store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Dove  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Dove    Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Conditioner - Балсам за тънка коса ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Conditioner


Балсам за тънка коса без обем от серията "Oxygen Moisture"
Цена:  9.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Продукт#170624
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561495363
Категории
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.70 / 20.50 / 4.90 cm
Тегло0.268 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Балсам на "Dove", специално създаден за дамите с тънка коса, които си казват: "постигането на обем е "мисия невъзможна". Технологията, която е използвана при него, е от изцяло ново поколение при козметиката за хидратация на косата. В състава на балсама е вложен глицерин, който спомага за подхранването и овлажняването на косъма, като същевременно с това деликатно приглажда косата, без да я утежнява излишно. Специалните леки съставки се синтезират с кислород, осигурявайки на косата повече обем, без да оставят мазни следи. "Dove Oxygen Moisure Conditioner" се разтваря мигновено при допира с косата, придавайки ѝ еластичност и жизненост. При употребата на балсама тя е хидратирана, с естествен обем и изпълнена с енергия.
  • Aqua
  • Cetearyl Alcohol
  • Amodimethicone
  • Behentrimonium Chloride
  • Cetrimonium Chloride
  • Dimethicone
  • Dipropylene Glycol
  • Glycerin
  • Lactic Acid
  • Parfum
  • PEG-180M
  • PEG-7 Propylheptyl Ether
  • Silica
  • Sodium Chloride
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • Disodium EDTA
  • DMDM Hydantoin
  • Phenoxyethanol
  • Amyl Cinnamal
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Измийте косата с шампоан.
  • Нанесете балсама по цялата дължина на косата и оставете да подейства за няколко секунди.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За най-добри резултати комбинирайте с останалите продукти от серията "Dove Oxygen Moisure".
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените балсама "Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Conditioner


Балсам за тънка коса без обем от серията "Oxygen Moisture"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Продукт#170624
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561495363
Категории
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.70 / 20.50 / 4.90 cm
Тегло0.268 kg
Описание
Балсам на "Dove", специално създаден за дамите с тънка коса, които си казват: "постигането на обем е "мисия невъзможна". Технологията, която е използвана при него, е от изцяло ново поколение при козметиката за хидратация на косата. В състава на балсама е вложен глицерин, който спомага за подхранването и овлажняването на косъма, като същевременно с това деликатно приглажда косата, без да я утежнява излишно. Специалните леки съставки се синтезират с кислород, осигурявайки на косата повече обем, без да оставят мазни следи. "Dove Oxygen Moisure Conditioner" се разтваря мигновено при допира с косата, придавайки ѝ еластичност и жизненост. При употребата на балсама тя е хидратирана, с естествен обем и изпълнена с енергия.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Измийте косата с шампоан.
  • Нанесете балсама по цялата дължина на косата и оставете да подейства за няколко секунди.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За най-добри резултати комбинирайте с останалите продукти от серията "Dove Oxygen Moisure".
Козметика за коса от серията "Dove Oxygen Moisture"
Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Souffle Treatment
Маска за тънка коса без обем от серията "Oxygen Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.90 лв.
Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Shampoo
Шампоан за тънка коса без обем от серията "Oxygen Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.80 лв.
Козметика за коса с глицерин
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Цена:  7.99 лв.
Orzene Beer Pure Detox Shampoo All Hair Types
Детоксикиращ шампоан за всеки тип коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.39 лв.
Orzene Beer Pure Detox Fragrance Conditioning Spray
Детоксикиращ спрей балсам без отмиване за всеки тип коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Anti-Chute Renforcateur Spray
Спрей против косопад за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.00 лв.
Cycle Vital Clarifying Purifying Shampoo
Професионален шампоан за мазна коса от серията "Clarifying"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Orzene Beer Pure Detox Hair Mask All Hair Types
Детоксикираща маска за всеки тип коса
Цена:  9.49 лв.
Garnier Fructis Aloe Air-Dry Cream
Хидратиращ крем за коса без отмиване
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.49 лв.
Още козметика за коса с глицерин
Козметични продукти за коса за обем
Pantene Sheer Volume 3 in 1
Шампоан, балсам и маска 3 в 1 за тънка коса без обем
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Orzene Beer Hyalucare Shampoo Britle + Fine Hair
Шампоан за тънка и склонна към накъсване коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  7.39 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Mask
Маска за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Serum
Серум за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Elixir
Еликсир за всеки тип коса с 3 органични масла без отмиване от серията "Orovivo"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Syoss Full Hair 5 Density & Volume Hairspray
Лак за коса за плътност и обем с дълготрайна фиксация от серията "Full Hair 5"
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Batiste Stylist XXL Volume Spray
Спрей за коса за обем с кератин и инка инчи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.50 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume
Сух шампоан за обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.
Cycle Vital Express Volume Foam
Професионална пяна за коса за експресен обем
Цена:  39.50 лв.
Cycle Vital Intense Volume Shampoo
Професионален шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Instant Volume Spray
Професионален спрей за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  39.00 лв.
Nature Box Almond Oil Shampoo
Шампоан за обем с масло от бадем
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Още козметични продукти за коса за обем
Декоративна козметика с глицерин
Още декоративна козметика с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Цена:  13.50 лв.
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
Цена:  0.36 лв.
Nivea Wild Raspberry White & Tea Body Mousse
Мус за тяло с аромат на дива малина и бял чай
Цена:  8.29 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Цена:  15.90 лв.
Nivea Care Intensive Nourishment Cream
Подхранващ крем за лице и тяло
Цени от:  3.89 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Цена:  3.80 лв.
Le Petit Olivier Lavander Liquid Hand Soap
Марсилски течен ароматен сапун с аромат на лавандула
Цена:  7.49 лв.
Глицеринов сапун - Амброзия
Цена:  4.40 лв.
Alvesta Liquid Hand Soap Lavender
Течен сапун за ръце с аромат на лавандула
Цена:  2.39 лв.
Kappus Glycerin Soap
Глицеринов сапун за чувствителна кожа
Цена:  2.49 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Цена:  3.00 лв.
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
Цена:  3.90 лв.
Още козметика за тяло с глицерин
Козметика за лице с глицерин
Други интересни предложения
Nature Box Almond Oil Conditioner
Балсам за коса за обем с масло от бадем
Цена:  9.99 лв.
Gosh Pump Up The Volume Conditioner
Балсам за обем за тънка коса от серията "Pump Up The Volume"
Цена:  9.20 лв.
Orzene Beer Hyalucare Hair Conditioner Britle + Fine Hair
Балсам за тънка и склонна към накъсване коса
Цена:  5.39 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Foam Hair Conditioner with Amber Extract for Thin and Greasy Hair
Балсам-пяна за тънка и склонна към омазняване коса от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.80 лв.
Schauma Wonderfull Densifying Conditioner
Уплътняващ балсам за тънка коса
Стандартна цена 4.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -42%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.65 лв.
Nivea Diamond Volume Conditioner
Балсам за обем и блясък с кератин от серията "Diamond Volume"
Цена:  5.89 лв.
Farmona Hair Genic Acai & Volume Thickening Conditioner
Балсам за плътност и обем на фина коса от серията "Hair Genic"
Цена:  4.99 лв.
Biopoint 100% Volume Volumizing Conditioner
Балсам за обем на тънка коса от серията "100% Volume"
Цена:  17.10 лв.
Pantene Sheer Volume Conditioner
Балсам за тънка коса без обем
Цена:  6.50 лв.
Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Souffle Treatment
Маска за тънка коса без обем от серията "Oxygen Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.90 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво