store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Серуми    Elseve Color-Vive Double Elixir - Двуфазен спрей за бояд...
Начало   Козметика    ...    Серуми  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Color-Vive Double Elixir


Двуфазен спрей за боядисана и изсветлена коса

Цена:  7.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 15-07-2020 г., Четвъртък 16-07-2020 г. или
Петък 17-07-2020 г.
Продукт#183836
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523242436
Категории
За тип косаНормална
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.30 / 18.70 / 3.50 cm
Тегло0.236 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
С времето цветът на боядисаната коса започва да избледнява и губи блясъка си. За да намалят до минимум това действие, специалистите от "L'Oréal" създават двуфазен спрей. "Elseve Color-Vive" е истински еликсир за боядисаната коса. Формулата му съчетава две действия в себе си - защитава цвета на боядисаната коса и моментално ѝ придава блясък. Двуфазният спрей съдържа UV филтри, които предпазват косъма от негативни външни въздействия и увеличават трайността на нюанса. Благодарение на вложения Shine Care серум, косата става неустоимо бляскава.
"Elseve Color-Vive" действа благоприятно на нормална до суха коса. Спреят е с антистатично действие и след употребата му не е необходимо изплакване. Подходящ е както за боядисани, така и за изсветлени коси.
  • Aqua / Water
  • Isododecane
  • CI 14700 (Red 4)
  • CI 19140 (Yellow 5)
  • Lactic Acid
  • Tocopheryl Acetate
  • Phenoxyethanol
  • Phenyl Trimethicone
  • Acetic Acid
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Trideceth-5
  • Trideceth-10
  • Polyquaternum-16
  • Polyquaternum-6
  • Chlorphenesin
  • Poly (Linseed Oil)
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Amodimethicone
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Octocrylene
  • Citronellol
  • BHT
  • Laureth-23
  • Laureth-4
  • Hexyl Cinnamal
  • GlycerinGlyceryl Linoleate
  • Glyceryl Oleate
  • Glyceryl Linolenate
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Спечели лента за коса от "Elseve"
Специалистите зад бранда "Elseve" изучават различните типове коса и постоянно създават иновативни формули, които да отговарят на индивидуалните нужди на дамите. Избери подходящата серия, която да се погрижи за твоята коса и може да спечелиш подарък! Сега с покупката на любимите ти продукти "Elseve" от store.bg може да получиш и страхотна лента за коса.

Как да спечелиш, докато пазаруваш при нас?
  • Купи продукти на "Elseve" на стойност над 10.00 лв.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра от 1 до 8 - ПЕЧЕЛИШ подарък - лента за коса.
  • Ако последната цифра на поръчката е 9 или 0, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до 31.07.2020 г. или до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди нанасяне, за да активирате двуфазната формула на спрея.
  • Нанасяйте с няколко впръсквания в основата на суха или мокра коса и нежно масажирайте скалпа, за да стимулирате микро циркулацията.
  • Без нужда от изплакване.
  • Подходящ е за всекидневна употреба.

Предупреждения:
  • Да не се използва в близост до огън, пламък или топлина.
  • Да не се използва върху възпалена кожа и да се избягва контакт с очите.
  • В случай на контакт с очите да се изплакне обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Elseve Color-Vive Double Elixir", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Garnier Pure Active Purifying Hydro-Alcoholic Hand Gel - Хидроалкохолен почистващ гел за ръце - продукт
Garnier Pure Active Purifying Hydro-Alcoholic Hand Gel
Хидроалкохолен почистващ гел за ръце

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  3.00 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - продукт
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
55 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Palette Deluxe Oil-Care Color Permanent - Подхранваща трайна крем боя за коса - продукт
Palette Deluxe Oil-Care Color Permanent
Подхранваща трайна крем боя за коса

Palette
11 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Palette Deluxe Permanent Lightener - Изсветлител за коса с ефект против жълти оттенъци - продукт
Palette Deluxe Permanent Lightener
Изсветлител за коса с ефект против жълти оттенъци

Palette
Избор за нюанс на изсветлител:
Вземи сега с отстъпка -8%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.43 лв.
Garnier Skin Naturals Biphase Micellar Cleancing Water in Oil - Двуфазна мицеларна вода с масла за премахване на водоустойчив грим от серията "Skin Naturals" - продукт
Garnier Skin Naturals Biphase Micellar Cleancing Water in Oil
Двуфазна мицеларна вода с масла за премахване на водоустойчив грим от серията "Skin Naturals"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.49 лв.
Garnier Ambre Solaire Golden Protect Oil - Слънцезащитно олио спрей - продукт
Garnier Ambre Solaire Golden Protect Oil
Слънцезащитно олио спрей

Garnier
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  10.99 лв.
Сенки за вежди - Комплект в кутия с апликатор и шаблони - продукт
Сенки за вежди
Комплект в кутия с апликатор и шаблони

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Elseve Total Repair 5 Double Elixir - Двуфазен възстановяващ еликсир за увредена коса - продукт
Elseve Total Repair 5 Double Elixir
Двуфазен възстановяващ еликсир за увредена коса

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.29 лв.
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation - Дълготраен фон дьо тен с високо покритие - продукт
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.49 лв.
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color - Лак за нокти - продукт
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color
Лак за нокти

Wet'n'Wild
14 варианта за избор на цвят на лака:
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.19 лв.
Wet'n'Wild 1 Step WonderGel Nail Color - Гел лак за нокти без печене - продукт
Wet'n'Wild 1 Step WonderGel Nail Color
Гел лак за нокти без печене

Wet'n'Wild
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.90 лв.
Wet'n'Wild Wild Shine Matte Top Coat - Топ лак за нокти с матов ефект - продукт
Wet'n'Wild Wild Shine Matte Top Coat
Топ лак за нокти с матов ефект

Wet'n'Wild
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.19 лв.
Manhattan Powder Mat Make Up - Фон дьо тен с матиращ ефект - продукт
Manhattan Powder Mat Make Up
Фон дьо тен с матиращ ефект

Manhattan
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.90 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Cleansing & Minimizing Pores Gel - Почистващ и хидратиращ гел за всеки тип кожа - продукт
Garnier Hyaluronic Aloe Cleansing & Minimizing Pores Gel
Почистващ и хидратиращ гел за всеки тип кожа

Garnier
Стандартна цена 8.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.49 лв.
Garnier Mineral Action Control+ Anti-Perspirant Roll-On - Ролон дезодорант от серията "Deo Mineral Action Control+" - продукт
Garnier Mineral Action Control+ Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант от серията "Deo Mineral Action Control+"

Garnier
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.49 лв.
Schauma Strength & Vitality Conditioner - Балсам за тънка и слаба коса - продукт
Schauma Strength & Vitality Conditioner
Балсам за тънка и слаба коса

Schauma
Стандартна цена 4.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -32%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.33 лв.
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In - Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1 - продукт
Garnier Fructis SOS Repair 10 in 1 Leave In
Крем без отмиване за суха и увредена коса 10 в 1

Garnier
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Schwarzkopf Live Silver Shampoo Yellow Neutralizer - Шампоан за неутрализиране на жълти оттенъци за руса, сива или бяла коса - продукт
Schwarzkopf Live Silver Shampoo Yellow Neutralizer
Шампоан за неутрализиране на жълти оттенъци за руса, сива или бяла коса

Schwarzkopf
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -37%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.

Elseve Color-Vive Double Elixir


Двуфазен спрей за боядисана и изсветлена коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 15-07-2020 г., Четвъртък 16-07-2020 г. или
Петък 17-07-2020 г.
Продукт#183836
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523242436
Категории
За тип косаНормална
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.30 / 18.70 / 3.50 cm
Тегло0.236 kg
Описание
С времето цветът на боядисаната коса започва да избледнява и губи блясъка си. За да намалят до минимум това действие, специалистите от "L'Oréal" създават двуфазен спрей. "Elseve Color-Vive" е истински еликсир за боядисаната коса. Формулата му съчетава две действия в себе си - защитава цвета на боядисаната коса и моментално ѝ придава блясък. Двуфазният спрей съдържа UV филтри, които предпазват косъма от негативни външни въздействия и увеличават трайността на нюанса. Благодарение на вложения Shine Care серум, косата става неустоимо бляскава.
"Elseve Color-Vive" действа благоприятно на нормална до суха коса. Спреят е с антистатично действие и след употребата му не е необходимо изплакване. Подходящ е както за боядисани, така и за изсветлени коси.
Състав
  • Aqua / Water
  • Isododecane
  • CI 14700 (Red 4)
  • CI 19140 (Yellow 5)
  • Lactic Acid
  • Tocopheryl Acetate
  • Phenoxyethanol
  • Phenyl Trimethicone
  • Acetic Acid
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Trideceth-5
  • Trideceth-10
  • Polyquaternum-16
  • Polyquaternum-6
  • Chlorphenesin
  • Poly (Linseed Oil)
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Amodimethicone
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Octocrylene
  • Citronellol
  • BHT
  • Laureth-23
  • Laureth-4
  • Hexyl Cinnamal
  • GlycerinGlyceryl Linoleate
  • Glyceryl Oleate
  • Glyceryl Linolenate
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Спечели лента за коса от "Elseve"
Специалистите зад бранда "Elseve" изучават различните типове коса и постоянно създават иновативни формули, които да отговарят на индивидуалните нужди на дамите. Избери подходящата серия, която да се погрижи за твоята коса и може да спечелиш подарък! Сега с покупката на любимите ти продукти "Elseve" от store.bg може да получиш и страхотна лента за коса.

Как да спечелиш, докато пазаруваш при нас?
  • Купи продукти на "Elseve" на стойност над 10.00 лв.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра от 1 до 8 - ПЕЧЕЛИШ подарък - лента за коса.
  • Ако последната цифра на поръчката е 9 или 0, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до 31.07.2020 г. или до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди нанасяне, за да активирате двуфазната формула на спрея.
  • Нанасяйте с няколко впръсквания в основата на суха или мокра коса и нежно масажирайте скалпа, за да стимулирате микро циркулацията.
  • Без нужда от изплакване.
  • Подходящ е за всекидневна употреба.

Предупреждения:
  • Да не се използва в близост до огън, пламък или топлина.
  • Да не се използва върху възпалена кожа и да се избягва контакт с очите.
  • В случай на контакт с очите да се изплакне обилно с вода.
Козметика за слаба коса "Elseve Full Resist"
Elseve Full Resist Reinforcing Conditioner
Подсилващ балсам за слаба и склонна към накъсване коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.79 лв.
Elseve Full Resist Brush Proof Cream
Крем против накъсване на косата
Цена:  7.99 лв.
Elseve Full Resist Reinforcing Shampoo
Подсилващ шампоан за слаба и склонна към накъсване коса
Цени от:  6.79 лв.
Козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Clay"
Козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса "Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с UV защита
Козметика за тяло с UV защита
Декоративна козметика с UV защита
Козметика за лице с UV защита
Други интересни предложения
Elseve Total Repair 5 Double Elixir
Двуфазен възстановяващ еликсир за увредена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.29 лв.
Elseve Arginine Resist X3 Double Elixir
Двуфазен подхранващ спрей за тънка и слаба коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.29 лв.
Elseve Oil Luxury Double Elixir
Двуфазен подхранващ спрей за всеки тип коса
Цена:  7.29 лв.
Elseve Color Vive
Шампоан за интензивен цвят на боядисана коса
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Color Vive
Балсам за интензивен цвят на боядисана коса
Цена:  6.79 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.79 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner
Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.79 лв.
Elseve Color Vive Mask
Маска за боядисана коса
Цена:  11.79 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ балсам за силно увредена и суха коса
Цена:  6.79 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса
Цени от:  6.79 лв.
Назад към "Серуми за коса"
Защита от насекоми за цялото семейство.
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Грижовен фон дьо тен
Трайна боя за коса
Боя за коса с ефект металик
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги