store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Brow Satin Duo Liner - Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на този молив
Восъчен молив
Запълваща пудра
 
Цветове
01 Dark Blond
02 Medium brown
04 Dark Brown
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Brow Satin Duo Liner


Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в 1
Цена:  12.49 лв.
Избери цвят на молива:
  • 12.49 лв.
    01 Dark Blond
  • 12.49 лв.
    02 Medium brown
  • 12.49 лв.
    04 Dark Brown
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този молив може да бъде доставен в:
Понеделник 29-05-2017 г. или
Вторник 30-05-2017 г.
Продукт#174788
ТипМолив
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
01 Dark Blond
3600531087371
02 Medium brown
3600531087388
04 Dark Brown
3600531087401
Категории
Разфасовка0.61 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката0.80 / 12.50 / 0.80 cm
Тегло0.006 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Не всяка дама може да се похвали с плътни и добре оформени вежди. Ако сте от тези жени, то козметолозите от "Maybelline" имат решение на Вашия проблем. "Brow Satin Duo" е иновация в декоративната козметика. Продуктът съчетава в себе си восъчен молив в единия край и запълваща пудра в другия, които ще помогнат на веждите Ви да изглеждат перфектни и с естествен вид. С "Brow Satin Duo" ще постигнете наистина удовлетворителни резултати и ще изглеждате зашеметяващо в очите на другите.

Продуктът на "Maybelline" се нанася изключително лесно благодарение на своята форма - писалка. Нужни са само две стъпки, за да направите веждите си такива, каквито искате да бъдат. За очертаване и оформяне на веждите е предвиден моливът, който е с гелообразна текстура, плъзгаща се с лекота по кожата. Той е автоматичен и се подостря със завъртане. Формулата му е богата на рициновото масло, което има успокояващо действие и поддържа гладката консистенция на молива, защото има способността да издържа изключително много на високи и ниски температури. За запълване, добавяне на матов финиш и естествено излъчване на веждите е предназначена пудрата. Тя се поставя с подострен апликатор, прикрепен в края на продукта. Зареждането на апликатора с пудра става автоматично. Всеки път при поставянето на капачката върху апликатора, той се прибира леко на вътре и му се добавя ново количество пудра за нанасяне.
"Brow Satin Duo" е дълготраен и осигурява перфектно оформени, плътни вежди с естествен вид.

Продуктът съчетава 0.11 g молив и 0.5 g пудра.
Молив:
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • C10-18 Triglycerides
  • Ozokerite
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnaubawax
  • Ricinus Communis Oil / Castor Seed Oil
  • Sorbitan Tristearate
  • Talc
  • Lecithin
  • Tocopherol
  • Glyceryl Stearate
  • Ascorbylpalmitate
  • Glyceryl Oleate
  • Citric Acid
  • May Contain:
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • Mica
    • CI 75470 (Carmine)
Пудра:
  • Neopentyl Glycoldicaprylate / Dicaprate
  • Octyldodecanol
  • Silica
  • Dicalcium Phosphate
  • Polyethylene
  • Dimethicone
  • Synthetic Wax
  • Talc
  • Caprylic / Caprictriglyceride
  • Sorbitan Isostearate
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Ethylene / Methacrylate Copolymer
  • Stearalkoniumhectorite
  • Lecithin
  • Propylene Carbonate
  • Isopropyl Titanium Triisostearate
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Citric Acid
  • May Contain:
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • Mica
    • CI 77007 (Ultramarines)
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Подчертайте и оформете веждите си с молива, като го нанасяте с къси и леки движения.
  • Попълнете веждите с пудрата и следвайте естествената им форма.
Рейтинг
За да оцените молива "Maybelline Brow Satin Duo Liner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този молив, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват молива, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този молив, купуват също

Maybelline Brow Satin Duo Liner


Дълготраен молив и пудра за вежди 2 в 1
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.49
Продукт#174788
ТипМолив
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
01 Dark Blond
3600531087371
02 Medium brown
3600531087388
04 Dark Brown
3600531087401
Категории
Разфасовка0.61 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката0.80 / 12.50 / 0.80 cm
Тегло0.006 kg
Още снимки на този молив
Восъчен молив
Запълваща пудра
Цветове
01 Dark Blond
02 Medium brown
04 Dark Brown
Описание
Не всяка дама може да се похвали с плътни и добре оформени вежди. Ако сте от тези жени, то козметолозите от "Maybelline" имат решение на Вашия проблем. "Brow Satin Duo" е иновация в декоративната козметика. Продуктът съчетава в себе си восъчен молив в единия край и запълваща пудра в другия, които ще помогнат на веждите Ви да изглеждат перфектни и с естествен вид. С "Brow Satin Duo" ще постигнете наистина удовлетворителни резултати и ще изглеждате зашеметяващо в очите на другите.

Продуктът на "Maybelline" се нанася изключително лесно благодарение на своята форма - писалка. Нужни са само две стъпки, за да направите веждите си такива, каквито искате да бъдат. За очертаване и оформяне на веждите е предвиден моливът, който е с гелообразна текстура, плъзгаща се с лекота по кожата. Той е автоматичен и се подостря със завъртане. Формулата му е богата на рициновото масло, което има успокояващо действие и поддържа гладката консистенция на молива, защото има способността да издържа изключително много на високи и ниски температури. За запълване, добавяне на матов финиш и естествено излъчване на веждите е предназначена пудрата. Тя се поставя с подострен апликатор, прикрепен в края на продукта. Зареждането на апликатора с пудра става автоматично. Всеки път при поставянето на капачката върху апликатора, той се прибира леко на вътре и му се добавя ново количество пудра за нанасяне.
"Brow Satin Duo" е дълготраен и осигурява перфектно оформени, плътни вежди с естествен вид.

Продуктът съчетава 0.11 g молив и 0.5 g пудра.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Подчертайте и оформете веждите си с молива, като го нанасяте с къси и леки движения.
  • Попълнете веждите с пудрата и следвайте естествената им форма.
Още декоративна козметика с рициново масло
Още козметика за лице с рициново масло
Още козметика за коса с рициново масло
Още козметика за тяло с рициново масло
Назад
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Спечели подарък от "Titania"
Купи продукт от серията "Foot Care" и учатваш в томбола за награда.
Промоция "All Nature"
Подбрана гама козметика за лице на промоцени през май.
Промоция "Barbara Hofmann"
Четки и апликатори за грим с 20% отстъпка през месец май.
Спечели подарък от "Garnier"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда.
Влез във форма за лятото!
Наближава лятото - плаж, бански и ... време е да влезеш във форма!
Manhattan Moisture Renew Lipstick
Хидратиращо червило с комплекс от витамини
Bonilash
Ива Дойчинова прие 6-седмичното предизвикателство
Плати с Мастъркард и вземи 10% отстъпка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!