Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Деколте и шия  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Деколте и шия    Collistar Pure Actives Glycolic Acid Perfect Skin...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Капкомер
 

Collistar Pure Actives Glycolic Acid Perfect Skin Peeling


Чиста гликолова киселина за естествен пилинг от серията "Pure Actives"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#165283
Наличност
Годност след отваряне9 месеца
МаркаCollistar
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 20 години
Алтернативни предложения
Collistar Even Finish Foundation + Primer - SPF 15 - Фон дьо тен и база 2 в 1 за всеки тип кожа - продукт
Collistar Even Finish Foundation + Primer - SPF 15
Фон дьо тен и база 2 в 1 за всеки тип кожа

Collistar
Избор за нюанс:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  72.00 лв.
Пилинг за лице, крака и тяло - За всеки тип кожа - продукт
Пилинг за лице, крака и тяло
За всеки тип кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Skin Doctors Gamma Hydroxy Skin Resurfacing Cream - Крем за лице и шия с пилинг ефект - продукт
Skin Doctors Gamma Hydroxy Skin Resurfacing Cream
Крем за лице и шия с пилинг ефект

Skin Doctors
Стандартна цена 93.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  79.48 лв.
Nivea Urban Skin Detox Peel-Off Mask Mattify - Матираща пилинг маска за мазна кожа - продукт
Nivea Urban Skin Detox Peel-Off Mask Mattify
Матираща пилинг маска за мазна кожа

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.49 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За Collistar
Извлечена от захарна тръстика, гликоловата киселина е алфа-хидрокси киселина, често използвана от дерматолозите при пилинг терапии. Тази киселина "освобождава" повърхността на кожата от мъртвите кожни клети, които не ѝ позволяват да диша и забавят възобновяването на нови такива.
За да направи терапията по-ефективна, недразнеща кожата и безопасна, от "Collistar" са оптимизирали концентрацията на гликоловата киселина и нивото на pH, като са добавили и още две алфа-хидрокси киселини (манделова и глюконова киселина), за да завършат формулата на продукта. Гликоловата киселина е подходяща за всекидневна употреба, тъй като има постепенен и неагресивен пилинг ефект. Първите резултати са видими още след първата употреба, като с времето те се подобряват. Ден след ден, терапията изглажда, подновява и подмладява кожата на лицето Ви. За гарантирани продължителни резултати, трябва да завършите целия курс на терапията, като нанасяте продукта в продължение на 4 последователни седмици. Терапията може да се повтаря няколко пъти годишно, като се оставя поне един месец между всеки курс. От "Collistar" препоръчват да използвате и останалите продукти от серията "Pure Actives" през този един месец на употреба. Гликоловата киселина е в удобно шишенце с капкомер, който улеснява употребата ѝ и не хаби излишно количество от продукта.

Резултати от пилинг терапията с гликолова киселина за подменяне на кожни клетки:
  • по-плътен и гладък епидермис
  • свежо излъчване
  • намаляване на видимостта на бръчките, тъмните петна и други признаци на стареене
  • по-равен цвят на кожата
  • намаляване на размера на порите и малките несъвършенства

Продуктът е дерматологично тестван.
  • Aqua
  • Glycolic Acid
  • Sodium Citrate
  • Polyacrylate Crosspolymer-6
  • Saccharide Isomerate
  • Mandelic Acid
  • Gluconolactone
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Benzoate
  • Citric Acid
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Препоръчително е да почистите кожата си преди употреба.
  • Нанесете няколко капки от гликоловата киселина и с лек масаж ги втрийте в кожата на лицето и шията си.
  • Нанасяйте веднъж дневно, като е за предпочитане това да става вечер.

Внимание:
  • Избягвайте областта около очите и устните.
  • Избягвайте излагане на слънце, солариум или UV лампи по време на курса и една седмица, след като сте го завършили.
  • Продуктът не е подходящ за чувствителна или склонна към купероза кожа.
  • Не използвайте върху раздразнена кожа или отворени рани.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените продукта "Collistar Pure Actives Glycolic Acid Perfect Skin Peeling", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - продукт
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - продукт
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Rozeda Rose Water - Розова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml - продукт
Rozeda Rose Water
Розова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml

Rozeda
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.00 лв.
Wet'n'Wild Au Naturel Eyeshadow Palette - Палитра със сенки за очи - продукт
Wet'n'Wild Au Naturel Eyeshadow Palette
Палитра със сенки за очи

Wet'n'Wild
Избор за палитра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Dr. Scheller Argan & Amaranth Sheet Mask - Целулозна маска за лице против бръчки от серията "Argan & Amaranth" - продукт
Dr. Scheller Argan & Amaranth Sheet Mask
Целулозна маска за лице против бръчки от серията "Argan & Amaranth"

Dr. Scheller
Стандартна цена 7.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.20 лв.

Collistar Pure Actives Glycolic Acid Perfect Skin Peeling


Чиста гликолова киселина за естествен пилинг от серията "Pure Actives"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#165283
Наличност
Годност след отваряне9 месеца
МаркаCollistar
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 20 години
Още снимки на този продукт
Капкомер
Алтернативни предложения
Collistar Even Finish Foundation + Primer - SPF 15
Фон дьо тен и база 2 в 1 за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  72.00 лв.
Пилинг за лице, крака и тяло
За всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Skin Doctors Gamma Hydroxy Skin Resurfacing Cream
Крем за лице и шия с пилинг ефект
Стандартна цена 93.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  79.48 лв.
Nivea Urban Skin Detox Peel-Off Mask Mattify
Матираща пилинг маска за мазна кожа
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.49 лв.
Lanaform Minidermabrasion
Мини уред за микродермабразио процедура
Цена:  198.00 лв.
Afrodita Cosmetics Young & Pure 3 in 1 Cleansing Gel + Peeling + Mask
3 в 1 почистващ гел, пилинг и маска за нормална, склонна към омазняване кожа
Цена:  13.20 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Mineralizing Gel
Минерализиращ гел против акне с черноморска луга от серията "Teenager Anti-Acne"
Цена:  19.20 лв.
Регенерираща пилинг маска с екстракт от магнолия
От серията "Regal Natural Beauty"
Цена:  4.10 лв.
Dr. Lauranne Helixir Global System
Комплект за професионална пилинг терапия против акне и бръчки от серията "Helixir"
Цена:  149.40 лв.
Дълбоко почистващ гел за лице за мазна кожа - 3 в 1
От серията "Eveline Pure Control SOS"
Цена:  5.90 лв.
Описание
Извлечена от захарна тръстика, гликоловата киселина е алфа-хидрокси киселина, често използвана от дерматолозите при пилинг терапии. Тази киселина "освобождава" повърхността на кожата от мъртвите кожни клети, които не ѝ позволяват да диша и забавят възобновяването на нови такива.
За да направи терапията по-ефективна, недразнеща кожата и безопасна, от "Collistar" са оптимизирали концентрацията на гликоловата киселина и нивото на pH, като са добавили и още две алфа-хидрокси киселини (манделова и глюконова киселина), за да завършат формулата на продукта. Гликоловата киселина е подходяща за всекидневна употреба, тъй като има постепенен и неагресивен пилинг ефект. Първите резултати са видими още след първата употреба, като с времето те се подобряват. Ден след ден, терапията изглажда, подновява и подмладява кожата на лицето Ви. За гарантирани продължителни резултати, трябва да завършите целия курс на терапията, като нанасяте продукта в продължение на 4 последователни седмици. Терапията може да се повтаря няколко пъти годишно, като се оставя поне един месец между всеки курс. От "Collistar" препоръчват да използвате и останалите продукти от серията "Pure Actives" през този един месец на употреба. Гликоловата киселина е в удобно шишенце с капкомер, който улеснява употребата ѝ и не хаби излишно количество от продукта.

Резултати от пилинг терапията с гликолова киселина за подменяне на кожни клетки:
  • по-плътен и гладък епидермис
  • свежо излъчване
  • намаляване на видимостта на бръчките, тъмните петна и други признаци на стареене
  • по-равен цвят на кожата
  • намаляване на размера на порите и малките несъвършенства

Продуктът е дерматологично тестван.
Състав
  • Aqua
  • Glycolic Acid
  • Sodium Citrate
  • Polyacrylate Crosspolymer-6
  • Saccharide Isomerate
  • Mandelic Acid
  • Gluconolactone
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Benzoate
  • Citric Acid
За Collistar
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Препоръчително е да почистите кожата си преди употреба.
  • Нанесете няколко капки от гликоловата киселина и с лек масаж ги втрийте в кожата на лицето и шията си.
  • Нанасяйте веднъж дневно, като е за предпочитане това да става вечер.

Внимание:
  • Избягвайте областта около очите и устните.
  • Избягвайте излагане на слънце, солариум или UV лампи по време на курса и една седмица, след като сте го завършили.
  • Продуктът не е подходящ за чувствителна или склонна към купероза кожа.
  • Не използвайте върху раздразнена кожа или отворени рани.
Назад към "Козметика за деколте и шия"
Албуми, отпечатъци и отливки
Съхранете незабравимите мигове от израстването на вашето бебе.
Луксозни пъзели
Луксозните и декоративни пъзели са страхотен подарък за ценители.
Коледна декупажна хартия
Създайте оригинални коледни опаковки и подаръци.
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Maybelline Instant Eraser
Коректор за прикриване на несъвършенства
Syoss Pure
Козметика за коса
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги