Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Лосиони, мл...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    ...    Dove Rich Nourishment Cream ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този крем
150 ml
 

Dove Rich Nourishment Cream


Подхранващ крем за тяло

Цена за разфасовка - 75 ml:  4.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 22-10-2019 г., Сряда 23-10-2019 г. или
Четвъртък 24-10-2019 г.
Продукт#141256
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне9 месеца
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8717163972717
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка75 ÷ 150 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 8.00 / 2.50 cm
Тегло0.086 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Кремът за тяло на "Dove" е разработен специално за нуждите на кожата. Той комбинира в себе си хранителни съставки и овлажняващи агенти, които ѝ помагат да бъде гладка, мека и хидратирана в дълбочина. Освен това, кремът може да се използва за цялото тяло, което го прави универсален продукт. Подарете си красота и практичност едновременно, и не само на себе си, а и на цялото семейство.
  • Aqua
  • Petrolatum
  • Glycerin
  • Dimethicone
  • Cyclopentasiloxane
  • Stearic Acid
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Hydrogenated Didecene
  • Glycol Stearate
  • Olea Europaea Fruit Oil
  • Theobroma Cacao Seed Butter
  • Triethanolamine
  • Glyceryl Stearate
  • Potato Starch Modified
  • Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer
  • Ceresin
  • PEG-90 Diisostearate
  • Cetyl Alcohol
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • Isohexadecane
  • Cera Microcristallina
  • Methylparaben
  • Polysorbate 80
  • Butyrospermum Parkii
  • Propylparaben
  • Dimethiconol
  • Disteareth-75 IPDI
  • Stearamide AMP
  • Disodium EDTA
  • Xanthan Gum
  • PEG/PPG-20/15 Dimethicone
  • Caramel
  • Sorbitan Oleate
  • Maltodextrin
  • Isostearic Acid
  • PEG-90
  • Potassium lactate
  • Sodium PCA
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Isomerized Linoleic Acid
  • Urea
  • Collagen Amino Acids
  • Lactic Acid
  • Tocopherol
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Hexyl Cinnamal
  • Isoeugenol
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете върху чиста кожа.
  • Разнесете продукта с масажни движения.
  • Оставете крема да попие в кожата.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените крема "Dove Rich Nourishment Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Palette Natural Colors - Подхранваща трайна крем боя за коса - крем
Palette Natural Colors
Подхранваща трайна крем боя за коса

Palette
13 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Miss Magic Luxe Colors - Трайна крем боя за коса - крем
Miss Magic Luxe Colors
Трайна крем боя за коса

Miss Magic
29 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
BIC Metal - Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя - крем
BIC Metal
Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя

BIC
Избор за брой и опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.59 лв.
Vip's Prestige - Устойчива крем-боя за коса - крем
Vip's Prestige
Устойчива крем-боя за коса

Prestige
34 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Gillette Blue II Maximum - Самобръсначки за еднократна употреба в опаковка от 4 броя - крем
Gillette Blue II Maximum
Самобръсначки за еднократна употреба в опаковка от 4 броя

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Mixa Extreme Nutrition Oil-based Rich Cream - Интензивно подхранващ крем за лице за чувствителна, суха и много суха кожа - крем
Mixa Extreme Nutrition Oil-based Rich Cream
Интензивно подхранващ крем за лице за чувствителна, суха и много суха кожа

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.49 лв.
Vademecum Pro Vitamin Complete Toothpaste - Паста за зъби с 10 действия за здрави зъби и венци - крем
Vademecum Pro Vitamin Complete Toothpaste
Паста за зъби с 10 действия за здрави зъби и венци

Vademecum
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Медицинска паста-концентрат за зъби - За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци - крем
Медицинска паста-концентрат за зъби
За профилактика на пародонтит, кариес и възпалени венци

Ajona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Seni Lady Uro Protect Normal - Урологични дамски превръзки за инконтиненция в опаковка от 20 броя - крем
Seni Lady Uro Protect Normal
Урологични дамски превръзки за инконтиненция в опаковка от 20 броя

Seni
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.

Dove Rich Nourishment Cream


Подхранващ крем за тяло

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за разфасовка - 75 ml:  4.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 22-10-2019 г., Сряда 23-10-2019 г. или
Четвъртък 24-10-2019 г.
Продукт#141256
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне9 месеца
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8717163972717
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка75 ÷ 150 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 8.00 / 2.50 cm
Тегло0.086 kg
Още снимки на този крем
150 ml
Описание
Кремът за тяло на "Dove" е разработен специално за нуждите на кожата. Той комбинира в себе си хранителни съставки и овлажняващи агенти, които ѝ помагат да бъде гладка, мека и хидратирана в дълбочина. Освен това, кремът може да се използва за цялото тяло, което го прави универсален продукт. Подарете си красота и практичност едновременно, и не само на себе си, а и на цялото семейство.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете върху чиста кожа.
  • Разнесете продукта с масажни движения.
  • Оставете крема да попие в кожата.
Други интересни предложения
Омекотяващ крем за крака с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Lavera Basis Sensitiv Soft Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице, ръце и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Lavish Care Melon Silk Hand Cream
Крем за ръце и крака с аромат на пъпеш
Цена:  12.00 лв.
Black Sea Stars Lemon Foot and Heels Cream
Крем за крака и пети с лимон
Цена:  9.70 лв.
Farmona Nivelazione Dermatological Cream For Cracked Heels
Крем за напукани пети с урея и масло от ший от серията "Nivelazione"
Цена:  8.90 лв.
SVR Spirial Cream 48h Intense Anti-Perspirant Deodorant
Крем против изпотяване за лице и тяло от серията "Spirial"
Цена:  25.70 лв.
Крем Здраве
С цинков оксид против кожни раздразнения
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.30 лв.
SNB Pedicure Gelee with Urea
Желе за педикюр с урея за премахване на загрубяла кожа
Цена:  8.90 лв.
Happy Foot Tired Feet Foot Cream
Крем при уморени крака с див кестен и мента
Цена:  4.20 лв.
Titania Foot Care Foot & Nail Balm
Балсам за стъпала и нокти от серията "Foot Care"
Цена:  6.70 лв.
Назад към "Лосиони, млека и кремове за тяло"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво