 7.99 лв.
    5 Light Blond
  • 7.99 лв.
    6 Mahogany Brown
  • 7.99 лв.
    7 Medium Iced Brown
  • 7.99 лв.
    10 Golden Brown
  • 9.99 лв.
    8 Le Brun
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#188292
Наличност
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
7 Medium Iced Brown
10 Golden Brown
8 Le Brun
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
Възможна
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
3 Brown
3600523192830
4 Dark Blond
3600523192847
5 Light Blond
3600523192854
1 Black
3600523192861
2 Dark Brown
3600523192878
6 Mahogany Brown
3600523337415
7 Medium Iced Brown
3600523337422
8 Le Brun
3600523387830
10 Golden Brown
3600523387854
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 35 години
Размери на опаковката4.00 / 13.00 / 4.00 cm
Тегло0.070 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Минало е време от последното боядисване, косата ти е израснала и белите корени са се показали отново? За прилагането на боя за коса е необходимо да отделиш време, а точно сега не можеш да си го позволиш? За да помогнат за разрешаването на този проблем, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен козметичен продукт - спрей за моментално прикриване на белите корени.
1, 2, 3... Да, точно три секунди са необходими на спрея, за да оцвети косъма. Леката му формула е богата на цветни пигменти, които ефективно покриват сивите корени и им помагат да се слеят по естествен начин с останалия нюанс на косата. Текстурата оставя своите следи единствено върху корените и никъде другаде. Магическият спрей осигурява страхотен стайлинг ефект, независимо къде се намираш, благодарение на своята малка опаковка. Той е подходящ за използване от дамите над 35 години, които редовно боядисват косата си. Ефектът му остава до следващото измиване на косата с шампоан. Един флакон позволява приблизително 30 употреби.

Резултати от приложението на "L'Oreal Magic Retouch"*:
  • слива се напълно с основния цвят на косата
  • изцяло покрива белите корени
  • осигурява стайлинг ефект
  • отмива се лесно с помощта на шампоан

* Резултати, въз основа на проведени тестове в Русия. Тествани са цветовете Dark Blond (тъмно рус), Brown (кафяв) и Dark Brown (тъмно кафяв).
1 Black:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • CI 77499 (Ironoxides)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
2 Dark Brown, 6 Mahogany Brown, 8 Le Brun:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • Ironoxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
3 Brown, 4 Dark Blond, 5 Light Blond, 7 Medium Iced Brown:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • Ironoxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
  • CI 77891 (Titanium dioxide)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Разклати добре преди употреба.
  • Впръскай внимателно спрея върху корените, на суха коса от разстояние около 10 cm.
  • Достатъчно е да нанесеш малко количество.
  • Оцветяването на корените трае до следващото измиване с шампоан.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Рейтинг
Рейтинг: 8.55 / 31 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Magic Retouch", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - продукт
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
21 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
12 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Snapscara Mascara - Спирала за обемни и гъвкави мигли - продукт
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли

Maybelline
Избор за цвят на спиралата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - продукт
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Nature Box Avocado Oil Conditioner - Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо - продукт
Nature Box Avocado Oil Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - продукт
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal Paris
16 варианта за избор на цвят:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Elea Men Professional Color & Care - Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци - продукт
Elea Men Professional Color & Care
Безамонячна крем боя за мъже за коса, брада и мустаци

Elea
Избор за цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Always Classic Maxi Dry Pads - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 9 броя - продукт
Always Classic Maxi Dry Pads
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 9 броя

Always
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - продукт
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Nature Box Coconut Oil Shower Gel - Душ гел с кокосово масло - продукт
Nature Box Coconut Oil Shower Gel
Душ гел с кокосово масло

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - продукт
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
35 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - продукт
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
254 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - продукт
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
L'Oreal Infallible Matte Foundation - Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible" - продукт
L'Oreal Infallible Matte Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Maybelline Volum' Express - Спирала за обем с черен цвят - продукт
Maybelline Volum' Express
Спирала за обем с черен цвят

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Essence Glow Tinted Lip Balm - Цветен балсам за устни с блясък - продукт
Essence Glow Tinted Lip Balm
Цветен балсам за устни с блясък

Essence
Избор за нюанс на балсама:
Стандартна цена 4.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за нюанс на спрея:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Wash & Go Ultra Delicate Shampoo With Micellar Water - Нежен шампоан с мицеларна вода за възрастни и деца - продукт
Wash & Go Ultra Delicate Shampoo With Micellar Water
Нежен шампоан с мицеларна вода за възрастни и деца

Wash & Go
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.80 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - продукт
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Gray Hair Touch-Up Stick - Стик коректор за бели коси - продукт
Golden Rose Gray Hair Touch-Up Stick
Стик коректор за бели коси

Golden Rose
Избор за цвят на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.80 лв.
Syoss Root Retoucher Spray - Спрей за прикриване на израснали корени - продукт
Syoss Root Retoucher Spray
Спрей за прикриване на израснали корени

Syoss
Избор за цвят на спрея:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - продукт
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
59 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - продукт
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - продукт
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
28 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.

L'Oreal Magic Retouch


Спрей за прикриване на бели корени

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 22-10-2019г.
Цена:  7.99
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#188292
Наличност
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
7 Medium Iced Brown
10 Golden Brown
8 Le Brun
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
Възможна
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
3 Brown
3600523192830
4 Dark Blond
3600523192847
5 Light Blond
3600523192854
1 Black
3600523192861
2 Dark Brown
3600523192878
6 Mahogany Brown
3600523337415
7 Medium Iced Brown
3600523337422
8 Le Brun
3600523387830
10 Golden Brown
3600523387854
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 35 години
Размери на опаковката4.00 / 13.00 / 4.00 cm
Тегло0.070 kg
Още снимки на този продукт
Black
Dark Brown
Brown
Dark Blond
Light Blond
Mahogany Brown
Medium Iced Brown
Le Brun
Golden Brown
Цветове
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
10 Golden Brown
Описание
Минало е време от последното боядисване, косата ти е израснала и белите корени са се показали отново? За прилагането на боя за коса е необходимо да отделиш време, а точно сега не можеш да си го позволиш? За да помогнат за разрешаването на този проблем, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен козметичен продукт - спрей за моментално прикриване на белите корени.
1, 2, 3... Да, точно три секунди са необходими на спрея, за да оцвети косъма. Леката му формула е богата на цветни пигменти, които ефективно покриват сивите корени и им помагат да се слеят по естествен начин с останалия нюанс на косата. Текстурата оставя своите следи единствено върху корените и никъде другаде. Магическият спрей осигурява страхотен стайлинг ефект, независимо къде се намираш, благодарение на своята малка опаковка. Той е подходящ за използване от дамите над 35 години, които редовно боядисват косата си. Ефектът му остава до следващото измиване на косата с шампоан. Един флакон позволява приблизително 30 употреби.

Резултати от приложението на "L'Oreal Magic Retouch"*:
  • слива се напълно с основния цвят на косата
  • изцяло покрива белите корени
  • осигурява стайлинг ефект
  • отмива се лесно с помощта на шампоан

* Резултати, въз основа на проведени тестове в Русия. Тествани са цветовете Dark Blond (тъмно рус), Brown (кафяв) и Dark Brown (тъмно кафяв).
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Разклати добре преди употреба.
  • Впръскай внимателно спрея върху корените, на суха коса от разстояние около 10 cm.
  • Достатъчно е да нанесеш малко количество.
  • Оцветяването на корените трае до следващото измиване с шампоан.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Други интересни предложения
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Blond Time Silver Shampoo with Anti-Yellow Effect
Оцветяващ шампоан за изрусена и сива коса от серията "Blond Time"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Syoss Root Retoucher Spray
Спрей за прикриване на израснали корени
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Golden Rose Gray Hair Touch-Up Stick
Стик коректор за бели коси
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.80 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.
L'Oreal Magic Retouch For Blondes with Dark Roots
Спрей за изрусена коса за прикриване на тъмни корени
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Назад към "Коректори за коса"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво