Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Nivea Fresh Comfort...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Fresh Comfort Deodorant


Дамски дезодорант с масло от авокадо

Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#172578
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер80055
EAN9005800250328
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Освежаващо и комфортно усещане, което ще ви съпътства за дълго - това ви предлага дезодорантът "Fresh Comfort" от "Nivea". Той е с елегантен и чист аромат и осигурява 48-часова защита от поява на неприятна миризма. Освен това е грижовен към кожата, което се дължи на формулата му, обогатена с масло от авокадо и морски екстракти. Маслото поддържа деликатната кожа на подмишниците добре хидратирана и мека, докато морските екстракти я подхранват с ценни микроелементи.
Дезодорантът не съдържа алуминиеви соли, оцветители и консерванти и е с дерматологично доказана съвместимост с кожата.
  • Butane
  • Alcohol Denat.
  • Isobutane
  • Propane
  • Parfum
  • Octenidine HCI
  • Ethylhexylglycerin
  • Maris Limus Extract
  • Ostrea Schell Extract
  • Persea Gratissima Oil
  • Octyldodecanol
  • Aqua
  • Propylene Glycol
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Citral
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете преди употреба.
  • Пръскайте от разстояние поне 15 cm.
  • Не нанасяйте върху разранена или раздразнена кожа.
  • Изчакайте да изсъхне преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 2 гласа 
За да оцените дезодоранта "Nivea Fresh Comfort Deodorant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream - Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа - дезодорант
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Day Care 55+ - Регенериращ дневен крем за лице против бръчки - дезодорант
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Day Care 55+
Регенериращ дневен крем за лице против бръчки

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.29 лв.
Nivea Love Outdoors Shower Gel - Душ гел с аромат на лимонена трева - дезодорант
Nivea Love Outdoors Shower Gel
Душ гел с аромат на лимонена трева

Nivea
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Nivea Love Sunshine Shower Gel - Душ гел с летен аромат - дезодорант
Nivea Love Sunshine Shower Gel
Душ гел с летен аромат

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Fresh Natural Deodorant - Дамски дезодорант с морски екстракти - дезодорант
Nivea Fresh Natural Deodorant
Дамски дезодорант с морски екстракти

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Fresh Energy Anti-Perspirant - Дамски дезодорант с лимонена трева - дезодорант
Nivea Fresh Energy Anti-Perspirant
Дамски дезодорант с лимонена трева

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Wet'n'Wild Cover Аll Stick - Стик коректор от серията "Cover All" - дезодорант
Wet'n'Wild Cover Аll Stick
Стик коректор от серията "Cover All"

Wet'n'Wild
Избор за цвят на коректора:
Цена:  5.90 лв.
Nivea Fresh Flower Deodorant - Дамски спрей дезодорант с цветен аромат - дезодорант
Nivea Fresh Flower Deodorant
Дамски спрей дезодорант с цветен аромат

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls - Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour" - дезодорант
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.89 лв.

Nivea Fresh Comfort Deodorant


Дамски дезодорант с масло от авокадо

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Сряда 24-07-2019 г. или
Четвъртък 25-07-2019 г.
Продукт#172578
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер80055
EAN9005800250328
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 16.70 / 4.40 cm
Тегло0.129 kg
Описание
Освежаващо и комфортно усещане, което ще ви съпътства за дълго - това ви предлага дезодорантът "Fresh Comfort" от "Nivea". Той е с елегантен и чист аромат и осигурява 48-часова защита от поява на неприятна миризма. Освен това е грижовен към кожата, което се дължи на формулата му, обогатена с масло от авокадо и морски екстракти. Маслото поддържа деликатната кожа на подмишниците добре хидратирана и мека, докато морските екстракти я подхранват с ценни микроелементи.
Дезодорантът не съдържа алуминиеви соли, оцветители и консерванти и е с дерматологично доказана съвместимост с кожата.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете преди употреба.
  • Пръскайте от разстояние поне 15 cm.
  • Не нанасяйте върху разранена или раздразнена кожа.
  • Изчакайте да изсъхне преди да се облечете.
Козметика за тяло с авокадо
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Lavera Sensitive Sun Cream - SPF 30
Слънцезащитен крем за тяло за чувствителна кожа
Стандартна цена 32.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  25.75 лв.
Nature Box Avocado Oil Shower Gel
Душ гел с масло от авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Scrub
Скраб за тяло с авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.29 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.50 лв.
Крем за ръце и нокти - Balsam
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.99 лв.
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Nivea Sun After Sun Moisture Lotion
Хидратиращ лосион за след слънце с алое вера от серията "Sun"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.40 лв.
Skin Blossom Rose Geranium Hand Cream
Защитен крем за ръце
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
Nacomi Smoothing & Brightening Face Scrub
Изглаждащ и озаряващ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  29.99 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  24.99 лв.
IDC Institute Pure Vegan
Подаръчен комплект с козметика за баня
Цена:  14.99 лв.
Treaclemoon Sugared Grapefruit Sunrise
Лосион за тяло с аромат на грейпфрут
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nature Box Avocado Oil
Душ гел и лосион за тяло
Цена:  19.99 лв.
Nivea Splashy Lime Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с цитрусов аромат
Цена:  5.65 лв.
Nature Box Avocado Oil Body Butter
Масло за тяло с авокадо
Цена:  11.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от авокадо
Цена:  11.99 лв.
Nivea Fabulous Flower Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Цена:  5.65 лв.
Palmolive Aroma Sensations Just Fabulous
Душ гел с масло от авокадо и екстракт от ирис
Цена:  5.40 лв.
Nivea Orange Blossom & Avocado Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от авокадо и аромат на портокалов цвят
Цена:  8.29 лв.
Още козметика за тяло с авокадо
Декоративна козметика с авокадо
Catrice Lip Cushion
Гланц за устни с мек апликатор
Цена:  10.19 лв.
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Дълготрайно течно матово червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.30 лв.
Elea Skin Care BB Cream
Хидратиращ BB крем за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.20 лв.
Подхранващо олио за нокти
От серията "Swiss recipe"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.60 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Цена:  4.39 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Цена:  4.39 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  4.39 лв.
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.89 лв.
Manhattan Base Coat 5 in 1
Бързосъхнеща база за нокти
Цена:  8.90 лв.
Revlon Super Lustrous Lipstick
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Цена:  11.49 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Golden Rose Nail Expert Beauty Oil Nail & Cuticle
Олио за нокти и кутикули от серията "Nail Expert"
Цена:  4.40 лв.
Elea Professional Colour & Care
Кремообразен изсветлител за коса
Цена:  4.50 лв.
Nivea Cherry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на череша
Цена:  4.39 лв.
Гел за премахване на кожички
От серията "Swiss recipe"
Цена:  5.60 лв.
Nail Nurse - Nail Base and Top Coat
Мултифункционална основа и топ лак
Цена:  7.70 лв.
Още декоративна козметика с авокадо
Козметика за коса с авокадо
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Nature Box Avocado Oil Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Secret Repair Cream
Възстановяващ крем за коса с масло от авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Shampoo
Възстановяващ шампоан с масло от авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Lavera Basis Sensitiv Moisture & Care Conditioner
Балсам за суха коса и чувствителен скалп от серията "Basis Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Madara Nourish & Repair Conditioner
Балсам за суха и увредена коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.50 лв.
Garnier Fructis Oil Repair Mask
Маска за суха и увредена коса с комплекс от 3 масла
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.69 лв.
HerbOlive Hair Repair Mask Olive Oil & Avocado
Възстановяваща маска за коса с масла от маслина и авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.60 лв.
Nature Box Avocado Oil Mask
Възстановяващ маска за суха и увредена коса с масло от авокадо
Цена:  9.99 лв.
Nacomi Regenerating Hair Mask
Възстановявяща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Regenerating Hair Conditioner
Възстановявящ балсам за крехка и суха коса
Цена:  12.90 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Oil Care Hair Mask
Подхранваща маска за много суха и увредена коса
Цена:  2.40 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Oil Care Conditioner
Подхранващ балсам за много суха и увредена коса
Цена:  2.40 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Oil Care Shampoo
Подхранващ шампоан за много суха и увредена коса
Цена:  2.40 лв.
Elea Oils & Care Hair Toner
Безцветен тонер-гланц за блестяща коса
Цена:  3.20 лв.
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Цена:  6.50 лв.
Black Sea Stars Vitality Conditioner
Балсам за коса за обем и блясък от серията "Vitality"
Цена:  9.90 лв.
Nacomi Avocado Oil Hair Shampoo
Шампоан за коса с масло от авокадо и кератин
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Avocado Oil Serum
Серум за коса със сухи краища с масло от авокадо
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Avocado Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с масло от авокадо и кератин
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Avocado Oil Hair Mask
Маска за коса с масло от авокадо и кератин
Цена:  19.80 лв.
Lavera Repair & Care Conditioner
Балсам за суха и увредена коса
Цена:  11.90 лв.
Lavera Colour & Shine Conditioner
Балсам за боядисана коса
Цена:  11.90 лв.
Още козметика за коса с авокадо
Козметика за лице с авокадо
Black Sea Stars Cool Nymph Eye Contour Cream
Освежаващ околоочен крем от серията "Cool Nymph"
Цена:  21.60 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Цена:  22.70 лв.
Крем за околоочен контур с розова вода и Q10
От серията "Rose"
Цена:  8.70 лв.
LeReel 24h Hydration with Snail Extract
Регенериращ и хидратиращ крем за лице с екстракт от охлюви
Цена:  46.80 лв.
Nivea Sun Protect Caring Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Sun"
Цена:  5.20 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Intensive Eye Contour Serum
Интензивен околоочен серум от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  11.80 лв.
Lumene Klassikko Anti-Age Smoothing Eye Cream
Изглаждащ околоочен крем против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  26.00 лв.
Eveline Age Therapist 55+ Intensely Lifting Anti-wrinkle Cream-serum
Дневен и нощен крем-серум против бръчки от серията "Age Therapist"
Цена:  13.70 лв.
Eveline Age Therapist 45+ Intensely Firming Anti-wrinkle Cream-serum
Дневен и нощен крем-серум против бръчки от серията "Age Therapist"
Цена:  13.70 лв.
Skin Doctors pH Balancing Cleanser
Балансиращ гел за почистване на лице
Цена:  27.40 лв.
Nacomi Nourishing Face & Lip Scrub - Chocolate
Подхранващ ексфолиант за лице и устни с аромат на шоколад
Цена:  14.90 лв.
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго
Цена:  4.39 лв.
Collistar Natura Precious Essence-Oil
Възстановяващо олио за лице с авокадо от серията "Natura"
Цена:  85.00 лв.
Philab Correct Nourishing & Restoring Night Cream
Подхранващ и възстановяващ нощен крем за лице от серията "Correct"
Цена:  198.00 лв.
Philab Prevent Cellular Energising Facial Mask
Клетъчно енергизираща маска за лице от серията "Prevent"
Цена:  161.00 лв.
Philab Prevent First Lines Prevention Cream
Крем за лице против първи бръчки и фини линии от серията "Prevent"
Цена:  180.00 лв.
Philab Protect Extra Moisturising & Anti-pollution Cream - SPF 25
Защитен и силно хидратиращ дневен крем за лице за суха кожа от серията "Protect"
Цена:  186.00 лв.
Philab Cleanse Detoxifying Cleansing Milk
Детоксикиращо почистващо мляко за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Цена:  99.90 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  29.00 лв.
Lumene Sisu Deep Clean Purifying Cleansing Oil
Почистващо олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  42.90 лв.
Lumene Sisu Recover & Protect Facial Oil
Възстановяващо защитно олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  78.00 лв.
Lumene Hehku Eternally Radiant Nourishing Night Oil
Подхранващо нощно олио против бръчки от серията "Hehku"
Цена:  78.00 лв.
Fleurance Nature Extreme Nutrition Care
Интензивно подхранващ крем за лице за суха кожа
Цена:  32.60 лв.
Afrodita Cosmetics MA3GENIX Rejuvenating Concentrate
Подмладяващ концентрат за лице
Цена:  31.50 лв.
Още козметика за лице с авокадо
Други интересни предложения
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Elea Skin Care BB Cream
Хидратиращ BB крем за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.20 лв.
Nivea Men Dry Impact Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Dry Impact"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Fresh Comfort Deodorant Roll-On
Дамски ролон дезодорант с масло от авокадо
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Fresh Natural Deodorant
Дамски дезодорант с морски екстракти
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Stress Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Double Effect Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Eveline Extra Soft Nourishing Face and Body Cream
Подхранващ крем за всеки тип кожа за лице и тяло от серията "Extra Soft"
Цена:  7.20 лв.
Назад към "Спрей дезодоранти"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция