|
![]() |
Elseve Total Repair 5 Double ElixirДвуфазен възстановяващ еликсир за увредена косаЦена за доставка за гр. София - 2.90 лв. Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв. За цена и срок извън гр. София кликни тук. Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 17-12-2019 г., Сряда 18-12-2019 г. или Четвъртък 19-12-2019 г.
|
- Описание
- Състав
- За L'Oreal Paris
Двуфазният еликсир на "L'Oréal" се грижи интензивно за увредената коса. Той е от серията "Elseve Total Repair 5", което означава, че подпомага възстановяването на изтънялата, слаба, плоска, късаща се и без блясък коса. Спреят е страхотен еликсир, обогатен с про-кератин, заздравяващ структурата на косъма. Благодарение на активната съставка, се възстановява устойчивостта на косата. Формулата съдържа серум Shine-Care, който подхранва косъма. Двуфазният еликсир осигурява двойно действие - моментално заглажда сухите краища, като същевременно предпазва косата от външни агресори и ѝ придава блясък. Формулата е с подхранващ ефект. Като резултат от използването на спрея, се очаква косата да придобие брилянтен блясък, да бъде защитена от топлина и UV лъчи, както и да стане лесна за разресване.
"Elseve Total Repair 5" осигурява:
"Elseve Total Repair 5" осигурява:
- възстановена коса
- устойчивост
- жизненост
- копринена мекота
- блясък и здрав вид
- Aqua / Water
- Isododecane
- Lactic Acid
- Hydroxypropyl Trimonium Hydrolized Wheat Protein
- Phenoxyethanol
- Phenyl Trimethicone
- Acetic Acid
- Arginine
- Trideceth-5
- Trideceth-10
- Polyquaternium-16
- Polyquaternium-6
- Polyaminopropyl Biguanide
- Limonene
- Linalool
- Benzyl Salicylate
- Benzyl Alcohol
- Amodimethicone
- Serine
- Butylphenyl Methylpropional
- Citronellol
- Laureth-23
- Laureth-4
- Glutamic Acid
- Hexyl Cinnamal
- Glycerin
- Glyceryl Linoleate
- Glyceryl Oleate
- Glyceryl Linoleate
- Parfum / Fragrance

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.
Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).
През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.
През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.
60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.
От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.
В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.
Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.
През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.
През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.
През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.
В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?
А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
- Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
- Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
- Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
- Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
- Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.
Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
- Разклатете добре преди нанасяне, за да активирате двуфазната формула на спрея.
- Нанасяйте с няколко впръсквания в основата на суха или мокра коса и нежно масажирайте скалпа, за да стимулирате микро циркулацията.
Рейтинг


![]() ![]() |
Други интересни предложения
![]() |
Elseve Arginine Resist X3 Double Elixir Двуфазен подхранващ спрей за тънка и слаба коса Loreal Paris |
Цена: 5.49 лв.
|

![]() |
Elseve Color-Vive Double Elixir Двуфазен спрей за боядисана и изсветлена коса Loreal Paris |
Цена: 5.49 лв.
|

![]() |
Elseve Oil Luxury Double Elixir Двуфазен подхранващ спрей за всеки тип коса Loreal Paris |
Цена: 5.49 лв.
|

![]() |
Elseve Dream Long Restoring Shampoo Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса Loreal Paris |
Цени: 4.99÷6.49 лв.
|

![]() |
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask Възстановяваща маска за дълга и увредена коса Loreal Paris |
Цена: 8.99 лв.
|

![]() |
Подаръчен комплект - Elseve Dream Long Шампоан и крем за дълга и увредена коса Loreal Paris |
Цена: 10.30 лв.
|

![]() |
Elseve Dream Long Detangling Conditioner Възстановяващ балсам за дълга увредена коса Loreal Paris |
Цена: 4.99 лв.
|

![]() |
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина Loreal Paris |
Цени: 4.99÷6.49 лв.
|

Мнения на посетители

Болеслава
Здравейте, употребих едно шише на този
Double Elixir. Косата ми е подхранена, не се накъсва, лесно се разресва и става блестяща. Много съм доволна и ще го ползвам вече постоянно. Поздрави.
Закупилите този продукт, купуват също
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
| ||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||
| ![]() |
|