store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Color Riche Le Vernis A L'Huile - Устойчив лак за нок...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
112 Blanc de Lune
114 Nude Demoiselle
116 Cafe de Nuit
220 Dimanche Apres Midi
222 Jardin des Roses
224 Rose Ballet
228 Rose Bouquet
330 Fuchsia Palace
334 Violet de Nuit
440 Cherie Macaron
442 Coral Trianon
444 Orange Triomphe
550 Rouge Sauvage
554 Carmin Parisien
556 Grenat Irreverent
558 Rouge Amour
672 Gris Decadent
674 Noir Noir
770 Vert Epoque
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Color Riche Le Vernis A L'Huile


Устойчив лак за нокти с масла
Цена:  10.99 лв.
Избери цвят на лака:
  • 10.99 лв.
    228 Rose Bouquet
  • 10.99 лв.
    558 Rouge Amour
  • 10.99 лв.
    674 Noir Noir
  • 10.99 лв.
    770 Vert Epoque
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лак може да бъде доставен в дните:
Вторник 22-01-2019 г., Сряда 23-01-2019 г. или
Четвъртък 24-01-2019 г.
Продукт#180964
ВидЛак
Наличност
112 Blanc de Lune
114 Nude Demoiselle
116 Cafe de Nuit
220 Dimanche Apres Midi
222 Jardin des Roses
224 Rose Ballet
226 Nymphea
330 Fuchsia Palace
334 Violet de Nuit
440 Cherie Macaron
442 Coral Trianon
444 Orange Triomphe
550 Rouge Sauvage
554 Carmin Parisien
556 Grenat Irreverent
672 Gris Decadent
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
228 Rose Bouquet
558 Rouge Amour
674 Noir Noir
770 Vert Epoque
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
112 Blanc de Lune
30120600
114 Nude Demoiselle
30120617
116 Cafe de Nuit
30120624
220 Dimanche Apres Midi
30120631
222 Jardin des Roses
30120648
224 Rose Ballet
30120655
226 Nymphea
30120662
330 Fuchsia Palace
30120679
334 Violet de Nuit
30120693
440 Cherie Macaron
30120709
442 Coral Trianon
30120716
444 Orange Triomphe
30120723
550 Rouge Sauvage
30120730
554 Carmin Parisien
30120754
556 Grenat Irreverent
30120761
672 Gris Decadent
30120839
674 Noir Noir
30142343
770 Vert Epoque
30142350
558 Rouge Amour
30142367
228 Rose Bouquet
30142374
Категории
Разфасовка13.5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.80 / 6.80 / 2.80 cm
Тегло0.056 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Изисканата визия се дължи както на перфектния грим, така и на елегантния маникюр. Специалистите от френската компания "L'Oréal" знаят много добре това и поради тази причина не престават да правят комплименти на дамите със своята козметика. С "Color Riche Le Vernis À L'Huile" те създават същинска иновация сред лаковете за нокти. Още от името му звучи неговата необикновеност - лак масло.

"Color Riche Le Vernis À L'Huile" е първият* лак за нокти със скъпоценни микромасла. Те създават ослепителен блясък и чудесен гланцов ефект върху ноктите. Комбинацията от масла от арган, шипка и семена от зелен чай осигурява нежна грижа за ноктите. Формулата е с интензивни цветни пигменти, които придават изискан кристален нюанс. Текстурата е устойчива и гарантира дълготрайно покритие. Лакът за нокти се отличава със своя аромат. Уханието му е на нежен парфюм, който създава приятна атмосфера по време на лакирането у дома.

"Color Riche Le Vernis À L'Huile" е в иновативна релефна опаковка. Тя е под формата на кристална решетка, която позволява на лака да разкрие всеки свой отблясък на цвета. Лакът се нанася лесно и прецизно, благодарение на своята патентована плоска четка. Тя е с резервоар с три депа, който задържа оптимално количество от текстурата, за да покрие нокътната плочка само с едно движение. Влакната са подредени, така че да образуват заоблен връх, който позволява лесно оформяне на маникюра.

Предимства на лака за нокти:
  • формула, богата на микромасла, осигуряващи грижа за ноктите и блясък на нюанса
  • наситени пигменти за интензивен цвят
  • аромат на парфюм
  • релефна опаковка под формата на кристална решетка
  • патентована плоска четка за лесно и прецизно нанасяне
  • елегантни нюанси за изискан маникюр

* Гарантирано от "L'Oréal".
  • Ethyl Acetate
  • Butyl Acetate
  • Nitrocellulose
  • Phthalic Anhydride / Glycerin / Glycidyl Decanoate Copolymer
  • Isopropyl Alcohol
  • Ethyl Tosylamide
  • Acetyl Tributyl Citrate
  • Stearalkonium Hectorite
  • Propyl Acetate
  • Tributyl Citrate
  • Octocrylene
  • Parfum / Fragrance
  • Tosylamide / Epoxy Resin
  • Adipic Acid / Neopentyl Glycol / Trimellitic Anhydride Copolymer
  • Hydrogenated Acetophenone / Oxymethylene Copolymer
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Acrylates Copolymer
  • Dimethicone
  • Geraniol
  • Citric Acid
  • Benzophenone-1
  • Oxidized Polyethylene
  • Benzyl Alcohol
  • Colophonium / Rosin
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Alumina
  • Methyl-2-Octynoate
  • Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Aluminum Hydroxide
  • CI 77002 (Aluminum Hydroxide)
  • Tocopherol
  • May Contain:
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • CI 15850 (Red 7 Lake)
    • CI 77491
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 77120 (Barium Sulfate)
    • CI 19140 (Yellow 5 Lake)
    • CI 15880 (Red 34 Lake)
    • CI 15850 (Red 6 Lake)
    • CI 77510 (Ferric Ammonium Ferrocyanide)
    • Mica
    • CI 77266 (Black 2 Lake)
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Изберете цвят на лака за нокти.
  • Нанесете тънък слой върху нокътната плочка.
  • Изчакайте няколко секунди и нанесете втори пласт.
  • Изчакайте да изсъхне.
  • За повече блясък нанесете и топ лак.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените лака "L'Oreal Color Riche Le Vernis A L'Huile", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този лак, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лака, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този лак, купуват също
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation - Фон дьо тен с фото финиш - лак
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за цвят на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - лак
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - лак
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
56 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - лак
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
55 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Maybelline Fit Me Concealer - Коректор за лице - лак
Maybelline Fit Me Concealer
Коректор за лице

Maybelline
Избор за цвят на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Syoss Colorist Tools Antibrassiness Spray - Спрей за изрусена коса против жълти оттенъци - лак
Syoss Colorist Tools Antibrassiness Spray
Спрей за изрусена коса против жълти оттенъци

Syoss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.49 лв.
Essie Treat Love & Color Strengthener - Заздравител за нокти с деликатен цвят - лак
Essie Treat Love & Color Strengthener
Заздравител за нокти с деликатен цвят

Essie
Избор за нюанс на заздравителя:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.50 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - лак
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.

L'Oreal Color Riche Le Vernis A L'Huile


Устойчив лак за нокти с масла
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  10.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лак може да бъде доставен в дните:
Вторник 22-01-2019 г., Сряда 23-01-2019 г. или
Четвъртък 24-01-2019 г.
Продукт#180964
ВидЛак
Наличност
112 Blanc de Lune
114 Nude Demoiselle
116 Cafe de Nuit
220 Dimanche Apres Midi
222 Jardin des Roses
224 Rose Ballet
226 Nymphea
330 Fuchsia Palace
334 Violet de Nuit
440 Cherie Macaron
442 Coral Trianon
444 Orange Triomphe
550 Rouge Sauvage
554 Carmin Parisien
556 Grenat Irreverent
672 Gris Decadent
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
228 Rose Bouquet
558 Rouge Amour
674 Noir Noir
770 Vert Epoque
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
112 Blanc de Lune
30120600
114 Nude Demoiselle
30120617
116 Cafe de Nuit
30120624
220 Dimanche Apres Midi
30120631
222 Jardin des Roses
30120648
224 Rose Ballet
30120655
226 Nymphea
30120662
330 Fuchsia Palace
30120679
334 Violet de Nuit
30120693
440 Cherie Macaron
30120709
442 Coral Trianon
30120716
444 Orange Triomphe
30120723
550 Rouge Sauvage
30120730
554 Carmin Parisien
30120754
556 Grenat Irreverent
30120761
672 Gris Decadent
30120839
674 Noir Noir
30142343
770 Vert Epoque
30142350
558 Rouge Amour
30142367
228 Rose Bouquet
30142374
Категории
Разфасовка13.5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.80 / 6.80 / 2.80 cm
Тегло0.056 kg
Цветове
112 Blanc de Lune
114 Nude Demoiselle
116 Cafe de Nuit
220 Dimanche Apres Midi
222 Jardin des Roses
224 Rose Ballet
228 Rose Bouquet
330 Fuchsia Palace
334 Violet de Nuit
440 Cherie Macaron
442 Coral Trianon
444 Orange Triomphe
550 Rouge Sauvage
554 Carmin Parisien
556 Grenat Irreverent
558 Rouge Amour
672 Gris Decadent
674 Noir Noir
770 Vert Epoque
Описание
Изисканата визия се дължи както на перфектния грим, така и на елегантния маникюр. Специалистите от френската компания "L'Oréal" знаят много добре това и поради тази причина не престават да правят комплименти на дамите със своята козметика. С "Color Riche Le Vernis À L'Huile" те създават същинска иновация сред лаковете за нокти. Още от името му звучи неговата необикновеност - лак масло.

"Color Riche Le Vernis À L'Huile" е първият* лак за нокти със скъпоценни микромасла. Те създават ослепителен блясък и чудесен гланцов ефект върху ноктите. Комбинацията от масла от арган, шипка и семена от зелен чай осигурява нежна грижа за ноктите. Формулата е с интензивни цветни пигменти, които придават изискан кристален нюанс. Текстурата е устойчива и гарантира дълготрайно покритие. Лакът за нокти се отличава със своя аромат. Уханието му е на нежен парфюм, който създава приятна атмосфера по време на лакирането у дома.

"Color Riche Le Vernis À L'Huile" е в иновативна релефна опаковка. Тя е под формата на кристална решетка, която позволява на лака да разкрие всеки свой отблясък на цвета. Лакът се нанася лесно и прецизно, благодарение на своята патентована плоска четка. Тя е с резервоар с три депа, който задържа оптимално количество от текстурата, за да покрие нокътната плочка само с едно движение. Влакната са подредени, така че да образуват заоблен връх, който позволява лесно оформяне на маникюра.

Предимства на лака за нокти:
  • формула, богата на микромасла, осигуряващи грижа за ноктите и блясък на нюанса
  • наситени пигменти за интензивен цвят
  • аромат на парфюм
  • релефна опаковка под формата на кристална решетка
  • патентована плоска четка за лесно и прецизно нанасяне
  • елегантни нюанси за изискан маникюр

* Гарантирано от "L'Oréal".
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Изберете цвят на лака за нокти.
  • Нанесете тънък слой върху нокътната плочка.
  • Изчакайте няколко секунди и нанесете втори пласт.
  • Изчакайте да изсъхне.
  • За повече блясък нанесете и топ лак.
Декоративна козметика с шипки
L'Oreal Paris X Isabel Marant Smile Matte Lipstick
Червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Color Riche Collection Exclusive - La Vie en Rose
Дълготрайно червило в розови нюанси
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Paris X Balmain Color Riche Lipstick
Червило за устни с матов финиш
Цена:  23.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Още декоративна козметика с шипки
Декоративна козметика със зелен чай
Eveline Celebrities Beauty Mattifying and Smoothing Mineral Powder
Минерална пудра за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.30 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Декоративна козметика с арганово масло
Avril Le Fard
Сенки за очи с прах от черупки на био арган и екстракт от био нар
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.20 лв.
Bell Spa Nail Program Bio2 Vitamin Booster
Подхранващ серум за чупливи нокти от серията "Spa Nail Program"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за нормална, суха и чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.60 лв.
Avril Le Poudre
Био компактна пудра за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.30 лв.
Artdeco Brow Filler
Спирала за плътни и оформени вежди
Цена:  20.30 лв.
Още декоративна козметика с арганово масло
Още козметика за коса с арганово масло
Още козметика за тяло с арганово масло
Козметика за лице с арганово масло
Козметика за коса със зелен чай
Козметика за тяло със зелен чай
Козметика за лице със зелен чай
Козметика за коса с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Други интересни предложения
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.50 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Flormar Nail Enamel
Лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Artdeco Ceramic Nail Lacquer
Керамичен лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.50 лв.
Fleurance Nature Sublime Dry Oil
Мултифункционално сухо олио за лице, коса и тяло
Цена:  37.90 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Diet Esthetic Biotina
Маска против косопад с шипково масло и биотин
Цена:  18.90 лв.
Назад
Titania на специални цени
Козметика и аксесоари с отстъпки от 20%
Nivea Black & White Fashion Edition
Модна колекция дезодоранти
Johnson's Baby Shiny Drops
Шампоан и спрей за блестяща коса
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Подарък от Vademecum
Artesania Latina - кораби от дърво