store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Collistar  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Collistar    Collistar Anticellulite Thermal Cream - Антицелулитен термален крем от с...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Collistar Anticellulite Thermal Cream


Антицелулитен термален крем от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 23-04-2019 г. или
Сряда 24-04-2019 г.
Продукт#164686
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150250320
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.50 / 23.00 / 5.20 cm
Тегло0.521 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Collistar
Антицелулитният термален крем, от серията "Anticellulite Strategy" на "Collistar", е базиран на ексклузивна формула, която комбинира шест различни вида морски водорасли с термална морска вода и концентрат от стягащи и тонизиращи екстракти. Този продукт се бори с целулита, като заглажда и стяга отпуснатата кожа и ѝ придава тонус и еластичност. Резултатът от ползването на продукта е клинично доказан, интензивен и насочен към ефекта на "портокалова кожа" и локализирани натрупвания, като кремът прогресивно оформя зоните, които се третират и в кратък период от време кожата се стяга и тонизира.
Продуктът съдържа Fomblin® HC/25, който представлява прозрачна, течна и безароматна формула, изпълняваща две функции в крема. От една страна той защитава, овлажнява и омекотява кожата и създава бариера, която да задържа активните съставки в третираните зони и да удължава тяхната ефективност. От друга страна комплексът придава на крема уникално кадифено усещане и емулсия, която е лека и бързо абсорбираща се от кожата. Благодарение на меката си и гладка текстура, кремът е подходящ за масажи. Предлага се в удобна за Вас бутилка с помпичка, която улеснява нанасянето и спомага за икономичното ползване на продукта.
Действие на основните активни съставки на крема
  • екстракти от водорасли - абсорбират мазнината под кожата; намаляват целулита; възвръщат еластичността и свежестта на кожата и я правят сияйна; антиейдж и хидратиращ ефект
  • екстракт от бръшлян - абсорбира отоците, които са характерни за началния стадии на поява на целулит; облекчава кожата при зачервявания и я тонизира; помага за премахването на мазнини
  • екстракт от конски кестен - успокоява и заздравява кожата; антиоксидантни, противовъзпалителни, стягащи и аналгетични свойства; съдържа ескулин, представляващ глюкозид, който блокира проникването на UV лъчи антиейдж ефект
  • екстракт от горчив портокал - облекчава чувствителността / крехкостта на кожата и я тонизира; помага за разлагането на мазнини и в следствие разгражда целулита
  • екстракт от кафе - висока концентрация на есенциални мастни киселини, витамин E и стероли, които го правят потентен антиоксидант, защитаващ кожата; увеличава производството на колагени и еластан, като прави кожата гладка и стегната
  • масло от макадамия - хидратира, омекотява и регенерира кожата; има антиейдж ефект
  • масло от праскова - защитава и омекотява кожата; помага на кожата да запази влажността и еластичността си; стеснява порите на кожата, като я прави гладка и мека
  • масло от кайсия - богато на есенциални мастни киселини и естествени антиоксиданти, предпазва кожата от вредните свободни радикали и я заздравява; омекотява и хидратира кожата
  • морска сол - забавя стареенето на кожата и възстановява жизнените функции на клетките ѝ; тонизира я, изглажда я и се бори с целулита, като в същото време извлича негативното напрежение от тялото; балансира нивото на влага в нея; има благоприятно влияние върху външния слой на кожата и е богата на магнезий, калций, цинк и много други минерали
  • Aqua
  • Glycerin
  • C12-20 Acid PEG-8 Ester
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Propylene Glycol
  • Glyceryl Stearate
  • Isostearyl Avocadate
  • DI-C12-13 Alkyl Malate
  • Corallina Officinalis Extract
  • Laminaria Digitata Extract
  • Laminaria Digitata Powder
  • Fucus Vesiculosus Extract
  • Lithothamnium Calcareum Powder
  • Ascophyllum Nodosum Extract
  • Hedera Helix Leaf / Stem Extract
  • Aesculus Hippocastanum Bark Extract
  • Citrus Aurantium Amara Peel Extract
  • Coffea Arabica Seed Extract
  • Sphacelaria Scoparia Extract
  • Maris Sal
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil
  • Citrus Aurantium Dulcis Oil
  • Citrus Medica Limonum Peel Oil
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil
  • Prunus Persica Kernel Oil
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • Isopropyl Isostearate
  • Dimethicone
  • Cera Alba
  • Cetyl Alcohol
  • Cyclopentasiloxane
  • Triethanolamine
  • Dipropylene Glycol Polyperfluoromethylisopropyl Ether
  • Talc
  • Limonene
  • Parfum
  • Linalool
  • Geraniol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Phenoxyethanol
  • Polyacrylic Acid
  • Hydroxycitronellal
  • Ethylhexylglycerin
  • BHT
  • CI 19140
  • CI 42090
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Препоръчително е да нанасяте на почистена кожа.
  • Нанасяйте с леки масажиращи движения в посока от долу нагоре.
  • За по-интензивен ефект, трябва да нанасяте два пъти на ден в продължение на поне 20 поредни дни.
  • След това продължете с едно нанасяне на ден.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените крема "Collistar Anticellulite Thermal Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Масло от праскова -
Масло от праскова
Христина
Цена:  6.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Collistar Anticellulite Thermal Cream


Антицелулитен термален крем от серията "Anticellulite Strategy"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  111.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 23-04-2019 г. или
Сряда 24-04-2019 г.
Продукт#164686
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150250320
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.50 / 23.00 / 5.20 cm
Тегло0.521 kg
Описание
Антицелулитният термален крем, от серията "Anticellulite Strategy" на "Collistar", е базиран на ексклузивна формула, която комбинира шест различни вида морски водорасли с термална морска вода и концентрат от стягащи и тонизиращи екстракти. Този продукт се бори с целулита, като заглажда и стяга отпуснатата кожа и ѝ придава тонус и еластичност. Резултатът от ползването на продукта е клинично доказан, интензивен и насочен към ефекта на "портокалова кожа" и локализирани натрупвания, като кремът прогресивно оформя зоните, които се третират и в кратък период от време кожата се стяга и тонизира.
Продуктът съдържа Fomblin® HC/25, който представлява прозрачна, течна и безароматна формула, изпълняваща две функции в крема. От една страна той защитава, овлажнява и омекотява кожата и създава бариера, която да задържа активните съставки в третираните зони и да удължава тяхната ефективност. От друга страна комплексът придава на крема уникално кадифено усещане и емулсия, която е лека и бързо абсорбираща се от кожата. Благодарение на меката си и гладка текстура, кремът е подходящ за масажи. Предлага се в удобна за Вас бутилка с помпичка, която улеснява нанасянето и спомага за икономичното ползване на продукта.
Действие на основните активни съставки на крема
  • екстракти от водорасли - абсорбират мазнината под кожата; намаляват целулита; възвръщат еластичността и свежестта на кожата и я правят сияйна; антиейдж и хидратиращ ефект
  • екстракт от бръшлян - абсорбира отоците, които са характерни за началния стадии на поява на целулит; облекчава кожата при зачервявания и я тонизира; помага за премахването на мазнини
  • екстракт от конски кестен - успокоява и заздравява кожата; антиоксидантни, противовъзпалителни, стягащи и аналгетични свойства; съдържа ескулин, представляващ глюкозид, който блокира проникването на UV лъчи антиейдж ефект
  • екстракт от горчив портокал - облекчава чувствителността / крехкостта на кожата и я тонизира; помага за разлагането на мазнини и в следствие разгражда целулита
  • екстракт от кафе - висока концентрация на есенциални мастни киселини, витамин E и стероли, които го правят потентен антиоксидант, защитаващ кожата; увеличава производството на колагени и еластан, като прави кожата гладка и стегната
  • масло от макадамия - хидратира, омекотява и регенерира кожата; има антиейдж ефект
  • масло от праскова - защитава и омекотява кожата; помага на кожата да запази влажността и еластичността си; стеснява порите на кожата, като я прави гладка и мека
  • масло от кайсия - богато на есенциални мастни киселини и естествени антиоксиданти, предпазва кожата от вредните свободни радикали и я заздравява; омекотява и хидратира кожата
  • морска сол - забавя стареенето на кожата и възстановява жизнените функции на клетките ѝ; тонизира я, изглажда я и се бори с целулита, като в същото време извлича негативното напрежение от тялото; балансира нивото на влага в нея; има благоприятно влияние върху външния слой на кожата и е богата на магнезий, калций, цинк и много други минерали
За Collistar
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Препоръчително е да нанасяте на почистена кожа.
  • Нанасяйте с леки масажиращи движения в посока от долу нагоре.
  • За по-интензивен ефект, трябва да нанасяте два пъти на ден в продължение на поне 20 поредни дни.
  • След това продължете с едно нанасяне на ден.
Козметика за тяло с масло от макадамия
Fa Cream & Oil Shower Gel
Душ крем с масло от макадамия и аромат на моринга
Цени от:  2.99 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Nacomi Fizzing Bath Bombs with Macadamia Oil and Argan Oil
Бомбички за вана с масла от макадамия и арган - 4 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Body Mousse Mango Macarons
Мус за тяло с аромат на манго
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.90 лв.
Palmolive Naturals Macadamia & Vanilla Liquid Handwash
Течен сапун с макадамия и ванилия от серията "Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Още козметика за тяло с масло от макадамия
Козметика за тяло с портокал
Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Bomb Cosmetics Pina Pinata Soap Cake
Ръчно изработен сапун с масла от портокал и грейпфрут
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Bodi Beauty Bille Natural Regenerating Ointment
Регенериращ мехлем за тяло за суха и проблемна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.20 лв.
Acorelle Nature Sun Summer Mist
Био плажен спрей за тяло с хидратиращ ефект от серията "Nature Sun"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  34.80 лв.
Ексфолиращ душ гел с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
Още козметика за тяло с портокал
Още козметика за тяло с кайсия
Още козметика за тяло с водорасли
Козметика за тяло с кофеин
Козметика за тяло с праскова
Козметика за коса с праскова
Козметика за лице с праскова
Козметика за коса с кофеин
Козметика за лице с кофеин
Декоративна козметика с водорасли
Козметика за коса с водорасли
Козметика за лице с водорасли
Декоративна козметика с кайсия
Козметика за коса с кайсия
Козметика за лице с кайсия
Козметика за коса с портокал
Козметика за лице с портокал
Декоративна козметика с масло от макадамия
Козметика за коса с масло от макадамия
Козметика за лице с масло от макадамия
Други интересни предложения
Collistar Anticellulite Strategy Anticellulite Slimming Superconcentrate
Супер концентрирана антицелулитна нощна терапия от серията "Anticellulite Strategy"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  104.00 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Anti Cellulite Cream
Антицелулитен крем за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Marion Anti-Cellulite Cooling Body Treatment
Антицелулитна и стягаща терапия за тяло с охлаждащ ефект
Цена:  14.70 лв.
Marion Anti-Cellulite Warming Body Treatment
Антицелулитна и отслабваща терапия за тяло със затоплящ ефект
Цена:  14.70 лв.
Collistar Anticellulite Cryo-Gel
Антицелулитен криогел от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Collistar Pure Actives Anticellulite Capsules
Капсули за шокова антицелулитна терапия с чисти съставки от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  80.00 лв.
Collistar Supertanning Moisturizing Dry Oil - SPF 15
Водоустойчиво слънцезащитно сухо олио за супер тен от серията "Special Perfect Tan"
Цена:  63.00 лв.
Масло от праскова
Цена:  6.00 лв.
Bioten Cellufight Drainage Gel
Aнтицелулитен дренажен гел
Цена:  7.90 лв.
Collistar Special Perfect Body Anti-Water Talasso-Scrub
Таласо скраб за тяло - ексфолиращи соли против задържане на вода от серията "Special Perfect Body"
Цена:  102.00 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво