Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Олиа и масла  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Олиа и масла    Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream - Подхранващ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream


Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil"

Цена:  9.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 19-11-2019 г., Сряда 20-11-2019 г. или
Четвъртък 21-11-2019 г.
Продукт#183916
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523019694
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.30 / 18.30 / 3.70 cm
Тегло0.165 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Кремът от серията "Elseve Extraordinary Oil" на "L'Oréal" е истинска иновация в грижата за много суха коса. Леката му формула е богата на екстракти от ценни масла, които активно подхранват и овлажняват косъма. Комбинацията от съставки укротява непокорната коса и ѝ придава мекота и блясък, без да я омазнява или утежнява. Кремообразната текстура деликатно обгръща косъма и го снабдява с необходимите му хранителни вещества. Кремът образува невидим филм, който предпазва косата от горещата струя на сешоара или от повърхностите на преси и маши.

Действие на ценните масла:
  • масло от лотос - подхранва и предпазва косъма от негативните влияния на околната среда
  • масло от лайка - придава мекота и възстановява блясъка на косъма
  • масло от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
  • масло от слънчоглед - овлажнява косата
  • розово масло - подхранва косата
  • ленено масло - подсилва косъма
  • Aqua / Water
  • cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Setearyl Alcohol
  • Cetyl Esters
  • Cetyl Alcohol
  • Amodimethicone Behentrimonium Methosulfate
  • CI 15985 (Yellow 6)
  • CI 19140 (Yellow 5)
  • Phenoxyethanol
  • Trideceth-6
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Helianthus Annus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Nelumbium Speciosum Extract / Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Benzyl Alcohol
  • Cinnamal
  • Linalool
  • Linum Usitatissimum Flower Extract
  • Caprilic / Capric Triglyceride
  • Caramel
  • Gardenia Tehitensis Flower Extract
  • Rosa Canina Flower Extract
  • Bisabolol
  • BHT
  • Cetrimonium Chloride
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Сложете от крема с дланите си и нанесете върху цялата дължина на суха или мокра коса.
  • Без нужда от изплакване.
  • Нанесете крема преди сушене на косата със сешоар, за да я предпазите от горещия въздух.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 4 гласа 
За да оцените крема "Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Maybelline Snapscara Mascara - Спирала за обемни и гъвкави мигли - крем
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли

Maybelline
Избор за цвят на спиралата:
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Affinitone - Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек - крем
Maybelline Affinitone
Фон дьо тен за естествен и равномерен завършек

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.79 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel - Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа - крем
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа

Mixa
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara - Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят - крем
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят

Maybelline
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Комплект Бочко - От първия ден - Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена - крем
Комплект Бочко - От първия ден
Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
Пилинг за лице, крака и тяло - За всеки тип кожа - крем
Пилинг за лице, крака и тяло
За всеки тип кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Foundation - Дълготраен фон дьо тен с анти-умора ефект - крем
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Foundation
Дълготраен фон дьо тен с анти-умора ефект

Bourjois
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Стандартна цена 26.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Essence Colour & Go - Лак за нокти - крем
Essence Colour & Go
Лак за нокти

Essence
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.10 лв.
100% естествен памук с лукс качество - крем
100% естествен памук с лукс качество
Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.20 лв.
Bioten Skin Moisture Revitalizing & 24Hour Moisturizing Face Cream - Крем за лице за 24 часа хидратация за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Moisture" - крем
Bioten Skin Moisture Revitalizing & 24Hour Moisturizing Face Cream
Крем за лице за 24 часа хидратация за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Moisture"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
Българска кафява хума на прах - За суха коса и кожа - крем
Българска кафява хума на прах
За суха коса и кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.30 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Age Specialist 55+ - Дневен и нощен крем за лице против бръчки - крем
Подаръчен комплект - L'Oreal Age Specialist 55+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
Essence Nail Art Magnetics - Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art" - крем
Essence Nail Art Magnetics
Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art"

Essence
Избор за номер на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.80 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - крем
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Maybelline Total Temptation Mascara - Спирала за обемни мигли - крем
Maybelline Total Temptation Mascara
Спирала за обемни мигли

Maybelline
Стандартна цена 17.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Garnier Botanical Cream with Rose Water - Успокояващ крем за лице с розова вода за суха и чувствителна кожа от серията "Botanical" - крем
Garnier Botanical Cream with Rose Water
Успокояващ крем за лице с розова вода за суха и чувствителна кожа от серията "Botanical"

Garnier
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.99 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine - Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия - крем
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Maybelline Master Precise All Day Eyeliner - Водоустойчива течна очна линия с матов ефект - крем
Maybelline Master Precise All Day Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия с матов ефект

Maybelline
Избор за цвят на очната линия:
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.79 лв.
Bell Color Lipstick - Хидратиращо червило за устни - крем
Bell Color Lipstick
Хидратиращо червило за устни

Bell
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Цена:  8.30 лв.
Dr. Scheller Thistle & Chia Rich Nourishing Day Care - Дневен крем за лице за много суха кожа с магарешки трън и чиа - крем
Dr. Scheller Thistle & Chia Rich Nourishing Day Care
Дневен крем за лице за много суха кожа с магарешки трън и чиа

Dr. Scheller
Стандартна цена 25.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.20 лв.

Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream


Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 19-11-2019 г., Сряда 20-11-2019 г. или
Четвъртък 21-11-2019 г.
Продукт#183916
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523019694
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.30 / 18.30 / 3.70 cm
Тегло0.165 kg
Описание
Кремът от серията "Elseve Extraordinary Oil" на "L'Oréal" е истинска иновация в грижата за много суха коса. Леката му формула е богата на екстракти от ценни масла, които активно подхранват и овлажняват косъма. Комбинацията от съставки укротява непокорната коса и ѝ придава мекота и блясък, без да я омазнява или утежнява. Кремообразната текстура деликатно обгръща косъма и го снабдява с необходимите му хранителни вещества. Кремът образува невидим филм, който предпазва косата от горещата струя на сешоара или от повърхностите на преси и маши.

Действие на ценните масла:
  • масло от лотос - подхранва и предпазва косъма от негативните влияния на околната среда
  • масло от лайка - придава мекота и възстановява блясъка на косъма
  • масло от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
  • масло от слънчоглед - овлажнява косата
  • розово масло - подхранва косата
  • ленено масло - подсилва косъма
Състав
  • Aqua / Water
  • cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Setearyl Alcohol
  • Cetyl Esters
  • Cetyl Alcohol
  • Amodimethicone Behentrimonium Methosulfate
  • CI 15985 (Yellow 6)
  • CI 19140 (Yellow 5)
  • Phenoxyethanol
  • Trideceth-6
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Helianthus Annus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Nelumbium Speciosum Extract / Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Benzyl Alcohol
  • Cinnamal
  • Linalool
  • Linum Usitatissimum Flower Extract
  • Caprilic / Capric Triglyceride
  • Caramel
  • Gardenia Tehitensis Flower Extract
  • Rosa Canina Flower Extract
  • Bisabolol
  • BHT
  • Cetrimonium Chloride
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Сложете от крема с дланите си и нанесете върху цялата дължина на суха или мокра коса.
  • Без нужда от изплакване.
  • Нанесете крема преди сушене на косата със сешоар, за да я предпазите от горещия въздух.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса "Elseve Color Vive Purple"
Elseve Color Vive Purple Mask
Маска за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.59 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с роза
Козметика за коса със слънчоглед
Козметика за коса с ленено масло
Козметика за тяло с ленено масло
Козметика за лице с ленено масло
Декоративна козметика със слънчоглед
Козметика за тяло със слънчоглед
Козметика за лице със слънчоглед
Продукти за ароматерапия и релаксация с роза
Козметика за тяло с роза
Козметика за лице с роза
Други интересни предложения
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Blancreme Sublimating Dry Oil For Face, Body & Hair
Блестящо сухо олио за лице, тяло и коса в стъклена бутилка
Цена:  18.00 лв.
Tesori d'Oriente Hammam Hair & Body Oil
Олио за коса и тяло с арган
Цена:  12.30 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Mist
Подхранващо олио за увредена коса
Цена:  13.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Цена:  11.59 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранващ балсам за суха коса
Цена:  6.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Цени от:  6.49 лв.
Назад към "Олиа и масла за коса"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво