store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    ...    Dove Rich Nourishment Cream ...
Начало   Козметика    ...    ...    Лосиони, мл...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този крем
150 ml
 

Dove Rich Nourishment Cream


Подхранващ крем за тяло

Цена за разфасовка - 75 ml:  4.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 28-01-2020 г. или
Сряда 29-01-2020 г.
Продукт#141256
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне9 месеца
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8717163972717
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка75 ÷ 150 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 8.00 / 2.50 cm
Тегло0.086 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Кремът за тяло на "Dove" е разработен специално за нуждите на кожата. Той комбинира в себе си хранителни съставки и овлажняващи агенти, които ѝ помагат да бъде гладка, мека и хидратирана в дълбочина. Освен това, кремът може да се използва за цялото тяло, което го прави универсален продукт. Подарете си красота и практичност едновременно, и не само на себе си, а и на цялото семейство.
  • Aqua
  • Petrolatum
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Cyclopentasiloxane
  • Stearic Acid
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Hydrogenated Didecene
  • Glycol Stearate
  • Olea Europaea Fruit Oil
  • Theobroma Cacao Seed Butter
  • Triethanolamine
  • Glyceryl Stearate
  • Potato Starch Modified
  • Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer
  • Ceresin
  • PEG-90 Diisostearate
  • Cetyl Alcohol
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • Isohexadecane
  • Cera Microcristallina
  • Methylparaben
  • Polysorbate 80
  • Butyrospermum Parkii
  • Propylparaben
  • Dimethiconol
  • Disteareth-75 IPDI
  • Stearamide AMP
  • Disodium EDTA
  • Xanthan Gum
  • PEG/PPG-20/15 Dimethicone
  • Caramel
  • Sorbitan Oleate
  • Maltodextrin
  • Isostearic Acid
  • PEG-90
  • Potassium lactate
  • Sodium PCA
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Isomerized Linoleic Acid
  • Urea
  • Collagen Amino Acids
  • Lactic Acid
  • Tocopherol
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Hexyl Cinnamal
  • Isoeugenol
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете върху чиста кожа.
  • Разнесете продукта с масажни движения.
  • Оставете крема да попие в кожата.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените крема "Dove Rich Nourishment Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Медицинска паста-концентрат за зъби - За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци - крем
Медицинска паста-концентрат за зъби
За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци

Ajona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Miss Magic Luxe Colors - Трайна крем боя за коса - крем
Miss Magic Luxe Colors
Трайна крем боя за коса

Miss Magic
28 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
BIC Metal - Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя - крем
BIC Metal
Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя

BIC
Избор за брой и опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.59 лв.
Elvim Wet Wipes - Мокри кърпички в опаковка от 15 броя - крем
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя

Elvim
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.35 лв.
Vip's Prestige - Устойчива крем-боя за коса - крем
Vip's Prestige
Устойчива крем-боя за коса

Prestige
34 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Palette Natural Colors - Подхранваща трайна крем боя за коса - крем
Palette Natural Colors
Подхранваща трайна крем боя за коса

Palette
13 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Himalaya Nourishing Hand Cream - Подхранващ крем за ръце - крем
Himalaya Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.60 лв.
Вода за уста - Fresh Mint - С масло от смрадлика, градински чай и мента - крем
Вода за уста - Fresh Mint
С масло от смрадлика, градински чай и мента

Tetradent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Вода за уста - Gum Protection - С екстракт от смрадлика и грозде - крем
Вода за уста - Gum Protection
С екстракт от смрадлика и грозде

Tetradent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Bio Apteka Honey Therapy Toothpaste - Паста за зъби с екстракт от мед - крем
Bio Apteka Honey Therapy Toothpaste
Паста за зъби с екстракт от мед

Bio Apteka
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.10 лв.
Vademecum Pro White & Fresh Toothpaste - Избелваща и освежаваща паста за зъби - крем
Vademecum Pro White & Fresh Toothpaste
Избелваща и освежаваща паста за зъби

Vademecum
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Head & Shoulders Ocean Fresh Shampoo - Шампоан против пърхот с морски минерали - крем
Head & Shoulders Ocean Fresh Shampoo
Шампоан против пърхот с морски минерали

Head & Shoulders
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.90 лв.
Seni Lady Uro Protect Normal - Урологични дамски превръзки за инконтиненция в опаковка от 20 броя - крем
Seni Lady Uro Protect Normal
Урологични дамски превръзки за инконтиненция в опаковка от 20 броя

Seni
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.
Vademecum Advanced Clean 2 in 1 Toothpaste + Mouthrinse - Паста за зъби и вода за уста 2 в 1 за дълбоко почистване с мицели - крем
Vademecum Advanced Clean 2 in 1 Toothpaste + Mouthrinse
Паста за зъби и вода за уста 2 в 1 за дълбоко почистване с мицели

Vademecum
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.

Dove Rich Nourishment Cream


Подхранващ крем за тяло

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за разфасовка - 75 ml:  4.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 28-01-2020 г. или
Сряда 29-01-2020 г.
Продукт#141256
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне9 месеца
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8717163972717
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка75 ÷ 150 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 8.00 / 2.50 cm
Тегло0.086 kg
Още снимки на този крем
150 ml
Описание
Кремът за тяло на "Dove" е разработен специално за нуждите на кожата. Той комбинира в себе си хранителни съставки и овлажняващи агенти, които ѝ помагат да бъде гладка, мека и хидратирана в дълбочина. Освен това, кремът може да се използва за цялото тяло, което го прави универсален продукт. Подарете си красота и практичност едновременно, и не само на себе си, а и на цялото семейство.
Състав
  • Aqua
  • Petrolatum
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Cyclopentasiloxane
  • Stearic Acid
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Hydrogenated Didecene
  • Glycol Stearate
  • Olea Europaea Fruit Oil
  • Theobroma Cacao Seed Butter
  • Triethanolamine
  • Glyceryl Stearate
  • Potato Starch Modified
  • Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer
  • Ceresin
  • PEG-90 Diisostearate
  • Cetyl Alcohol
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • Isohexadecane
  • Cera Microcristallina
  • Methylparaben
  • Polysorbate 80
  • Butyrospermum Parkii
  • Propylparaben
  • Dimethiconol
  • Disteareth-75 IPDI
  • Stearamide AMP
  • Disodium EDTA
  • Xanthan Gum
  • PEG/PPG-20/15 Dimethicone
  • Caramel
  • Sorbitan Oleate
  • Maltodextrin
  • Isostearic Acid
  • PEG-90
  • Potassium lactate
  • Sodium PCA
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Isomerized Linoleic Acid
  • Urea
  • Collagen Amino Acids
  • Lactic Acid
  • Tocopherol
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Hexyl Cinnamal
  • Isoeugenol
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете върху чиста кожа.
  • Разнесете продукта с масажни движения.
  • Оставете крема да попие в кожата.
Други интересни предложения
Назад към "Лосиони, млека и кремове за тяло"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Коректор за прикриване на несъвършенства
Спирала за обемни мигли
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги