store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Bourjois  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Bourjois    Bourjois 123 Perfect CC Cream - SPF 15 - Хидратиращ CC крем за лице за ра...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
31 Ivory
32 Light Beige
33 Rose Beige
34 Bronze
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Bourjois 123 Perfect CC Cream - SPF 15


Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен
Цена:  20.99 лв.
Избери нюанс на CC крема:
  • 20.99 лв.
    31 Ivory
  • 20.99 лв.
    32 Light Beige
  • 20.99 лв.
    33 Rose Beige
  • 20.99 лв.
    34 Bronze
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Този крем може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#177640
ВидКрем
Наличност
32 Light Beige
33 Rose Beige
34 Bronze
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
31 Ivory
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
31 Ivory
Възможна
Марка
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
31 Ivory
3052503573106
32 Light Beige
3052503573205
33 Rose Beige
3052503573304
34 Bronze
3052503573403
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
СлънцезащитаДа
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.00 / 12.40 / 2.20 cm
Тегло0.045 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Гледайки се в огледалото, забелязвате, че има несъвършенства по лицето Ви, кожата не е с равномерен тен и на места имате зачервявания. Въпреки това, не искате да "товарите" лицето си с безброй козметични средства само, за да прикриете недостатъците. Ето защо, от "Bourjois" създават иновативен CC крем. Той изпълнява 2 действия - изравнява тена, като прикрива несъвършенствата и се грижи за кожата, осигурявайки ѝ 24-часова хидратация. Съчетанието на три цветни коригиращи пигмента допринася за перфектен и равномерен тен. Формулата е обогатена с екстракти от бял чай, действащи витализиращо на кожата. Леката и немазна текстура на CC крема покрива лицето с нежен и грижовен воал. Кожата е оставена да "диша" и същевременно е защитена от вредните влияния на околната среда, благодарение на слънцезащитен фактор SPF 15. Тенът е изравнен и сияен без несъвършенаства.

Предимства:
  • кайсиеви пигменти прикриващи следите от умора
  • зелени пигменти против зачервявания
  • бели пигменти, заличаващи тъмни петна
  • лека немазна текстура
  • хидратация до 24 часа
  • слънцезащитен фактор - SPF 15
  • некомедонна формула, без масла, подходяща за всеки тип кожа

Проведен е тест с 33 жени, които са употребявали CC крема в продължение на 21 дни. 91% от тях установяват, че кожата им е с перфектен равномерен тен и придобива гладка повърхност с изискано излъчване.
  • Aqua (Water)
  • Caprylyl Methicone
  • Dimethicone
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Methyl Trimethicone
  • Peg-10 Dimethicone
  • Propanediol
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Saccharide Isomerate
  • Dimethicone / Vinyl Dimethicone Crosspolymer
  • Disteardimonium Hectorite
  • Phenoxyethanol
  • Sodium Chloride
  • BIS-PEG / PPG-14 / 14 Dimethicone
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Parfum (Fragrance)
  • Propylene Carbonate
  • Tocopheryl Acetate
  • Ethylhexylglycerin
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Panthenol
  • Silica
  • Aluminum Hydroxide
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Lysolecithin
  • Citric Acid
  • Sodium Citrate
  • Amyl Cinnamal
  • BHT
  • PEG / PPG-18 / 18 Dimethicone
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Pantolactone
  • Phenethyl Alcohol
  • Tocopherol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May Contain:
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • Mica
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • CI 77288 (Chromium Oxide Greens)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • При употребата на CC крем, бързото нанасяне често е най-ефективното и добро решение, тъй като формулата му попива бързо и лесно в кожата.
  • Нанесете малко количество на върха на пръстите си и нежно го разтрийте между тях - затоплянето на продукта го прави още по-лесен за приложение.
  • Започнете под очите и около носа, нанасяйки чрез малки кръгове и приближавайки се постепенно към челото.
  • Ако имате нужда от допълнително нанасяне, сложете още малко количество крем и разнесете.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 2 гласа 
За да оцените крема "Bourjois 123 Perfect CC Cream - SPF 15", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Catrice Volumizing Lip Balm - Червило и балсам за устни 2 в 1 - крем
Catrice Volumizing Lip Balm
Червило и балсам за устни 2 в 1

Catrice
Избор за цвят на балсама:
Цена:  9.20 лв.
Козметична чанта с дръжка - крем
Козметична чанта с дръжка
Inter-Vion
Избор за дизайн и размер:
Цени от:  10.30 лв.
Bourjois Sourcil Precision Eyebrow Pencil - Молив за вежди с четка - крем
Bourjois Sourcil Precision Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка

Bourjois
Избор за цвят на молива:
Цена:  10.10 лв.
Logona Herbal Hair Color - Био растителна боя за коса на прах - крем
Logona Herbal Hair Color
Био растителна боя за коса на прах

Logona
12 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  22.99 лв.
Молив за очи - Lavera Soft Eyeliner - крем
Молив за очи - Lavera Soft Eyeliner
Lavera
Избор за цвят на молива:
Цена:  11.90 лв.

Bourjois 123 Perfect CC Cream - SPF 15


Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  20.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Този крем може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#177640
ВидКрем
Наличност
32 Light Beige
33 Rose Beige
34 Bronze
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
31 Ivory
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
31 Ivory
Възможна
Марка
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
31 Ivory
3052503573106
32 Light Beige
3052503573205
33 Rose Beige
3052503573304
34 Bronze
3052503573403
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
СлънцезащитаДа
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.00 / 12.40 / 2.20 cm
Тегло0.045 kg
Цветове
31 Ivory
32 Light Beige
33 Rose Beige
34 Bronze
Описание
Гледайки се в огледалото, забелязвате, че има несъвършенства по лицето Ви, кожата не е с равномерен тен и на места имате зачервявания. Въпреки това, не искате да "товарите" лицето си с безброй козметични средства само, за да прикриете недостатъците. Ето защо, от "Bourjois" създават иновативен CC крем. Той изпълнява 2 действия - изравнява тена, като прикрива несъвършенствата и се грижи за кожата, осигурявайки ѝ 24-часова хидратация. Съчетанието на три цветни коригиращи пигмента допринася за перфектен и равномерен тен. Формулата е обогатена с екстракти от бял чай, действащи витализиращо на кожата. Леката и немазна текстура на CC крема покрива лицето с нежен и грижовен воал. Кожата е оставена да "диша" и същевременно е защитена от вредните влияния на околната среда, благодарение на слънцезащитен фактор SPF 15. Тенът е изравнен и сияен без несъвършенаства.

Предимства:
  • кайсиеви пигменти прикриващи следите от умора
  • зелени пигменти против зачервявания
  • бели пигменти, заличаващи тъмни петна
  • лека немазна текстура
  • хидратация до 24 часа
  • слънцезащитен фактор - SPF 15
  • некомедонна формула, без масла, подходяща за всеки тип кожа

Проведен е тест с 33 жени, които са употребявали CC крема в продължение на 21 дни. 91% от тях установяват, че кожата им е с перфектен равномерен тен и придобива гладка повърхност с изискано излъчване.
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • При употребата на CC крем, бързото нанасяне често е най-ефективното и добро решение, тъй като формулата му попива бързо и лесно в кожата.
  • Нанесете малко количество на върха на пръстите си и нежно го разтрийте между тях - затоплянето на продукта го прави още по-лесен за приложение.
  • Започнете под очите и около носа, нанасяйки чрез малки кръгове и приближавайки се постепенно към челото.
  • Ако имате нужда от допълнително нанасяне, сложете още малко количество крем и разнесете.
Други интересни предложения
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Lumene CC Color Correcting Cream 6 in 1 - SPF 20
Многофункционален CC крем за всеки тип кожа
Цена:  26.00 лв.
SO BiO Etic Mon Lait d'Anesse CC Cream
CC крем за лице с магарешко мляко от серията "Mon Lait d'Anesse"
Цена:  26.30 лв.
CC флуид 8 в 1
От серията "Logona Age Protection"
Цена:  68.99 лв.
Mixa Anti-Redness Soothing Care CC Cream - SPF 15
Успокояващ CC крем против зачервявания от серията "Anti-Redness"
Стандартна цена 14.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.59 лв.
CC крем - All-in-one
Със защитен фактор SPF 30
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.50 лв.
Bourjois Sourcil Precision Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка
Цена:  10.10 лв.
Bourjois Express Eye Make-Up Remover
Бифазен демакиант за очи
Цена:  9.60 лв.
Bourjois Color Boost Lip Crayon - SPF 15
Дълготрайно червило с гланцов блясък
Цена:  16.59 лв.
Bourjois City Radiance Skin Protecting Foundation - SPF 30
Хидратиращ фон дьо тен за сияйна кожа
Цена:  24.99 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly