store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Collistar  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Collistar    Collistar Double Effect Eyeshadow Wet & Dry - Сенки за опушен грим с дво...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
17 Patchwork Celeste
18 Patchwork Bronze
19 Smoky Eyes
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Collistar Double Effect Eyeshadow Wet & Dry


Сенки за опушен грим с двоен ефект
Цена за цвят на сенките - 19 Smoky Eyes:  32.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези сенки може да бъде доставени в дните:
Понеделник 25-03-2019 г. или
Вторник 26-03-2019 г.
Продукт#164620
ВидСенки
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне18 месеца
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150154291
Категории
Разфасовка2 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 5.00 / 2.00 cm
Тегло0.029 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Collistar
Сенките за очи за опушен грим на "Collistar" са компактен грим, който има двоен ефект. Лесно преносими, тези многоцветни сенки Ви осигуряват два различни ефекта с различни комбинации от цветове. Те могат да се нанасят със сух или мокър апликатор, като нанесени със сух апликатор те постигат естествен сияен и полупрозрачен ефект, а с мокър - увеличават трайността и наситеността им. А с преливането и смесването на различните цветове от опаковката, ще може да създавате опушен грим в различни нюанси. Базирана на перлени пудрени частици, формулата на сенките е обогатена още с витамин E, хиалуронова киселина, олио от царевица и масло от жожоба, които заедно имат хидратиращ и антиейдж ефект. В продукта са вложени съставки, които предпазват нежната кожа на очите от вредните UV лъчи (Ethylhexyl Methoxycinnamate и Diethylhexyl Syringylidene Malonate). Към сенките има включени апликатор и огледалце, което е разположено от вътрешната страна на капачето.

Действие на основните активни съставки на сенките за очи:
  • витамин E - има овлажняващ и успокояващ ефект; има антиоксидантно действие, като елиминира свободните радикали и забавя процеса на стареене на кожата
  • хиалуронова киселина – привлича влагата от въздуха в кожата, като по този начин я хидратира и ѝ помага да се възстанови след излагане на слънце; прави кожата гладка и изпъната
  • олио от царевица - внася кислород в кожата и по този начин подобрява микроциркулацията ѝ; бори се със стареенето на кожата, има противовъзпалително действие; богато е на витамин E и есенциални мастни киселини; киселините правят олиото от царевица добър емулгатор
  • масло от жожоба - добър овлажнител; намалява видимостта на бръчките и фините линии; отпушва порите и няма естествен мирис
  • Talc
  • Mica
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Paraffinum Liquidum
  • Dimethicone
  • Polysorbate 20
  • Glyceryl Ethylhexanoate / Stearate/ Adipate
  • Magnesium Aluminum Silicate
  • Polyacrylamide
  • C13-14 Isoparaffin
  • Laureth-7
  • Octyldodecyl Stearoyl Stearate
  • Isopropyl Myristate
  • Sorbitan Stearate
  • Sodium Dehydroacetate
  • Phenoxyethanol
  • Zea Mays Starch
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Methylparaben
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Tocopheryl Acetate
  • Simmondsia Chinensis Seed Oil
  • Ethylparaben
  • Propylparaben
  • Imidazolidinyl Urea
  • Butylparaben
  • BHT
  • Hyaluronic Acid
  • Diethylhexyl Syringylidene Malonate
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • May Contain:
    • CI 77891
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 77288
    • CI 77289
    • CI 77742
    • CI 77007
    • CI 42090
    • CI 75470
    • CI 77510
    • CI 19140
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
За мокър ефект:
  • Намокрете апликатора и след това го потупайте в кърпа или хартиена салфетка, тъй като той не трябва да е подгизнал с вода.
  • Потъркайте апликатора леко в избрания от Вас нюанс няколко пъти.
  • Бъдете внимателни да сложите грим само от едната страна на апликатора.
  • Нанесете сенките върху клепачите си, както е описано в схемата по-долу.
  • При нанасяне на повече от един цвят, изчакайте предходния да изсъхне.

За опушен грим:
  • Цвят: Нанесете основния нюанс по целия клепач.
  • Контур: Разнесете средно светлия нюанс по вдлъбнатината в горната част на клепача, за да създадете дълбочина.
  • Очертаване: Нанесете най-тъмния нюанс в основата на горните и долните мигли, използвайки върха на апликатора, за да придадете опушен вид на очите си.
  • Подчертаване: Нанесете най-светлия цвят в основата на окото и на най-издадената част под веждата.
  • Важно за създаването на опушен грим, е че при нанасянето на всеки следващ нюанс или цвят, трябва внимателно да преливате и смесвате цветовете, за постигането на идеален краен резултат.

Внимание! Схемата е илюстративна, възможни са леки отклонения в разположението на цветовете при различните нюанси на сенките.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • сенки за очи
  • апликатор за сенки
  • огледалце
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените сенките "Collistar Double Effect Eyeshadow Wet & Dry", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези сенки, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сенките, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Collistar Double Effect Eyeshadow Wet & Dry


Сенки за опушен грим с двоен ефект
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за цвят на сенките - 19 Smoky Eyes:  32.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези сенки може да бъде доставени в дните:
Понеделник 25-03-2019 г. или
Вторник 26-03-2019 г.
Продукт#164620
ВидСенки
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне18 месеца
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150154291
Категории
Разфасовка2 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 5.00 / 2.00 cm
Тегло0.029 kg
Цветове
17 Patchwork Celeste
18 Patchwork Bronze
19 Smoky Eyes
Описание
Сенките за очи за опушен грим на "Collistar" са компактен грим, който има двоен ефект. Лесно преносими, тези многоцветни сенки Ви осигуряват два различни ефекта с различни комбинации от цветове. Те могат да се нанасят със сух или мокър апликатор, като нанесени със сух апликатор те постигат естествен сияен и полупрозрачен ефект, а с мокър - увеличават трайността и наситеността им. А с преливането и смесването на различните цветове от опаковката, ще може да създавате опушен грим в различни нюанси. Базирана на перлени пудрени частици, формулата на сенките е обогатена още с витамин E, хиалуронова киселина, олио от царевица и масло от жожоба, които заедно имат хидратиращ и антиейдж ефект. В продукта са вложени съставки, които предпазват нежната кожа на очите от вредните UV лъчи (Ethylhexyl Methoxycinnamate и Diethylhexyl Syringylidene Malonate). Към сенките има включени апликатор и огледалце, което е разположено от вътрешната страна на капачето.

Действие на основните активни съставки на сенките за очи:
  • витамин E - има овлажняващ и успокояващ ефект; има антиоксидантно действие, като елиминира свободните радикали и забавя процеса на стареене на кожата
  • хиалуронова киселина – привлича влагата от въздуха в кожата, като по този начин я хидратира и ѝ помага да се възстанови след излагане на слънце; прави кожата гладка и изпъната
  • олио от царевица - внася кислород в кожата и по този начин подобрява микроциркулацията ѝ; бори се със стареенето на кожата, има противовъзпалително действие; богато е на витамин E и есенциални мастни киселини; киселините правят олиото от царевица добър емулгатор
  • масло от жожоба - добър овлажнител; намалява видимостта на бръчките и фините линии; отпушва порите и няма естествен мирис
За Collistar
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
За мокър ефект:
  • Намокрете апликатора и след това го потупайте в кърпа или хартиена салфетка, тъй като той не трябва да е подгизнал с вода.
  • Потъркайте апликатора леко в избрания от Вас нюанс няколко пъти.
  • Бъдете внимателни да сложите грим само от едната страна на апликатора.
  • Нанесете сенките върху клепачите си, както е описано в схемата по-долу.
  • При нанасяне на повече от един цвят, изчакайте предходния да изсъхне.

За опушен грим:
  • Цвят: Нанесете основния нюанс по целия клепач.
  • Контур: Разнесете средно светлия нюанс по вдлъбнатината в горната част на клепача, за да създадете дълбочина.
  • Очертаване: Нанесете най-тъмния нюанс в основата на горните и долните мигли, използвайки върха на апликатора, за да придадете опушен вид на очите си.
  • Подчертаване: Нанесете най-светлия цвят в основата на окото и на най-издадената част под веждата.
  • Важно за създаването на опушен грим, е че при нанасянето на всеки следващ нюанс или цвят, трябва внимателно да преливате и смесвате цветовете, за постигането на идеален краен резултат.

Внимание! Схемата е илюстративна, възможни са леки отклонения в разположението на цветовете при различните нюанси на сенките.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • сенки за очи
  • апликатор за сенки
  • огледалце
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Vivienne Sabo Ideal Sublime Concealer
Коректор за лице с апликатор
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Revlon Ultra HD Gel Lipcolor
Хидратиращо гел червило с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.69 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  11.99 лв.
Artdeco High Definition Foundation
Дълготраен фон дьо тен с плътно покритие и ултра лека текстура
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  47.30 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за мазна и смесена кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.60 лв.
Още декоративна козметика с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с витамин E
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  20.59 лв.
Maybelline X Puma Matte + Metallic Eyeshadow Duo Stick
Дуо стик сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick
Дуо стик руж и хайлайтър за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата
Цена:  13.99 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Цена:  13.99 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с жожоба
Catrice Arctic Glow Highlighting Powder
Хайлайтър пудра с преливащ блясък
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.20 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.95 лв.
Още декоративна козметика с жожоба
Още козметика за коса с жожоба
Още козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Стандартна цена 6.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.67 лв.
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Цена:  10.10 лв.
Collistar Moisturizing Tanning Spray Ultra-Rapid Application
Хидратиращ слънцезащитен спрей за тен от серията "Special Perfect Tan"
Цена:  65.00 лв.
Collistar Double Effect Eye Shadow Wet & Dry
Сенки за очи с двоен ефект
Цена:  32.00 лв.
Минерални сенки за очи - Lavera Beautiful Quattro
Стандартна цена 17.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  13.99 лв.
Collistar Supertanning Moisturizing Dry Oil - SPF 15
Водоустойчиво слънцезащитно сухо олио за супер тен от серията "Special Perfect Tan"
Цена:  63.00 лв.
Collistar Special Perfect Body Anti-Age Lifting Body Cream
Антиейдж крем за тяло с лифтинг ефект от серията "Special Perfect Body"
Цена:  110.00 лв.
Едноминутна маска за боядисана коса
От серията "Colour Sense"
Цена:  6.50 лв.
Foltene Pharma Revitalizing Conditioning
Възстановяващ балсам за всеки тип коса
Цена:  19.90 лв.
Lily Lolo BB Cream
BB крем с минерални пигменти
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  35.90 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво