store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal False Lash Superstar Mascara - Спирал...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Четка на базата
Четка на спиралата
 

L'Oreal False Lash Superstar Mascara


Спирала и база за обемни мигли 2 в 1

Цена:  28.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#175317
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522833161
Категории
Разфасовка2 x 6.5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 15.80 / 1.50 cm
Тегло0.035 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Понякога само спирала не е достатъчна, за да осигурите на миглите си желания обем. Ето защо, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен продукт 2 в 1, който увеличава плътността и големината на миглите и прави погледа зашеметяващ.

"False Lash Superstar" комбинира уголемяваща база за мигли и черна спирала, чието съвместно действие придава на миглите невероятен обем. Основата за мигли изпълнява ролята на серум за плътност. Нейната бяла текстура обгръща всяко косъмче, оформя го и го уплътнява. Формулата на базата съдържа акациева смола и пантенол, които подхранват миглите и ги укрепват. Наличието на масло от шипка предотвратява загубата на мигли. Спиралата е втората стъпка от осигуряването на супер обем на миглите. Текстурата ѝ е с наситено черни пигменти, които не само придават интензивен цвят и загадъчност на погледа, а и издължават косъмчетата. Миглите придобиват обем и дължина. В спиралата също са вложени акациева смола и пантенол за допълнително подхранване. В състава има още и глицерин, който укрепва миглите и подобрява еластичността им.

"False Lash Superstar" е със специални четки, чиито влакна перфектно разделят миглите и ги повдигат. Четките придават изящна извивка на косъмчетата, която прави очите да изглеждат по-големи и очарователни. Дори и най-късите мигли ще бъдат покрити с текстурите на базата и спиралата.

Ако искате да пленявате околните с дълбок и съблазнителен поглед, то "False Lash Superstar" на "L'Oréal" е за Вас!
Основа:
  • Aqua / Water / Eau
  • Polybutene
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Cera Alba / Beeswax / Cire Dabeille
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax / Cire De Carnauba
  • Steareth-2
  • Cetyl Alcohol
  • Alcohol Denat.
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal / Acacia Senegal Gum
  • Panthenol
  • Ethylenediamine / Stearyl Dimer Dilinoleate Copolymer
  • Caprylyl Glycol
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Disodium EDTA
  • BHT
  • Rosa Canina Fruit Oil
Спирала:
  • Aqua / Water / Eau
  • Paraffin
  • Ethylene / Acrylic Acid Copolymer
  • Steareth-20
  • Cera Alba / Beeswax / Cire Dabeille
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax / Cire De Carnauba
  • Acacia Senegal / Acacia Senegal Gum
  • Alcohol Denat.
  • Butylene Glycol
  • Steareth-2
  • Glycerin
  • Cetyl Alcohol
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • Panthenol
  • Sodium Polymethacrylate
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Sodium Dehydroacetate
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Disodium EDTA
  • Rayon
  • Nylon-6
  • Polyquaternium-10
  • Silica
  • Triethoxycaprylylsilane
  • May Contain:
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • Mica
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете с нанасянето на основата за мигли.
  • Нанесете първо върху горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • След това нанесете спиралата по същия начин.
Рейтинг
Рейтинг: 6.75 / 4 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal False Lash Superstar Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Nivea Fresh Cherry Anti-Perspirant - Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на череша - продукт
Nivea Fresh Cherry Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на череша

Nivea
Стандартна цена 5.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.49 лв.
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - продукт
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула - С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml - продукт
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml

Bulgarian Rose
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - продукт
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - продукт
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Антибактериален гел за ръце - Чисто Актив - С 64% спирт, в разфасовка от 65 ml - продукт
Антибактериален гел за ръце - Чисто Актив
С 64% спирт, в разфасовка от 65 ml

Чисто
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
L'Oreal Rouge Signature - Течно червило с матов ефект - продукт
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.59 лв.
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick - Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible" - продукт
L'Oreal Infaillible Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick
Червило с матов ефект и вкусен аромат на сладък макарон от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - продукт
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo - Шампоан за суха и крехка коса - продукт
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
L'Oreal Infaillible More Than Concealer - Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible" - продукт
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.99 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color - Трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam - Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert" - продукт
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Event Baby Wipes with Calendula - Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby" - продукт
Event Baby Wipes with Calendula
Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby"

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
Pom Pon Eyes & Face All Skin Types - Мокри кърпички за дегримиране за всеки тип кожа в опаковка от 20 броя - продукт
Pom Pon Eyes & Face All Skin Types
Мокри кърпички за дегримиране за всеки тип кожа в опаковка от 20 броя

Pom Pon
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
L'Oreal Rouge Signature Briliant - Течно червило с блестящ ефект - продукт
L'Oreal Rouge Signature Briliant
Течно червило с блестящ ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Цена:  21.59 лв.
L'Oreal Brow Artist Skinny Definer - Ултра тънък водоустойчив молив за вежди с четка - продукт
L'Oreal Brow Artist Skinny Definer
Ултра тънък водоустойчив молив за вежди с четка

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже - продукт
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.

L'Oreal False Lash Superstar Mascara


Спирала и база за обемни мигли 2 в 1

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  28.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#175317
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522833161
Категории
Разфасовка2 x 6.5 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 15.80 / 1.50 cm
Тегло0.035 kg
Още снимки на този продукт
Четка на базата
Четка на спиралата
Описание
Понякога само спирала не е достатъчна, за да осигурите на миглите си желания обем. Ето защо, специалистите от "L'Oréal" създават иновативен продукт 2 в 1, който увеличава плътността и големината на миглите и прави погледа зашеметяващ.

"False Lash Superstar" комбинира уголемяваща база за мигли и черна спирала, чието съвместно действие придава на миглите невероятен обем. Основата за мигли изпълнява ролята на серум за плътност. Нейната бяла текстура обгръща всяко косъмче, оформя го и го уплътнява. Формулата на базата съдържа акациева смола и пантенол, които подхранват миглите и ги укрепват. Наличието на масло от шипка предотвратява загубата на мигли. Спиралата е втората стъпка от осигуряването на супер обем на миглите. Текстурата ѝ е с наситено черни пигменти, които не само придават интензивен цвят и загадъчност на погледа, а и издължават косъмчетата. Миглите придобиват обем и дължина. В спиралата също са вложени акациева смола и пантенол за допълнително подхранване. В състава има още и глицерин, който укрепва миглите и подобрява еластичността им.

"False Lash Superstar" е със специални четки, чиито влакна перфектно разделят миглите и ги повдигат. Четките придават изящна извивка на косъмчетата, която прави очите да изглеждат по-големи и очарователни. Дори и най-късите мигли ще бъдат покрити с текстурите на базата и спиралата.

Ако искате да пленявате околните с дълбок и съблазнителен поглед, то "False Lash Superstar" на "L'Oréal" е за Вас!
Състав
Основа:
  • Aqua / Water / Eau
  • Polybutene
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Cera Alba / Beeswax / Cire Dabeille
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax / Cire De Carnauba
  • Steareth-2
  • Cetyl Alcohol
  • Alcohol Denat.
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal / Acacia Senegal Gum
  • Panthenol
  • Ethylenediamine / Stearyl Dimer Dilinoleate Copolymer
  • Caprylyl Glycol
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Disodium EDTA
  • BHT
  • Rosa Canina Fruit Oil
Спирала:
  • Aqua / Water / Eau
  • Paraffin
  • Ethylene / Acrylic Acid Copolymer
  • Steareth-20
  • Cera Alba / Beeswax / Cire Dabeille
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax / Cire De Carnauba
  • Acacia Senegal / Acacia Senegal Gum
  • Alcohol Denat.
  • Butylene Glycol
  • Steareth-2
  • Glycerin
  • Cetyl Alcohol
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • Panthenol
  • Sodium Polymethacrylate
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Sodium Dehydroacetate
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Disodium EDTA
  • Rayon
  • Nylon-6
  • Polyquaternium-10
  • Silica
  • Triethoxycaprylylsilane
  • May Contain:
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • Mica
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Започнете с нанасянето на основата за мигли.
  • Нанесете първо върху горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • След това нанесете спиралата по същия начин.
Декоративна козметика с шипки
Още декоративна козметика с шипки
Декоративна козметика с витамин B5
Bell Big Volume Ultra Lashes Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.40 лв.
Bell XXLashes Long & Volume Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.20 лв.
Bell XXLashes Curl & Volume Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.80 лв.
Bell So Long Mascara Never Ending Lashes
Спирала за дълги мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.90 лв.
Bell Black Show Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.40 лв.
Maybelline Brow eXtensions Fiber Pomade Crayon
Гел помада за вежди с фибри
Цена:  19.49 лв.
Pretty by Flormar Stick Concealer
Стик коректор за лице
Цена:  5.70 лв.
Pretty by Flormar Cover Up Liquid Concealer
Течен коректор за лице
Цена:  5.50 лв.
Pretty by Flormar Curling Mascara
Спирала за извити мигли
Цена:  4.80 лв.
Catrice Lashes To Kill Sexy Volume Mascara
Спирала за обем
Цена:  8.19 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara
Спирала за мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.09 лв.
Lumene Nordic Chic CC Concealer
CC коректор за лице против зачервявания от серията "Nordic Chic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.00 лв.
Bourjois Healthy Mix Primer
Основа за грим с лека покривност и анти-умора ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.79 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Aura Fix Me Make Up Fixing Spray
Спрей фиксатор за грим
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.49 лв.
Bourjois Silk Edition Compact Powder
Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  24.99 лв.
Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Mascara
Дълготрайна спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.69 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Mascara
Спирала за мигли с 5 действия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.89 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
L'Oreal Bambi Eye False Lash Mascara Extra Black
Спирала за извити и повдигнати мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
Max Factor Miracle Touch Skin Perfecting Foundation - SPF 30
Фон дьо тен с високо покритие от серията "Miracle"
Цена:  23.49 лв.
Max Factor Radiant Lift Foundation - SPF 30
Дълготраен фон дьо тен
Цена:  26.79 лв.
Още декоративна козметика с витамин B5
Декоративна козметика с глицерин
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.50 лв.
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.49 лв.
IsaDora Velvet Touch Compact Powder
Компактна пудра за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.00 лв.
Aura Cover Me Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.39 лв.
Artdeco Perfect Tient Foundation
Фон дьо тен със средна до висока покривност
Цена:  36.90 лв.
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Цена:  20.19 лв.
L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel
Дълготраен гел за вежди
Цена:  26.99 лв.
Bourjois Satin Edition 24h Eyeshadow
Течни сенки за очи със сатенен ефект
Цена:  17.59 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
IsaDora Natural Matt Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за естествена визия
Цена:  45.00 лв.
IsaDora Liquid Lip Cream
Течно червило за устни
Цена:  28.00 лв.
Manhattan Insta Prime & Set Spray
Фиксиращ спрей и основа за грим 2 в 1
Цена:  18.30 лв.
Bourjois Rouge Laque Liquid Lipstick
Течно червило за устни
Цена:  20.69 лв.
Bell HypoAllergenic Mat & Smooth Make-Up Base
Хипоалергенна матираща и изглаждаща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  16.40 лв.
Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin Make Up
Хидратиращ фон дьо тен
Цена:  11.30 лв.
Bell HypoAllergenic Tint Eyeliner Pen
Хипоалергенна дълготрайна очна линия от серията "HypoAllergenic"
Цена:  11.90 лв.
Revlon ColorStay Blemish Concealer
Коректор за лице от серията "ColorStay"
Цена:  20.89 лв.
Омекотяващи соли за маникюр
От серията "SNB Linden Flavour"
Цена:  8.40 лв.
SNB Cuticle Remover Gel
Гел за премахване на кожички
Цени от:  4.80 лв.
Заздравител за нокти, основа и топ лак - 3 в 1
Цена:  11.90 лв.
Essence BB Cream All-In-One
BB крем за изравняване на тена
Цена:  8.80 лв.
Blistex Protect Plus - SPF 30
Защитен балсам за устни
Цена:  4.99 лв.
Blistex Lip Relief Cream - SPF 10
Балсам за облекчаване на напукани и болезнени устни
Цена:  4.99 лв.
Още декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Tresemme Collagen + Fullness Thickening Balm
Уплътняващ балсам за фина коса без отмиване от серията "Collagen + Fullness"
Цена:  7.69 лв.
Tresemme Collagen + Fullness Conditioner
Балсам за фина коса от серията "Collagen + Fullness"
Цена:  8.69 лв.
Tresemme Collagen + Fullness Shampoo
Шампоан за фина коса от серията "Collagen + Fullness"
Цена:  8.69 лв.
Tresemme Colour Shineplex Shampoo
Шампоан за боядисана коса от серията "Colour Shineplex"
Цена:  8.69 лв.
Spa Master Professional Fix Line Root & Texture Hair Styling Spray
Стилизиращ термозащитен спрей за коса
Цена:  7.30 лв.
Spa Master Professional Color Lock Hair Concentrate
Концентрат за боядисана коса
Цена:  2.20 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса
Цена:  7.90 лв.
Syoss Pure Smooth Lighweight Tratament
Олекотена изглаждаща маска за нормална към плътна коса
Цена:  7.99 лв.
Biopoint 100% Volume Volumizing Shampoo
Шампоан за обем на тънка коса от серията "100% Volume"
Цена:  17.10 лв.
Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Цена:  6.80 лв.
Green People Olive & Mandarin Clarifying Vitamin Shampoo
Дълбоко почистващ и ревитализиращ био шампоан за суха и безжизнена коса
Цена:  29.40 лв.
Green People Aloe Vera & Lavender Daily Shampoo
Био шампоан с алое вера и аромат на лавандула
Цена:  29.40 лв.
Schauma Fresh Matcha Conditioner
Балсам за коса с мазни корени и сухи краища
Цена:  4.89 лв.
Schauma Fresh Matcha Shampoo
Шампоан за коса с мазни корени и сухи краища
Цена:  5.59 лв.
Nivea Volume Styling Primer
Стилизиращ праймър за коса за обем
Цена:  7.99 лв.
Nivea Straight Styling Primer
Стилизиращ праймър за права коса
Цена:  7.99 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.85 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Shampoo
Био шампоан без аромат за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  12.35 лв.
Schwarzkopf Live Silver Shampoo Yellow Neutralizer
Шампоан за неутрализиране на жълти оттенъци за руса, сива или бяла коса
Цена:  9.49 лв.
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Цена:  6.50 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Цена:  6.50 лв.
STR8 Energy Rush Invigorating Shower Gel 3 in 1
Енергизиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Цена:  6.50 лв.
Още козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Mixa Very Pure Micellar Water
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  8.99 лв.
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
С 65% спирт, в разфасовка от 290 ml
Цена:  13.90 лв.
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml
Цена:  5.00 лв.
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Цена:  15.30 лв.
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
Цена:  0.60 лв.
Maternea Cooling & Relaxing Gel For Legs
Успокояващ и охлаждащ гел за крака
Цена:  7.60 лв.
Глицеринов крем за ръце - Класическа формула
От серията "Работливи ръце"
Цена:  2.10 лв.
Глицеринов крем за ръце с лека формула
За нормална и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  1.79 лв.
Глицеринов крем с интензивна формула
За напукана и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  2.10 лв.
Diet Esthetic Body 10 Stretch Marks Cream
Крем за премахване на стрии и белези от серията "Body 10"
Цена:  36.90 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Цена:  15.90 лв.
Speick Natural Soap
Натурален тоалетен сапун от серията "Natural"
Цена:  6.30 лв.
Sebamed Anti-Stretch Mark Cream
Крем против стрии от серията "Sensitive Skin"
Цена:  34.50 лв.
Антибактериален течен сапун за ръце
От серията "Urtekram Nordic Birch"
Цена:  15.90 лв.
Acorelle Soothing Body Mist Exquisite Vanilla
Спрей за тяло с успокояващ ефект от серията "Les Sensorielles"
Цена:  23.90 лв.
Yardley English Rose Deodorising Body Fragrance
Дезодорант с аромат на английска роза от серията "English Rose"
Цена:  5.90 лв.
Green People Olive & Mandarin Clarifying Vitamin Shower Gel
Био душ гел с масло от маслина и аромат на мандарина
Цена:  29.40 лв.
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Цена:  6.49 лв.
Urtekram Morning Haze Hand Soap
Био течен сапун за ръце от серията "Morning Haze"
Цена:  14.85 лв.
BABE Hydra-Calm Body Milk
Хидратиращо мляко за тяло за чувствителна кожа
Цена:  27.20 лв.
Urtekram No Perfume Nourishing Soap Bar
Подхранващ био сапун без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  4.65 лв.
Urtekram No Perfume Nourishing Body Lotion
Подхранващ био лосион за тяло без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  15.85 лв.
Urtekram Morning Haze Body Lotion
Био лосион за тяло от серията "Morning Haze"
Цена:  18.15 лв.
Urtekram Morning Haze Shower Gel
Био душ гел от серията "Morning Haze"
Цена:  13.85 лв.
Още козметика за тяло с глицерин
Козметика за лице с глицерин
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за коса с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Други интересни предложения
L'Oreal Lash Paradise Mascara Intense Black
Спирала за обемни и дълги мигли в интензивен черен цвят
Цена:  25.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara
Спирала за мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
L'Oreal Bambi Eye False Lash Mascara Extra Black
Спирала за извити и повдигнати мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Paris Electric Night Face & Body Luminizer
Течен хайлайтър за лице и тяло
Цена:  19.90 лв.
Овлажняващ и подхранващ течен сапун за коса и тяло
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Цени от:  15.50 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Трайна боя за коса
Дамски парфюм
Цветна спирала за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги