store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    Loreal    L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на този продукт
Black
Dark Brown
Brown
Dark Blond
Light Blond
Mahogany Brown
Medium Iced Brown
Le Brun
Golden Brown
 
Цветове
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
10 Golden Brown
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Magic Retouch


Спрей за прикриване на бели корени
Цена:  9.99 лв.
Избери цвят на спрея:
  • 9.99 лв.
    1 Black
  • 9.99 лв.
    2 Dark Brown
  • 9.99 лв.
    3 Brown
  • 9.99 лв.
    4 Dark Blond
  • 9.99 лв.
    5 Light Blond
  • 9.99 лв.
    6 Mahogany Brown
  • 9.99 лв.
    7 Medium Iced Brown
  • 9.99 лв.
    8 Le Brun
  • 9.99 лв.
    10 Golden Brown
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 23-07-2018 г. или
Вторник 24-07-2018 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#188292
Наличност
6 Mahogany Brown
10 Golden Brown
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
Възможна
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
3 Brown
3600523192830
4 Dark Blond
3600523192847
5 Light Blond
3600523192854
1 Black
3600523192861
2 Dark Brown
3600523192878
6 Mahogany Brown
3600523337415
7 Medium Iced Brown
3600523337422
8 Le Brun
3600523387830
10 Golden Brown
3600523387854
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 35 години
Размери на опаковката4.00 / 13.00 / 4.00 cm
Тегло0.070 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Минало е време от последното боядисване, косата ти е израснала и белите корени са се показали отново? За прилагането на боя за коса е необходимо да отделиш време, а точно сега не можеш да си го позволиш? За да помогнат за разрешаването на този проблем, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен козметичен продукт - спрей за моментално прикриване на белите корени.
1, 2, 3... Да, точно три секунди са необходими на спрея, за да оцвети косъма. Леката му формула е богата на цветни пигменти, които ефективно покриват сивите корени и им помагат да се слеят по естествен начин с останалия нюанс на косата. Текстурата оставя своите следи единствено върху корените и никъде другаде. Магическият спрей осигурява страхотен стайлинг ефект, независимо къде се намираш, благодарение на своята малка опаковка. Той е подходящ за използване от дамите над 35 години, които редовно боядисват косата си. Ефектът му остава до следващото измиване на косата с шампоан. Един флакон позволява приблизително 30 употреби.

Резултати от приложението на "L'Oreal Magic Retouch"*:
  • слива се напълно с основния цвят на косата
  • изцяло покрива белите корени
  • осигурява стайлинг ефект
  • отмива се лесно с помощта на шампоан

* Резултати, въз основа на проведени тестове в Русия. Тествани са цветовете Dark Blond (тъмно рус), Brown (кафяв) и Dark Brown (тъмно кафяв).
1 Black:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • CI 77499 (Ironoxides)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
2 Dark Brown, 6 Mahogany Brown, 8 Le Brun:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • Ironoxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
3 Brown, 4 Dark Blond, 5 Light Blond, 7 Medium Iced Brown:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • Ironoxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
  • CI 77891 (Titanium dioxide)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Разклати добре преди употреба.
  • Впръскай внимателно спрея върху корените, на суха коса от разстояние около 10 cm.
  • Достатъчно е да нанесеш малко количество.
  • Оцветяването на корените трае до следващото измиване с шампоан.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Рейтинг
Рейтинг: 8.48 / 27 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Magic Retouch", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor - Кремообразно течно червило с матов ефект - продукт
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект

Golden Rose
18 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  7.90 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - продукт
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - продукт
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
17 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.49 лв.
Marion Hair Color Shampoo - Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин - продукт
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
Избор за цвят на шампоана:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - продукт
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal
29 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Leganza Coloring Conditioner - Оцветяващ балсам за коса със 7 масла - продукт
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла

Leganza
16 варианта за избор на цвят на балсама:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  3.50 лв.
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - продукт
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - продукт
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal
24 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.

L'Oreal Magic Retouch


Спрей за прикриване на бели корени
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 23-07-2018 г. или
Вторник 24-07-2018 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#188292
Наличност
6 Mahogany Brown
10 Golden Brown
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
Възможна
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
3 Brown
3600523192830
4 Dark Blond
3600523192847
5 Light Blond
3600523192854
1 Black
3600523192861
2 Dark Brown
3600523192878
6 Mahogany Brown
3600523337415
7 Medium Iced Brown
3600523337422
8 Le Brun
3600523387830
10 Golden Brown
3600523387854
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 35 години
Размери на опаковката4.00 / 13.00 / 4.00 cm
Тегло0.070 kg
Още снимки на този продукт
Black
Dark Brown
Brown
Dark Blond
Light Blond
Mahogany Brown
Medium Iced Brown
Le Brun
Golden Brown
Цветове
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
10 Golden Brown
Описание
Минало е време от последното боядисване, косата ти е израснала и белите корени са се показали отново? За прилагането на боя за коса е необходимо да отделиш време, а точно сега не можеш да си го позволиш? За да помогнат за разрешаването на този проблем, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен козметичен продукт - спрей за моментално прикриване на белите корени.
1, 2, 3... Да, точно три секунди са необходими на спрея, за да оцвети косъма. Леката му формула е богата на цветни пигменти, които ефективно покриват сивите корени и им помагат да се слеят по естествен начин с останалия нюанс на косата. Текстурата оставя своите следи единствено върху корените и никъде другаде. Магическият спрей осигурява страхотен стайлинг ефект, независимо къде се намираш, благодарение на своята малка опаковка. Той е подходящ за използване от дамите над 35 години, които редовно боядисват косата си. Ефектът му остава до следващото измиване на косата с шампоан. Един флакон позволява приблизително 30 употреби.

Резултати от приложението на "L'Oreal Magic Retouch"*:
  • слива се напълно с основния цвят на косата
  • изцяло покрива белите корени
  • осигурява стайлинг ефект
  • отмива се лесно с помощта на шампоан

* Резултати, въз основа на проведени тестове в Русия. Тествани са цветовете Dark Blond (тъмно рус), Brown (кафяв) и Dark Brown (тъмно кафяв).
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Разклати добре преди употреба.
  • Впръскай внимателно спрея върху корените, на суха коса от разстояние около 10 cm.
  • Достатъчно е да нанесеш малко количество.
  • Оцветяването на корените трае до следващото измиване с шампоан.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Други интересни предложения
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.
Blond Time Silver Shampoo with Anti-Yellow Effect
Оцветяващ шампоан за изрусена и сива коса от серията "Blond Time"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.20 лв.
Syoss Root Retoucher Spray
Спрей за прикриване на израснали корени
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  7.99 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Beautiful Brunette
Оцветяващ сух шампоан за брюнетки
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.50 лв.
Syoss Color Refresher
Пяна оцветител за коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Golden Rose Gray Hair Touch-Up Stick
Стик коректор за бели коси
Цена:  5.80 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юли.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Спечели спирала за мигли!
Разбери как можеш да спечелиш страхотна спирала за обемни мигли.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
Rimmel Brow Shake
Пудра за вежди
Nivea Urban Detox
Дневен и нощен крем за лице с детокс ефект
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Nature Box е вече тук!
Вземи подарък от Nivea Sun
Artesania Latina - кораби от дърво