store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на този продукт
Black
Dark Brown
Brown
Dark Blond
Light Blond
Mahogany Brown
Medium Iced Brown
Le Brun
Цветове
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Magic Retouch


Спрей за прикриване на бели корени
Цена:  12.99 лв.
Избери цвят на спрея:
  • 12.99 лв.
    1 Black
  • 12.99 лв.
    2 Dark Brown
  • 12.99 лв.
    3 Brown
  • 12.99 лв.
    4 Dark Blond
  • 12.99 лв.
    5 Light Blond
  • 12.99 лв.
    6 Mahogany Brown
  • 12.99 лв.
    7 Medium Iced Brown
  • 12.99 лв.
    8 Le Brun
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този продукт може да бъде доставен в:
Петък 26-05-2017 г. или
Понеделник 29-05-2017 г.
Продукт#188292
Наличност
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
4 Dark Blond
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
3 Brown
3600523192830
4 Dark Blond
3600523192847
5 Light Blond
3600523192854
1 Black
3600523192861
2 Dark Brown
3600523192878
6 Mahogany Brown
3600523337415
7 Medium Iced Brown
3600523337422
8 Le Brun
3600523387830
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 35 години
Размери на опаковката4.00 / 13.00 / 4.00 cm
Тегло0.070 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Loreal
Минало е време от последното боядисване, косата ти е израснала и белите корени са се показали отново? За прилагането на боя за коса е необходимо да отделиш време, а точно сега не можеш да си го позволиш? За да помогнат за разрешаването на този проблем, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен козметичен продукт - спрей за моментално прикриване на белите корени.
1, 2, 3... Да, точно три секунди са необходими на спрея, за да оцвети косъма. Леката му формула е богата на цветни пигменти, които ефективно покриват сивите корени и им помагат да се слеят по естествен начин с останалия нюанс на косата. Текстурата оставя своите следи единствено върху корените и никъде другаде. Магическият спрей осигурява страхотен стайлинг ефект, независимо къде се намираш, благодарение на своята малка опаковка. Той е подходящ за използване от дамите над 35 години, които редовно боядисват косата си. Ефектът му остава до следващото измиване на косата с шампоан. Един флакон позволява приблизително 30 употреби.

Резултати от приложението на "L'Oreal Magic Retouch"*:
  • слива се напълно с основния цвят на косата
  • изцяло покрива белите корени
  • осигурява стайлинг ефект
  • отмива се лесно с помощта на шампоан

* Резултати, въз основа на проведени тестове в Русия. Тествани са цветовете Dark Blond (тъмно рус), Brown (кафяв) и Dark Brown (тъмно кафяв).
1 Black:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • CI 77499 (Ironoxides)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
2 Dark Brown, 6 Mahogany Brown, 8 Le Brun:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • Ironoxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
3 Brown, 4 Dark Blond, 5 Light Blond, 7 Medium Iced Brown:
  • Isobutane
  • Ethyl Trisiloxane
  • Ironoxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
  • CI 77891 (Titanium dioxide)
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Methyltrimethicone
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Разклати добре преди употреба.
  • Впръскай внимателно спрея върху корените, на суха коса от разстояние около 10 cm.
  • Достатъчно е да нанесеш малко количество.
  • Оцветяването на корените трае до следващото измиване с шампоан.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Рейтинг
Рейтинг: 8.35 / 20 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Magic Retouch", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Golden Rose Gray Hair Touch-Up Stick - Стик коректор за бели коси - продукт
Golden Rose Gray Hair Touch-Up Stick
Стик коректор за бели коси

Golden Rose
Избор за цвят на коректора:
Цена:  5.80 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - продукт
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
19 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  2.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - продукт
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal
20 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  11.99 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - продукт
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
118 варианта за избор на номер на лака:
Цена:  1.79 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - продукт
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
36 варианта за избор на цвят на боята:
Цени:  5.19÷5.39 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - продукт
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
19 варианта за избор на номер на червилото:
Цена:  4.00 лв.

L'Oreal Magic Retouch


Спрей за прикриване на бели корени
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.99
Продукт#188292
Наличност
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
4 Dark Blond
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
3 Brown
3600523192830
4 Dark Blond
3600523192847
5 Light Blond
3600523192854
1 Black
3600523192861
2 Dark Brown
3600523192878
6 Mahogany Brown
3600523337415
7 Medium Iced Brown
3600523337422
8 Le Brun
3600523387830
Категории
Разфасовка75 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 35 години
Размери на опаковката4.00 / 13.00 / 4.00 cm
Тегло0.070 kg
Още снимки на този продукт
Black
Dark Brown
Brown
Dark Blond
Light Blond
Mahogany Brown
Medium Iced Brown
Le Brun
Цветове
1 Black
2 Dark Brown
3 Brown
4 Dark Blond
5 Light Blond
6 Mahogany Brown
7 Medium Iced Brown
8 Le Brun
Описание
Минало е време от последното боядисване, косата ти е израснала и белите корени са се показали отново? За прилагането на боя за коса е необходимо да отделиш време, а точно сега не можеш да си го позволиш? За да помогнат за разрешаването на този проблем, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен козметичен продукт - спрей за моментално прикриване на белите корени.
1, 2, 3... Да, точно три секунди са необходими на спрея, за да оцвети косъма. Леката му формула е богата на цветни пигменти, които ефективно покриват сивите корени и им помагат да се слеят по естествен начин с останалия нюанс на косата. Текстурата оставя своите следи единствено върху корените и никъде другаде. Магическият спрей осигурява страхотен стайлинг ефект, независимо къде се намираш, благодарение на своята малка опаковка. Той е подходящ за използване от дамите над 35 години, които редовно боядисват косата си. Ефектът му остава до следващото измиване на косата с шампоан. Един флакон позволява приблизително 30 употреби.

Резултати от приложението на "L'Oreal Magic Retouch"*:
  • слива се напълно с основния цвят на косата
  • изцяло покрива белите корени
  • осигурява стайлинг ефект
  • отмива се лесно с помощта на шампоан

* Резултати, въз основа на проведени тестове в Русия. Тествани са цветовете Dark Blond (тъмно рус), Brown (кафяв) и Dark Brown (тъмно кафяв).
За Loreal
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Разклати добре преди употреба.
  • Впръскай внимателно спрея върху корените, на суха коса от разстояние около 10 cm.
  • Достатъчно е да нанесеш малко количество.
  • Оцветяването на корените трае до следващото измиване с шампоан.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Назад
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Спечели подарък от "Titania"
Купи продукт от серията "Foot Care" и учатваш в томбола за награда.
Промоция "All Nature"
Подбрана гама козметика за лице на промоцени през май.
Промоция "Barbara Hofmann"
Четки и апликатори за грим с 20% отстъпка през месец май.
Спечели подарък от "Garnier"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда.
Влез във форма за лятото!
Наближава лятото - плаж, бански и ... време е да влезеш във форма!
TriPollar Pose
Електрически уред за премахване на целулит
M.Asam Vino Gold
Козметика за лице
Плати с Мастъркард и вземи 10% отстъпка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!