store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Super Liner Superstar - Очна линия с плътен черен цвят от...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Super Liner Superstar


Очна линия с плътен черен цвят от серията "Super Liner"
Цена:  16.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 22-11-2018 г. или
Петък 23-11-2018 г.
Продукт#175347
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522992011
Категории
Разфасовка6 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.00 / 13.10 / 0.90 cm
Тегло0.006 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Перфектно очертан поглед с плътна линия и интензивен черен цвят!
Дори и да не сте професионален гримьор, с лекота можете да постигнете този ефект. Сигурно се питате как? Отговорът е в иновативната очна линия на "L'Oréal". Впечатлена от резултата, който осигурява продукта, прекрасната Дженифър Лопес (Jennifer Lopez) смята, че това е поглед, на който никой не би могъл да устои.

Очната линия от серията "Super Liner" е с божествен черен цвят. Текстурата е обогатена с пигменти, които осигуряват наситеност и дълбочина на нюанса. Формулата е обогатена с глицерин, който е с противовъзпалителни свойства и действа овлажняващо на кожата. Нанесен върху очите, продуктът не се разтича, размазва или избледнява през целия ден. Очната линия е с формата на писалка, която осигурява изключително прецизно нанасяне. Благодарение на своя супер фин и гъвкав апликатор, продуктът осигурява филигранно изписани очи. С едно движение на ръката ще създадете супер плътна тънка или дебела линия по Ваш вкус.

Очната линия е офталмологично тествана. Подходяща е и за използване от дамите с чувствителни очи.
  • Aqua / Water
  • Butylene Glycol
  • CI 77266 (Black 2)
  • Acrylates Copolymer
  • Glycerin
  • Beheneth-30
  • Sodium Laureth-11 Carboxylate
  • Phenoxyethanol
  • Laureth-10
  • Sodium Laureth-12 Sulfate
  • Alcohol
  • Polysorbate 80
  • Sodium Dehydroacetate
  • Potassium Sorbate
  • C11-15 Pareth-7
  • Caprylyl Glycol
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Предварително се уверете, че лицето Ви е чисто, като използвате избрания продукт за почистване.
  • Очертайте линията на окото.
  • Придържайте клепача опънат с едната ръка, а с другата започнете да нанасяте линията.
  • Започнете от вътрешния ъгъл на окото към външния.
  • Изчакайте да изсъхне.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените очната линия "L'Oreal Super Liner Superstar", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази очна линия, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват очната линия, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази очна линия, купуват също
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - очна линия
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.48 лв.
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss - Гланц за обемни устни с аромат на сладолед - очна линия
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss
Гланц за обемни устни с аромат на сладолед

Vivienne Sabo
Избор за цвят на гланца:
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - очна линия
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
13 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Essence Nail Art Magnetics - Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art" - очна линия
Essence Nail Art Magnetics
Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art"

Essence
Избор за номер на лака:
Стандартна цена 4.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -50%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.00 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - очна линия
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за нюанс на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - очна линия
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.

L'Oreal Super Liner Superstar


Очна линия с плътен черен цвят от серията "Super Liner"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  16.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази очна линия може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 22-11-2018 г. или
Петък 23-11-2018 г.
Продукт#175347
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522992011
Категории
Разфасовка6 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.00 / 13.10 / 0.90 cm
Тегло0.006 kg
Описание
Перфектно очертан поглед с плътна линия и интензивен черен цвят!
Дори и да не сте професионален гримьор, с лекота можете да постигнете този ефект. Сигурно се питате как? Отговорът е в иновативната очна линия на "L'Oréal". Впечатлена от резултата, който осигурява продукта, прекрасната Дженифър Лопес (Jennifer Lopez) смята, че това е поглед, на който никой не би могъл да устои.

Очната линия от серията "Super Liner" е с божествен черен цвят. Текстурата е обогатена с пигменти, които осигуряват наситеност и дълбочина на нюанса. Формулата е обогатена с глицерин, който е с противовъзпалителни свойства и действа овлажняващо на кожата. Нанесен върху очите, продуктът не се разтича, размазва или избледнява през целия ден. Очната линия е с формата на писалка, която осигурява изключително прецизно нанасяне. Благодарение на своя супер фин и гъвкав апликатор, продуктът осигурява филигранно изписани очи. С едно движение на ръката ще създадете супер плътна тънка или дебела линия по Ваш вкус.

Очната линия е офталмологично тествана. Подходяща е и за използване от дамите с чувствителни очи.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Предварително се уверете, че лицето Ви е чисто, като използвате избрания продукт за почистване.
  • Очертайте линията на окото.
  • Придържайте клепача опънат с едната ръка, а с другата започнете да нанасяте линията.
  • Започнете от вътрешния ъгъл на окото към външния.
  • Изчакайте да изсъхне.
Продукти от серията "L'Oreal Super Liner"
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper
Молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black
Гелообразна очна линия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.99 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия
Цена:  16.99 лв.
Декоративна козметика с глицерин
IsaDora Natural Matt Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за естествена визия
Цена:  45.00 лв.
Maybelline SuperStay 24H Photo Fix Foundation
Дълготраен фон дьо тен с фото финиш
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
IsaDora Liquid Lip Cream
Течно червило за устни
Цена:  28.00 лв.
Manhattan Insta Prime & Set Spray
Фиксиращ спрей и основа за грим 2 в 1
Цена:  18.30 лв.
Още декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Garnier Fructis Aloe Air-Dry Cream
Хидратиращ крем за коса без отмиване
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Orzene Beer Pure Detox Fragrance Conditioning Spray
Детоксикиращ спрей балсам без отмиване за всеки тип коса
Цена:  12.79 лв.
Orzene Beer Pure Detox Hair Mask All Hair Types
Детоксикираща маска за всеки тип коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Pure Detox Shampoo All Hair Types
Детоксикиращ шампоан за всеки тип коса
Цена:  7.39 лв.
Neobio Sensitive Shampoo
Шампоан за чувствителен скалп
Цена:  9.90 лв.
Още козметика за коса с глицерин
Още козметика за тяло с глицерин
Още козметика за лице с глицерин
Други интересни предложения
L'Oreal Tattoo Signature Liquid Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия
Цена:  17.99 лв.
Bell HypoAllergenic Tint Eyeliner Pen
Хипоалергенна дълготрайна очна линия от серията "HypoAllergenic"
Цена:  11.90 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precision Extravaganza Black Gold
Дълготрайна течна очна линия в цвят черно злато
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Super Liner Perfect Line
Водоустойчива очна линия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.99 лв.
L'Oreal Super Liner Brow Artist Shaper
Молив за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.80 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Super Liner Gel Intenza - Pure Black
Гелообразна очна линия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.99 лв.
L'Oreal Super Liner Ultra Precison
Дълготрайна течна очна линия
Цена:  16.99 лв.
Назад
Книжки за най-малките
Весели книжки за любознателните малчугани!
Торбички за подаръци
Красиви торбички за очакваните коледни подаръци.
Игри "Румикуб"
Осигурете си добро настроение и предизвикайте ума си!
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през ноември
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика за коса и тяло с 10% отстъпка.
Спечели кутия с изненади
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш кутия с изненади.
Промоция GOSH
Вземи сега грим за красиви вежди с 20% отстъпка.
Nivea Black & White Fashion Edition
Модна колекция дезодоранти
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
Rimmel Brow Shake
Пудра за вежди
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Спечели подарък от Essence
Beology на специална цена
Промоция Syoss