store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Dove  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Dove    Dove Derma Spa Goodness Body Cream - Крем за тяло за суха кожа от серията "De...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Derma Spa Goodness Body Cream


Крем за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Goodness"
Цена:  12.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Този крем може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#183100
ВидКрем
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне9 месеца
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN40133218
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка300 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.00 / 7.00 / 9.00 cm
Тегло0.351 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Нуждата Ви да посещавате козметичен салон за SPA терапия ще изчезне, ако се доверите на крема за тяло от серията "Derma Spa Goodness" на "Dove". Формулата му е създадена съвместно със специалисти, които знаят какво е необходимо на кожата, за да бъде добре обгрижвана и красива. Тайната се крие в комплекса Cell-Moisturisers®, богат на овлажняващи активни съставки от естествени растителни масла, които хидратират роговия слой на кожата (Stratum Corneum) на клетъчно ниво. В състава има масло от облепиха, което притежава силни хидратиращи и антиоксидантни свойства. Това прави крема подходящ за суха кожа и влияе благоприятно при чувствителна. Вложено е масло от рапица, което подхранва и овлажнява в дълбочина. Кремът за тяло е с лека текстура, която нежно гали кожата и бързо попива в нея, за да ѝ осигури неустоима мекота.
Формулата е дерматологично тествана.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Cetearyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Isopropyl Myristate
  • Glyceryl Stearate
  • PEG-100 Stearate
  • Stearic Acid
  • Ammonium Acryloyldimethyltaurate / VP Copolymer
  • Brassica Campestris Seed Oil
  • Caprylyl Glycol
  • Cetyl Palmitate
  • Disodium EDTA
  • Hippophae Rhamnoides Oil
  • Hydroxystearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Cetearyl Sulfate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citral
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете крема сутрин или вечер.
  • Използвайте нежни масажни движения.
  • Подходящ е за нанасяне върху кожата след душ.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените крема "Dove Derma Spa Goodness Body Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - крем
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
33 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Dove Derma Spa Goodness Hand Cream - Крем за ръце с подхранващо масло от серията "Derma Spa Goodness" - крем
Dove Derma Spa Goodness Hand Cream
Крем за ръце с подхранващо масло от серията "Derma Spa Goodness"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - крем
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
67 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Nivea Creme - Универсален крем в разфасовки от 30 ÷ 250 ml - крем
Nivea Creme
Универсален крем в разфасовки от 30 ÷ 250 ml

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.09 лв.
o.b. ProComfort Normal Tampons - Дамски тампони в опаковки от 8 ÷ 32 броя - крем
o.b. ProComfort Normal Tampons
Дамски тампони в опаковки от 8 ÷ 32 броя

o.b.
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.50 лв.
Кръгло увеличително огледало - крем
Кръгло увеличително огледало
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - крем
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
100% естествен памук с лукс качество - крем
100% естествен памук с лукс качество
Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.20 лв.

Dove Derma Spa Goodness Body Cream


Крем за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Goodness"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-03-2019 г. или
Сряда 27-03-2019 г.
Този крем може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#183100
ВидКрем
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне9 месеца
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN40133218
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка300 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.00 / 7.00 / 9.00 cm
Тегло0.351 kg
Описание
Нуждата Ви да посещавате козметичен салон за SPA терапия ще изчезне, ако се доверите на крема за тяло от серията "Derma Spa Goodness" на "Dove". Формулата му е създадена съвместно със специалисти, които знаят какво е необходимо на кожата, за да бъде добре обгрижвана и красива. Тайната се крие в комплекса Cell-Moisturisers®, богат на овлажняващи активни съставки от естествени растителни масла, които хидратират роговия слой на кожата (Stratum Corneum) на клетъчно ниво. В състава има масло от облепиха, което притежава силни хидратиращи и антиоксидантни свойства. Това прави крема подходящ за суха кожа и влияе благоприятно при чувствителна. Вложено е масло от рапица, което подхранва и овлажнява в дълбочина. Кремът за тяло е с лека текстура, която нежно гали кожата и бързо попива в нея, за да ѝ осигури неустоима мекота.
Формулата е дерматологично тествана.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете крема сутрин или вечер.
  • Използвайте нежни масажни движения.
  • Подходящ е за нанасяне върху кожата след душ.
Козметика от серията "Dove Derma Spa Goodness"
Dove Derma Spa Goodness Hand Cream
Крем за ръце с подхранващо масло от серията "Derma Spa Goodness"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
Dove Derma Spa Goodness Body Lotion
Лосион за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Goodness"
Цена:  10.30 лв.
Други интересни предложения
Bioten Beloved Cocoa Body Lotion
Лосион за тяло с какаово масло
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.90 лв.
Dove Derma Spa Goodness Hand Cream
Крем за ръце с подхранващо масло от серията "Derma Spa Goodness"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
Dove Derma Spa Cashmere Comfort Body Lotion
Лосион за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Cashmere Comfort"
Цена:  10.30 лв.
Dove Derma Spa Cashmere Comfort Body Balm
Крем за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Cashmere Comfort"
Цена:  12.90 лв.
Dove Derma Spa Cashmere Comfort Hand Cream
Крем за ръце за суха кожа от серията "Derma Spa Cashmere Comfort"
Цена:  5.30 лв.
Dove Derma Spa Goodness Body Lotion
Лосион за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Goodness"
Цена:  10.30 лв.
Dove Derma Spa Intensive Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Derma Spa"
Цена:  5.30 лв.
Dove Essential Nourishment Body Milk
Подхранващо мляко за тяло за суха кожа
Цена:  9.80 лв.
Dove Rich Nourishment Cream
Подхранващ крем за тяло
Цена:  7.80 лв.
Dove Purely Pampering Nourishing Lotion
Подхранващ лосион за тяло с магнолия и шамфъстък от серията "Purely Pampering"
Цена:  9.30 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво